ME!!!quote:
Okee, my bad. Ik had moeten zeggen "toch jammer dat veel mensen niet voldoende kats ver staan om niet zo in spanning te zitten".quote:
ow nou... die wijven hier kletsen anders aldoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
ME!!!
En blij toe! ik heb drie poezen, en die mauwen me toch wat weg![]()
Als ze konden praten, zou ik ze ook willen kunnen verstaan![]()
Daarvoor hebben ze een afstandsbediening uitgevondenquote:
Ik ben benieuwdquote:maar ik slaap op de bank vanaaf (geen keus aangezien er twee zieke smurfjes in mijn bed liggen die ik niet wil wekken)
Dus als er wat gebeurd, kan ik direct even posten/ en de cam aanzetten
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, my bad. Ik had moeten zeggen "toch jammer dat veel mensen niet voldoende kats ver staan om niet zo in spanning te zitten".
Als je naar het configuratiescherm gaat, en dan op 'systeem' klikt.. hoeveelquote:
Ze willen er uitquote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef Logician het volgende:
jemig volgens mij heeft ze serieus een stel gremlins ingeslikt
dr buik beweegt zo extreem
Philips heeft van die universele dingenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef Logician het volgende:
Echt zo'n programma dat je niet kunt afzetten omdat het zois..
ps: AB is 1,5jr geleden gesneuveld in de wcpot, nooit de moeite gedaan een nieuwe te halen..
tv. staat hier normaal nooit aan, tenzij er ziekte is of een film die MOET zien
CPU - 2.00GHz. Dat lijkt me de processorsnelheidquote:Op woensdag 25 april 2007 23:49 schreef Logician het volgende:
Mobile Intel(R) Pentium(R)
4 - M CPU 2.00GHz
Kloksnelheid: 1.20 GHz, 512 MB
waar vind ik de processor snelheid? Sorry weet redelijk wat van de technische aspecten
maar op dit gedeelte ben ik 100% leek
Dat ik ook maar half las.quote:
Zie jij die poes nog muizen vangen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:06 schreef DrMarten het volgende:
Bedtijd... morgen toch echt wel zin in beschuit met muisjes, dus poes..... doe eens wat
idem ditoquote:Op donderdag 26 april 2007 08:09 schreef Smittend het volgende:
En zijn er al kittens ?
Jammer dat ik weg moet, maar als ik terug ben verwacht ik foto's van lieve poezebabies.
Dankquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef TheYoung1 het volgende:
Puckzzz, je hebt een super user ikoon!! Wilde ik nog ff zeggen......
![]()
neuh...alleen wat schaapjesquote:
Kan me er wat bij voorstellen. Je staat op knappen en half Fok! zit te kijken naar jequote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Logician het volgende:
Nou na een hoop gemauw eindelijk wat kunnen slapen, helemaal niets verder..
Ze heeft wat wit vocht bij dr achterkant, maar ik zie verder helemaal geen enkel vooruitgang..
Gisteravond schoof ze echt met dr kont als een billenschuivenkruipende peuter... dat leek echt heel raar... maar er lijkt nu niets meer aan de hand te zijn, alleen wat wits bij dr achterkant, maar
ze loopt redelijk normaal. ze mauwt alleen aan één stuk door, omdat ze naar buiten wil...goedemorgen
ik ben al vanaf 6 uur op en heb genoeg koffie gehad...maar toch bedanktquote:
denk dat Hare Majesteit eerst een nieuw topic wenstquote:
Da's wel echt een groot verschil met vruchtwater. Dat is makkelijk te herkennen. Het zijn ook net mensenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:36 schreef Quoi het volgende:
Maar gedurende 36 uur kan ze wel afscheiding verliezen, dus dat kan het ook zijn.
Hoe dan ook, geen zorgen. Als je wacht, duurt alles lang.
Ik bedoelde in vergelijking met 'de prop'... Vruchtwater zul je idd wel herkennenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's wel echt een groot verschil met vruchtwater. Dat is makkelijk te herkennen. Het zijn ook net mensen![]()
Ja vind ik ook! Ik doe dat alleen met een sapjequote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Die Naina weet de spanning er wel in te houden zeg!![]()
Ik pak ff bakje koffie en dan mag ze wat mij betreft beginnen![]()
En dan komen er van die beeldschone Sheba's uitquote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Logician het volgende:
Mijn kinderen zijn op dreef, nieuw bedachte namen:
Borstel
Theedoek
Wekker
Klokje
Brommer
Ijsbeer
Koelkast
Vlinder
Koekje
Purk
Teentje
Vinger
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Logician het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ze kittens van de rode kater op de hoek waren
Cat fightquote:
We zullen jouw verloten op fokquote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef tbs-johny het volgende:
Wat ga je met de kittens doen, over een week of 6-8 (nadat ze geboren zijn)?
ik zou ze verloten op fok
IJsbeer is natuurlijk wel super voor een wittequote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Logician het volgende:
Mijn kinderen zijn op dreef, nieuw bedachte namen:
Borstel
Theedoek
Wekker
Klokje
Brommer
Ijsbeer
Koelkast
Vlinder
Koekje
Purk
Teentje
Vinger
Hoezo dubbelzinnige opmerking?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Jaaaa Logician der poesje is weer te zien
Oppassen met stofzuigen dus als ze besluit daar te bevallenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef Logician het volgende:![]()
Ze is nog nooit "onder" de bank geweest LOL dat ze uberhaubt past
Komt ze vanzelf achter dat dat niet echt fijn bewegingsvrijheid geeft als ze moet bevallenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef Logician het volgende:![]()
Ze is nog nooit "onder" de bank geweest LOL dat ze uberhaubt past
Ik noem alle katten poezen/poes/poesje. Helaas zijn er heel veel mensen die mij daardoor als sexists zien terwijl zijn zelf vieze dingen lopen te bedenken bij woorden die ik gebruikquote:
Ja idd. Deel 6 komt er zo al weer aanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En alweer pagina 6...die kat heb het lekker voor mekaar![]()
Optimist!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik gok dat ze rond eind deel 7 begin deel 8 baart.
Dat dusquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En alweer pagina 6...die kat heb het lekker voor mekaar![]()
O,jee, waar heb je hem opstaan?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef Logician het volgende:
emmm mijn laptop begint weer erg heet te worden...
volgens mij gaat ie zo weer crashen
Gewoon verder helemaal vrij en alle lucht gaten met niks ervoor?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef Logician het volgende:
De tafel, zoals altijd?
stel in op max. battery. dan gaat de processor niet zo hard te keer ( = warmte )quote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef Logician het volgende:
oké geinstalleerd, en nu? waar moet ik hem op instellen???
ticootje, ze zit onder de bank
ja, maar daar hoef je geen zes topics over te openen...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die sproeien, daar ben je blij mee...![]()
Nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |