12 ct geboden!quote:
8 minuten en counting....quote:
ooh, wat erg.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, daar kan ik niet in en zo.
HIER IN DE TUINquote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
WAAR IS DIE ZON?!
postenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Pauze. Whoehoe.
wat is een apestaartje?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die met die dubbele punt en dat apestaartje
klopt.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, volgens mij mis ik er niets aan
goed, daar?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Hoe is het hier.
nu ineens weer een stuk minder, wat kom je doen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Hoe is het hier.
post eens doorquote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Hoe is het hier.
Druk op het werk, de dag vliegt voorbij. Het is wel weer 25 graden en er zijn geen toiletten in gebruik sinds gisterenmiddag. Bij de verbouwing is een leiding geraakt en is de kelder van het gebouw volgelopen met rioleringsspulquote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
goed, daar?
Lekker aan het werk?
of is het wewer 234p9823490234 graden op je kantoor?
Je kent hem wel, dat sprekende paardquote:
Hoi Ph.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
post eens door
nee, ik mis wederom ietsquote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent hem wel, dat sprekende paard
daarnet heel druk, nu rustigerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Hoe is het hier.
Euhj Indie!quote:
Doe jij eens wat vriendelijker tegen Kuuk!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nu ineens weer een stuk minder, wat kom je doen?![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Druk op het werk, de dag vliegt voorbij. Het is wel weer 25 graden en er zijn geen toiletten in gebruik sinds gisterenmiddag. Bij de verbouwing is een leiding geraakt en is de kelder van het gebouw volgelopen met rioleringsspul![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Doe jij eens wat vriendelijker tegen Kuuk!!!![]()
Mr. Ed?quote:
kijk, dat is alvast een briljant begin van de dagquote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Druk op het werk, de dag vliegt voorbij. Het is wel weer 25 graden en er zijn geen toiletten in gebruik sinds gisterenmiddag. Bij de verbouwing is een leiding geraakt en is de kelder van het gebouw volgelopen met rioleringsspul![]()
Nouja, ik moet nu een kwartier lopen voor de wc. Dus dan gaat de dag ook wel redelijk snel omquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef eer-ik het volgende:
kijk, dat is alvast een briljant begin van de dag
Cartoon Networkquote:
Hebben ze in Vld van de kabel geflikkerd....quote:
Dan moet je ruim van tevoren je wc bezoek plannen dus!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik moet nu een kwartier lopen voor de wc. Dus dan gaat de dag ook wel redelijk snel om![]()
Nah, het is al zo koud. En ja dit meen ikquote:Op donderdag 26 april 2007 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje rustig mag toch wel?
slaap zequote:Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor een siësta, truste jongens!
Ik heb contact gehad met de post, en ze claimen dat het boekwerk kapot is gegaan tijdens de verwerking van de postquote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef OA het volgende:
eer-ik!!!![]()
Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen....![]()
Heb je het via Turkmenistan verstuurd ofzo....????![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met de post, en ze claimen dat het boekwerk kapot is gegaan tijdens de verwerking van de post
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
....
![]()
Ik zal mijn mannetje bij de Nederlandsche Posterijen eens contacteren....![]()
Ik hoop voor ze dat het pakket op de juiste wijze is behandeld en dat het een ongelukje is...![]()
Of zouden ze 'verwerken' net zo letterlijk nemen als Papier???![]()
er zal vast wel weer een clausule zijn die zegt dat ze niet verantwoordelijk zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze, daar komt gedonder van...
Ja, klopt, ik werk bij de postquote:Op donderdag 26 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er zal vast wel weer een clausule zijn die zegt dat ze niet verantwoordelijk zijn
Reken maar!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor ze, daar komt gedonder van...
't was een speciale uitgave van de playboyquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Reken maar!!!![]()
Mijn mooie vooroorlogse postzegelcatalogus....![]()
Na het plaatsen van m'n post bedacht ik me dat ook...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't was een speciale uitgave van de playboy
niet te serieus nemenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef OA het volgende:
Leuk die StefanP...![]()
Prima gast...![]()
Hoe steun voor de VS betuigen?
ja joh, die kerel is niet wijsquote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef OA het volgende:
Leuk die StefanP...![]()
Prima gast...![]()
Hoe steun voor de VS betuigen?
Ik reageer nieteens....quote:
Iddquote:Op donderdag 26 april 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Na het plaatsen van m'n post bedacht ik me dat ook...![]()
Mijn speciale uitgave van 128-gerelateerd materiaal...![]()
de Indonesischequote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't was een speciale uitgave van de playboy
Goh, wat raar he, als mensen een relatie hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:46 schreef OA het volgende:
Ik vind die vrije dagen van Papier altijd zo toevallig samenvallen met de afwezigheid van JJ....![]()
daar is niks toevalligs aan hoor...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:46 schreef OA het volgende:
Ik vind die vrije dagen van Papier altijd zo toevallig samenvallen met de afwezigheid van JJ....![]()
schande is hetquote:Op donderdag 26 april 2007 12:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goh, wat raar he, als mensen een relatie hebben.
hij schoptquote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Wat zegt een fransman tegen z'n hond als ie moet gaan zitten?
nee, 't is geen mop/grap/grol/oid
geen idee 'zit'?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Wat zegt een fransman tegen z'n hond als ie moet gaan zitten?
nee, 't is geen mop/grap/grol/oid
Hebben die 2 een relatie??quote:Op donderdag 26 april 2007 12:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goh, wat raar he, als mensen een relatie hebben.
Nee, de 13e uitgave van het 13e jaar!quote:
Nee joh, hoe kom je daar nou bij..quote:
Ik ben niet incrowd genoegquote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij..
zij woont in Nijmegen, en hij in arnhem ofzo, dat kan toch niet...
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij..
zij woont in Nijmegen, en hij in arnhem ofzo, dat kan toch niet...
tja, ach, we SC-en wat en zoquote:Op donderdag 26 april 2007 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
nee, zij heeft immers geen vervoer...![]()
Maar waarom zijn jullie daar wel van op de hoogte???![]()
wat, dat zij geen relatie hebben?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
nee, zij heeft immers geen vervoer...![]()
Maar waarom zijn jullie daar wel van op de hoogte???![]()
Nou ja, bij deze weet ik het dus..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ach, we SC-en wat en zo
Hebben ze toch geen realtie dan?quote:
van Yeehaw?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze weet ik het dus..![]()
Hebben jullie dit al gelezen...![]()
Banmeld-topic, deel negen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |