quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef CrazyCharlie het volgende:
Re,
+ fraaie pose, helder ook, zal best bij het model passen.
-minder vind ik de vertekening , heel erg opvallen doet het nu ook weer niet.
Tijdens het avondeten genomen tussen soep en aardappelen door...
Piet.....
CC.
Wat VliegKnager Zegtquote:Op donderdag 26 april 2007 08:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil de topicreeks 'portretfotografie' graag even feliciteren met zijn tiende editie.
Zij hij als tvp'erquote:Op donderdag 26 april 2007 08:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil de topicreeks 'portretfotografie' graag even feliciteren met zijn tiende editie.
Ik heb hem zelf zo gecropt (mooiste in beeld) verder ging helaas niet.. dan zou het oor al in beeld komenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
NiceMrFotografie. Ik vind hem wel een tikkie te krap naast het oog
Vooral de tweede is lekker, maar de steentjes op haar BH passen imo niet zo bij de strakke visagie, blik en algehele image...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef MrFotografie het volgende:
Ik weet niet welke ik gepost had eerder en welke niet.. hier nog een enkele uit deze serie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is erg mooi, maar ik had haar opzij laten kijken om meer in harmonie te zijn met de rest van de pose... of haar kin iets omhoog.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef MrFotografie het volgende:
Ik weet niet welke ik gepost had eerder en welke niet.. hier nog een enkele uit deze serie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
portret fotografiequote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef Yoni het volgende:
De vorige zat vol:
Vorige delen:
Portretfotografie #9
Portretfotografie #8
Portretfotografie #7
Portret Fotografie #6
Portretfotografie #5
Portretfotografie #4
Portretfotografie #3
Portretfotografie #2
Mja, op schilderijen volgt de uitdroging ook niet altijd netjes die vorm. Jouw bewerking is zeker zeer lekker, en ik zie dat de mijn toch nog iets te oranje is. Dat was al een twijfelpunt bij mij. Ook de heftigheid van de scheuren wil ik niet plaatselijk aan gaan passen, omdat dat imo teveel op gaat vallen. In jouw bewerking vind ik de horizontale structuur iets te kunstmatig, maar ik ga je zeker op msn even lastig vallen over het hoe en wat!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[...]
@freud: het idee is leuk, maar ik vind de uitvoering niet zo. Zou veel sterker zijn als de craquelure de vorm van haar gezicht zou volgen. Nu is het me een tikje te plat. Als het je bedoeling is om het op een schilderij te laten lijken heb ik (msn) ms nog wel een tipje voor je.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Re het volgende:
ik had er nog een paar van fem-me liggen
[afbeelding]
Ik vind de laatste 3 foto's echt van de begin jaren 90 foto's vanwege de kleurstelling en model.quote:Op zondag 3 juni 2007 08:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Marja!
En ik ben zelf de laatste tijd ook bezig geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuke cross processingquote:Op zondag 3 juni 2007 08:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Marja!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor je reactie. M'n vriendin was erg vereerd door het complimentquote:Op zondag 3 juni 2007 07:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Mooie vriendin, lekker expressief koppie.
Eerste 2 foto's zijn prima, goed gebruik gemaakt van de boomschaduw, zo voorkom je lelijke harde schaduwen en uitgebeten vlakken. Dat is ook wat er bij de laatste foto mis gaat, veel te hard licht. Het is bovendien strijklicht (valt onder kleine hoek op de huid), waardoor de structuur van de huid én het littekentje extra benadrukt worden. De blik op #3 vind ik wel minder dan op 1 en 2 maar het stoort mij eigenlijk niet.
PS: serieus aan de gang kan ook met een compact hoor.
@ borders: ik heb een sterke voorkeur voor geen.
Bordermakerquote:Op maandag 4 juni 2007 12:19 schreef AnKo het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. M'n vriendin was erg vereerd door het complimentJe opmerking over foto drie vind ik erg bruikbaar. Zal er in het vervolg meer rekening mee (proberen) te houden
Wat betreft de borders. Ga zelf nog wat experimenteren met wat andere varianten. Misschien laat ik ze in het vervolg ook wel wegIk heb ze nu met photoshop gedaan. Als twee lagen onder de foto gezet. Iemand nog een makkelijkere/betere/snellere manier om borders te maken om je foto heen?
Waarom ga je het nu uitleggen....veel vrouwen houden wel van een tikkie narcisme en arrogantiequote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wéér een zelfportret. Krijg geen genoeg van mezelf.
Het is meer dat ik mezelf handig vind om te gebruiken omdat ik altijd klaarsta en precies weet wat ik wil, maar goed
[afbeelding]
Daarom dus, ik houd niet zo van vrouwenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Waarom ga je het nu uitleggen....veel vrouwen houden wel van een tikkie narcisme en arrogantie![]()
![]()
![]()
Thnx, ik wilde ze net wat levendiger en minder "plat" laten lijken dan dat ze normaal in zwart-wit foto's zijn.quote:En lekkere plaat ook. Ik vind je ogen echt super bewerkt zo...niet te veel of te weinig, psies goed![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom dus, ik houd niet zo van vrouwen.
[..]
Foto 3 vind ik helemaal geweldigquote:Op zondag 3 juni 2007 08:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Marja!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |