Rustig, vriend.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:20 schreef Frasier het volgende:
Eric val dood gore tering-lijer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat me wel opvalt dat Brian hem dingen zegt.. Natas staat er tussen en Huub is toch echt de 1e die tik in gezicht doet en schouder duwt van Brian, en dan pas pakt Brian het haar van Huub vast..en Huub haalt harder uit..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Rot toch op brian met je "Hij heeft me geslagen!"
Je ziet duidelijk dat hij aan Huub z'n haren trekt, dan lijkt het me logisch dat ie van zich af duwt/slaat.
Nou belachelijk dan....dan hoop ik maar dat Brian echt zelfmoord pleegt als ze hem niet wegsturen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben dus de streamlock toegepast omdat ze niemand willen verwijderen. Er gaat dus niemand weg.
Doe 'ns effe rustig!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:20 schreef Frasier het volgende:
Eric val dood gore tering-lijer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och, beter dan de weken hiervoor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Het moet weer allemaal gesust... Wat een anti-climax weer...
Ja zo zie ik het ook.... al vond ik de voorgaande keren ook al te ver gaan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:18 schreef Lipsch het volgende:
filmpje teruggezien, wat een afgang van de rat, Huub heeft absoluut NIET geslagen (het waren hele lichte veegjes, nog lichter dan we die eerder hebben gezien), toch loopt rat al jankend weg en roept "hij heeft me nú geslagen" - later spuugt hij aDEL twee keer in d'r gezicht van heel dichtbij en misschien nog wel meer. als rat begint te bellen komt Huub binnen "jij spuut meisjes in hun gezicht" en duwt rat, wat alweer echt geen fysiek geweld te noemen is.
Nee, hij heeft geroepen dat een kopstoot niet onder fysiek geweld valt, zoals het al eerder is voorgekomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:20 schreef FuTilE het volgende:
Als Brian Amanda daar geslagen had of een kopstoot gaf, dan had Huub dat wel geroepen.. Nu roept hij alleen: "Jij spuugt op vrouwen?"..
Nee dat spugen ging er aan voorafquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef Meaghan het volgende:
Brian deed wel degelijk iets bij Amanda. Het leek wel alsof hij haar bij de keel greep en haar vervolgens wegduwde, dat verklaart misschien ook het spugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |