quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Re het volgende:
ik had er nog een paar van fem-me liggen
[afbeelding]
Ik vind de laatste 3 foto's echt van de begin jaren 90 foto's vanwege de kleurstelling en model.quote:Op zondag 3 juni 2007 08:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Marja!
En ik ben zelf de laatste tijd ook bezig geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuke cross processingquote:Op zondag 3 juni 2007 08:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Marja!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor je reactie. M'n vriendin was erg vereerd door het complimentquote:Op zondag 3 juni 2007 07:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Mooie vriendin, lekker expressief koppie.
Eerste 2 foto's zijn prima, goed gebruik gemaakt van de boomschaduw, zo voorkom je lelijke harde schaduwen en uitgebeten vlakken. Dat is ook wat er bij de laatste foto mis gaat, veel te hard licht. Het is bovendien strijklicht (valt onder kleine hoek op de huid), waardoor de structuur van de huid én het littekentje extra benadrukt worden. De blik op #3 vind ik wel minder dan op 1 en 2 maar het stoort mij eigenlijk niet.
PS: serieus aan de gang kan ook met een compact hoor.
@ borders: ik heb een sterke voorkeur voor geen.
Bordermakerquote:Op maandag 4 juni 2007 12:19 schreef AnKo het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. M'n vriendin was erg vereerd door het complimentJe opmerking over foto drie vind ik erg bruikbaar. Zal er in het vervolg meer rekening mee (proberen) te houden
Wat betreft de borders. Ga zelf nog wat experimenteren met wat andere varianten. Misschien laat ik ze in het vervolg ook wel wegIk heb ze nu met photoshop gedaan. Als twee lagen onder de foto gezet. Iemand nog een makkelijkere/betere/snellere manier om borders te maken om je foto heen?
Waarom ga je het nu uitleggen....veel vrouwen houden wel van een tikkie narcisme en arrogantiequote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wéér een zelfportret. Krijg geen genoeg van mezelf.
Het is meer dat ik mezelf handig vind om te gebruiken omdat ik altijd klaarsta en precies weet wat ik wil, maar goed
[afbeelding]
Daarom dus, ik houd niet zo van vrouwenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Waarom ga je het nu uitleggen....veel vrouwen houden wel van een tikkie narcisme en arrogantie![]()
![]()
![]()
Thnx, ik wilde ze net wat levendiger en minder "plat" laten lijken dan dat ze normaal in zwart-wit foto's zijn.quote:En lekkere plaat ook. Ik vind je ogen echt super bewerkt zo...niet te veel of te weinig, psies goed![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom dus, ik houd niet zo van vrouwen.
[..]
Foto 3 vind ik helemaal geweldigquote:Op zondag 3 juni 2007 08:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Marja!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |