ME!!!quote:
Okee, my bad. Ik had moeten zeggen "toch jammer dat veel mensen niet voldoende kats ver staan om niet zo in spanning te zitten".quote:
ow nou... die wijven hier kletsen anders aldoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
ME!!!
En blij toe! ik heb drie poezen, en die mauwen me toch wat weg![]()
Als ze konden praten, zou ik ze ook willen kunnen verstaan![]()
Daarvoor hebben ze een afstandsbediening uitgevondenquote:
Ik ben benieuwdquote:maar ik slaap op de bank vanaaf (geen keus aangezien er twee zieke smurfjes in mijn bed liggen die ik niet wil wekken)
Dus als er wat gebeurd, kan ik direct even posten/ en de cam aanzetten
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, my bad. Ik had moeten zeggen "toch jammer dat veel mensen niet voldoende kats ver staan om niet zo in spanning te zitten".
Als je naar het configuratiescherm gaat, en dan op 'systeem' klikt.. hoeveelquote:
Ze willen er uitquote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef Logician het volgende:
jemig volgens mij heeft ze serieus een stel gremlins ingeslikt
dr buik beweegt zo extreem
Philips heeft van die universele dingenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef Logician het volgende:
Echt zo'n programma dat je niet kunt afzetten omdat het zois..
ps: AB is 1,5jr geleden gesneuveld in de wcpot, nooit de moeite gedaan een nieuwe te halen..
tv. staat hier normaal nooit aan, tenzij er ziekte is of een film die MOET zien
CPU - 2.00GHz. Dat lijkt me de processorsnelheidquote:Op woensdag 25 april 2007 23:49 schreef Logician het volgende:
Mobile Intel(R) Pentium(R)
4 - M CPU 2.00GHz
Kloksnelheid: 1.20 GHz, 512 MB
waar vind ik de processor snelheid? Sorry weet redelijk wat van de technische aspecten
maar op dit gedeelte ben ik 100% leek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |