Kan me er wat bij voorstellen. Je staat op knappen en half Fok! zit te kijken naar jequote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Logician het volgende:
Nou na een hoop gemauw eindelijk wat kunnen slapen, helemaal niets verder..
Ze heeft wat wit vocht bij dr achterkant, maar ik zie verder helemaal geen enkel vooruitgang..
Gisteravond schoof ze echt met dr kont als een billenschuivenkruipende peuter... dat leek echt heel raar... maar er lijkt nu niets meer aan de hand te zijn, alleen wat wits bij dr achterkant, maar
ze loopt redelijk normaal. ze mauwt alleen aan één stuk door, omdat ze naar buiten wil...goedemorgen
ik ben al vanaf 6 uur op en heb genoeg koffie gehad...maar toch bedanktquote:
denk dat Hare Majesteit eerst een nieuw topic wenstquote:
Da's wel echt een groot verschil met vruchtwater. Dat is makkelijk te herkennen. Het zijn ook net mensenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:36 schreef Quoi het volgende:
Maar gedurende 36 uur kan ze wel afscheiding verliezen, dus dat kan het ook zijn.
Hoe dan ook, geen zorgen. Als je wacht, duurt alles lang.
Ik bedoelde in vergelijking met 'de prop'... Vruchtwater zul je idd wel herkennenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's wel echt een groot verschil met vruchtwater. Dat is makkelijk te herkennen. Het zijn ook net mensen![]()
Ja vind ik ook! Ik doe dat alleen met een sapjequote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Die Naina weet de spanning er wel in te houden zeg!![]()
Ik pak ff bakje koffie en dan mag ze wat mij betreft beginnen![]()
En dan komen er van die beeldschone Sheba's uitquote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Logician het volgende:
Mijn kinderen zijn op dreef, nieuw bedachte namen:
Borstel
Theedoek
Wekker
Klokje
Brommer
Ijsbeer
Koelkast
Vlinder
Koekje
Purk
Teentje
Vinger
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Logician het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ze kittens van de rode kater op de hoek waren
Cat fightquote:
We zullen jouw verloten op fokquote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef tbs-johny het volgende:
Wat ga je met de kittens doen, over een week of 6-8 (nadat ze geboren zijn)?
ik zou ze verloten op fok
IJsbeer is natuurlijk wel super voor een wittequote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Logician het volgende:
Mijn kinderen zijn op dreef, nieuw bedachte namen:
Borstel
Theedoek
Wekker
Klokje
Brommer
Ijsbeer
Koelkast
Vlinder
Koekje
Purk
Teentje
Vinger
Hoezo dubbelzinnige opmerking?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Jaaaa Logician der poesje is weer te zien
Oppassen met stofzuigen dus als ze besluit daar te bevallenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef Logician het volgende:![]()
Ze is nog nooit "onder" de bank geweest LOL dat ze uberhaubt past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |