quote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
tvp!
Ja, als goed is wel, moet je ff aan freecell vragen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij vertelde mij dat er morgen mini-meet is weer.
Dit keer wil ik dr ook zijn.
Ik zit nog even de foto's te bekijken! Ik heb een supertoffe van jou en Nietz.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:36 schreef Sebasser het volgende:
DevilsAndDust? Hoever ben je al met je badkamer?
Al bijna klaar?
Lekker he? schoonmaken.
in 3 minuten totaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niets gecompliceerd, gewoon tof!
Oeh oeh, met auto?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit nog even de foto's te bekijken! Ik heb een supertoffe van jou en Nietz.
We waren echt hopeloosquote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in 3 minuten totaal de weg kwijt.
Best erg
maar ik kan niet morgenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef freecell het volgende:
Doe eens toffe foto's uploaden
En minimeet morgen? Moet ik ff navrragen aan mijn bezoek van morgen
2 blonde mensenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We waren echt hopeloosSebasser en DaD op de fiets gaat compleet mis.
niet die?quote:
Dan PM je hem enkel naar mij.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of Nietz het ok vind dat ik een foto waar hij op staat zo hier neergooi...
Je had anders wel een bere geile stemquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Renesite het volgende:
kwam ik echt zo saai over op de telefoon?!!!
!!!!!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je had anders wel een bere geile stem![]()
![]()
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of Nietz het ok vindt dat ik een foto waar hij op staat zo hier neergooi...
Wat voor?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef teigan het volgende:
ik ben nog wel benieuwd naar de foto die Tara van mij heeft gemaakt..
Met dat glasquote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.
Ik vind het geen probleem trouwens. (tenzij ik er echt debiel opsta)
HA! *sluitergeluidje*quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef Sebasser het volgende:
Verrassingsaanval!
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nietz vindt het meestal niet zo tof om met zn hoofd op het forum te staan.
Ik vind het geen probleem trouwens. (tenzij ik er echt debiel opsta)
Okeequote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef freecell het volgende:
Doe eens toffe foto's uploaden
En minimeet morgen? Moet ik ff navrragen aan mijn bezoek van morgen
hhhmmmquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van freecell d'r hamstergezicht is echt hilarisch![]()
Die edit tikte je tegelijk met het reageren van miss_squote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
Miss S, met je paardenkop!
Edit: verkeerde subforum.![]()
Die van mij kon ik trouwens uitdoen, dat geluidje.quote:
Ook plattelandquote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef zout-droppie het volgende:
Is dit topic alleen voor de stadjers of ook voor degene van het platteland?
Wauw.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die edit tikte je tegelijk met het reageren van miss_s
Mind me to use the edithistory
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerkquote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef zout-droppie het volgende:
Is dit topic alleen voor de stadjers of ook voor degene van het platteland?
Das heul niet zo ver weg van mijquote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerk!
Doe eerst eens via PM?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik, freecell? Anders haal ik m er meteen weer af
Sebas, mag jij ook? Heb ook wel een toffe van jou.
Whahaha (ik mis een roflol-smiley) waar woon ik dan wel niet??? (Scheemda)quote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik al in het buitenland woon, in Hoogkerk!
Niets, hooguit zo'n gezicht trekken dat je trekt als je weet dat men een foto van je gaat maken...quote:
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik post m hoor!
Je post, en je delete.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
hmmmm....quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Beter dat ik niet geruild heb van mobiel eig.quote:
Ik heb m je eerst gepmd, mag ik?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef freecell het volgende:
Van mij mogen foto's, als ik ze vervelend vind, gil ik wel
das een heul lege quote.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:57 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmmm....![]()
Wie is dat enge mensch?
uhmmm, nou...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m je eerst gepmd, mag ik?
WHAHA! leuk!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vreemd, ik herkende je daardoor nietquote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, die is zwart (dacht ik) veuls te warm voor.
ah.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreemd, ik herkende je daardoor niet
Komt goed, evenals foto's van Nietzquote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
ik wil hier liever niet neergezet worden, ik wil niet dat ik per ongeluk door leerlingen herkent word...
bij voorbaat dank...
Logischquote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
ik wil hier liever niet neergezet worden, ik wil niet dat ik per ongeluk door leerlingen herkent word...
bij voorbaat dank...
Ik zie ze natuurlijk wél allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Komt goed, evenals foto's van Nietz
Foto's PM ik gewoon ofzo
Mijn zondagen zijn bezet over het algemeen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef Tangarine het volgende:
plan anders ff iets voor zondag ofzo
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef teigan het volgende:
bij voorbaat dank...
Tot dinsdag nog warm iigquote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef teigan het volgende:
Ja, heerlijk een weekje vakantie!!!
Blijft het weer een beetje goed?
Onmogelijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onflatteuze foto's van mij hier ook liever niet![]()
op zich niet erg als ze mij hier zouden zien, maar mijn postgeschiedenis hoeven ze dan net weer niet door te gaan spitten, ze hoeven niet alles te weten...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]zou wat zijn zeg, je lerares in opleiding op fok.
Daarom weet haast niemand dat ik op FOK! zitquote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
[..]
op zich niet erg als ze mij hier zouden zien, maar mijn postgeschiedenis hoeven ze dan net weer niet door te gaan spitten, ze hoeven niet alles te weten...
Ik had net de foto's in m'n PM, en het is wel degelijk mogelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 21:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Voor onflatteuze foto's, moet je eerst onflatteus zijn op dat moment
Okquote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had net de foto's in m'n PM, en het is wel degelijk mogelijk
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=com.ubuntu:en-US:official&hs=uH9&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=koninginnenacht+groningen&spell=1quote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Grimm het volgende:
Wahhee kheb zo'n zin in koninginnenacht en dag hehe
Wie weet het programma?
tsskquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga TV kijken slapen ofzoot, dag.
En dan laat je me foto's van mezelf zelf postenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga TV kijken slapen ofzoot, dag.
www.xs.toquote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan laat je me foto's van mezelf zelf posten![]()
Have fun!
1 |
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dan laat je me foto's van mezelf zelf posten![]()
Have fun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |