Naar de schaduw kijkend, denk ik dat Zapper zelf tussen zon een meiske :p instond.quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef freud het volgende:
Geinig idee! Toch jammer dat je niet meer zonlicht op zijn gezicht hebt gepakt, menneke meiske heeft er goeie ogen ook voor!
Heel goed gezienquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:26 schreef BlaatQ het volgende:
[..]
Naar de schaduw kijkend, denk ik dat Zapper zelf tussen zon een meiske :p instond.
Ruwe versies zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:21 schreef KD-fotografie het volgende:
Hier 4 foto's van vanavond, heb 3 mooie meiden mogen fotograferen, heb nog niet alles helemaal goed nagekeken en/og bewerkt maar deze vond ik wel al erg leuk dus hier paar ruwe versies, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
p.s wie weet hoe het kan dat de foto's op mijn pc wel scherp zijn maar op internet toch een stukje minder, heb wel usm gebruikt.
hier klikken, en dan het adres selecteren in je adresbalk en enteren werkte bij mijquote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Milanees het volgende:
Hier wat portreten uit Zuid Africa...
Ik hoop dat ze in de smaak vallen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Abrazos Hermanos,
Hijo
Ja maar dat was niet de bedoeling... Gisteravond zag ik ze zelf nog wel... Heb net via gmail met picasa een webalbum begonnen maar schijnbaar werkt dat dus niet echt...quote:Op zondag 22 april 2007 10:24 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
hier klikken, en dan het adres selecteren in je adresbalk en enteren werkte bij mij![]()
Was je al opgevallen dat deze foto veel weg heeft van je avatar?quote:Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef ..zapper het volgende:
Dit was de 'sombere' versie. In het zonlicht krijg je de 'vrolijke' versie:
[afbeelding]
(Meiske ;-) )
nee, ik denk dat als je ze zo neerzet dat het altijd zo is, heb het zelf ook al geprobeerd.quote:Op zondag 22 april 2007 18:28 schreef Milanees het volgende:
[..]
Ja maar dat was niet de bedoeling... Gisteravond zag ik ze zelf nog wel... Heb net via gmail met picasa een webalbum begonnen maar schijnbaar werkt dat dus niet echt...![]()
Leuke meiden. Hebben aardige potentie op de gevoelige plaat!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:21 schreef KD-fotografie het volgende:
Hier 4 foto's van vanavond, heb 3 mooie meiden mogen fotograferen, heb nog niet alles helemaal goed nagekeken en/og bewerkt maar deze vond ik wel al erg leuk dus hier paar ruwe versies, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
p.s wie weet hoe het kan dat de foto's op mijn pc wel scherp zijn maar op internet toch een stukje minder, heb wel usm gebruikt.
nee... doet me helemaal niks.quote:
Ik vind 'm erg lekker. Een mooi lente-achtig, spontaan portretquote:
Ik vind 'm lekker wel heul tofquote:
dit is niet onderbelicht dit is gewoon contrast flink omhoog schroeven. Ik vind het ook wel een lekker plaat, maar misschien nog iets beter met wat minder contrast en wat minder saturation, beetje over the top naar mijn smaak. Ook stoor de ruis op het groene van de achtergrond me wat...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee... doet me helemaal niks.
totaal geen Re stijl en onderbelicht. kon ook beter gecropt. nu lijkt ze alsof ze iets voortduwt, ipv dat ze op een motor zit
Zat je ergens binnen achter een raam of zo? Beetje raar ruispatroon met oranje er in? Lijkt wel of je een lichte reflectie ziet of zo...quote:
[FOT SC #31] Wat nou lente? Zomer!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:20 schreef Re het volgende:
ha leuk al die verschillende reacties
Het was buiten fel tegen de zon in dus 4 stops onderbelicht en in de RAW dat weer opgeschroefd, verder eigenlijk niets aan gedaan, als iemand een betere suggestie heeft om spontane foto's in het park te maken van onbekenden
zeik niet zo. tegen minder commentaar moet je ook kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:20 schreef Re het volgende:
ha leuk al die verschillende reacties
Het was buiten fel tegen de zon in dus 4 stops onderbelicht en in de RAW dat weer opgeschroefd, verder eigenlijk niets aan gedaan, als iemand een betere suggestie heeft om spontane foto's in het park te maken van onbekenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |