jawelquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef Kuukske het volgende:
JJ en Papier zijn een item toch? Of nu toch weer niet?
Ahja nee ok.quote:
tja, zo werkt dat tegenwoordig.. gewoon vriendjes maken op een forumquote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze weet ik het dus..![]()
Hebben jullie dit al gelezen...![]()
Banmeld-topic, deel negen
de een is JJ en de andere een papierversnipperaar, met een baard enzoquote:Op donderdag 26 april 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
ok.
Als een een stelletje in nijmegen zie rondlopen die aan de beschrijving van fokgebruikers voldoen zal ik ze groeten.
dat is helaas een bekende oplichterquote:Op donderdag 26 april 2007 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, zo werkt dat tegenwoordig.. gewoon vriendjes maken op een forum
geil op f5 drukkendquote:
kijk maar op z'n UIquote:Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Heeft Papier een baard?
hoe vaak gebeurt het dat er dat soort volk op fok komt, en wat kan fok daar aan doen?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is helaas een bekende oplichter
Vertel eensch!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van Yeehaw?
Ja, sorry, ik heb er een aardig zakcentje aan overgehouden
de slachtoffers moeten aangifte doen, anders blijft fok bezig met aangeven.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe vaak gebeurt het dat er dat soort volk op fok komt, en wat kan fok daar aan doen?
behalve bannen?
Doen ze ook aangifte ofzo?
Hoe gaat dat allemaal...
Nou, kijk, ik heb allemaal mensen opgelicht onder de naam yeehaw, en nou ben ik multimiljonairquote:
Toch wel!quote:
ZE LIEGT!1!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
Toch wel!![]()
Zij zei destijds dat ik het als eerste wist.![]()
BETAAL DIE FOKKING T-MOBILE REKENING DAN GEWOON....quote:Op donderdag 26 april 2007 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, kijk, ik heb allemaal mensen opgelicht onder de naam yeehaw, en nou ben ik multimiljonair![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh!.quote:
nee, dat is een principekwestie.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
BETAAL DIE FOKKING T-MOBILE REKENING DAN GEWOON....![]()
![]()
Oké!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik dezelfde actie uithalen als t-mobile.
Gewoon mensen brieven schrijven dat ze me nog 100 euro moeten betalen voor een abonnement dat ze niet hebben, en dan deurwaarders langststuren enzo
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga hier geen boekje over opendoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
BETAAL DIE FOKKING T-MOBILE REKENING DAN GEWOON....![]()
![]()
Creepy.quote:
Ik ook niet, dus edit uw post even!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga hier geen boekje over opendoen.
ik zie geen fotoboek?quote:
Hm, je kunt ook teveel delen met mensen.quote:
Neuh rustig aan doen.quote:
jah...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, je kunt ook teveel delen met mensen.
Fokstelletjesquote:
Ik ook niet, maar kan enigszins nog voorstellen hoe z'n avatar eruitziet.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:18 schreef Pheno het volgende:
ik zie geen fotoboek?
wat...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, je kunt ook teveel delen met mensen.
quote:
alleen die brieven schrijve moet al geld in het laatje kunnen brengen hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga denk ik dezelfde actie uithalen als t-mobile.
Gewoon mensen brieven schrijven dat ze me nog 100 euro moeten betalen voor een abonnement dat ze niet hebben, en dan deurwaarders langststuren enzo
Haar. En met haar bedoelen we JJ toch?quote:
quote:
precies. (getrouwd is met .... )quote:
Mhh, dan moet ik teruglezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan enigszins nog voorstellen hoe z'n avatar eruitziet.
Nee, Papier, dat is ook een haar....quote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haar. En met haar bedoelen we JJ toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |