Feit is dat ze niet wegliep en best lang heeft geprobeerd om de 2 heren uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:29 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja hoor ze was ook helemaal niet in paniek tijdens het voorval![]()
Ze ziet het in iedergeval primaquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jij bent echt niet objectief..en jij bent moderator? Laat me niet lachen.
Ik vind het ergste dat Brian Amanda in het gezicht spuugde en mogelijk een kopstoot gaf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
JUps en Huub tikte meteen harder.. Brian had dus alleen als reactie aan zijn haar gezeten..
Vind sowieso dat ze er allebei aangepakt moeten worden..
Slaat toch nergens op allemaal.. of wel dan..
Maakt niet uit...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:30 schreef sjesze het volgende:
ik wil erik als een vriend ik meen het, sorry
Lol ik heb ze gemaild. Dat deze meneer Kubatz agressief is en vanavond een vrouw heeft bespuugd en naar alle waarschijnlijkheid ook heeft geslagen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb vast gebeld dat ze de schoonmaakploeg nog wat langer vasthouden, kan erg messy worden vanavond op de kamer van de heer Kubatz.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt niet uit...
Harddrugs gebruiken is niet altijd een keuze.
Eric probeerde hem zojuist wakker te maken. Dat lukte niet eens ........ Huub is even 'flat out' ........quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
Wil huub zijn werk niet afmaken ofzo ?
En dáár ga je de fout in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:32 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap zei ...
Als dat waar is, is het gebeurd tijdens de streamlockquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:32 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap zei daar straks ook dat ie zelf gezien heeft dat Huub Brian geslagen heeft (en bijna door een glasplaat heeft geduwd). Zijn hier ook beelden van of was dit wellicht tijdens de streamlock ?
Op de beelden die ik gezien heb was er geen Jaap te zien (volgens mij)
Om een onverklaarbare reden is Amanda niet meer zo in de stemming...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
Wil huub zijn werk niet afmaken ofzo ?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ik hou ook wel van een wijntje, lijntje en een goed gesprek maar niet zoveel als Erik..I love my teeth.
Ik heb niet gezien dat Huub van alles met Brian deed na de eerste momenten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Als dat waar is, is het gebeurd tijdens de streamlock
Als ik vervoer zou hebben zou ik dat zéker doen..hahahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:34 schreef F04 het volgende:
Laten we met z'n alleen nu naar de witte bergen gaan.
tuurlijk niet die zat op kantoor..... en wilde destraks bij Amanda en Eric blijven, omdat hij wilde weten of iemand iets gedaan had.. waar hij/zij gedisqualifeerd kon worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:32 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap zei daar straks ook dat ie zelf gezien heeft dat Huub Brian geslagen heeft (en bijna door een glasplaat heeft geduwd). Zijn hier ook beelden van of was dit wellicht tijdens de streamlock ?
Op de beelden die ik gezien heb was er geen Jaap te zien (volgens mij)
Nee en ik heb een pik. Maar ik geloof weer niet in trouw.quote:
Jaap zat toen nog in het kantoor ......quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Als dat waar is, is het gebeurd tijdens de streamlock
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee en ik heb een pik. Maar ik geloof weer niet in trouw.
Niks mis met de man, hij is als relnicht binnengekomen maar heeft tot nu toe nog niets achterbaks gedaan als 1 vd weinigenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:30 schreef sjesze het volgende:
ik wil erik als een vriend ik meen het, sorry
Ze is denk ik toch ook niet echt geslagen. Maar wel 2 keer vol in de gezicht gespuugd door Brain en dat is heeeel denigrerendquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is -uiterlijk- in ieder geval niet beschadigd of gewond
[afbeelding]
Dat weet ik en oh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee en ik heb een pik. Maar ik geloof weer niet in trouw.
Hij heeft het van Natasia die niets anders deed dan overal luid ophitsend krijsend tussen springen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:35 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk niet die zat op kantoor..... en wilde destraks bij Amanda en Eric blijven, omdat hij wilde weten of iemand iets gedaan had.. waar hij/zij gedisqualifeerd kon worden.
Dus die leugenaar heeft helemaal nix gezien/gehoord
Ik dacht dat die altijd in de stemming wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Om een onverklaarbare reden is Amanda niet meer zo in de stemming...![]()
Oh het lijkt me wel grappig..doen we onze carnavalspolitiepakken aan.en arresteren we Brian en gooien hem van een brug.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:34 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Als ik vervoer zou hebben zou ik dat zéker doen..hahaha
Ik vond het meer afdoen aan de stemming...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het van Natasia die niets anders deed dan overal luid ophitsend krijsend tussen springen.
Hij valt me sinds dagen weer mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:35 schreef Day het volgende:
Sinds wanneer is Eric de huispsycholoog?
Sinds het een man is met een groot empathisch vermogenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:35 schreef Day het volgende:
Sinds wanneer is Eric de huispsycholoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |