tis jouw feestjequote:
quote:
Sander, heb je nog wat beleefd vandaag?!quote:
ja maar... ja maar....quote:
dit is heel leif gedrag hoor!!quote:
Jazeker hoor, ik had vandaag een ruzie met een oude vent op de fiets.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef OA het volgende:
[..]
Sander, heb je nog wat beleefd vandaag?!![]()
Vage lui heb je er toch vaak bij...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker hoor, ik had vandaag een ruzie met een oude vent op de fiets.![]()
Hij moest het per se beter weten.
Ik moest met mijn fiets rechtdoor, man word vervolgens kwaad omdat ik mijn had niet uitstak.![]()
Ik begreep heel niet wat er aan de hand was, en maar een partij schreeuwen dat die kale deed joh.
Ik moet wel zeggen, hij kwam mij met flinke vaart achterna voor een bejaarde opoe op zijn opoe fiets.
Waar mensen zich toch al niet druk om maken, en dan nog wel met dit weer.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jazeker hoor, ik had vandaag een ruzie met een oude vent op de fiets.![]()
Hij moest het per se beter weten.
Ik moest met mijn fiets rechtdoor, man word vervolgens kwaad omdat ik mijn had niet uitstak.![]()
Ik begreep heel niet wat er aan de hand was, en maar een partij schreeuwen dat die kale deed joh.
Ik moet wel zeggen, hij kwam mij met flinke vaart achterna voor een bejaarde opoe op zijn opoe fiets.
Waar mensen zich toch al niet druk om maken, en dan nog wel met dit weer.![]()
Ik fietste niet weg, hij kwam mij achterna fietsen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef OA het volgende:
[..]
Vage lui heb je er toch vaak bij...
Je hand uitsteken als je rechtdoor gaat...![]()
Wat wilde die opa dan van je, dat ie je achterna kwam?![]()
En waarom fietste jij eigenlijk weg??![]()
Bejaarden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik fietste niet weg, hij kwam mij achterna fietsen.![]()
Trouwens GoedeNacht.![]()
Dank je Muck!quote:
Maar waarom moet ik eigenlijk mijn hand uitsteken, kom op zeg ik ga rechtdoor lief meneertje.quote:
ik heb iemand dat weleens zien doen op een onoverzichtelijk kruispunt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom moet ik eigenlijk mijn hand uitsteken, kom op zeg ik ga rechtdoor lief meneertje.![]()
Haha daar zat ik op te wachten dat iemand dat zou posten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb iemand dat weleens zien doen op een onoverzichtelijk kruispunt...
werd een soort mislukte hitler-groet
ik ben dol op dat soort foute grapjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha daar zat ik op te wachten dat iemand dat zou posten.![]()
Ik zat er ook al aan te denken, ik zie het ook al voor me, ik steek mijn hand naar voren uit...
Maar hoe moet diegene achter mij nou zie of ik dan rechtdoor ga, ze zien alleen maar me rug.![]()
Dit zei ik ook tegen hem, en toen vond hij dat ik een grote smoel had, en hij wou mij er vanaf helpen zij hij.
Maar ik weigerde zijn mooie aanbod.![]()
trusten OAquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:05 schreef OA het volgende:
Mensen,
ik ga van een welverdiende nachtrust genieten!![]()
Morgenochtend weer voeg eruit om me door de files richting Utrecht te worstelen, alwaer mij een examen veiligheidsadviseur wacht!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef Muck het volgende:
maarre lieverds, ik ga er eens een tijdje vandoor
slapen enzo.....
*
ja maar schatje, ik moet toch ook slapen?!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
En t was net zo gezellig met jou
Nouja, slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar....quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar schatje, ik moet toch ook slapen?!
truste HWquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:30 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat er ook maar weer eens vandoorDe wekker gaat al om half zeven
![]()
Trusten mensen
![]()
![]()
Bij mij is de koffie het lekkerst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:38 schreef Burdie het volgende:
hier vast ook wel, maar ik moet zo slapen.
Haha kom je daar nu pas achter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:39 schreef hardcorekabouter het volgende:
Jij bent in indonesie?! Lucky bastard!
goed gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:39 schreef hardcorekabouter het volgende:
Jij bent in indonesie?! Lucky bastard!
ben allang blijquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik jou ook niet dat je in Indonesié zit.![]()
Ik ben al weg, ( zie mijn vorige bericht ).quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk wil ik nog weg ook dadelijk
Trustenquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:25 schreef Sander170 het volgende:
Helaas maar ook ik ga effe slapen, tot morgen vrienden.![]()
Fok! ze.![]()
-- -- -- -- -- --
![]()
![]()
Veel plezier en alles.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk wil ik nog weg ook dadelijk
Als je weg bent kan je ook niet posten, smoesjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben al weg, ( zie mijn vorige bericht ).![]()
huh? nog niet toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben al weg, ( zie mijn vorige bericht ).![]()
ja, vreemde situatie weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 03:28 schreef Sebasser het volgende:
Als je weg bent kan je ook niet posten, smoesjes.
Was op hetzelfde moment dus ik was al weg maar dat zag ik direct dus niet lullen jah.quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Veel plezier en alles.
[..]
Als je weg bent kan je ook niet posten, smoesjes.
Is niet vreemd, jouw pc is gewoon traag, kan ik niks aan doen.quote:
Kan je doen, ik ga zo slapen denk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:09 schreef hardcorekabouter het volgende:
ik neem er weer eentje! espresso dit keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |