Brian trok de dekens weg en begon Amanda meteen een hoer te noemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tja.. wie begon er dan .. Huub dus.
Oorzaak drank...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef Principessa het volgende:
Brian wordt maar niet rustig en Huub slaapt lekker door alles heen.
Och, televisie hé?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Matennaaien kan ik niet zo goed hebben
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef MissHobje het volgende:
Wat me wel opvalt dat Brian hem dingen zegt.. Natas staat er tussen en Huub is toch echt de 1e die tik in gezicht doet en schouder duwt van Brian, en dan pas pakt Brian het haar van Huub vast..en Huub haalt harder uit..
Het lijkt me voor een man toch ook best wel vervelend om, als die net in "vol ornaat" is, gestoord te wordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt dat Brian hem dingen zegt.. Natas staat er tussen en Huub is toch echt de 1e die tik in gezicht doet en schouder duwt van Brian, en dan pas pakt Brian het haar van Huub vast..en Huub haalt harder uit..
Mjah...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian trok de dekens weg en begon Amanda meteen een hoer te noemen.
rat kan beter direct naar huis gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:22 schreef Wopper1 het volgende:
Brian slaapt in de wittebergen oid.. Aan de overkant van de weg bij de dgk
Moet daar geen unanieme stemming voor komen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:22 schreef Wopper1 het volgende:
Brian slaapt in de wittebergen oid.. Aan de overkant van de weg bij de dgk
EN Exit Brian:Dquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:23 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Exit Huub. De beelden zijn duidelijk
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:23 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Exit Huub. De beelden zijn duidelijk
![]()
Het tikken etc.. dat was wel degelijk Huubquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian trok de dekens weg en begon Amanda meteen een hoer te noemen.
Huub had in ieder geval z'n onderbroek niet helemaal aan. Er werd dus of al daadwerkelijk geneukt of bijna.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt me voor een man toch ook best wel vervelend om, als die net in "vol ornaat" is, gestoord te worden
Moet je wel het kamernummer even erbij vermeldenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:22 schreef Loserkid het volgende:
http://www.hotels.nl/nl/eemnes/vandervalk/
Ik ook, vandaar mijn reactie...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben enigzins onder invloed en dan kan je soms wat te emotioneel reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |