Komt ze vanzelf achter dat dat niet echt fijn bewegingsvrijheid geeft als ze moet bevallenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef Logician het volgende:![]()
Ze is nog nooit "onder" de bank geweest LOL dat ze uberhaubt past
Ik noem alle katten poezen/poes/poesje. Helaas zijn er heel veel mensen die mij daardoor als sexists zien terwijl zijn zelf vieze dingen lopen te bedenken bij woorden die ik gebruikquote:
Ja idd. Deel 6 komt er zo al weer aanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En alweer pagina 6...die kat heb het lekker voor mekaar![]()
Optimist!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik gok dat ze rond eind deel 7 begin deel 8 baart.
Dat dusquote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En alweer pagina 6...die kat heb het lekker voor mekaar![]()
O,jee, waar heb je hem opstaan?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef Logician het volgende:
emmm mijn laptop begint weer erg heet te worden...
volgens mij gaat ie zo weer crashen
Gewoon verder helemaal vrij en alle lucht gaten met niks ervoor?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef Logician het volgende:
De tafel, zoals altijd?
stel in op max. battery. dan gaat de processor niet zo hard te keer ( = warmte )quote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef Logician het volgende:
oké geinstalleerd, en nu? waar moet ik hem op instellen???
ticootje, ze zit onder de bank
ja, maar daar hoef je geen zes topics over te openen...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die sproeien, daar ben je blij mee...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |