Brian bedankt Natasia omdat ze ertussen springt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:16 schreef Heldenaar het volgende:
[..]
Natasia is geraffineerd genoeg om dit klapje niet per ongeluk te geven dus! Brian bedankte haar ook hiervoor op weg naar het kantoor. Natasia mept Amanda dus expres!!
Dat deed hij tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook erg laag. Sla iemand dan gewoon.
Huub trekt aan de touwtjes van zijn marionettenquote:
Hoe kun je in godsnaam 'fan' van zo'n gedrocht zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef schatje het volgende:
Ik ben Huub fan, maar ik zie ook dat hij fout is geweest door haar tegen haar wil te beffen. Dat is gewoon aanranding.
Wanneer was de vorig keer toen hij zo para was? Nena?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat we niets zien van Brian. Hij is waarschijnlijk nog fiks op tilt, en dat geeft meestal leuke plaatjes. Moet ruim voldoende zijn voor een hele stapel PARA-films .......
Van Brian wordt vaak gezegd dat hij de meest agressieve persoon in het huis is (waarschijnlijk doordat hij er het meest intimiderend uitziet), maar Huub's daden laten zien dat hij dat is. Als de redactie dit weer niet ziet als fysiek geweld en Huub erin laat dan hoop ik dat Brian de eer aan zichzelf houdt en zelf opstapt want dit kan echt niet! Het DGK experiment gaat nu gewoon ten kosten van mensenlevens. Huub zal zich morgen ook vast wel weer voor de camera goed gaan praten (daar is hij goed in), maar de beelden spreken toch echt voor zich: EXIT. Jammer dat wat er in het kantoor is gebeurd niet op beeld is want Huub heeft Brian daar schijnbaar nog een paar keer flink geduwd en volgens Jaap zelfs zodanig dat hij bijna door een glazen plaat is gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:09 schreef Day het volgende:
[..]
Je ziet ook dat Brian wegloopt. Huub is degene die de confrontatie op bljift zoeken.
FILMPJE!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.
Ik ben Huub fan, maar ik zie ook dat hij fout is geweest door haar tegen haar wil te beffen. Dat is gewoon aanranding.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is Natasja de grootste smeerlap daar in huis. Altijd met haar grote smoel erbij, kijken of er nog een graantje mee te pikken valt. En dan achteraf de vermoorde onschuld spelen die helemaal overstuur en ontdaan is.
Als het dan hetzelfde doucheputje is waar Brian vaak mee communiceert, kan hij het Amanda misschien beter uitleggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:10 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik krijg het idee alsof ze onder een douche van woorden staat, 't valt allemaal een beetje langs haar heen en verdwijnt dan het putje in
onzin, open hand vegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is de eerste die Brian slaat, hoor. Eerst een duw tegen z'n rechterschouder, daarna een klapje is zijn gezicht.
Ik zie dat toch echt anders. Ik ben absoluut geen Natasia-fan, maar als zij er niet continue tussengesprongen was, was de situatie heel erg geëscaleerd. En ik vrees dat het voor Huub niet zo goed afgelopen zou zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is Natasja de grootste smeerlap daar in huis. Altijd met haar grote smoel erbij, kijken of er nog een graantje mee te pikken valt. En dan achteraf de vermoorde onschuld spelen die helemaal overstuur en ontdaan is.
Ben ik niet met je eens. Ze reageert panisch hierop. Ik denk dat ze thuis ook iemand was die de vechtende partijen uit elkaar moest halen. Waarschijnlijk heeft ze wel eens meegemaakt waar het allemaal op kan uitlopen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is Natasja de grootste smeerlap daar in huis. Altijd met haar grote smoel erbij, kijken of er nog een graantje mee te pikken valt. En dan achteraf de vermoorde onschuld spelen, die helemaal overstuur en ontdaan is.
Lieve Inge...... heb je het gesprek in kantoor gezien voor dit allemaal begon?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Van Brian wordt vaak gezegd dat hij de meest agressieve persoon in het huis is (waarschijnlijk doordat hij er het meest intimiderend uitziet), maar Huub's daden laten zien dat hij dat is. Als de redactie dit weer niet ziet als fysiek geweld en Huub erin laat dan hoop ik dat Brian de eer aan zichzelf houdt en zelf opstapt want dit kan echt niet! Het DGK experiment gaat nu gewoon ten kosten van mensenlevens. Huub zal zich morgen ook vast wel weer voor de camera goed gaan praten (daar is hij goed in), maar de beelden spreken toch echt voor zich: EXIT. Jammer dat wat er in het kantoor is gebeurd niet op beeld is want Huub heeft Brian daar schijnbaar nog een paar keer flink geduwd en volgens Jaap zelfs zodanig dat hij bijna door een glazen plaat is gegaan.
Nee, een aantal dagen laterquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Wanneer was de vorig keer toen hij zo para was? Nena?
Fan is ook weer een groot woord hoor. Ik snap weer niet waarom mensen 'fan' kunnen zijn van Brian.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam 'fan' van zo'n gedrocht zijn?
Hij gebruikt mensen om zijn doel te bereiken -okay, dat hoort bij het concept- maar daarna heeft hij in zijn dronkenschap wederom laten zien dat hij totaal geen maat kan houden.
Bij een soort popstar kan ik mij adoratie nog voorstellen, maar hij is gewoon een agressief poppetje dat af en toe aan de touwtjes ontsnapt.
Zonder Natasia waren er volgens mij doden gevallen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk is Natasja de grootste smeerlap daar in huis. Altijd met haar grote smoel erbij, kijken of er nog een graantje mee te pikken valt. En dan achteraf de vermoorde onschuld spelen, die helemaal overstuur en ontdaan is.
Begrip eerlijk spel geloof ik al een tijdje niet meer in, en vermoed dat het spel aspect "achter" eigenlijk een rotzorg zal wezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik maak me vooral 'druk' omdat degene die het populairste is zoveel kan maken, dat maakt het spel oneerlijk en daarom ging brian ook zo uit zijn dak.
Fan van Brian zijn is best eng lijkt me.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Fan is ook weer een groot woord hoor. Ik snap weer niet waarom mensen 'fan' kunnen zijn van Brian.
Ik zie elke keer weer dat Natasia er bijzonder sensatiebelust op reageert. Ze staat meteen klaar om een hoofdrol te spelen en de boel met haar geschreeuwde opmerkingen te laten escaleren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ze reageert panisch hierop. Ik denk dat ze thuis ook iemand was die de vechtende partijen uit elkaar moest halen. Waarschijnlijk heeft ze wel eens meegemaakt waar het allemaal op kan uitlopen...
Er lijkt me iets grondig mis te zijn gegaan in de opvoeding. Die meiden denken dat het normaal is om je als voetveeg te laten gebruiken door de eerste de beste agressieve looser die zich aandient. Amanda valt zelfs op dominant agressieve mannen, heeft ze al meerdere keren gezegd, zelfs tegen Brian. Het is treurig, maar zulke meiden verdienen eigenlijk niet beter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat terwijl haar zus een hersenbloeding heeft gekregen door een klap van een vriendje. Waarom weten die meisjes niet beter!
Bijna wat jij zegt. Al denk ik nog steeds dat Brian de meest agressieveling is. Hij kan zichzelf nl. niet beheersen. Huub komt wel dicht in de buurt imoquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:18 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Van Brian wordt vaak gezegd dat hij de meest agressieve persoon in het huis is (waarschijnlijk doordat hij er het meest intimiderend uitziet), maar Huub's daden laten zien dat hij dat is. Als de redactie dit weer niet ziet als fysiek geweld en Huub erin laat dan hoop ik dat Brian de eer aan zichzelf houdt en zelf opstapt want dit kan echt niet! Het DGK experiment gaat nu gewoon ten kosten van mensenlevens. Huub zal zich morgen ook vast wel weer voor de camera goed gaan praten (daar is hij goed in), maar de beelden spreken toch echt voor zich: EXIT. Jammer dat wat er in het kantoor is gebeurd niet op beeld is want Huub heeft Brian daar schijnbaar nog een paar keer flink geduwd en volgens Jaap zelfs zodanig dat hij bijna door een glazen plaat is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |