Nee, die moet zich volledig bezighouden met poesquote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef Adelante het volgende:
kon logician dit topic zelf niet openen, hoef ik alleen maar te zoeken naar de blauwe replies
ja, daar kijk je nu recht tegenaanquote:
plopperdeplopquote:
bij mij ook...de stream is overbelast denk ikquote:
Dat het trekken met dr pootjes waarschijnlijk te maken had met het klaarmaken van het lichaam voor de bevalling, en de indaling... ze heeft me ook een tel.nr gegeven van de avonddienst, die komen eventueel langs als ze na 30min persen bijv. nog geen kitten heeft ...quote:Op woensdag 25 april 2007 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
wat zei de DA eigenlijk Logician? dat heb ik helemaal gemist
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
nokwanda, hoe gaat het nu met jouw kittens. Is Karel al wat minder lui?
yupzquote:
doe dat es gauw dan? deze dame laat nog wel ff op zich wachtenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het spul speelt lekker. O ja... ik had een update beloofd.
Alleen zit ik nu met mijn hoofd in dit topic of in mijn eigen blije doos (met kittens dan).
Moet de nieuwe pics nog uploaden.
Hier ook helemaal dood..quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef MrFotografie het volgende:
de cam doet het niet.. de pagina kan niet worden weergegeven
Geen cam meer voor niemand?quote:
moet even afkoelen van alle spanningquote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef MrFotografie het volgende:
Offline of dood? kan je hem online krijgen?
Oh ja...quote:
Vindt ze misschien een ideaal plekjequote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef Logician het volgende:ze is voor het eerst in tijden bij me op schoot gaan liggen
heb je geen normale computer dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Logician het volgende:
Mijn laptop viel ineens uit, tijdens het opstarten kreeg ik de melding dat ie oververhit was
Ik hou de cam even uit tot er ECHT wat aan de gang gaat
Die staat op mijn slaapkamer, onder mijn buro, uitelkaar. Eer ik die gebruiksklaar hebquote:Op woensdag 25 april 2007 21:36 schreef tbs-johny het volgende:
[..]
heb je geen normale computer dan?
Och, als alles geïnstalleerd is, is het een kwestie van plug&play...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Die staat op mijn slaapkamer, onder mijn buro, uitelkaar. Eer ik die gebruiksklaar heb
He als dat progje ook de mogelijkheid heeft om het ergens naar toe te FTPe iedere secconde geef je maar een gil. Heb bandbreedte zat en vind het niet erg het ff te hosten voor jequote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Logician het volgende:
Mijn laptop viel ineens uit, tijdens het opstarten kreeg ik de melding dat ie oververhit was
Ik hou de cam even uit tot er ECHT wat aan de gang gaat
Yeah, hoe heet het programma dan zoek ik ff op wat het precies kanquote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef Logician het volgende:
Je kunt een FTP server invullen en een poort.. bedoel je dat?
ja leuk..mijn vriend ligt ook wel eens bij me, maar dat wil nog niet zeggen dat hij diezelfde avond nog kittens gaat werpenquote:
Ok er ligt zometeen een PM in je Fok! message box hoe en wat je moet instellen bij de FTP settings. Dan kan iedereen mee kijkenquote:
Ook namens mijquote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok er ligt zometeen een PM in je Fok! message box hoe en wat je moet instellen bij de FTP settings. Dan kan iedereen mee kijken.
Die Smaakpolitie mis ik dan weerquote:Op woensdag 25 april 2007 21:47 schreef DrMarten het volgende:
Heen en weer rennen tussen topic/msn en de tv met de smaakpolitie in Enschede. 1e twee tentjes zagen er niet goed uit
http://fok.wyrihaximus.net/poes/index.htmlquote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef Logician het volgende:
Loopt het nu anders via streaming? (ik snap dr niets van)
Vergeten in de OP te zetten, nu staat 't er (onderaan)quote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef jack4ya het volgende:
Waar is dat catcam-adres ook alweer... vorig topic ergens he?
Al gevonden...
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef Logician het volgende:
kan je die http://fok.wyrihaximus.net/poes/index.html anders even in de OP zetten en iedereen daar op inloggenhihihi
En kun je de cache control uitzetten?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://fok.wyrihaximus.net/poes/index.html
je verplaatst dat arme beest toch niet de hele tijd voor de camera op de grond he mag ik hopenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow en het aantal secconden wat in het programma bij flood control staat kan je op 1 zetten.
Gedaan en bovenaan gezet (leek me handiger), andere weggehaald.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef Logician het volgende:
kan je die http://fok.wyrihaximus.net/poes/index.html anders even in de OP zetten en iedereen daar op inloggenhihihi
Was je geweest vandaag? Zonder terug lezen, 17:10u vandaag wilde de DA er ff na kijken?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef Patries86 het volgende:
Wat zei de dierenart vanmorgen aan de foon over haar
Tuurlijk wel, iedere 5 seconden wordt de camera gedraaid, en als madam niet uit zichzelf voor de lens kruipr wordt ze d'r aan d'r nekvel heen gesleeptquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef tbs-johny het volgende:
[..]
je verplaatst dat arme beest toch niet de hele tijd voor de camera op de grond he mag ik hopen![]()
Dat is geen 'stream' zoals de originele stream. Ik kijk zo ff of ik het als JS script kan maken zodat niet de hele pagina ververst wordquote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En kun je de cache control uitzetten?
Of ververst ie maar een keer in de zoveel tijd?
quote:
Hij laadde bij elke refresh hetzelfde plaatje, pas bij ctrl-f5 zag ik weer iets nieuws.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is geen 'stream' zoals de originele stream. Ik kijk zo ff of ik het als JS script kan maken zodat niet de hele pagina ververst word.
[..]
[afbeelding]
De onderste optie.
Ah en nu de poezel weer.quote:
ze heeft het zwaar, wat zou jij met een aantal kinderen in je buikquote:Op woensdag 25 april 2007 22:57 schreef Logician het volgende:
elke keer als ze gaat lopen, doet ze vaag, en dan gaat ze weer liggen... en dan ...![]()
Awww ik heb te doen met mamapoes, kijk dat sippe koppie nou en dat uitgestrekte lijfjequote:Op woensdag 25 april 2007 22:53 schreef maok het volgende:
Als jullie me met z'n allen zo blijven bekijken kan ik natuurlijk nooit rustig bevallen:
[afbeelding]
* maok slapen gaat in de hoop dat dat misschien helpt
Het duurt vast niet nog een week.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:12 schreef Logician het volgende:
Ze is idd erg onrustig, ze loopt ook voortdurend heel zacht te mauwen
says who?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:18 schreef wonderer het volgende:
Toch jammer dat katten niet kunnen praten.
ME!!!quote:
Okee, my bad. Ik had moeten zeggen "toch jammer dat veel mensen niet voldoende kats ver staan om niet zo in spanning te zitten".quote:
ow nou... die wijven hier kletsen anders aldoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
ME!!!
En blij toe! ik heb drie poezen, en die mauwen me toch wat weg![]()
Als ze konden praten, zou ik ze ook willen kunnen verstaan![]()
Daarvoor hebben ze een afstandsbediening uitgevondenquote:
Ik ben benieuwdquote:maar ik slaap op de bank vanaaf (geen keus aangezien er twee zieke smurfjes in mijn bed liggen die ik niet wil wekken)
Dus als er wat gebeurd, kan ik direct even posten/ en de cam aanzetten
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, my bad. Ik had moeten zeggen "toch jammer dat veel mensen niet voldoende kats ver staan om niet zo in spanning te zitten".
Als je naar het configuratiescherm gaat, en dan op 'systeem' klikt.. hoeveelquote:
Ze willen er uitquote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef Logician het volgende:
jemig volgens mij heeft ze serieus een stel gremlins ingeslikt
dr buik beweegt zo extreem
Philips heeft van die universele dingenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef Logician het volgende:
Echt zo'n programma dat je niet kunt afzetten omdat het zois..
ps: AB is 1,5jr geleden gesneuveld in de wcpot, nooit de moeite gedaan een nieuwe te halen..
tv. staat hier normaal nooit aan, tenzij er ziekte is of een film die MOET zien
CPU - 2.00GHz. Dat lijkt me de processorsnelheidquote:Op woensdag 25 april 2007 23:49 schreef Logician het volgende:
Mobile Intel(R) Pentium(R)
4 - M CPU 2.00GHz
Kloksnelheid: 1.20 GHz, 512 MB
waar vind ik de processor snelheid? Sorry weet redelijk wat van de technische aspecten
maar op dit gedeelte ben ik 100% leek
Dat ik ook maar half las.quote:
Zie jij die poes nog muizen vangen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:06 schreef DrMarten het volgende:
Bedtijd... morgen toch echt wel zin in beschuit met muisjes, dus poes..... doe eens wat
idem ditoquote:Op donderdag 26 april 2007 08:09 schreef Smittend het volgende:
En zijn er al kittens ?
Jammer dat ik weg moet, maar als ik terug ben verwacht ik foto's van lieve poezebabies.
Dankquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef TheYoung1 het volgende:
Puckzzz, je hebt een super user ikoon!! Wilde ik nog ff zeggen......
![]()
neuh...alleen wat schaapjesquote:
Kan me er wat bij voorstellen. Je staat op knappen en half Fok! zit te kijken naar jequote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Logician het volgende:
Nou na een hoop gemauw eindelijk wat kunnen slapen, helemaal niets verder..
Ze heeft wat wit vocht bij dr achterkant, maar ik zie verder helemaal geen enkel vooruitgang..
Gisteravond schoof ze echt met dr kont als een billenschuivenkruipende peuter... dat leek echt heel raar... maar er lijkt nu niets meer aan de hand te zijn, alleen wat wits bij dr achterkant, maar
ze loopt redelijk normaal. ze mauwt alleen aan één stuk door, omdat ze naar buiten wil...goedemorgen
ik ben al vanaf 6 uur op en heb genoeg koffie gehad...maar toch bedanktquote:
denk dat Hare Majesteit eerst een nieuw topic wenstquote:
Da's wel echt een groot verschil met vruchtwater. Dat is makkelijk te herkennen. Het zijn ook net mensenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:36 schreef Quoi het volgende:
Maar gedurende 36 uur kan ze wel afscheiding verliezen, dus dat kan het ook zijn.
Hoe dan ook, geen zorgen. Als je wacht, duurt alles lang.
Ik bedoelde in vergelijking met 'de prop'... Vruchtwater zul je idd wel herkennenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's wel echt een groot verschil met vruchtwater. Dat is makkelijk te herkennen. Het zijn ook net mensen![]()
Ja vind ik ook! Ik doe dat alleen met een sapjequote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Die Naina weet de spanning er wel in te houden zeg!![]()
Ik pak ff bakje koffie en dan mag ze wat mij betreft beginnen![]()
En dan komen er van die beeldschone Sheba's uitquote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Logician het volgende:
Mijn kinderen zijn op dreef, nieuw bedachte namen:
Borstel
Theedoek
Wekker
Klokje
Brommer
Ijsbeer
Koelkast
Vlinder
Koekje
Purk
Teentje
Vinger
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Logician het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ze kittens van de rode kater op de hoek waren
Cat fightquote:
We zullen jouw verloten op fokquote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef tbs-johny het volgende:
Wat ga je met de kittens doen, over een week of 6-8 (nadat ze geboren zijn)?
ik zou ze verloten op fok
IJsbeer is natuurlijk wel super voor een wittequote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Logician het volgende:
Mijn kinderen zijn op dreef, nieuw bedachte namen:
Borstel
Theedoek
Wekker
Klokje
Brommer
Ijsbeer
Koelkast
Vlinder
Koekje
Purk
Teentje
Vinger
Hoezo dubbelzinnige opmerking?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Jaaaa Logician der poesje is weer te zien
Oppassen met stofzuigen dus als ze besluit daar te bevallenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef Logician het volgende:![]()
Ze is nog nooit "onder" de bank geweest LOL dat ze uberhaubt past
Komt ze vanzelf achter dat dat niet echt fijn bewegingsvrijheid geeft als ze moet bevallenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef Logician het volgende:![]()
Ze is nog nooit "onder" de bank geweest LOL dat ze uberhaubt past
Ik noem alle katten poezen/poes/poesje. Helaas zijn er heel veel mensen die mij daardoor als sexists zien terwijl zijn zelf vieze dingen lopen te bedenken bij woorden die ik gebruikquote:
Ja idd. Deel 6 komt er zo al weer aanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En alweer pagina 6...die kat heb het lekker voor mekaar![]()
Optimist!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik gok dat ze rond eind deel 7 begin deel 8 baart.
Dat dusquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En alweer pagina 6...die kat heb het lekker voor mekaar![]()
O,jee, waar heb je hem opstaan?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef Logician het volgende:
emmm mijn laptop begint weer erg heet te worden...
volgens mij gaat ie zo weer crashen
Gewoon verder helemaal vrij en alle lucht gaten met niks ervoor?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef Logician het volgende:
De tafel, zoals altijd?
stel in op max. battery. dan gaat de processor niet zo hard te keer ( = warmte )quote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef Logician het volgende:
oké geinstalleerd, en nu? waar moet ik hem op instellen???
ticootje, ze zit onder de bank
ja, maar daar hoef je geen zes topics over te openen...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die sproeien, daar ben je blij mee...![]()
Nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |