quote:*** U heeft nog 6 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Wij zouden niet durvenquote:
Ha, op het verkeerde beenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Thee? ..
ja, ook van MHquote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Thee? ..
Eensch.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef BrandX het volgende:
wat een geweldige terugvindpost is dit toch!
Je moest?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest ook weer eens wat actiever mee gaan doen
whehehquote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, ook van MH
alhoewel ik liever een bakkie heb
Wie zullen we dit keer helpen om 1601 posts te doen?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, ik moet ja. want anders zak ik in de rankings
Je leert snelquote:Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
Wiki aangepast
Ik snap het tellen uberhaupt niet. Of is het het aantal koppen koffie?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kunnen we niet stoppen met dat tellen? Kan het niet automatisch ofzo? Ik vind het maar irritant worden..
wat tellen ze eigelijk?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kunnen we niet stoppen met dat tellen? Kan het niet automatisch ofzo? Ik vind het maar irritant worden..
huh, heb ik wat gemistquote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie zullen we dit keer helpen om 1601 posts te doen?
posts tot aan de volgende mijlpaal (100 tal, 1000 tal, of 10000 tal, afhankelijk van hoe fanatiekquote:
Ze willen 10.000 halen en als ze dat gehaald hebben dan uhquote:
dat ga je toch niet tellen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
posts tot aan de volgende mijlpaal (100 tal, 1000 tal, of 10000 tal, afhankelijk van hoe fanatiek)
![]()
![]()
DRose en zijn geslaagde recordpoging toendertijdquote:
Dierenseks.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat was er trouwens zo goed in 128 dat ik moest zien?![]()
dan pas koffie? Zolang kan ik niet wachten hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze willen 10.000 halen en als ze dat gehaald hebben dan uh![]()
![]()
![]()
![]()
?
die posts van sebassert zijn "grote vriendin"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze willen 10.000 halen en als ze dat gehaald hebben dan uh![]()
![]()
![]()
![]()
?
Goed ideequote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef Sebasser het volgende:
Ah, doe dat dan maar via de postduif ofzoot.
Daarom hoef jij ook niet te tellen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan pas koffie? Zolang kan ik niet wachten hoor.
Wie is mijn grote vriendin?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
die posts van sebassert zijn "grote vriendin"
whehehquote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan pas koffie? Zolang kan ik niet wachten hoor.
Neuh..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh
zou je niet eens beginnnen met 926??
smakelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een taartje halen beneden
met d'r winterhanden?quote:
Koffiegebakjes?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een taartje halen beneden
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
die posts van sebassert zijn "grote vriendin"
tel maar in jezelf en als je het magische getal hebt bereikt mag je in 1x losbarstenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Neuh..
Bedoel eigenlijk 995926....![]()
![]()
Lenny: ik zal kappen met tellen...![]()
whehequote:
Nee, die met der uberflapperige schaamlippen.quote:
ik tel helemaal niet af.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehik ook niet... daarom tel ik maar kleine hoeveelheden af
wat "zo dubbele punt zeven"?quote:
huh?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, die met der uberflapperige schaamlippen.
Die veul te groot zijn.
En dat is echt een heel lastig probleem hoor, daar mogen geen grapjes over gemaakt worden.
ben je een ouwe kerelt?quote:
wat maakt het uit, je hoeft het toch nooit te zien en het is jouw probleem toch niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef Sebasser het volgende:
De hoer!
Samson en Gert!!!quote:
Maar waar valt zij dan te "bewonderen"...?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh god nee, ze valt op oude kerels.
Als je nou ook nog een ouwe kerelt bent, kun je zo bij roosjeroosje terecht voor flubberkuttensecksquote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Samson en Gert!!!![]()
Gertjuuuuhhhhh!!!!!!!!!![]()
Ja Samsonneke!![]()
Amaai, Gertje, Meneer de Raaf heeft zojuist koekjes uit de keuken meegenomen!!!!!![]()
Die Octaaf....heel goed opgelet Samsonneke...
![]()
![]()
ze ouwehoert alleen in 128 heeft ze alleen gepost dat ze daar niet meer komt omdat er geen foto's van kerelts staanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Maar waar valt zij dan te "bewonderen"...?
In 128?
Of ouwehoert ze over haar probleem in 51??
![]()
Zeg, ik heb al een vriendin hoor...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nou ook nog een ouwe kerelt bent, kun je zo bij roosjeroosje terecht voor flubberkuttensecks![]()
![]()
Smaek ende lijck Heer Lennyquote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben dus eten, brbrbrb
Wat een kut...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ze ouwehoert alleen in 128 heeft ze alleen gepost dat ze daar niet meer komt omdat er geen foto's van kerelts staan
ik weetquote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, ik heb al een vriendin hoor...![]()
Zo flubbers...![]()
wat zijn die getallen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ze ouwehoert alleen in 128 heeft ze alleen gepost dat ze daar niet meer komt omdat er geen foto's van kerelts staan
forum nummers...quote:
stel je niet aanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
jongens
Zo kan ik het toch niet bijhouden...
128 = KPDquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ik weet
ik was dan ook niet bijster serieus
subforum 128..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
deel 128? van welke SC is dat dan
nah, twee tshirts zit te warmquote:
Hebbe!quote:
mwoa, ik heb een vrouw, dus toegang tot dat soort zut heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Sebasser het volgende:
kpd
Ik heb er ook een stuk of 3 in mijn kelder.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
mwoa, ik heb een vrouw, dus toegang tot dat soort zut heb ik niet nodig.
12 ct geboden!quote:
8 minuten en counting....quote:
ooh, wat erg.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, daar kan ik niet in en zo.
HIER IN DE TUINquote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
WAAR IS DIE ZON?!
postenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Pauze. Whoehoe.
wat is een apestaartje?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die met die dubbele punt en dat apestaartje
klopt.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, volgens mij mis ik er niets aan
goed, daar?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Hoe is het hier.
nu ineens weer een stuk minder, wat kom je doen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Hoe is het hier.
post eens doorquote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Hoe is het hier.
Druk op het werk, de dag vliegt voorbij. Het is wel weer 25 graden en er zijn geen toiletten in gebruik sinds gisterenmiddag. Bij de verbouwing is een leiding geraakt en is de kelder van het gebouw volgelopen met rioleringsspulquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
goed, daar?
Lekker aan het werk?
of is het wewer 234p9823490234 graden op je kantoor?
Je kent hem wel, dat sprekende paardquote:
Hoi Ph.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
post eens door
nee, ik mis wederom ietsquote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent hem wel, dat sprekende paard
daarnet heel druk, nu rustigerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Hoe is het hier.
Euhj Indie!quote:
Doe jij eens wat vriendelijker tegen Kuuk!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nu ineens weer een stuk minder, wat kom je doen?![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Druk op het werk, de dag vliegt voorbij. Het is wel weer 25 graden en er zijn geen toiletten in gebruik sinds gisterenmiddag. Bij de verbouwing is een leiding geraakt en is de kelder van het gebouw volgelopen met rioleringsspul![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Doe jij eens wat vriendelijker tegen Kuuk!!!![]()
Mr. Ed?quote:
kijk, dat is alvast een briljant begin van de dagquote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Druk op het werk, de dag vliegt voorbij. Het is wel weer 25 graden en er zijn geen toiletten in gebruik sinds gisterenmiddag. Bij de verbouwing is een leiding geraakt en is de kelder van het gebouw volgelopen met rioleringsspul![]()
Nouja, ik moet nu een kwartier lopen voor de wc. Dus dan gaat de dag ook wel redelijk snel omquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef eer-ik het volgende:
kijk, dat is alvast een briljant begin van de dag
Cartoon Networkquote:
Hebben ze in Vld van de kabel geflikkerd....quote:
Dan moet je ruim van tevoren je wc bezoek plannen dus!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik moet nu een kwartier lopen voor de wc. Dus dan gaat de dag ook wel redelijk snel om![]()
Nah, het is al zo koud. En ja dit meen ikquote:Op donderdag 26 april 2007 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje rustig mag toch wel?
slaap zequote:Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor een siësta, truste jongens!
Ik heb contact gehad met de post, en ze claimen dat het boekwerk kapot is gegaan tijdens de verwerking van de postquote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef OA het volgende:
eer-ik!!!![]()
Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen....![]()
Heb je het via Turkmenistan verstuurd ofzo....????![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met de post, en ze claimen dat het boekwerk kapot is gegaan tijdens de verwerking van de post
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
....
![]()
Ik zal mijn mannetje bij de Nederlandsche Posterijen eens contacteren....![]()
Ik hoop voor ze dat het pakket op de juiste wijze is behandeld en dat het een ongelukje is...![]()
Of zouden ze 'verwerken' net zo letterlijk nemen als Papier???![]()
er zal vast wel weer een clausule zijn die zegt dat ze niet verantwoordelijk zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze, daar komt gedonder van...
Ja, klopt, ik werk bij de postquote:Op donderdag 26 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er zal vast wel weer een clausule zijn die zegt dat ze niet verantwoordelijk zijn
Reken maar!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze, daar komt gedonder van...
't was een speciale uitgave van de playboyquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Reken maar!!!![]()
Mijn mooie vooroorlogse postzegelcatalogus....![]()
Na het plaatsen van m'n post bedacht ik me dat ook...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't was een speciale uitgave van de playboy
niet te serieus nemenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef OA het volgende:
Leuk die StefanP...![]()
Prima gast...![]()
Hoe steun voor de VS betuigen?
ja joh, die kerel is niet wijsquote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef OA het volgende:
Leuk die StefanP...![]()
Prima gast...![]()
Hoe steun voor de VS betuigen?
Ik reageer nieteens....quote:
Iddquote:Op donderdag 26 april 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Na het plaatsen van m'n post bedacht ik me dat ook...![]()
Mijn speciale uitgave van 128-gerelateerd materiaal...![]()
de Indonesischequote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't was een speciale uitgave van de playboy
Goh, wat raar he, als mensen een relatie hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:46 schreef OA het volgende:
Ik vind die vrije dagen van Papier altijd zo toevallig samenvallen met de afwezigheid van JJ....![]()
daar is niks toevalligs aan hoor...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:46 schreef OA het volgende:
Ik vind die vrije dagen van Papier altijd zo toevallig samenvallen met de afwezigheid van JJ....![]()
schande is hetquote:Op donderdag 26 april 2007 12:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goh, wat raar he, als mensen een relatie hebben.
hij schoptquote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Wat zegt een fransman tegen z'n hond als ie moet gaan zitten?
nee, 't is geen mop/grap/grol/oid
geen idee 'zit'?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Wat zegt een fransman tegen z'n hond als ie moet gaan zitten?
nee, 't is geen mop/grap/grol/oid
Hebben die 2 een relatie??quote:Op donderdag 26 april 2007 12:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goh, wat raar he, als mensen een relatie hebben.
Nee, de 13e uitgave van het 13e jaar!quote:
Nee joh, hoe kom je daar nou bij..quote:
Ik ben niet incrowd genoegquote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij..
zij woont in Nijmegen, en hij in arnhem ofzo, dat kan toch niet...
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij..
zij woont in Nijmegen, en hij in arnhem ofzo, dat kan toch niet...
tja, ach, we SC-en wat en zoquote:Op donderdag 26 april 2007 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
nee, zij heeft immers geen vervoer...![]()
Maar waarom zijn jullie daar wel van op de hoogte???![]()
wat, dat zij geen relatie hebben?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
nee, zij heeft immers geen vervoer...![]()
Maar waarom zijn jullie daar wel van op de hoogte???![]()
Nou ja, bij deze weet ik het dus..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ach, we SC-en wat en zo
Hebben ze toch geen realtie dan?quote:
van Yeehaw?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze weet ik het dus..![]()
Hebben jullie dit al gelezen...![]()
Banmeld-topic, deel negen
jawelquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
JJ en Papier zijn een item toch? Of nu toch weer niet?
Ahja nee ok.quote:
tja, zo werkt dat tegenwoordig.. gewoon vriendjes maken op een forumquote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze weet ik het dus..![]()
Hebben jullie dit al gelezen...![]()
Banmeld-topic, deel negen
de een is JJ en de andere een papierversnipperaar, met een baard enzoquote:Op donderdag 26 april 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
ok.
Als een een stelletje in nijmegen zie rondlopen die aan de beschrijving van fokgebruikers voldoen zal ik ze groeten.
dat is helaas een bekende oplichterquote:Op donderdag 26 april 2007 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, zo werkt dat tegenwoordig.. gewoon vriendjes maken op een forum
geil op f5 drukkendquote:
kijk maar op z'n UIquote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Heeft Papier een baard?
hoe vaak gebeurt het dat er dat soort volk op fok komt, en wat kan fok daar aan doen?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is helaas een bekende oplichter
Vertel eensch!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van Yeehaw?
Ja, sorry, ik heb er een aardig zakcentje aan overgehouden
de slachtoffers moeten aangifte doen, anders blijft fok bezig met aangeven.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe vaak gebeurt het dat er dat soort volk op fok komt, en wat kan fok daar aan doen?
behalve bannen?
Doen ze ook aangifte ofzo?
Hoe gaat dat allemaal...
Nou, kijk, ik heb allemaal mensen opgelicht onder de naam yeehaw, en nou ben ik multimiljonairquote:
Toch wel!quote:
ZE LIEGT!1!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
Toch wel!![]()
Zij zei destijds dat ik het als eerste wist.![]()
BETAAL DIE FOKKING T-MOBILE REKENING DAN GEWOON....quote:Op donderdag 26 april 2007 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, kijk, ik heb allemaal mensen opgelicht onder de naam yeehaw, en nou ben ik multimiljonair![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh!.quote:
nee, dat is een principekwestie.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
BETAAL DIE FOKKING T-MOBILE REKENING DAN GEWOON....![]()
![]()
Oké!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik dezelfde actie uithalen als t-mobile.
Gewoon mensen brieven schrijven dat ze me nog 100 euro moeten betalen voor een abonnement dat ze niet hebben, en dan deurwaarders langststuren enzo
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga hier geen boekje over opendoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
BETAAL DIE FOKKING T-MOBILE REKENING DAN GEWOON....![]()
![]()
Creepy.quote:
Ik ook niet, dus edit uw post even!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga hier geen boekje over opendoen.
ik zie geen fotoboek?quote:
Hm, je kunt ook teveel delen met mensen.quote:
Neuh rustig aan doen.quote:
jah...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, je kunt ook teveel delen met mensen.
Fokstelletjesquote:
Ik ook niet, maar kan enigszins nog voorstellen hoe z'n avatar eruitziet.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:18 schreef Pheno het volgende:
ik zie geen fotoboek?
wat...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, je kunt ook teveel delen met mensen.
quote:
alleen die brieven schrijve moet al geld in het laatje kunnen brengen hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik dezelfde actie uithalen als t-mobile.
Gewoon mensen brieven schrijven dat ze me nog 100 euro moeten betalen voor een abonnement dat ze niet hebben, en dan deurwaarders langststuren enzo
Haar. En met haar bedoelen we JJ toch?quote:
quote:
precies. (getrouwd is met .... )quote:
Mhh, dan moet ik teruglezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan enigszins nog voorstellen hoe z'n avatar eruitziet.
Nee, Papier, dat is ook een haar....quote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haar. En met haar bedoelen we JJ toch?
Opzich wel jaquote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen die brieven schrijve moet al geld in het laatje kunnen brengen hoor
Joh! Geinigquote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
precies. (getrouwd is met .... )
niet liegen, je drukte net nog "invoeren" in!quote:
ja, kloptquote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haar. En met haar bedoelen we JJ toch?
Bij jou is het dan ook wat duidelijkerquote:Op donderdag 26 april 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh! Geinig
Ik maak me er ook schuldig aan. Daar niet van.
kloptquote:Op donderdag 26 april 2007 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet liegen, je drukte net nog "invoeren" in!
Op heterdaad betrapt. Eet zequote:
Mja. True.quote:
Dus wanneer is de trouwdatumquote:
Geen idee, misschien openen we er dan een topic over op Fokquote:
Dat is nou nog nooit gedaanquote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee, misschien openen we er dan een topic over op Fok
Daar is een Centraal topic voor toch?quote:
Heeft je wederhelft achter je rug om zitten posten...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
Zou kunnen, ik heb er nooit in gepostAlleen wat SCérs wisten dat ik er een paar dagen niet zou zijn
Dat zou ze niet doenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft je wederhelft achter je rug om zitten posten...![]()
Uhm. Ga naar de McDonalds met je collega's. Lekker in het zonnetje zitten.quote:
Te goed uitzicht om me te vervelenquote:
McDonaldsquote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm. Ga naar de McDonalds met je collega's. Lekker in het zonnetje zitten.
quote:
Blijf binnen zitten en ga Fok!ken.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
McDonalds
Zonnetje check.
Maar iedereen is weg joh, ik wil gewoon wat doen
Hoe zit het daar nu mee??quote:
Volgens mij doet hij dat alquote:Op donderdag 26 april 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blijf binnen zitten en ga Fok!ken.
Dan moet ie dat blijven doen.quote:
werkquote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe zit het daar nu mee??![]()
Al wat gehoord, of geeft ze wederom niet thuis...
Hoho, ik kijk wel uit, 't gebeurt mij zelden dat ik binnen zit met dit weer..quote:
zorg dan dat je goed uitzicht hebtquote:Op donderdag 26 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
werk![]()
[..]
Hoho, ik kijk wel uit, 't gebeurt mij zelden dat ik binnen zit met dit weer..
.Ik heb gewoon internet in de tuin hoor
immerquote:
sorry, ben met ACID bezig.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
waar is iedereen dan..
Je hebt 't er maar druk mee...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef OA het volgende:
Verder moet er een aantal projecten m.b.t. veiligheid en arbo worden opgezet.![]()
Deels orders van het Amerikaansemoederbedrijf, deels gevolg van wetswijzigingen!
Nu ook nog niet...quote:
Met verlengsnoer, of heb jij een hele goede accu?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de tuin, en daar is het uitzicht niet zo boeiend
Ik heb een supergoeie accuquote:Op donderdag 26 april 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Met verlengsnoer, of heb jij een hele goede accu?![]()
Dan nog, je moet jezelf nu natuurlijk wel mentaal voorbereiden...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
Nu ook nog niet...
Pas in juni gaan we daarmee beginnen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |