quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
awwwwwquote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef crossover het volgende:
We hebben eenM
We hebben eenU
We hebben eenC
We hebben eenK
M U C K
Misschien dat die nog ergens onbewust onthouden is..quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Muck het volgende:
dat lijkt een beetje op mijn kerst-icon CO
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien dat die nog ergens onbewust onthouden is..
quote:
Heeyquote:
Ome MPG zal het onthoudenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Heey
Morgen ben ik weer de hele dag in eindhoven te vinden! Kijk maar eens bij dat veldje bij de bussen
(kan ook goed zijn dat ik ergens anders ben hoor, maar je weet nooit)
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
Niet echt. Het is rustig. JJ en eer-ik PV zijn er niet, dus dat scheelt al een boel.
Ja, lekkerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:50 schreef BrandX het volgende:zomaar de helft van alle posts ja.
maar ik lees dat jullie vrolijk aan keuvelen. Ik ga een bakkie zetten. Iemand meekoffiën?
Prima koffiequote:Op donderdag 26 april 2007 21:56 schreef BrandX het volgende:
*sjoelt een bakkienaar MPG en een
naar Cross.
Prut mensen, koekjes liggen in de schaal op tafel.
jummiequote:Op donderdag 26 april 2007 22:00 schreef BrandX het volgende:
ik heb voor vanavond de pennywafels, kletskoppen, bokkepootjes en bastognekoeken tevoorschijn getoverd.![]()
JJquote:
Nouja zeg... jullie moeten hele andere dingen checkenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yes.....heb idd bezoek.......maar we "moesten" ff sjekken....
![]()
![]()
doen we ook, maak je maar geen zorgen......quote:Op donderdag 26 april 2007 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg... jullie moeten hele andere dingen checken![]()
![]()
![]()
Dan is het goede lieve schatquote:Op donderdag 26 april 2007 22:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doen we ook, maak je maar geen zorgen......![]()
![]()
![]()
proostquote:Op donderdag 26 april 2007 22:10 schreef Pheno het volgende:
Bakske thee
Wheheh... IK welquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij al "plannen"voor dit weekend.....
????
huh.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... IK wel.... nu nog ff de andere partij op de hoogte brengen
![]()
![]()
dat heb jij helemaal correctquote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh........"ze" weet het nog niet....
![]()
![]()
hey BrandX.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef BrandX het volgende:
* schuift een vers bakkie door naar Pheno!![]()
Neem er een koekie bij, Pheno!
Moet nog ff bellen ofzoowquote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oowww...ja...euhhhhhhhh....owkey....en hoe ga je dat aanpakken dan...![]()
![]()
Wheheh.. tis nou niet zo dat ik extreme dingen van zins ben hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah..ok....duidelijk...denk ik...![]()
Daar begint het mee. "Kopje koffie glazenwasser", "Kan ik suiker lenen"quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. tis nou niet zo dat ik extreme dingen van zins ben hoor
Gewoon ff op de koffie enzo
jaja...op de koffie....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. tis nou niet zo dat ik extreme dingen van zins ben hoor
Gewoon ff op de koffie enzo
yep dat bedoel ik....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar begint het mee. "Kopje koffie glazenwasser", "Kan ik suiker lenen"
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar begint het mee. "Kopje koffie glazenwasser", "Kan ik suiker lenen"
Ze kan zich vergissenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
... Ik ben heul geen glazenwassert ja
Ach, bij mij begon het op fok, het is eens wat anders dan koffiequote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep dat bedoel ik......spreek uit ervaring....
![]()
nee lieverd...maar DAT weten jij en ik....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]... Ik ben heul geen glazenwassert ja
eerst op Fok! daarna op de koffie...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bij mij begon het op fok, het is eens wat anders dan koffie
Hahahaha.. "kopje koffie, oud papier man?" "Ja lekker... mag ik dan ff binnenkomen?" "Tuurlijk joh....."quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...op de koffie.......dat ken ik maar al te goed....
...pas op!!!...je weet nooit wat een koffie-bezoek kan worden...
![]()
![]()
tot en met trouwenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerst op Fok! daarna op de koffie...![]()
![]()
![]()
![]()
koekjes.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef BrandX het volgende:JJ!
Ook een bakkie?koekjes staan op tafel.
whehehquote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee lieverd...maar DAT weten jij en ik....![]()
![]()
![]()
![]()
Uh, ik ben getrouwd? Met een fokster.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...? vertel....vertel...vertel.....!!!!!
cool........quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, ik ben getrouwd? Met een fokster.
Ach, het is niet uniek of zoquote:
wel minder als één van je ex op Fok!~zit....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is niet uniek of zo
Wel grappig dat het via een forum kan lopen, dat wel.
Ik ga daar niet van uit dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel minder als één van je ex op Fok!~zit....![]()
![]()
mja...dat doe je in principe nooit, of wel.....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga daar niet van uit dat dat gaat gebeuren.
Er was eens... een heel lief klein koffiemeisje op een heel groot forum. En op een dag vond ze in haar favoriete koffietopic een mede slowchatter, die graag met papieren werkt. Na een tijdje raakten ze uigebreid aan de chat. Heel gezellig.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...? vertel....vertel...vertel.....!!!!!
Immer, het gaat dan ook primaquote:
awwwww liiiiiiiiief....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens... een heel lief klein koffiemeisje op een heel groot forum. En op een dag vond ze in haar favoriete koffietopic een mede slowchatter, die graag met papieren werkt. Na een tijdje raakten ze uigebreid aan de chat. Heel gezellig.
Op een goede dag besloot het hele lieve kleine koffiemeisje de papierwerker uit te nodigen voor een bakje en een kuukske. Gretig ging de jongenman op het aanbod in. Na een paar bakjes zat de stemming er al snel in, en werd het heel gezellig, met bezigheden die beter op zijn plaats zijn in 51 of 128.
Zo ging het een hele periode door. Om de anderste week kreeg het koffiemeisje bezoek van haar lover. Ze hielden zielsveel van elkaar en van een goede pot koffie. Op een goede dag viel de jongeman van de papierwinkel op zijn knieën neer, voor het koffiemeisje. Hij pakte haar hand, en sprak de woorden: "Lief koffiemeisje, zou jij... met mij... je hele leven... elk kopje koffie willen delen?"
Het koffiemeisje antwoordde met een volmondig ja, en een tijdje later vond in het bijzijn van alle koffie slowchatters de huwelijksceremonie plaats. Het kersvers gehuwde koffiepaar trok bij elkaar in, en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
![]()
20 meiquote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awwwww liiiiiiiiief....![]()
...maareuh...zullen we dan maar eerst proberen een "meet" te organiseren....???
![]()
Ik ben er in een straal van een paar km.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nja..ik ben benieuwd......ik ben iig geval van de partij...
![]()
![]()
![]()
ik van een paar honderd meters....quote:Op donderdag 26 april 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er in een straal van een paar km.
Hemelsbreed ga ik dat wel halenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik van een paar honderd meters....![]()
![]()
![]()
je moet BrandX wel ff weten dat je OOK mee gaat he...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er in een straal van een paar km.
Lentquote:
Ik moet altijd lachen om die leuke houding van de oud Lentenarenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was eens... een heel lief klein koffiemeisje op een heel groot forum. En op een dag vond ze in haar favoriete koffietopic een mede slowchatter, die graag met papieren werkt. Na een tijdje raakten ze uigebreid aan de chat. Heel gezellig.
Op een goede dag besloot het hele lieve kleine koffiemeisje de papierwerker uit te nodigen voor een bakje en een kuukske. Gretig ging de jongenman op het aanbod in. Na een paar bakjes zat de stemming er al snel in, en werd het heel gezellig, met bezigheden die beter op zijn plaats zijn in 51 of 128.
Zo ging het een hele periode door. Om de anderste week kreeg het koffiemeisje bezoek van haar lover. Ze hielden zielsveel van elkaar en van een goede pot koffie. Op een goede dag viel de jongeman van de papierwinkel op zijn knieën neer, voor het koffiemeisje. Hij pakte haar hand, en sprak de woorden: "Lief koffiemeisje, zou jij... met mij... je hele leven... elk kopje koffie willen delen?"
Het koffiemeisje antwoordde met een volmondig ja, en een tijdje later vond in het bijzijn van alle koffie slowchatters de huwelijksceremonie plaats. Het kersvers gehuwde koffiepaar trok bij elkaar in, en ze leefden nog lang en gelukkig*;O+
vast...maar ik woon in Nijmegen zelf...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die leuke houding van de oud Lentenaren
Ik zal eens kijken of ik kan. Wat is de bedoeling?quote:
Ah, dan mogen ze je nu al niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vast...maar ik woon in Nijmegen zelf...![]()
![]()
![]()
ik ben ook liefquote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awwwww liiiiiiiiief....![]()
...maareuh...zullen we dan maar eerst proberen een "meet" te organiseren....???
![]()
doedoei BrandX...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:43 schreef BrandX het volgende:
ik ga er ook vandoor, pitten. Morgen weer vroeg op, en mijn lijffie is aardig moe van al het trainen deze week
Dus ciao maar weer!
trustequote:Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei BrandX...![]()
![]()
....we gaan ik ga ook slapen, morgen weer heul vroeg op...
...dus...slaap lekker iedereen en tot zekers morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |