quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
awwwwwquote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef crossover het volgende:
We hebben eenM
We hebben eenU
We hebben eenC
We hebben eenK
M U C K
Misschien dat die nog ergens onbewust onthouden is..quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Muck het volgende:
dat lijkt een beetje op mijn kerst-icon CO
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien dat die nog ergens onbewust onthouden is..
quote:
Heeyquote:
Ome MPG zal het onthoudenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Heey
Morgen ben ik weer de hele dag in eindhoven te vinden! Kijk maar eens bij dat veldje bij de bussen
(kan ook goed zijn dat ik ergens anders ben hoor, maar je weet nooit)
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
Niet echt. Het is rustig. JJ en eer-ik PV zijn er niet, dus dat scheelt al een boel.
Ja, lekkerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:50 schreef BrandX het volgende:zomaar de helft van alle posts ja.
maar ik lees dat jullie vrolijk aan keuvelen. Ik ga een bakkie zetten. Iemand meekoffiën?
Prima koffiequote:Op donderdag 26 april 2007 21:56 schreef BrandX het volgende:
*sjoelt een bakkienaar MPG en een
naar Cross.
Prut mensen, koekjes liggen in de schaal op tafel.
jummiequote:Op donderdag 26 april 2007 22:00 schreef BrandX het volgende:
ik heb voor vanavond de pennywafels, kletskoppen, bokkepootjes en bastognekoeken tevoorschijn getoverd.![]()
JJquote:
Nouja zeg... jullie moeten hele andere dingen checkenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yes.....heb idd bezoek.......maar we "moesten" ff sjekken....
![]()
![]()
doen we ook, maak je maar geen zorgen......quote:Op donderdag 26 april 2007 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg... jullie moeten hele andere dingen checken![]()
![]()
![]()
Dan is het goede lieve schatquote:Op donderdag 26 april 2007 22:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doen we ook, maak je maar geen zorgen......![]()
![]()
![]()
proostquote:Op donderdag 26 april 2007 22:10 schreef Pheno het volgende:
Bakske thee
Wheheh... IK welquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij al "plannen"voor dit weekend.....
????
huh.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... IK wel.... nu nog ff de andere partij op de hoogte brengen
![]()
![]()
dat heb jij helemaal correctquote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh........"ze" weet het nog niet....
![]()
![]()
hey BrandX.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef BrandX het volgende:
* schuift een vers bakkie door naar Pheno!![]()
Neem er een koekie bij, Pheno!
Moet nog ff bellen ofzoowquote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oowww...ja...euhhhhhhhh....owkey....en hoe ga je dat aanpakken dan...![]()
![]()
Wheheh.. tis nou niet zo dat ik extreme dingen van zins ben hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah..ok....duidelijk...denk ik...![]()
Daar begint het mee. "Kopje koffie glazenwasser", "Kan ik suiker lenen"quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. tis nou niet zo dat ik extreme dingen van zins ben hoor
Gewoon ff op de koffie enzo
jaja...op de koffie....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. tis nou niet zo dat ik extreme dingen van zins ben hoor
Gewoon ff op de koffie enzo
yep dat bedoel ik....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar begint het mee. "Kopje koffie glazenwasser", "Kan ik suiker lenen"
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar begint het mee. "Kopje koffie glazenwasser", "Kan ik suiker lenen"
Ze kan zich vergissenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
... Ik ben heul geen glazenwassert ja
Ach, bij mij begon het op fok, het is eens wat anders dan koffiequote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep dat bedoel ik......spreek uit ervaring....
![]()
nee lieverd...maar DAT weten jij en ik....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]... Ik ben heul geen glazenwassert ja
eerst op Fok! daarna op de koffie...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bij mij begon het op fok, het is eens wat anders dan koffie
Hahahaha.. "kopje koffie, oud papier man?" "Ja lekker... mag ik dan ff binnenkomen?" "Tuurlijk joh....."quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...op de koffie.......dat ken ik maar al te goed....
...pas op!!!...je weet nooit wat een koffie-bezoek kan worden...
![]()
![]()
tot en met trouwenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerst op Fok! daarna op de koffie...![]()
![]()
![]()
![]()
koekjes.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef BrandX het volgende:JJ!
Ook een bakkie?koekjes staan op tafel.
whehehquote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee lieverd...maar DAT weten jij en ik....![]()
![]()
![]()
![]()
Uh, ik ben getrouwd? Met een fokster.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...? vertel....vertel...vertel.....!!!!!
cool........quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, ik ben getrouwd? Met een fokster.
Ach, het is niet uniek of zoquote:
wel minder als één van je ex op Fok!~zit....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is niet uniek of zo
Wel grappig dat het via een forum kan lopen, dat wel.
Ik ga daar niet van uit dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel minder als één van je ex op Fok!~zit....![]()
![]()
mja...dat doe je in principe nooit, of wel.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga daar niet van uit dat dat gaat gebeuren.
Er was eens... een heel lief klein koffiemeisje op een heel groot forum. En op een dag vond ze in haar favoriete koffietopic een mede slowchatter, die graag met papieren werkt. Na een tijdje raakten ze uigebreid aan de chat. Heel gezellig.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...? vertel....vertel...vertel.....!!!!!
Immer, het gaat dan ook primaquote:
awwwww liiiiiiiiief....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens... een heel lief klein koffiemeisje op een heel groot forum. En op een dag vond ze in haar favoriete koffietopic een mede slowchatter, die graag met papieren werkt. Na een tijdje raakten ze uigebreid aan de chat. Heel gezellig.
Op een goede dag besloot het hele lieve kleine koffiemeisje de papierwerker uit te nodigen voor een bakje en een kuukske. Gretig ging de jongenman op het aanbod in. Na een paar bakjes zat de stemming er al snel in, en werd het heel gezellig, met bezigheden die beter op zijn plaats zijn in 51 of 128.
Zo ging het een hele periode door. Om de anderste week kreeg het koffiemeisje bezoek van haar lover. Ze hielden zielsveel van elkaar en van een goede pot koffie. Op een goede dag viel de jongeman van de papierwinkel op zijn knieën neer, voor het koffiemeisje. Hij pakte haar hand, en sprak de woorden: "Lief koffiemeisje, zou jij... met mij... je hele leven... elk kopje koffie willen delen?"
Het koffiemeisje antwoordde met een volmondig ja, en een tijdje later vond in het bijzijn van alle koffie slowchatters de huwelijksceremonie plaats. Het kersvers gehuwde koffiepaar trok bij elkaar in, en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
![]()
20 meiquote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awwwww liiiiiiiiief....![]()
...maareuh...zullen we dan maar eerst proberen een "meet" te organiseren....???
![]()
Ik ben er in een straal van een paar km.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nja..ik ben benieuwd......ik ben iig geval van de partij...
![]()
![]()
![]()
ik van een paar honderd meters....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er in een straal van een paar km.
Hemelsbreed ga ik dat wel halenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik van een paar honderd meters....![]()
![]()
![]()
je moet BrandX wel ff weten dat je OOK mee gaat he...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er in een straal van een paar km.
Lentquote:
Ik moet altijd lachen om die leuke houding van de oud Lentenarenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens... een heel lief klein koffiemeisje op een heel groot forum. En op een dag vond ze in haar favoriete koffietopic een mede slowchatter, die graag met papieren werkt. Na een tijdje raakten ze uigebreid aan de chat. Heel gezellig.
Op een goede dag besloot het hele lieve kleine koffiemeisje de papierwerker uit te nodigen voor een bakje en een kuukske. Gretig ging de jongenman op het aanbod in. Na een paar bakjes zat de stemming er al snel in, en werd het heel gezellig, met bezigheden die beter op zijn plaats zijn in 51 of 128.
Zo ging het een hele periode door. Om de anderste week kreeg het koffiemeisje bezoek van haar lover. Ze hielden zielsveel van elkaar en van een goede pot koffie. Op een goede dag viel de jongeman van de papierwinkel op zijn knieën neer, voor het koffiemeisje. Hij pakte haar hand, en sprak de woorden: "Lief koffiemeisje, zou jij... met mij... je hele leven... elk kopje koffie willen delen?"
Het koffiemeisje antwoordde met een volmondig ja, en een tijdje later vond in het bijzijn van alle koffie slowchatters de huwelijksceremonie plaats. Het kersvers gehuwde koffiepaar trok bij elkaar in, en ze leefden nog lang en gelukkig*;O+
vast...maar ik woon in Nijmegen zelf...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die leuke houding van de oud Lentenaren
Ik zal eens kijken of ik kan. Wat is de bedoeling?quote:
Ah, dan mogen ze je nu al niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vast...maar ik woon in Nijmegen zelf...![]()
![]()
![]()
ik ben ook liefquote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awwwww liiiiiiiiief....![]()
...maareuh...zullen we dan maar eerst proberen een "meet" te organiseren....???
![]()
doedoei BrandX...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:43 schreef BrandX het volgende:
ik ga er ook vandoor, pitten. Morgen weer vroeg op, en mijn lijffie is aardig moe van al het trainen deze week
Dus ciao maar weer!
trustequote:Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei BrandX...![]()
![]()
....we gaan ik ga ook slapen, morgen weer heul vroeg op...
...dus...slaap lekker iedereen en tot zekers morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten BrandXquote:Op donderdag 26 april 2007 22:43 schreef BrandX het volgende:
ik ga er ook vandoor, pitten. Morgen weer vroeg op, en mijn lijffie is aardig moe van al het trainen deze week
Dus ciao maar weer!
bij mij ook...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, bij mij gaat die wekker ook om 5.45....eens kijken of ik naar bed ga
Jha, die mafketelsquote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat dacht ik al...net als in Cuijck....![]()
![]()
![]()
Welterusten lieve schatquote:Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei BrandX...![]()
![]()
....we gaan ik ga ook slapen, morgen weer heul vroeg op...
...dus...slaap lekker iedereen en tot zekers morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja, ze moeten wat te doen hebben daar.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies.......stelletjes oerbewoners...
![]()
Ja.. maar... ja maar... JIJ hoeft morgen toch nog niet te werken?quote:
ach ja..ieder zijn ding he.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach ja, ze moeten wat te doen hebben daar.
Slaap zequote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja..ieder zijn ding he........maar goed, ik ga dus naar bed....
...laterzzzzzzz...
![]()
![]()
![]()
Ook voor je bezoek... doe hem de groetenquote:
ja maar....ja maar....ik moet iemand uitzwaaien...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.. maar... ja maar... JIJ hoeft morgen toch nog niet te werken?
huh........quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Pheno het volgende:
Ik zit er geloof ik in mijn eentje met wat cursisten. De rest is allemaal vrij.
Enig docent morgen, de rest is vrijquote:
sjek....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook voor je bezoek... doe hem de groeten![]()
Owja.. uitzwaaien cq afscheid nemenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar....ja maar....ik moet iemand uitzwaaien...![]()
en ook nog een berg afwas weg werken....![]()
Ik dacht het welquote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owwhh minder......ik ging volgens mij slapen niet....
![]()
Snorry.... slechte gewoontequote:Op donderdag 26 april 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sjek....![]()
nou doe je het weer he.....stiekem bij-posten....
![]()
papier mijn bezoek moet om 06:45 de deur uit...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. uitzwaaien cq afscheid nemen.... daar heb je toch wel minimaal 2 uur voor uitgetrokken he
![]()
![]()
Je moet reageren. Je moet!quote:
slaapze lieverd.........quote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Snorry.... slechte gewoonte
Welterusten JJ en bezoek![]()
Jeuzes... dan loopt net mijjn wekker voor de eerste keer afquote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
papier mijn bezoek moet om 06:45 de deur uit...![]()
![]()
Welterusten schatjequote:
Gewoon die aan/uitknop indrukkenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan het niet los laten....help me toch.....!!!!!!![]()
HOP!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan het niet los laten....help me toch.....!!!!!!![]()
Op de msn is ze al offlinequote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef Pheno het volgende:
Maar ja, hoe controleren we dat?
ah, dan zal het gelukt zijn.quote:
Ik denk het wel.... en anders is haar bezoek er nog wel, om de stekker eruit te trekkenquote:
quote:
whehequote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
HOP!
Vort! Naar bedje.. papier je bezoek wacht daar al voor 128 of 51 waardige praktijken
En dan lekker slapen
WELTERUSTEN schat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over 128 gesproken... over 6 minuten mag je gaan F5-enquote:
Nu dusquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
over 128 gesproken... over 6 minuten mag je gaan F5-en
quote:
whehehquote:
Was dienstmededeling voor stamgast OA, maar als je interesse hebt kun je gewoon toegang vragenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef Pheno het volgende:
Geen toegang
* heeft toegangquote:Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dienstmededeling voor stamgast OA, maar als je interesse hebt kun je gewoon toegang vragen
Nah, geen pr0n nodig als je zelf een bed van 2.4mx2.2m hebt. Engels boxspringquote:Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dienstmededeling voor stamgast OA, maar als je interesse hebt kun je gewoon toegang vragen
kingsize waterbed aanwezig!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, geen pr0n nodig als je zelf een bed van 2.4mx2.2m hebt. Engels boxspring
uiteraard, hoe kan je anders stamgast zijnquote:
Dat klotst zoquote:
1-persoonsbed en gebrek aan vriendin aanwezigquote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, geen pr0n nodig als je zelf een bed van 2.4mx2.2m hebt. Engels boxspring
Ah, I see your problemquote:Op donderdag 26 april 2007 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
1-persoonsbed en gebrek aan vriendin aanwezig![]()
Nee hoor, als je een goede hebt niet!quote:
aanpak van probleem 2 is eerste prioriteit atmquote:
Ik vind ze zelf wat minder, ooit wel geprobeerd na aandringen.quote:
Ik heb een hele tijd met mijn toen nog vriendin (nu vrouw) in een 1 persoonsbed gelegen, No problemo daarquote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
aanpak van probleem 2 is eerste prioriteit atm
met z'n 2en in een eenpersoonsbed gaat ook prima!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
aanpak van probleem 2 is eerste prioriteit atm
Daarom... is nog gezellig ookquote:Op donderdag 26 april 2007 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
met z'n 2en in een eenpersoonsbed gaat ook prima!
I know nothing, I'm from Barcelonaquote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef OA het volgende:
Pheno, jij zit ook de gehele dag hier he...
Dat was een paar nummertjes terugquote:
Oh?quote:
Ja, via allo allo naar fawlty towersquote:
Geen idee...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:30 schreef OA het volgende:
Waar is eer?
Is z'n chick eindelijk aanspreekbaar?
Ah, leuke series. Vroegah!quote:
quote:
Muckquote:
Hoi NachtWacht!!quote:
wowquote:
Ah ik weets...quote:
Dat nog net nietquote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
wow
wat dacht je? ik doe gewoon alle smileys?
ssssstquote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ah ik weets...
Maar jij was toch ook van de anti-brigade??
ik vertel niets...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ssssst
ik vind het gewoon leuk om zo nu en dan mijn icon aan te passen
dit is heel stiekem mijn WK-icon
Zo dat zijn een hoop koffiegasten.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat nog net niet
Maar je brengt me wel op ideeën
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen worden er 120 koffiegasten verwacht bij de bruiloft van een vriend!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zo dat zijn een hoop koffiegasten.![]()
Dat word een hoop koffie zetten voor ze.![]()
trustequote:Op donderdag 26 april 2007 23:43 schreef Pheno het volgende:
Welterusten
trusten COquote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef crossover het volgende:
Nou ik kom nog even welterusten zeggen en dan ben ik weg.Slaap lekker allemaal
Als jij dat wiltquote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
truste
Ga je net zo lang afscheid nemen als JJ
Dan kun je aardig wat koffie zetten met je senseootjequote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen worden er 120 koffiegasten verwacht bij de bruiloft van een vriend!!![]()
![]()
alle lieve smileys danquote:Op donderdag 26 april 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat nog net niet
Maar je brengt me wel op ideeën
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat volgens mij welquote:
15 koppen in het gewone apparaat tegelijk en 2 tegelijk in de senseo...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je aardig wat koffie zetten met je senseootje![]()
![]()
ik was al onder de indruk hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat volgens mij wel
Snorry als ik er eentje vergeten was
openlijk flirten met MPG he...quote:
tis jouw feestjequote:
quote:
Sander, heb je nog wat beleefd vandaag?!quote:
ja maar... ja maar....quote:
dit is heel leif gedrag hoor!!quote:
Jazeker hoor, ik had vandaag een ruzie met een oude vent op de fiets.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef OA het volgende:
[..]
Sander, heb je nog wat beleefd vandaag?!![]()
Vage lui heb je er toch vaak bij...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker hoor, ik had vandaag een ruzie met een oude vent op de fiets.![]()
Hij moest het per se beter weten.
Ik moest met mijn fiets rechtdoor, man word vervolgens kwaad omdat ik mijn had niet uitstak.![]()
Ik begreep heel niet wat er aan de hand was, en maar een partij schreeuwen dat die kale deed joh.
Ik moet wel zeggen, hij kwam mij met flinke vaart achterna voor een bejaarde opoe op zijn opoe fiets.
Waar mensen zich toch al niet druk om maken, en dan nog wel met dit weer.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker hoor, ik had vandaag een ruzie met een oude vent op de fiets.![]()
Hij moest het per se beter weten.
Ik moest met mijn fiets rechtdoor, man word vervolgens kwaad omdat ik mijn had niet uitstak.![]()
Ik begreep heel niet wat er aan de hand was, en maar een partij schreeuwen dat die kale deed joh.
Ik moet wel zeggen, hij kwam mij met flinke vaart achterna voor een bejaarde opoe op zijn opoe fiets.
Waar mensen zich toch al niet druk om maken, en dan nog wel met dit weer.![]()
Ik fietste niet weg, hij kwam mij achterna fietsen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef OA het volgende:
[..]
Vage lui heb je er toch vaak bij...
Je hand uitsteken als je rechtdoor gaat...![]()
Wat wilde die opa dan van je, dat ie je achterna kwam?![]()
En waarom fietste jij eigenlijk weg??![]()
Bejaarden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik fietste niet weg, hij kwam mij achterna fietsen.![]()
Trouwens GoedeNacht.![]()
Dank je Muck!quote:
Maar waarom moet ik eigenlijk mijn hand uitsteken, kom op zeg ik ga rechtdoor lief meneertje.quote:
ik heb iemand dat weleens zien doen op een onoverzichtelijk kruispunt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom moet ik eigenlijk mijn hand uitsteken, kom op zeg ik ga rechtdoor lief meneertje.![]()
Haha daar zat ik op te wachten dat iemand dat zou posten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb iemand dat weleens zien doen op een onoverzichtelijk kruispunt...
werd een soort mislukte hitler-groet
ik ben dol op dat soort foute grapjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha daar zat ik op te wachten dat iemand dat zou posten.![]()
Ik zat er ook al aan te denken, ik zie het ook al voor me, ik steek mijn hand naar voren uit...
Maar hoe moet diegene achter mij nou zie of ik dan rechtdoor ga, ze zien alleen maar me rug.![]()
Dit zei ik ook tegen hem, en toen vond hij dat ik een grote smoel had, en hij wou mij er vanaf helpen zij hij.
Maar ik weigerde zijn mooie aanbod.![]()
trusten OAquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:05 schreef OA het volgende:
Mensen,
ik ga van een welverdiende nachtrust genieten!![]()
Morgenochtend weer voeg eruit om me door de files richting Utrecht te worstelen, alwaer mij een examen veiligheidsadviseur wacht!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef Muck het volgende:
maarre lieverds, ik ga er eens een tijdje vandoor
slapen enzo.....
*
ja maar schatje, ik moet toch ook slapen?!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
En t was net zo gezellig met jou
Nouja, slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar....quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar schatje, ik moet toch ook slapen?!
truste HWquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:30 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat er ook maar weer eens vandoorDe wekker gaat al om half zeven
![]()
Trusten mensen
![]()
![]()
Bij mij is de koffie het lekkerst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:38 schreef Burdie het volgende:
hier vast ook wel, maar ik moet zo slapen.
Haha kom je daar nu pas achter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:39 schreef hardcorekabouter het volgende:
Jij bent in indonesie?! Lucky bastard!
goed gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:39 schreef hardcorekabouter het volgende:
Jij bent in indonesie?! Lucky bastard!
ben allang blijquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik jou ook niet dat je in Indonesié zit.![]()
Ik ben al weg, ( zie mijn vorige bericht ).quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk wil ik nog weg ook dadelijk
Trustenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:25 schreef Sander170 het volgende:
Helaas maar ook ik ga effe slapen, tot morgen vrienden.![]()
Fok! ze.![]()
-- -- -- -- -- --
![]()
![]()
Veel plezier en alles.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk wil ik nog weg ook dadelijk
Als je weg bent kan je ook niet posten, smoesjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben al weg, ( zie mijn vorige bericht ).![]()
huh? nog niet toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben al weg, ( zie mijn vorige bericht ).![]()
ja, vreemde situatie weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:28 schreef Sebasser het volgende:
Als je weg bent kan je ook niet posten, smoesjes.
Was op hetzelfde moment dus ik was al weg maar dat zag ik direct dus niet lullen jah.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Veel plezier en alles.
[..]
Als je weg bent kan je ook niet posten, smoesjes.
Is niet vreemd, jouw pc is gewoon traag, kan ik niks aan doen.quote:
Kan je doen, ik ga zo slapen denk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:09 schreef hardcorekabouter het volgende:
ik neem er weer eentje! espresso dit keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |