Dat is waar. En vervolgens Brian die weer aan Huub's haren trok.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het tikken etc.. dat was wel degelijk Huub
Sedert wanneer moet een mod objectief zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jij bent echt niet objectief..en jij bent moderator? Laat me niet lachen.
Ja Brain geloof ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:25 schreef ThomasCrown het volgende:
Logeert er hier iemand toevallig bij de witte bergen op het moment?
Lijkt me heel sterkquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:25 schreef ThomasCrown het volgende:
Logeert er hier iemand toevallig bij de witte bergen op het moment?
Z'n zwembroek hing half naar beneden en op de film zie je dat hij een stijve had. Veel meer -denk ik- niet ........quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Huub had in ieder geval z'n onderbroek niet helemaal aan. Er werd dus of al daadwerkelijk geneukt of bijna.
Die neemt haar kans waarquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:25 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
natasia ook mee naar het hotel
Alleen Brain.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:25 schreef kybe het volgende:
Ze slapen dus in de witte bergen.
Ik snap niet dat Palma nog leeft...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
Gelukkig komt Palmamorgen weer ze zal wel wer balen dat er zoveel te doen was enn zij niet in het middelpunt stond...
Zag je hoe Brian haar 1 meter verder smeet? LOLquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
Je kan overigens in de beelden wel zien dat Natasia portier is. Dat mens is niet snel bang.
Gillen om hulp kan ze echter als de beste...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
Je kan overigens in de beelden wel zien dat Natasia portier is. Dat mens is niet snel bang.
Ja vroeg ik me ook al af...erg oneerlijk dit, Brian heeft ook al vliegles en 50 mille gekregenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:24 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Moet daar geen unanieme stemming voor komen?
Ik vind het anders uiterst zorgelijk dat hij hem niet wakker krijgtquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:28 schreef akveor het volgende:
Eric probeert Huub wakker te maken..... waarom? Laat hem lekker slapen vuile pisnicht.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Palma nog leeft...
Die goedkope kutvoodoo poppetjes van de Aldi ook...
Sterker nog, ik ben site-admin. Maar, zolang ik niemand beledig en me aan de FOK!-policy houd, mag ik vinden wat ik wil.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jij bent echt niet objectief..en jij bent moderator? Laat me niet lachen.
Als portier moet je wel de rust proberen te bewaren, en niet in volledige paniek gaan gillen en schreeuwenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
JUps en Huub tikte meteen harder.. Brian had dus alleen als reactie aan zijn haar gezeten..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is waar. En vervolgens Brian die weer aan Huub's haren trok.
Ja hoor ze was ook helemaal niet in paniek tijdens het voorvalquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:27 schreef Day het volgende:
In opdracht van de redaktiequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:28 schreef akveor het volgende:
Eric probeert Huub wakker te maken..... waarom? Laat hem lekker slapen vuile pisnicht.
Ik heb vast gebeld dat ze de schoonmaakploeg nog wat langer vasthouden, kan erg messy worden vanavond op de kamer van de heer Kubatz.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Rijksweg 2
3755MV Eemnes [kaart/route]
Tel: 035 5395800
www.hoteldewittebergen.nl
neuh, daar heb ik op dit moment alle begrip voor. Brian schijnt nog steeds helemaal door het lint te zijn, Huub zit in een alcohol coma dus is weerloos.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie, wat een bullshit dat jullie zo maar even mensen buiten de
Gouden Kooi laten overnachten .... Dit is zeker een exit voor Brianless en Natasia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |