Dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij zien we allemaal ONZE versie van wat we willen zien..
dat waren geen tikjes , er zat wat op brians wangquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Na die tikjes van huub ja
Daarna begon huub iets harder te slaan
Huub is de eerste die Brian slaat, hoor. Eerst een duw tegen z'n rechterschouder, daarna een klapje is zijn gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:12 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je aan je haren getrokken zou worden?
Sorry maar dan sta je toch ook niet voor jezelf in?
En dat terwijl haar zus een hersenbloeding heeft gekregen door een klap van een vriendje. Waarom weten die meisjes niet beter!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:12 schreef farceman het volgende:
Zieligste is nog wel dat het lijkt alsof Amanda het normaal vind dat Brian haar gespugd heeft
Huub is begonnen met spugenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind iemand spugen bijna nog lager dan iemand slaan.
Maar die tikkies worden niet bestraft..anders was de kopstoot wel bestraft die veel erger was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is de eerste die Brian slaat, hoor. Eerst een duw tegen z'n rechterschouder, daarna een klapje is zijn gezicht.
Die kutvlieg zeker weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
dat waren geen tikjes , er zat wat op brians wang![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oja en Brian doet Huub zijn haar ff goed
Ik mis nog een slet.. Huubquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje eenzijdig he.
Iets minder gekleurde waarnemingen:Brian is een slet. Amanda is een slet. Als Amanda jaloers is gaat Amanda met anderen bekken/neuken. Brian is dan boos op Amanda. Als Brian jaloers is gaat Brian met anderen bekken/neuken. Amanda is dan boos op Brian.
Conclusie:Ze zijn geknipt voor elkaar
Natasia is geraffineerd genoeg om dit klapje niet per ongeluk te geven dus! Brian bedankte haar ook hiervoor op weg naar het kantoor. Natasia mept Amanda dus expres!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb het filmpje tig keer gezien... Brian bespuugt Amanda 2x, Natasia komt tussenbeide en slaat per ongeluk Amanda weg. That's it
Ik heb alleen een beetje gezapt toen dat gebeurde, maar Amanda lag te giegelen, dat lijkt me nou niet iets wat je doet tijdens een verkrachting.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar.
Ik ben Huub fan, maar ik zie ook dat hij fout is geweest door haar tegen haar wil te beffen. Dat is gewoon aanranding.
En Huub maakt Brain z'n gezicht iets mooier door 'm te slaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oja en Brian doet Huub zijn haar ff goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |