Hij zit achter, dus ik weet niet hoe het morgen gaat, maar mss gaat ie wel wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
Brian gaat de villa voor een nacht verlaten...en dat zonder unanieme stemming WTF.
Waar blijven de filmpjes, ik weet het zeker dat ze een slag kreeg van Brian..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zegt Amanda niet gewoon dat Brian haar een klap in haar gezicht gaf, iedereen heeft het gezien, het komt toch wel uit!
Ahhhh ja hoor krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoezo liegen...
Feit blijft dat Huub haar wilde neuken en Amanda een aantal keer duidelijk nee zei.
thxquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef Konijnenjager het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
filmpje van de ruzie
Ja, Natasia en Brian blijven 'achter'. De redactie denkt dat het niet veilig is Huub en Brian in 1 kamer te laten slapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:09 schreef F04 het volgende:
Brian slaapt vannacht bij de redactie?
Rot toch op brian met je "Hij heeft me geslagen!"quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef Konijnenjager het volgende:
filmpje van de ruzie
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef Konijnenjager het volgende:
filmpje van de ruzie
HEY ZZZWAquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef Konijnenjager het volgende:
filmpje van de ruzie
Preciesquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Rot toch op brian met je "Hij heeft me geslagen!"
Je ziet duidelijk dat hij aan Huub z'n haren trekt, dan lijkt het me logisch dat ie van zich af duwt/slaat.
waarom ook natas ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Natasia en Brian blijven 'achter'. De redactie denkt dat het niet veilig is Huub en Brian in 1 kamer te laten slapen.
Nastasia moest daarnet kleding gaan halen uit de kast van hem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
Brian komt vannacht niet meer terug ?
Klopt. Maar ik vraag me af of ze het bewust verzwijgt of dat ze het gewoon niet meer weetquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef Lipsch het volgende:
en oh ja, volgens mij heeft Hupert haar wel degelijk even liggen beffen en vingeren, pauze, de tweede poging om het verder te voeren werd verstoord door de rat. aDEL denkt dat ze de eerste "run" wel kan verzwijgen.
En omdat Amanda het niet precies weet, 'reconstrueert' Eric nu een 'verhaal' bij Amanda. En juist 'het verhaal' wat redelijk veilig is voor Huub.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft een blackout gehad lijkt het. Ze weet niet helemaal meer wat Huub heeft gedaan en wat ze allemaal goed vond. De dingen waarop Amanda 'Nee' zei, zijn ook niet gebeurd.
Om crybaby Loco te troostenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:12 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap: "Brian komt vannacht niet terug. Ze laten die twee niet bij elkaar totdat ze nuchter zijn"
Zei ze dat net?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian spuugde Amanda 2x in haar gezicht en gaf daar een klap achteraan
Upload duurt nog 45 minuten .....quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef Yollie het volgende:
[..]
Waar blijven de filmpjes, ik weet het zeker dat ze een slag kreeg van Brian..
Dan kan hij beter een paar weken wegblijven...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:12 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Brian komt vannacht niet terug, niet voordat iedereen nuchter is.
Dat er dingen niet kloppen.. etc..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef Nimory het volgende:
wat heeft natas te vertellen??
Iemand natas aan het volgen, of allemaal amanda?
Ja, de eerste keer was het spannenderquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Als je het filmpje nog een keer ziet dan valt de agressie wel mee..
Zegt Amanda dit of heb jij dit gezien?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja. zo zie ik het ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:13 schreef Day het volgende:
UIt het filmpje zie ik niet dat Brian Amanda slaat, hij spuugt d'r wel in d'r gezicht. Natasia duwt haar weg.
Ze hebben het op het juiste moment afgekapt. Ze kunnen nu iedereen die ze willen verwijderen. Geen gedondder meer met het was niet te zien. Geen handtekeningen acties straks om mensen weer terug te krijgen. Ze kunnen iedereen verwijderen. Behalve Syl want die slaaptquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef Desii het volgende:
Ik heb het filmpje gezien... maar het fysieke geweld valt me nog mee.... (het is iig niet erger als de vorige keer tussen Brian en Huub)
Zo'n gore tering etter die een vrouw slaat moet voor lange tijd opgesloten worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:13 schreef farceman het volgende:
Waarom oh waarom wordt Brian nu weer eens in bescherming genomen?!!!!!!
Onbegrijpelijk! Weer wordt hij in bescherming genomen, iedereen zien we op kwetsbare momenten behalve Brian. Die zit nu weer met Netty te bellen.
You Tube fimpje eerder in dit topicquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Zegt Amanda dit of heb jij dit gezien?
Zijn daar ook beelden van??
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Handje vasthouden van Brian .......
Als je via Youtube upload gaat 't wel sneller dan bij Megaupload. Daar schiet de snelheid binnen 5 min naar 10kb/sec.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Upload duurt nog 45 minuten .....
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:14 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kom hier net binnen, op een blijkbaar cruciaal moment. Maar als ik het goed begrijp uit de vorige cossen:
Hebben ze allemaal te veelgedronken
Heeft Huub dingen bij Amanda gedaan onder de lakens
Heeft Brian hun ontdekt
Heeft Brian de lakens van Amanda afgetrokken, en aan Huub zn haren getrokken
heeft Huub brian geslagen
Maarr: Wat ik net uit het gesprek bij Amanda hoorde was dat het net leek of Huub ongewenste imiteiten heeft gepleegd
Klopt dit? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Je ziet dat ie 2x spuugt en daarna naar haar uithaalt waarna ze dubbel klapt met haar handen voor haar gezichtquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:13 schreef Day het volgende:
UIt het filmpje zie ik niet dat Brian Amanda slaat, hij spuugt d'r wel in d'r gezicht. Natasia duwt haar weg.
amanda deed er niks tegen ze liegtquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:14 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kom hier net binnen, op een blijkbaar cruciaal moment. Maar als ik het goed begrijp uit de vorige cossen:
Hebben ze allemaal te veelgedronken
Heeft Huub dingen bij Amanda gedaan onder de lakens
Heeft Brian hun ontdekt
Heeft Brian de lakens van Amanda afgetrokken, en aan Huub zn haren getrokken
heeft Huub brian geslagen
Maarr: Wat ik net uit het gesprek bij Amanda hoorde was dat het net leek of Huub ongewenste imiteiten heeft gepleegd
Klopt dit? Of begrijp ik het nu verkeerd?
klopt... hij komt met zijn hand in haar gezichtquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef Konijnenjager het volgende:
filmpje van de ruzie
Hij duwt haar, dat is wat anders dan slaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Serieus..hij spuugt haar 2 keer in haar gezicht en duwt/slaat haar met haar hand..daarna gaat ze met haar hoofd naar beneden en blijft ze zo staan.
Mag spugen (tot 2 keer toe)?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
Net het filmpje ook bekeken... het is allemaal weer op het randje.... maar niet erger (of moet ik zeggen net zo erg?) dan de vorige keren.... Amanda kreeg een fluim in d'r gezicht en is verder niet aangeraakt volgens mij...
Ze hebben dus de streamlock toegepast omdat ze niemand willen verwijderen. Er gaat dus niemand weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze hebben het op het juiste moment afgekapt. Ze kunnen nu iedereen die ze willen verwijderen. Geen gedondder meer met het was niet te zien. Geen handtekeningen acties straks om mensen weer terug te krijgen. Ze kunnen iedereen verwijderen. Behalve Syl want die slaapt
En daarvoor probeert hij haar tot twee keer toe een kopstoot te gevenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je ziet dat ie 2x spuugt en daarna naar haar uithaalt waarna ze dubbel klapt met haar handen voor haar gezicht
Dat is dan vrijwillige exit Brian lijkt mij...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:12 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap: "Brian komt vannacht niet terug. Ze laten die twee niet bij elkaar totdat ze nuchter zijn"
Tsja, wie weet wat wij allemaal niet gezien hebben tijdens de streamlocks.. er werd genoeg geschreeuwt en omver gegooit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Natasia geeft alle schuld aan Huub. Hij heeft heel wat gedaan volgens haar. Amanda 2 dus.
jazeker, daar dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:18 schreef schatje het volgende:
Het lijkt alsof ze een kopstoot krijgt.
Rustig, vriend.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:20 schreef Frasier het volgende:
Eric val dood gore tering-lijer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat me wel opvalt dat Brian hem dingen zegt.. Natas staat er tussen en Huub is toch echt de 1e die tik in gezicht doet en schouder duwt van Brian, en dan pas pakt Brian het haar van Huub vast..en Huub haalt harder uit..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Rot toch op brian met je "Hij heeft me geslagen!"
Je ziet duidelijk dat hij aan Huub z'n haren trekt, dan lijkt het me logisch dat ie van zich af duwt/slaat.
Nou belachelijk dan....dan hoop ik maar dat Brian echt zelfmoord pleegt als ze hem niet wegsturen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben dus de streamlock toegepast omdat ze niemand willen verwijderen. Er gaat dus niemand weg.
Doe 'ns effe rustig!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:20 schreef Frasier het volgende:
Eric val dood gore tering-lijer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och, beter dan de weken hiervoor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Het moet weer allemaal gesust... Wat een anti-climax weer...
Ja zo zie ik het ook.... al vond ik de voorgaande keren ook al te ver gaan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:18 schreef Lipsch het volgende:
filmpje teruggezien, wat een afgang van de rat, Huub heeft absoluut NIET geslagen (het waren hele lichte veegjes, nog lichter dan we die eerder hebben gezien), toch loopt rat al jankend weg en roept "hij heeft me nú geslagen" - later spuugt hij aDEL twee keer in d'r gezicht van heel dichtbij en misschien nog wel meer. als rat begint te bellen komt Huub binnen "jij spuut meisjes in hun gezicht" en duwt rat, wat alweer echt geen fysiek geweld te noemen is.
Nee, hij heeft geroepen dat een kopstoot niet onder fysiek geweld valt, zoals het al eerder is voorgekomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:20 schreef FuTilE het volgende:
Als Brian Amanda daar geslagen had of een kopstoot gaf, dan had Huub dat wel geroepen.. Nu roept hij alleen: "Jij spuugt op vrouwen?"..
Nee dat spugen ging er aan voorafquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef Meaghan het volgende:
Brian deed wel degelijk iets bij Amanda. Het leek wel alsof hij haar bij de keel greep en haar vervolgens wegduwde, dat verklaart misschien ook het spugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |