quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:36 schreef akveor het volgende:
Verder...
Heeft ze er de beelden niet voor nodig dit keer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:38 schreef Wopper1 het volgende:
Brian heeft Amanda volgens eigen zeggen in haar gezicht gespuugd
Dan wel eerst even een betonblok aan zijn enkel bevestigen svpquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh het lijkt me wel grappig..doen we onze carnavalspolitiepakken aan.en arresteren we Brian en gooien hem van een brug.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian hoe zie je er uit?:)
dat rat alles mag doen en adel niets, binnen hun "relatie"quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat had Brian gezegd als "grapje" ?
Gewoon ik ben bang na dit agressieve geweld...en m'n vriend is er nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Foto van mezelf als icon...
Fobo vol...
Hyves in mijn sig...
Waarom vraag je dit!?![]()
![]()
![]()
Omdat hij meer voor haar voelt dan hij toegeeft volgens Eric.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:40 schreef schatje het volgende:
Ze zegt net dat Brian haar in het gezicht spuugde.
Ok thanks!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:40 schreef Lipsch het volgende:
[..]
dat rat alles mag doen en adel niets, binnen hun "relatie"
Hou op! Ze is al lilluk genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef noltje het volgende:
Er is niets van een eventuele tik te zien in Amanda's gezicht.
JAMMER !!!
Een tand door je lip zie je niet aan de buitenkantquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef noltje het volgende:
JAMMER !!!
Ik zie wel geduw en getrek en dan amanda die een meter naar achteren vliegt.. ik denk niet dat Brian's spuugkracht zo groot isquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef noltje het volgende:
JAMMER !!!
Door lichaamssappen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is wel geraakt in het gezicht door Brian..
Hij wil haar alleen als neukertje en zij wil juist een relatie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij meer voor haar voelt dan hij toegeeft volgens Eric.![]()
Jij ziet graag dat Eric haar met nog meer zorgen behalve een agressieve gek opzadelt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Eric is nu zo schijnheilig bezig. Subtiel afgeven op Brian, maar niet vertellen hoe Huub écht over Amanda denkt.
Pardon?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef Suikeroom het volgende:
ja zoo gaat dat bij de homo's Eric en die hebben allemaal aids
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Eric is nu zo schijnheilig bezig. Subtiel afgeven op Brian, maar niet vertellen hoe Huub écht over Amanda denkt.
of met loverboy (Huub) die haar dronken voert en haar daarna gaat neukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ziet graag dat Eric haar met nog meer zorgen behalve een agressieve gek opzadelt?
Hij wil ook motorrijlessen en vlieglessen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil haar alleen als neukertje en zij wil juist een relatie.
Ah dus ik had het tweede niet verkeerd verstaan! Brian is een enge gastquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
Brian had voor de grap gezegt dat het prettig zou zijn als hij van alles met andere vrouwen mocht doen en zei niet.
Ook maakte die een opmerking over geweld tegen personeel. Dat mocht volgens hem dus als hij mitch wilde slaan was dat okee.
Nee, dat is niet wat ik zeg, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ziet graag dat Eric haar met nog meer zorgen behalve een agressieve gek opzadelt?
In dat filmpje.. staan ze buiten,.. en Natas gilt dat ze Huub mee moet nemen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef noltje het volgende:
JAMMER !!!
moet je eens goed luisteren wat brian tegen achter zegt aan de tel. in het filmpjequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie wel geduw en getrek en dan amanda die een meter naar achteren vliegt.. ik denk niet dat Brian's spuugkracht zo groot is
Amanda is vanavond toch aardig gedeeld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wil ook motorrijlessen en vlieglessen.
Hij moet niet zo hebberig zijn, wij leren de kleintjes altijd:
Samen spelen, Samen delen![]()
Het lijkt alsof ie haar een kopstoot geeft. Vervolgens komt Natasia er tussen waarna Amanda voorovergebogen staat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie wel geduw en getrek en dan amanda die een meter naar achteren vliegt.. ik denk niet dat Brian's spuugkracht zo groot is
Ja.. amanda zei duidelijk 2x nee.. en toch werd ze gebeft!. Je reinste aanranding dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
of met loverboy (Huub) die haar dronken voert en haar daarna gaat neuken
Maar van Huub heeft ze geen agressie te vrezen. Brian kan nu wel een nachtje in veilige bewaring in een hotel zitten, maar hoe moet dit verder. Zijn woede is echt niet zomaar over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Niet door een klap iigquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze is wel geraakt in het gezicht door Brian..
Denk ik ook, maar het was genoeg om hem mega-para te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
Sorry, naast zijn wát?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef Dynabite het volgende:
Huub zal wel weer naast zijn best plassen dalijk![]()
![]()
Psies. Maar ondertussen wil hij wel dat zij zijn exclusieve neukertje is. Voor Brrrian zelf, heeft hij heel andere spelregels bedacht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij was zelf ook dronkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke gesprekken beter geschikt zijn voor een ander keertje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik zeg, toch?
Maar of ze nou veel beter of is met net zo agressieve Huub, die totaal niks in haar ziet behalve sex en haar alleen maar geneukt heeft voor het spel, lijkt me ook niet veel beter. Of vind jij van wel?
Laat hij d;r dan voor beide assholes waarschuwen.
Upload je naar youtube? O, nee kon niet. 100mb limit. Tipje misschien video.google?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Video van stream1 van afgelopen avond is nu bijna online ...... (250 MB)
Gesprek tussen Eric en Amanda van het laatste uur komt ook online
Heel fijn, alvast bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Video van stream1 van afgelopen avond is nu bijna online ...... (250 MB)
Gesprek tussen Eric en Amanda van het laatste uur komt ook online
Ik gok op Brian z'n bed...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef Dynabite het volgende:
Huub zal wel weer naast zijn bed plassen dalijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja.. amanda zei duidelijk 2x nee.. en toch werd ze gebeft!. Je reinste aanranding dus
Volgens Sylvia heeft 't zo moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:47 schreef F04 het volgende:
Sylvia zal vast wel van niks weten vanmorgen.
Tja dan wissel je wel vaker speeksel uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij meer voor haar voelt dan hij toegeeft volgens Eric.![]()
Ja, het zijn levenslessenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgens Sylvia heeft 't zo moeten zijn.
Day nu mag je er wat aan doen! 2de opmerking binnen dit draadje..opzouten met Suikeroom.quote:
Of richting SIlvia, die absorbeert alles en slaapt toch overal doorheen.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:49 schreef sjesze het volgende:
fout .apk.brian mag alles van 10.Huub krijgt de sacties
quote:
Waarom zei ze dan nee?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ze echt aangerand werd, was het voor haar dan zoveel moeite om zich ook nog even lichamelijk te verzetten?
Zo is dat. Ik vond Eric de laatste tijd een zeur, nu bloeit hij weer op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:49 schreef Wopper1 het volgende:
Eric doet tenminste iets voor Amanda.
Nicolaas, Sylvia en Jaap zijn nergens te bekennen. Stelletje halve zolen zijn het, geen knip voor de neus waard.
Kap effe met die soort opmerkingen!quote:
Het gaat volgens mij niet alleen over het begin -wanneer Brian Huub op Amanda aantreft- maar ook later als Huub binnenstormt als Brian aan de telefoon hangt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
Redactie zeg eens dat Eric ophoud met et vertellen dat Huub een klap heeft uitgedeeld!
Het was niks anders dan een reaktie op het aan de haren trekken.
Welk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het haar van Amanda zit beter dan ooit!
niet slaan.. duwen... maar niet erger dan dat Brian Natasja en Amanda geduwd heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In dat filmpje.. staan ze buiten,.. en Natas gilt dat ze Huub mee moet nemen..
Amanda vliegt naar Brian en Huub om ze uit elkaar te trekken en dan krijgt eerst Natas een flinke duw van Brian en later AManda ook...
Later in het filmpje.. staan ze in het kantoor, Brian belt met redactie en Natas vraagt/zegt iets tegen Nicolaas..
En dan ineens komt Huub binnen stormen en slaat Brian spontaan..
Dit is het script. Kennelijk moet Eric nog blijven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:49 schreef Wopper1 het volgende:
Eric doet tenminste iets voor Amanda.
Nicolaas, Sylvia en Jaap zijn nergens te bekennen. Stelletje halve zolen zijn het, geen knip voor de neus waard.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet alleen over het begin -wanneer Brian Huub op Amanda aantreft- maar ook later als Huub binnenstormt als Brian aan de telefoon hangt.
Helemaal aan het eind van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |