quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:36 schreef akveor het volgende:
Verder...
Heeft ze er de beelden niet voor nodig dit keer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:38 schreef Wopper1 het volgende:
Brian heeft Amanda volgens eigen zeggen in haar gezicht gespuugd
Dan wel eerst even een betonblok aan zijn enkel bevestigen svpquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh het lijkt me wel grappig..doen we onze carnavalspolitiepakken aan.en arresteren we Brian en gooien hem van een brug.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian hoe zie je er uit?:)
dat rat alles mag doen en adel niets, binnen hun "relatie"quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat had Brian gezegd als "grapje" ?
Gewoon ik ben bang na dit agressieve geweld...en m'n vriend is er nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Foto van mezelf als icon...
Fobo vol...
Hyves in mijn sig...
Waarom vraag je dit!?![]()
![]()
![]()
Omdat hij meer voor haar voelt dan hij toegeeft volgens Eric.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:40 schreef schatje het volgende:
Ze zegt net dat Brian haar in het gezicht spuugde.
Ok thanks!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:40 schreef Lipsch het volgende:
[..]
dat rat alles mag doen en adel niets, binnen hun "relatie"
Hou op! Ze is al lilluk genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef noltje het volgende:
Er is niets van een eventuele tik te zien in Amanda's gezicht.
JAMMER !!!
Een tand door je lip zie je niet aan de buitenkantquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef noltje het volgende:
JAMMER !!!
Ik zie wel geduw en getrek en dan amanda die een meter naar achteren vliegt.. ik denk niet dat Brian's spuugkracht zo groot isquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef noltje het volgende:
JAMMER !!!
Door lichaamssappen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is wel geraakt in het gezicht door Brian..
Hij wil haar alleen als neukertje en zij wil juist een relatie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij meer voor haar voelt dan hij toegeeft volgens Eric.![]()
Jij ziet graag dat Eric haar met nog meer zorgen behalve een agressieve gek opzadelt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Eric is nu zo schijnheilig bezig. Subtiel afgeven op Brian, maar niet vertellen hoe Huub écht over Amanda denkt.
Pardon?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef Suikeroom het volgende:
ja zoo gaat dat bij de homo's Eric en die hebben allemaal aids
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Eric is nu zo schijnheilig bezig. Subtiel afgeven op Brian, maar niet vertellen hoe Huub écht over Amanda denkt.
of met loverboy (Huub) die haar dronken voert en haar daarna gaat neukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ziet graag dat Eric haar met nog meer zorgen behalve een agressieve gek opzadelt?
Hij wil ook motorrijlessen en vlieglessen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil haar alleen als neukertje en zij wil juist een relatie.
Ah dus ik had het tweede niet verkeerd verstaan! Brian is een enge gastquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
Brian had voor de grap gezegt dat het prettig zou zijn als hij van alles met andere vrouwen mocht doen en zei niet.
Ook maakte die een opmerking over geweld tegen personeel. Dat mocht volgens hem dus als hij mitch wilde slaan was dat okee.
Nee, dat is niet wat ik zeg, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ziet graag dat Eric haar met nog meer zorgen behalve een agressieve gek opzadelt?
In dat filmpje.. staan ze buiten,.. en Natas gilt dat ze Huub mee moet nemen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef noltje het volgende:
JAMMER !!!
moet je eens goed luisteren wat brian tegen achter zegt aan de tel. in het filmpjequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie wel geduw en getrek en dan amanda die een meter naar achteren vliegt.. ik denk niet dat Brian's spuugkracht zo groot is
Amanda is vanavond toch aardig gedeeld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wil ook motorrijlessen en vlieglessen.
Hij moet niet zo hebberig zijn, wij leren de kleintjes altijd:
Samen spelen, Samen delen![]()
Het lijkt alsof ie haar een kopstoot geeft. Vervolgens komt Natasia er tussen waarna Amanda voorovergebogen staat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie wel geduw en getrek en dan amanda die een meter naar achteren vliegt.. ik denk niet dat Brian's spuugkracht zo groot is
Ja.. amanda zei duidelijk 2x nee.. en toch werd ze gebeft!. Je reinste aanranding dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
of met loverboy (Huub) die haar dronken voert en haar daarna gaat neuken
Maar van Huub heeft ze geen agressie te vrezen. Brian kan nu wel een nachtje in veilige bewaring in een hotel zitten, maar hoe moet dit verder. Zijn woede is echt niet zomaar over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Niet door een klap iigquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is wel geraakt in het gezicht door Brian..
Denk ik ook, maar het was genoeg om hem mega-para te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
Sorry, naast zijn wát?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef Dynabite het volgende:
Huub zal wel weer naast zijn best plassen dalijk![]()
![]()
Psies. Maar ondertussen wil hij wel dat zij zijn exclusieve neukertje is. Voor Brrrian zelf, heeft hij heel andere spelregels bedacht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij was zelf ook dronkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke gesprekken beter geschikt zijn voor een ander keertje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik zeg, toch?
Maar of ze nou veel beter of is met net zo agressieve Huub, die totaal niks in haar ziet behalve sex en haar alleen maar geneukt heeft voor het spel, lijkt me ook niet veel beter. Of vind jij van wel?
Laat hij d;r dan voor beide assholes waarschuwen.
Upload je naar youtube? O, nee kon niet. 100mb limit. Tipje misschien video.google?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Video van stream1 van afgelopen avond is nu bijna online ...... (250 MB)
Gesprek tussen Eric en Amanda van het laatste uur komt ook online
Heel fijn, alvast bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Video van stream1 van afgelopen avond is nu bijna online ...... (250 MB)
Gesprek tussen Eric en Amanda van het laatste uur komt ook online
Ik gok op Brian z'n bed...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef Dynabite het volgende:
Huub zal wel weer naast zijn bed plassen dalijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja.. amanda zei duidelijk 2x nee.. en toch werd ze gebeft!. Je reinste aanranding dus
Volgens Sylvia heeft 't zo moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:47 schreef F04 het volgende:
Sylvia zal vast wel van niks weten vanmorgen.
Tja dan wissel je wel vaker speeksel uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij meer voor haar voelt dan hij toegeeft volgens Eric.![]()
Ja, het zijn levenslessenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgens Sylvia heeft 't zo moeten zijn.
Day nu mag je er wat aan doen! 2de opmerking binnen dit draadje..opzouten met Suikeroom.quote:
Of richting SIlvia, die absorbeert alles en slaapt toch overal doorheen.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:49 schreef sjesze het volgende:
fout .apk.brian mag alles van 10.Huub krijgt de sacties
quote:
Waarom zei ze dan nee?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ze echt aangerand werd, was het voor haar dan zoveel moeite om zich ook nog even lichamelijk te verzetten?
Zo is dat. Ik vond Eric de laatste tijd een zeur, nu bloeit hij weer op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:49 schreef Wopper1 het volgende:
Eric doet tenminste iets voor Amanda.
Nicolaas, Sylvia en Jaap zijn nergens te bekennen. Stelletje halve zolen zijn het, geen knip voor de neus waard.
Kap effe met die soort opmerkingen!quote:
Het gaat volgens mij niet alleen over het begin -wanneer Brian Huub op Amanda aantreft- maar ook later als Huub binnenstormt als Brian aan de telefoon hangt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
Redactie zeg eens dat Eric ophoud met et vertellen dat Huub een klap heeft uitgedeeld!
Het was niks anders dan een reaktie op het aan de haren trekken.
Welk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het haar van Amanda zit beter dan ooit!
niet slaan.. duwen... maar niet erger dan dat Brian Natasja en Amanda geduwd heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In dat filmpje.. staan ze buiten,.. en Natas gilt dat ze Huub mee moet nemen..
Amanda vliegt naar Brian en Huub om ze uit elkaar te trekken en dan krijgt eerst Natas een flinke duw van Brian en later AManda ook...
Later in het filmpje.. staan ze in het kantoor, Brian belt met redactie en Natas vraagt/zegt iets tegen Nicolaas..
En dan ineens komt Huub binnen stormen en slaat Brian spontaan..
Dit is het script. Kennelijk moet Eric nog blijven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:49 schreef Wopper1 het volgende:
Eric doet tenminste iets voor Amanda.
Nicolaas, Sylvia en Jaap zijn nergens te bekennen. Stelletje halve zolen zijn het, geen knip voor de neus waard.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet alleen over het begin -wanneer Brian Huub op Amanda aantreft- maar ook later als Huub binnenstormt als Brian aan de telefoon hangt.
Helemaal aan het eind van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Hoofdquote:
Volgens mij was hij gewoon bang om Brian op afstand te houden ...... Te veel risico en te voorzichtig voor z'n eigen velletje. Dat in tegenstelling tot Natasia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel stijlvol hoe het Nicolaas echt geen kut kon schelen wat er gebeurde...
Geen idee. Kom op zeg. Wat ik al eerder zei, het is zo makkelijk om de man (Huub) hier weer de schuld van te geven. Ze stond 'm de hele avond op te geilen en ja dan kan je verwachten dat hij uiteindelijk een stapje verder wil gaan.quote:
Volgens mij wil jij in je diepste wezen heel graag een keer heel stevig anaal genomen worden door een heel grote sterke ventquote:
In het kantoor (tijdens de streamlock) is er volgens Jaap en Natasia nog veel meer gebeurd. Zo zou Huub Brian bijna door de glasplaat van de computertafel geduwd hebben en iets met spiegels. Waarschijnlijk genoeg voor een exit dus, maar dit is aan de redactie (zoals gewoonlijk).quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet alleen over het begin -wanneer Brian Huub op Amanda aantreft- maar ook later als Huub binnenstormt als Brian aan de telefoon hangt.
Helemaal aan het eind van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Ik kreeg toch meer het idee (vooral aan het einde van het filmpje waar APK al naar linkte) dat hij liever zag dat er iemand doordraaide en eruit vloog voor Fysiek Geweld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij was hij gewoon bang om Brian op afstand te houden ...... Te veel risico en te voorzichtig voor z'n eigen velletje. Dat in tegenstelling tot Natasia.
Kom eens met je kikkerhoofdje?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
Eric spoort ook niet: Hij spuugt je in je gezicht? Dat betekent dat ie gevoelens voor je heeft.
Sommige mensen noemen alleen neuken sex. Blijkbaar, heeft Amanda dezelfde gedachtenkronkel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:52 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind het toch knap dat ze ontkent dat er sex is geweest. "Huub wilde wel, maar ze zei nee"
We konden het gehijg tussen de hikken duidelijk horen!
Als ze nee zegt moet ie gewoon kappen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geen idee. Kom op zeg. Wat ik al eerder zei, het is zo makkelijk om de man (Huub) hier weer de schuld van te geven. Ze stond 'm de hele avond op te geilen en ja dan kan je verwachten dat hij uiteindelijk een stapje verder wil gaan.
Misschien is het wel heul geyl tijdens de neuksex!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
Als een man je in je gezicht spuugt betekent dat dat diegene 0 respect voor je heeft! Jezus Eric....... ga dat toch niet goedpraten!
Dat geeft Huub nog geen recht om Brian te duwen. Brian heeft niet op hem gespuugd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:51 schreef Desii het volgende:
[..]
niet slaan.. duwen... maar niet erger dan dat Brian Natasja en Amanda geduwd heeft.
dit deed Huub pas nadat Brian Amanda gespuugd/geslagen had
Ja, zo vind ik het haar wel leukquote:
Iemand anders dit ook zo gehoord? Ze "versprak" zich 2 keer!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:53 schreef Lipsch het volgende:
aDEL zegt nu dat rat haar in d'r gezicht heeft GESLAGEN. Eric: "Wat?" - en ze zegt dat een tweede keer. Eric vraagt "wat, heeft hij je in je gezicht gespuugd?"
heb je wel gekeken schatjequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze nee zegt moet ie gewoon kappen.
Dat kun je ook in het filmpje zien, 2 keer ( op het grasveld)quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:40 schreef schatje het volgende:
Ze zegt net dat Brian haar in het gezicht spuugde.
Dat heb je helemaal verkeerd gehoord. In het kantoor zijn geen spiegels ! En de tafel was in de private room.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:53 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
In het kantoor (tijdens de streamlock) is er volgens Jaap en Natasia nog veel meer gebeurd. Zo zou Huub Brian bijna door de glasplaat van de computertafel geduwd hebben en iets met spiegels. Waarschijnlijk genoeg voor een exit dus, maar dit is aan de redactie (zoals gewoonlijk).
Brian werd pissig omdat er iemand aan zn bezit zat....quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat geeft Huub nog geen recht om Brian te duwen. Brian heeft niet op hem gespuugd.
En als je nu wil gaan tikken dat hij dat deed om Amanda te beschermen, kun je hetzelfde argument voor Brian gebruiken.
Brian werd boos op Huub omdat hij Amanda wilde beschermen.
Oftewel het zijn 2 klootzakken en ze mogen er beide uitgetieft worden.
Absoluut!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:54 schreef Yollie het volgende:
Als Amanda mijn dochter was zou ik haar daar weghalen, ze is bang.
niet zielig..... heel begrijpelijk.... ik zou ook bang voor Brian zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:54 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
Amanda is bang voor Brian......zielig....
Ik vond hem er meer bij staan op een manier van Yeah eindelijk slachten ze elkaar af hier, er worden er een aantal gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian trok Huub behoorlijk hard aan zijn haar, als reactie daarop, gaf Huub die 2 kleine tikjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat geeft Huub nog geen recht om Brian te duwen. Brian heeft niet op hem gespuugd.
En als je nu wil gaan tikken dat hij dat deed om Amanda te beschermen, kun je hetzelfde argument voor Brian gebruiken.
Zeg dan ook duidelijk NEE. Niet: "Nee Huub, ik weet eigenlijk niet of ik dit wel wil, hihi"quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze nee zegt moet ie gewoon kappen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik spuug op jullie, want ik hou van jullie!
*spuugt*
Ik ga morgen m'n moeder in d'r gezicht spugen! Niewe trend!
Datte. spugen is minachtingquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
Als een man je in je gezicht spuugt betekent dat dat diegene 0 respect voor je heeft! Jezus Eric....... ga dat toch niet goedpraten!
Oh please, alsof het Huub ook maar een reet kan schelen wat er met Amanda gebeurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub werd pissig omdat een man een vrouw in haar gezicht spuugde....
*rochelt even lekker terugquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik spuug op jullie, want ik hou van jullie!
*spuugt*
Ik ga morgen m'n moeder in d'r gezicht spugen! Niewe trend!
Ach moet je kijken naar Huub nu, Nicolaas was er niet eens bij betrokken en Huub wel en ligt vreselijk te ronken. Hem zal het allemaal een worst wezen zo lijkt het.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vond hem er meer bij staan op een manier van Yeah eindelijk slachten ze elkaar af hier, er worden er een aantal gediskwalificeerd
Blijf ik niet snappen: het programma is er op gericht dat een klootzak wint. Waarom toch altijd alleen maar kritiek op bewoners en niet op het concept?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Amen to that.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please, alsof het Huub ook maar een reet kan schelen wat er met Amanda gebeurd.![]()
ben het ten dele mee eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:53 schreef _-inge-_ het volgende:
In het kantoor (tijdens de streamlock) is er volgens Jaap en Natasia nog veel meer gebeurd. Zo zou Huub Brian bijna door de glasplaat van de computertafel geduwd hebben en iets met spiegels. Waarschijnlijk genoeg voor een exit dus, maar dit is aan de redactie (zoals gewoonlijk).
Mietje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.![]()
Ik vond zowel Huub als Brian eng vanavond.
Brian was daarvoor al zo eng, met zn verhaal dat hij zou moordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.![]()
Oftewel, het wekelijks terugkerende filosofisch vraagstuk van DGK.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[de een dit..]
[de ander dat..]
[dan moeten ze er er allebei uit want..]
Precies, wat een psycho zegquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:59 schreef Wopper1 het volgende:
Brian was in het kantoor al eng. Zelfs Jaap leek onder de indruk, dat zegt wel wat
Ja, je laat je gewoon door Brain in je mond spugen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef Nimory het volgende:
Nou, we weten in ieder geval hoe je van de hik af komt!![]()
Ze ging in haar eigen bed liggen, huub kwam daarbij duidelijk met de bedoeling zeks te hebbenquote:
In het filmpje, in de grasveld-scene, zie je hoe zijn hele arm naar haar gezicht of nek gaat. Daarna buigt ze helemaal dubbel en blijft even zo staan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Iemand anders dit ook zo gehoord? Ze "versprak" zich 2 keer!
Interpunctie!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef sjesze het volgende:
wat een gelul hier luister naar erik want op dit moment heeft hij gelijk!!!
Ik heb alleen de filmpjes gezien en ik vond ze allebei eng inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.![]()
Is daar misschien een filmpje van... ? Die DGK WAR begint daarvoor iets te laat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze ging in haar eigen bed liggen, huub kwam daarbij duidelijk met de bedoeling zeks te hebben
Ze zei niet alleen nee, maar trok op een gegeven moment de dekens omhoog en riep zelfs syl om hulp
Dat dubbel buigen hoeft niet door de "eventuele" te zijn gekomen. Zo reageer je namelijk ook als je alleen in je gezicht gespuugd wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
In het filmpje, in de grasveld-scene, zie je hoe zijn hele arm naar haar gezicht of nek gaat. Daarna buigt ze helemaal dubbel en blijft even zo staan.
idd... knap stukje acteerwerk deze keerquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef FdW het volgende:
Tis maar een spel mensen:-)
Dat waren ze ook. Het zijn beide agressieve nare mannetjes. Alleen wordt Huub's agressieve gedrag altijd goedgeluld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb alleen de filmpjes gezien en ik vond ze allebei eng inderdaad
Ik heb haar alleen horen vragen waar Sylvia was. Volgens mij kwam Eric op een gegeven moment ook een kijkje nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze ging in haar eigen bed liggen, huub kwam daarbij duidelijk met de bedoeling zeks te hebben
Ze zei niet alleen nee, maar trok op een gegeven moment de dekens omhoog en riep zelfs syl om hulp
Arme Amandaquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Qua lichaams contact shizzle was Huub degene die eerst Brian aantikte(rechts gezicht en links schouder) en daarop greep Brian Huubs haar..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:58 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
ben het ten dele mee eens
brian begon met het haren trekken bij huub en de rest volgde
van mij mag huub er uit , hoef ik ook niet meer te kijken
Dan had hij op dat moment Amanda moeten troosten, terwijl hij alleen maar achter Brian aanging en daarna lekker ging slapen.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please, alsof het Huub ook maar een reet kan schelen wat er met Amanda gebeurd.![]()
En daarna liet ze zich al hijgend, lachend en hikkend beffen. Zo was het toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het concept was miljonair style, maar sinds huub erin zit is fysiek geweld steeds vaker een issuequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:57 schreef Ifa het volgende:
[..]
Blijf ik niet snappen: het programma is er op gericht dat een klootzak wint. Waarom toch altijd alleen maar kritiek op bewoners en niet op het concept?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef Nimory het volgende:
Nou, we weten in ieder geval hoe je van de hik af komt!![]()
Nee, hoeft inderdaad niet. Ik weet ook niet wat er exact gebeurde, te donker en ver weg. Maar die arm schoot dus wel naar haar nek of gezicht uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat dubbel buigen hoeft niet door de "eventuele" te zijn gekomen. Zo reageer je namelijk ook als je alleen in je gezicht gespuugd wordt.
Brian heeft haar al die tijd zo gehersenspoeld, Eric probeert dat nu ook, maar dan naar het positieve. Maar ik ben bang dat het weer een vergiet vol energie is.quote:
Als je zo doorgaat over Huub moet ik de mod inschakelen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dat waren ze ook. Het zijn beide agressieve nare mannetjes. Alleen wordt Huub's agressieve gedrag altijd goedgeluld.
I wonder why....
Nee, dan de klasse en stijl van Jaap!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het concept was miljonair style, maar sinds huub erin zit is fysiek geweld steeds vaker een issue![]()
het is in ieder geval wel echt volgens mij, ze is dom Amanda maar ze is wel eerlijk en zou niet doen alsofquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat dubbel buigen hoeft niet door de "eventuele" te zijn gekomen. Zo reageer je namelijk ook als je alleen in je gezicht gespuugd wordt.
Blijft speculeren. Uiteindelijk komt iedereen er morgen met een waarschuwing vanaf of ze zijn beiden exit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hoeft inderdaad niet. Ik weet ook niet wat er exact gebeurde, te donker en ver weg. Maar die arm schoot dus wel naar haar nek of gezicht uit.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Day het volgende:
Ze zei eerst ooooh syl syl, toen ze niks hoorde vroeg ze pas waar syl was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen horen vragen waar Sylvia was. Volgens mij kwam Eric op een gegeven moment ook een kijkje nemen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat over Huub moet ik de mod inschakelen!![]()
kijk het filmpje nog maar eens na de deken komt het haartrekkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Qua lichaams contact shizzle was Huub degene die eerst Brian aantikte(rechts gezicht en links schouder) en daarop greep Brian Huubs haar..
Vooraf riep Brian eerst alleen dingen naar Huub toen ie boven op Amanda lag en trok de dekens eraf.
Natasia is wel 20 keer klaargekomen vanavondquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:05 schreef Prospera het volgende:
Amanda baalt dat Natas van dit soort momenten geniet.
De meeste op dit moment aanwezige mods zijn bijzonder pro-aktief anti-Huubquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat over Huub moet ik de mod inschakelen!![]()
Het soort van relatie heeft Brrrian wel degelijk een naam gegeven: een seksrelatie! En meer dan dat, zou het ook niet gaan worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:04 schreef _-inge-_ het volgende:
Brian maakte vanmiddag de grap dat het het beste was als hij alles mocht doen bij anderen en Amanda niet. Amanda ziet dit nu ineens als een serieus voorstel. Ze is zichzelf samen met Eric goed aan het praten. Ze verteld niet het hele verhaal aan Eric en daardoor slaat het nergens op dat Eric zegt dat ze niets fout heeft gedaan. Amanda voelt zich niet voor niets schuldig, vertel dan het hele verhaal en lieg niet over wat er met Huub gebeurt is (of wellicht kan ze dit door de alcohol niet herinneren).
Ze weet dat ze fout zit want vanmiddag waren Brian en Amanda het er nog over eens dat ze een soort relatie hadden maar het niet zo wilden noemen. Amanda herinnert zich voor het gemak alleen dat Brian haar voorstel om een relatie te beginnen heeft afgewezen. Hopelijk neemt Eric de moeite om ooit Brian's kant van het verhaal aan te horen en zo wel een volledig beeld krijgt van de situatie. Hij zal dan tot een andere conclusie komen.
En je kijkt dit jaar ook niet meer naar het Eurovisie Songfestival zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:02 schreef LoveProfusion het volgende:
hmm beiden exit lijkt me..ze kunnen het niet verkopen dat 1 van de 2 exit gaat...dat kunnen ze niet verkopen..dus waarschijnlijk wordt dit weer in de doofpot gestopt. Want als Huub eruit gaat verliezen ze denk ik publiek.. ik kijk dan denk ik niet meer..dan zit er niemand meer in die ik echt leuk vind.
Ze moeten ieder voor straf de Gouden Kooi-regels 25 overschrijven. En die worden met de minuut langer, dus dat kan wel even duren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:04 schreef akveor het volgende:
Het zal wel op een algeheel drankverbod uitdraaien en iedereen voor 20.00u naar bed....
Ze was dronken en ze is nou eenmaal seksgeil zoals ze zelf zegt, maar toch ging ze niet voor niks in haar eigen bed liggen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
En daarna liet ze zich al hijgend, lachend en hikkend beffen. Zo was het toch?
Ze blijft ook maar denken dat het allemaal aan haar ligt, dus die kan zo maar op haar knietjes naar Brian gaan omdat ze een slecht meisje is geweest. Ze heeft het verdiend dat ze in haar gezicht is gespuugd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel sneu voor amanda..tuurlijk het is een domme slet, maar ze kan heel lief en aandoenlijk zijn.
Amanda vanavond ook weer is, sinds lange tijd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia is wel 20 keer klaargekomen vanavond![]()
Zij worden geprezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De meeste op dit moment aanwezige mods zijn bijzonder pro-aktief anti-Huub![]()
Het is een naief meisje van 19 jaar, ze heeft ondanks haar grote bek, wel bescherming nodig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel sneu voor amanda..tuurlijk het is een domme slet, maar ze kan heel lief en aandoenlijk zijn.
Nee kon niet, gesprek tussen Eric en Amanda nu ook online: http://www.megaupload.com/nl/?d=FGYHNRS2quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:47 schreef F04 het volgende:
[..]
Upload je naar youtube? O, nee kon niet. 100mb limit. Tipje misschien video.google
Graag!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik betwijfel of dit allemaal wel goed gaat komen met Brian...hij liep zich al weken in te houden...denk dat ie overspannen de villa uit moet
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het concept was miljonair style, maar sinds huub erin zit is fysiek geweld steeds vaker een issue![]()
Ja ja, we weten het, het is een lekker wijfquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zoekt het ook op en dat vind ik eng en dat terwijl Brian het juist uit de weg gaat. Ik denk dat Brian zich inhoudt omdat er veel op het spel staat maar dat Huub het dan helemaal niet meer kan schelen en juist opzoekt maar niet goed inschat wat de gevolgen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dat waren ze ook. Het zijn beide agressieve nare mannetjes. Alleen wordt Huub's agressieve gedrag altijd goedgeluld.
I wonder why....
Ik ga dit geloof ik gewoon geloven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb het filmpje tig keer gezien... Brian bespuugt Amanda 2x, Natasia komt tussenbeide en slaat per ongeluk Amanda weg. That's it
Er gaat wel meer snel deze nachtquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell
Wat gaat het snel...
Poëtisch enzo...
Ik vind iemand spugen bijna nog lager dan iemand slaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb het filmpje tig keer gezien... Brian bespuugt Amanda 2x, Natasia komt tussenbeide en slaat per ongeluk Amanda weg. That's it
Je ziet ook dat Brian wegloopt. Huub is degene die de confrontatie op bljift zoeken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub zoekt het ook op en dat vind ik eng en dat terwijl Brian het juist uit de weg gaat. Ik denk dat Brian zich inhoudt omdat er veel op het spel staat maar dat Huub het dan helemaal niet meer kan schelen en juist opzoekt maar niet goed inschat wat de gevolgen kunnen zijn.
Typisch battered woman syndromequote:Op vrijdag 27 april 2007 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze blijft ook maar denken dat het allemaal aan haar ligt, dus die kan zo maar op haar knietjes naar Brian gaan omdat ze een slecht meisje is geweest. Ze heeft het verdiend dat ze in haar gezicht is gespuugd.![]()
ja , het is een leuk filmpjequote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Eric baseert zijn 'puntjes' alleen op Amanda's kant van het verhaal. En op dit moment laat Amanda een groot gedeelte van het verhaal weg (haar 'relatie' met Brian) of liegt ze erover (wat er met Huub gebeurt is). Eric zou eerst Brian's kant van het verhaal aan moeten horen voordat hij kan zeggen dat Amanda niets fout heeft gedaan want dat heeft ze wel degelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef soylent het volgende:
Goed puntje van Eric even.
Da's best een fucking goed ideequote:Op vrijdag 27 april 2007 03:09 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Er gaat wel meer snel deze nacht![]()
Maar ik lees morgen wel weer verder. Ik ga mijn bed opzoeken.![]()
Ik krijg het idee alsof ze onder een douche van woorden staat, 't valt allemaal een beetje langs haar heen en verdwijnt dan het putje inquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:09 schreef Day het volgende:
Is Eric al klaar met z'n preek?
Na die tikjes van huub jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:06 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
kijk het filmpje nog maar eens na de deken komt het haartrekken
je vergeet die tikken die Huubje uitdeeltquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:06 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
kijk het filmpje nog maar eens na de deken komt het haartrekken
dat zijn aaitjes, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
je vergeet die tikken die Huubje uitdeelt![]()
En de waarheid ligt in het middenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij zien we allemaal ONZE versie van wat we willen zien..
Wat dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:10 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Maar Eric baseert zijn 'puntjes' alleen op Amanda's kant van het verhaal. En op dit moment laat Amanda een groot gedeelte van het verhaal weg (haar 'relatie' met Brian) of liegt ze erover (wat er met Huub gebeurt is). Eric zou eerst Brian's kant van het verhaal aan moeten horen voordat hij kan zeggen dat Amanda niets fout heeft gedaan want dat heeft ze wel degelijk.
Wat zou jij doen als je aan je haren getrokken zou worden?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
je vergeet die tikken die Huubje uitdeelt![]()
Ik maak me vooral 'druk' omdat degene die het populairste is zoveel kan maken, dat maakt het spel oneerlijk en daarom ging brian ook zo uit zijn dak.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
![]()
Ik zie meer een link met de verkoop aan US. Toen is het bergafwaarts gegaan en werd de show steeds meer een gekkenhuis met randdebielen.
Je stopt een paar mensen met een agressieprobleem in een doosje, schudt wat met het doosje en wacht af tot het mis gaat, en op forums maken mensen zich druk wie er wel of niet uitmoet.
Ja, het is wel een beetje eenzijdig he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:10 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Maar Eric baseert zijn 'puntjes' alleen op Amanda's kant van het verhaal. En op dit moment laat Amanda een groot gedeelte van het verhaal weg (haar 'relatie' met Brian) of liegt ze erover (wat er met Huub gebeurt is). Eric zou eerst Brian's kant van het verhaal aan moeten horen voordat hij kan zeggen dat Amanda niets fout heeft gedaan want dat heeft ze wel degelijk.
Is het een idee de COSsen te openen met 'Oh ha, en Day is per definitie tegen Huub'? Dan kun je je een hoop tikwerk besparenquote:
Kan dat schelden op iemand sexuele voorkeur een keer ophouden svpquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:10 schreef akveor het volgende:
Nou nou Eric.... je was wel erg los vanavond... narenicht...
Zeker door zo'n lelijke viespeuk als Brain...quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:12 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je aan je haren getrokken zou worden?
Sorry maar dan sta je toch ook niet voor jezelf in?
Dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij zien we allemaal ONZE versie van wat we willen zien..
dat waren geen tikjes , er zat wat op brians wangquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Na die tikjes van huub ja
Daarna begon huub iets harder te slaan
Huub is de eerste die Brian slaat, hoor. Eerst een duw tegen z'n rechterschouder, daarna een klapje is zijn gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:12 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je aan je haren getrokken zou worden?
Sorry maar dan sta je toch ook niet voor jezelf in?
En dat terwijl haar zus een hersenbloeding heeft gekregen door een klap van een vriendje. Waarom weten die meisjes niet beter!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:12 schreef farceman het volgende:
Zieligste is nog wel dat het lijkt alsof Amanda het normaal vind dat Brian haar gespugd heeft
Huub is begonnen met spugenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind iemand spugen bijna nog lager dan iemand slaan.
Maar die tikkies worden niet bestraft..anders was de kopstoot wel bestraft die veel erger was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is de eerste die Brian slaat, hoor. Eerst een duw tegen z'n rechterschouder, daarna een klapje is zijn gezicht.
Die kutvlieg zeker weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
dat waren geen tikjes , er zat wat op brians wang![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oja en Brian doet Huub zijn haar ff goed
Ik mis nog een slet.. Huubquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje eenzijdig he.
Iets minder gekleurde waarnemingen:Brian is een slet. Amanda is een slet. Als Amanda jaloers is gaat Amanda met anderen bekken/neuken. Brian is dan boos op Amanda. Als Brian jaloers is gaat Brian met anderen bekken/neuken. Amanda is dan boos op Brian.
Conclusie:Ze zijn geknipt voor elkaar
Natasia is geraffineerd genoeg om dit klapje niet per ongeluk te geven dus! Brian bedankte haar ook hiervoor op weg naar het kantoor. Natasia mept Amanda dus expres!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb alleen een beetje gezapt toen dat gebeurde, maar Amanda lag te giegelen, dat lijkt me nou niet iets wat je doet tijdens een verkrachting.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.
Ik ben Huub fan, maar ik zie ook dat hij fout is geweest door haar tegen haar wil te beffen. Dat is gewoon aanranding.
En Huub maakt Brain z'n gezicht iets mooier door 'm te slaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oja en Brian doet Huub zijn haar ff goed
Brian bedankt Natasia omdat ze ertussen springt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:16 schreef Heldenaar het volgende:
[..]
Natasia is geraffineerd genoeg om dit klapje niet per ongeluk te geven dus! Brian bedankte haar ook hiervoor op weg naar het kantoor. Natasia mept Amanda dus expres!!
Dat deed hij tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook erg laag. Sla iemand dan gewoon.
Huub trekt aan de touwtjes van zijn marionettenquote:
Hoe kun je in godsnaam 'fan' van zo'n gedrocht zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef schatje het volgende:
Ik ben Huub fan, maar ik zie ook dat hij fout is geweest door haar tegen haar wil te beffen. Dat is gewoon aanranding.
Wanneer was de vorig keer toen hij zo para was? Nena?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we niets zien van Brian. Hij is waarschijnlijk nog fiks op tilt, en dat geeft meestal leuke plaatjes. Moet ruim voldoende zijn voor een hele stapel PARA-films .......
Van Brian wordt vaak gezegd dat hij de meest agressieve persoon in het huis is (waarschijnlijk doordat hij er het meest intimiderend uitziet), maar Huub's daden laten zien dat hij dat is. Als de redactie dit weer niet ziet als fysiek geweld en Huub erin laat dan hoop ik dat Brian de eer aan zichzelf houdt en zelf opstapt want dit kan echt niet! Het DGK experiment gaat nu gewoon ten kosten van mensenlevens. Huub zal zich morgen ook vast wel weer voor de camera goed gaan praten (daar is hij goed in), maar de beelden spreken toch echt voor zich: EXIT. Jammer dat wat er in het kantoor is gebeurd niet op beeld is want Huub heeft Brian daar schijnbaar nog een paar keer flink geduwd en volgens Jaap zelfs zodanig dat hij bijna door een glazen plaat is gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:09 schreef Day het volgende:
[..]
Je ziet ook dat Brian wegloopt. Huub is degene die de confrontatie op bljift zoeken.
FILMPJE!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is Natasja de grootste smeerlap daar in huis. Altijd met haar grote smoel erbij, kijken of er nog een graantje mee te pikken valt. En dan achteraf de vermoorde onschuld spelen die helemaal overstuur en ontdaan is.
Als het dan hetzelfde doucheputje is waar Brian vaak mee communiceert, kan hij het Amanda misschien beter uitleggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:10 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik krijg het idee alsof ze onder een douche van woorden staat, 't valt allemaal een beetje langs haar heen en verdwijnt dan het putje in
onzin, open hand vegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is de eerste die Brian slaat, hoor. Eerst een duw tegen z'n rechterschouder, daarna een klapje is zijn gezicht.
Ik zie dat toch echt anders. Ik ben absoluut geen Natasia-fan, maar als zij er niet continue tussengesprongen was, was de situatie heel erg geëscaleerd. En ik vrees dat het voor Huub niet zo goed afgelopen zou zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is Natasja de grootste smeerlap daar in huis. Altijd met haar grote smoel erbij, kijken of er nog een graantje mee te pikken valt. En dan achteraf de vermoorde onschuld spelen die helemaal overstuur en ontdaan is.
Ben ik niet met je eens. Ze reageert panisch hierop. Ik denk dat ze thuis ook iemand was die de vechtende partijen uit elkaar moest halen. Waarschijnlijk heeft ze wel eens meegemaakt waar het allemaal op kan uitlopen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is Natasja de grootste smeerlap daar in huis. Altijd met haar grote smoel erbij, kijken of er nog een graantje mee te pikken valt. En dan achteraf de vermoorde onschuld spelen, die helemaal overstuur en ontdaan is.
Lieve Inge...... heb je het gesprek in kantoor gezien voor dit allemaal begon?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Van Brian wordt vaak gezegd dat hij de meest agressieve persoon in het huis is (waarschijnlijk doordat hij er het meest intimiderend uitziet), maar Huub's daden laten zien dat hij dat is. Als de redactie dit weer niet ziet als fysiek geweld en Huub erin laat dan hoop ik dat Brian de eer aan zichzelf houdt en zelf opstapt want dit kan echt niet! Het DGK experiment gaat nu gewoon ten kosten van mensenlevens. Huub zal zich morgen ook vast wel weer voor de camera goed gaan praten (daar is hij goed in), maar de beelden spreken toch echt voor zich: EXIT. Jammer dat wat er in het kantoor is gebeurd niet op beeld is want Huub heeft Brian daar schijnbaar nog een paar keer flink geduwd en volgens Jaap zelfs zodanig dat hij bijna door een glazen plaat is gegaan.
Nee, een aantal dagen laterquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Wanneer was de vorig keer toen hij zo para was? Nena?
Fan is ook weer een groot woord hoor. Ik snap weer niet waarom mensen 'fan' kunnen zijn van Brian.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam 'fan' van zo'n gedrocht zijn?
Hij gebruikt mensen om zijn doel te bereiken -okay, dat hoort bij het concept- maar daarna heeft hij in zijn dronkenschap wederom laten zien dat hij totaal geen maat kan houden.
Bij een soort popstar kan ik mij adoratie nog voorstellen, maar hij is gewoon een agressief poppetje dat af en toe aan de touwtjes ontsnapt.
Zonder Natasia waren er volgens mij doden gevallen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is Natasja de grootste smeerlap daar in huis. Altijd met haar grote smoel erbij, kijken of er nog een graantje mee te pikken valt. En dan achteraf de vermoorde onschuld spelen, die helemaal overstuur en ontdaan is.
Begrip eerlijk spel geloof ik al een tijdje niet meer in, en vermoed dat het spel aspect "achter" eigenlijk een rotzorg zal wezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik maak me vooral 'druk' omdat degene die het populairste is zoveel kan maken, dat maakt het spel oneerlijk en daarom ging brian ook zo uit zijn dak.
Fan van Brian zijn is best eng lijkt me.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Fan is ook weer een groot woord hoor. Ik snap weer niet waarom mensen 'fan' kunnen zijn van Brian.
Ik zie elke keer weer dat Natasia er bijzonder sensatiebelust op reageert. Ze staat meteen klaar om een hoofdrol te spelen en de boel met haar geschreeuwde opmerkingen te laten escaleren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ze reageert panisch hierop. Ik denk dat ze thuis ook iemand was die de vechtende partijen uit elkaar moest halen. Waarschijnlijk heeft ze wel eens meegemaakt waar het allemaal op kan uitlopen...
Er lijkt me iets grondig mis te zijn gegaan in de opvoeding. Die meiden denken dat het normaal is om je als voetveeg te laten gebruiken door de eerste de beste agressieve looser die zich aandient. Amanda valt zelfs op dominant agressieve mannen, heeft ze al meerdere keren gezegd, zelfs tegen Brian. Het is treurig, maar zulke meiden verdienen eigenlijk niet beter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat terwijl haar zus een hersenbloeding heeft gekregen door een klap van een vriendje. Waarom weten die meisjes niet beter!
Bijna wat jij zegt. Al denk ik nog steeds dat Brian de meest agressieveling is. Hij kan zichzelf nl. niet beheersen. Huub komt wel dicht in de buurt imoquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Van Brian wordt vaak gezegd dat hij de meest agressieve persoon in het huis is (waarschijnlijk doordat hij er het meest intimiderend uitziet), maar Huub's daden laten zien dat hij dat is. Als de redactie dit weer niet ziet als fysiek geweld en Huub erin laat dan hoop ik dat Brian de eer aan zichzelf houdt en zelf opstapt want dit kan echt niet! Het DGK experiment gaat nu gewoon ten kosten van mensenlevens. Huub zal zich morgen ook vast wel weer voor de camera goed gaan praten (daar is hij goed in), maar de beelden spreken toch echt voor zich: EXIT. Jammer dat wat er in het kantoor is gebeurd niet op beeld is want Huub heeft Brian daar schijnbaar nog een paar keer flink geduwd en volgens Jaap zelfs zodanig dat hij bijna door een glazen plaat is gegaan.
Precies!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder Natasia waren er volgens mij doden gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |