moet even afkoelen van alle spanningquote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef MrFotografie het volgende:
Offline of dood? kan je hem online krijgen?
Oh ja...quote:
Vindt ze misschien een ideaal plekjequote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef Logician het volgende:ze is voor het eerst in tijden bij me op schoot gaan liggen
heb je geen normale computer dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Logician het volgende:
Mijn laptop viel ineens uit, tijdens het opstarten kreeg ik de melding dat ie oververhit was
Ik hou de cam even uit tot er ECHT wat aan de gang gaat
Die staat op mijn slaapkamer, onder mijn buro, uitelkaar. Eer ik die gebruiksklaar hebquote:Op woensdag 25 april 2007 21:36 schreef tbs-johny het volgende:
[..]
heb je geen normale computer dan?
Och, als alles geïnstalleerd is, is het een kwestie van plug&play...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Die staat op mijn slaapkamer, onder mijn buro, uitelkaar. Eer ik die gebruiksklaar heb
He als dat progje ook de mogelijkheid heeft om het ergens naar toe te FTPe iedere secconde geef je maar een gil. Heb bandbreedte zat en vind het niet erg het ff te hosten voor jequote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Logician het volgende:
Mijn laptop viel ineens uit, tijdens het opstarten kreeg ik de melding dat ie oververhit was
Ik hou de cam even uit tot er ECHT wat aan de gang gaat
Yeah, hoe heet het programma dan zoek ik ff op wat het precies kanquote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef Logician het volgende:
Je kunt een FTP server invullen en een poort.. bedoel je dat?
ja leuk..mijn vriend ligt ook wel eens bij me, maar dat wil nog niet zeggen dat hij diezelfde avond nog kittens gaat werpenquote:
Ok er ligt zometeen een PM in je Fok! message box hoe en wat je moet instellen bij de FTP settings. Dan kan iedereen mee kijkenquote:
Ook namens mijquote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok er ligt zometeen een PM in je Fok! message box hoe en wat je moet instellen bij de FTP settings. Dan kan iedereen mee kijken.
Die Smaakpolitie mis ik dan weerquote:Op woensdag 25 april 2007 21:47 schreef DrMarten het volgende:
Heen en weer rennen tussen topic/msn en de tv met de smaakpolitie in Enschede. 1e twee tentjes zagen er niet goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |