ben het ten dele mee eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat geeft Huub nog geen recht om Brian te duwen. Brian heeft niet op hem gespuugd.
En als je nu wil gaan tikken dat hij dat deed om Amanda te beschermen, kun je hetzelfde argument voor Brian gebruiken.
Brian werd boos op Huub omdat hij Amanda wilde beschermen.
Oftewel het zijn 2 klootzakken en ze mogen er beide uitgetieft worden.
Dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:53 schreef _-inge-_ het volgende:
In het kantoor (tijdens de streamlock) is er volgens Jaap en Natasia nog veel meer gebeurd. Zo zou Huub Brian bijna door de glasplaat van de computertafel geduwd hebben en iets met spiegels. Waarschijnlijk genoeg voor een exit dus, maar dit is aan de redactie (zoals gewoonlijk).
Mietje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.![]()
Ik vond zowel Huub als Brian eng vanavond.
Brian was daarvoor al zo eng, met zn verhaal dat hij zou moordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.![]()
Oftewel, het wekelijks terugkerende filosofisch vraagstuk van DGK.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[de een dit..]
[de ander dat..]
[dan moeten ze er er allebei uit want..]
Precies, wat een psycho zegquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:59 schreef Wopper1 het volgende:
Brian was in het kantoor al eng. Zelfs Jaap leek onder de indruk, dat zegt wel wat
Ja, je laat je gewoon door Brain in je mond spugen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef Nimory het volgende:
Nou, we weten in ieder geval hoe je van de hik af komt!![]()
Ze ging in haar eigen bed liggen, huub kwam daarbij duidelijk met de bedoeling zeks te hebbenquote:
In het filmpje, in de grasveld-scene, zie je hoe zijn hele arm naar haar gezicht of nek gaat. Daarna buigt ze helemaal dubbel en blijft even zo staan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:55 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Iemand anders dit ook zo gehoord? Ze "versprak" zich 2 keer!
Interpunctie!quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef sjesze het volgende:
wat een gelul hier luister naar erik want op dit moment heeft hij gelijk!!!
Ik heb alleen de filmpjes gezien en ik vond ze allebei eng inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.![]()
Is daar misschien een filmpje van... ? Die DGK WAR begint daarvoor iets te laat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze ging in haar eigen bed liggen, huub kwam daarbij duidelijk met de bedoeling zeks te hebben
Ze zei niet alleen nee, maar trok op een gegeven moment de dekens omhoog en riep zelfs syl om hulp
Dat dubbel buigen hoeft niet door de "eventuele" te zijn gekomen. Zo reageer je namelijk ook als je alleen in je gezicht gespuugd wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
In het filmpje, in de grasveld-scene, zie je hoe zijn hele arm naar haar gezicht of nek gaat. Daarna buigt ze helemaal dubbel en blijft even zo staan.
idd... knap stukje acteerwerk deze keerquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:01 schreef FdW het volgende:
Tis maar een spel mensen:-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |