fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
Het was een hijquote:Of heb jij het met haar uitgemaakt
Kind!!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef boem-dikkie het volgende:mn "
" staat niet meer achter mn naam.
Owquote:Op woensdag 25 april 2007 18:41 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Het was een hijEn ja, ik heb het uitgemaakt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit de PUB SC?
Nee, het ging gewoon niet lekker meerquote:Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Hij beviel niet meer ?![]()
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit de PUB SC?
Woop-di-fucking-doo.quote:[ONZBagger meet 25-05-07] De tieten melden zich massaal aan
Oke ik zet je bij de komersquote:
hij klopt nog steeds niet andersquote:Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OP gefixed
Pussy, dat plaatje is doodHeb je die nog ergens staan ?
Je kan ook zeggen:quote:Op woensdag 25 april 2007 19:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hij klopt nog steeds niet anders
Is Ctrl-C ctrl-V zo moeilijk?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef remlof het volgende:
Het is een ONZ meet. Als je veel in ONZ post mag je komen.
Als je gaat zingen kom ik nietquote:Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef paultjuhhh het volgende:
EY ! ik kom ook joh en dit vind ik een goeie van remlofje !
[..]
Ik geloof dat Fok! ook al van Tinypic is gebanned.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OP gefixed
Pussy, dat plaatje is doodHeb je die nog ergens staan ?
Okequote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik geloof dat Fok! ook al van Tinypic is gebanned..
Even ergens anders uploaden.
stelletje rukkers ookquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik geloof dat Fok! ook al van Tinypic is gebanned..
Even ergens anders uploaden.
Je mist het zuur...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vindt jogy een beetje té veel op deze knakker lijken
qua kapsel dan hé?
[afbeelding]
OK!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen:
Joh hee Fiets, dit en dit klopt niet zou je dat even aan willen passen ?![]()
![]()
| 1 2 3 | mcDavid |
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef mcDavid het volgende:
Joh hee fiets, ik sta in het verkeerde lijstje! Zou je dat even aan willen passen?
Om het je makkelijk te maken heb ik het stukje van de wiki vast voor je opgezocht!
[ code verwijderd ]
alvast bedankt!
-edit-
ohja: "![]()
"
Als er mensen zijn die hun activiteiten doorgaans bijvoorbeeld c.a. 28,76 uur vooruit plannen, dan middelen we het gewoon en maken we er 29,13 uur van!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dan kan iedereen wel iets verzinnen waarom hij of zij misschien komt![]()
Dat word te gek![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:42 schreef Skaai het volgende:
TEEVEEPEE!1!@1@!1
Dit jaar niet ?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg boemer, kan ik volgend jaar met jou en fiets meeliften?
Neen, VMBO-Examens jeweetsquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Neen, VMBO-Examens jeweets
en een dag erna moet ik voetballenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom wordt zoiets gepland op een dag dat ik niet kan?
Ja ja !!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Nou?quote:
Dat kan niet, troelaquote:Op woensdag 25 april 2007 20:23 schreef enter het volgende:
[..]
Dan zeg je die afspraak maar af laddidida-wijf![]()
Als het niet gaat, dan gaat het niet, hč dronkenlappiequote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als het niet gaat, dan gaat het niet, hč dronkenlappie![]()
Gewoon komen! Geen gemaar! Wij bijten alleen maarquote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb je afgewezen voor een date, of niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Ladi doet helemaal niet aan internetmeets dus ze was zoiezo niet gekomen
Maar ik kan nietquote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef Quara het volgende:
Gewoon komen! Geen gemaar! Wij bijten alleen maar![]()
Jij komt toch wel Paulus?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Ladi doet helemaal niet aan internetmeets dus ze was zoiezo niet gekomen
Nee je hebt dat ooit gezegd hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 21:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb je afgewezen voor een date, of niet?
[..]
Maar ik kan nietIk zit dan op een camping zeg maar, zonder auto dus kan er ook niet weg
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaahaa maar niemand zet me in die op enzo
Laat hem zich eerst maar eens persoonlijk melden hier.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus Sjoerdjuhhh mag ook in de OP
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:27 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
Update die OP is beveiligingsfiets ik wil onder mn broer staan
Betekend dit dat nu dat jullie een duet gaan zingen op de meet ?quote:
Vind het bestquote:Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Betekend dit dat nu dat jullie een duet gaan zingen op de meet ?![]()
Jan Smit komt live performenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:34 schreef longinus het volgende:
Zet mij eens gauw in de lijst, ik had mij al vorig jaar aangemeld![]()
En jij bent ?quote:
? Ik heb wel wat beters te doen dat op zo'n kansloze meet rond te lopen. Nou.quote:
Flikker dan opquote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
? Ik heb wel wat beters te doen dat op zo'n kansloze meet rond te lopen. Nou.
Gegroet,
KM
Later!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
? Ik heb wel wat beters te doen dat op zo'n kansloze meet rond te lopen. Nou.
Gegroet,
KM
Ik kom.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
há Kopieermachine komt niet.
Dit wordt een succesvolle meet !
neejohquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef delfshaventje het volgende:
komen er nou veel wijven?
Volgens mij kwam viswijfje ookquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef delfshaventje het volgende:
komen er nou veel wijven?
t is wel dichtbij dus mischien welquote:Op donderdag 26 april 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam viswijfje ook![]()
Nee ik laat haar niet in elk topic tevoorschijn komen.
nee, in het echt kijken ze liever toe.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en degenen die op t forum roepen dat ze je dood willen menen dat in t echt toch niet he?
Er zijn pas 3 slachtoffers gevallen in 7 jaar FOK! meetings, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is wel dichtbij dus mischien wel![]()
wat doen jullie op zon dag?
en degenen die op t forum roepen dat ze je dood willen menen dat in t echt toch niet he?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn pas 3 slachtoffers gevallen in 7 jaar FOK! meetings, dus het valt allemaal wel mee.
Jij mag niet komenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Afwazig het volgende:
Misschien kom ik, ik twijfel of ik wel zin in om met mensen af te spreken die ik totaal niet ken. Maar het bierdrink idee spreekt me wel aan.
Waarom niet?quote:
Van mij mag je wel hoorquote:
quote:
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het magquote:Op donderdag 26 april 2007 16:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
Eerst maar eens zien of ik wel kan dan
Ladidadida's (What's in a name?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het mag![]()
Goed zo. Ga nu maar weer fijn spelenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ladidadida's (What's in a name?) wil is wet
![]()
Nee ik ga zo eten en dan op bed liggenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Goed zo. Ga nu maar weer fijn spelen
Non stop. Weet je ook welquote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee ik ga zo eten en dan op bed liggen![]()
Maar toch lief dat je aan me denkt
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef covie het volgende:
mag ik ook komen?
Ik weet niet of ik wel echt kom, maar mss wel.
quote:
Ben ik je volgende slachtoffer?quote:
Slachtoffer? Welneequote:
Ik voel me toch enigszins onbehaaglijkquote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Slachtoffer? WelneeWat denk je wel niet van me..
Kun je dat eens toelichten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik voel me toch enigszins onbehaaglijk![]()
Aan de hand van paint om het geheel te verduidelijken?quote:
Ja graag. Waarom ik jou een onbehaaglijk gevoel geef. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Aan de hand van paint om het geheel te verduidelijken?
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja graag. Waarom ik jou een onbehaaglijk gevoel geef. Ik ben benieuwd
Ik moest lachenquote:
Ik kan niet op tegen vrouweljke charmesquote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar SF heeft geen SOA. En Robin leeft ook nog. DusKom maar mee naar de kelder
![]()
Je komt met iemand samen?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef Afwazig het volgende:
Als ik ga, ga ik ook sowieso niet alleen.
Hmz ik kom best vriendloos over zo
Kom je eerst naar Den Haagquote:Op donderdag 26 april 2007 17:29 schreef PrincessLies het volgende:
Nou ehh.. als iemand met de trein vanuit Haarlem gaat, dan ga ik mee ^^
Ik zou niet weten met wiequote:
Ik kijk wel evenquote:
haha is goed!!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik kijk wel even![]()
Ik heb nog bijna een maand bedenktijd dus![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Kap eens lekker met dat slowchatten. Vooral de mensen die toch nooit naar een meet durvengaan.
. Verder verwijs ik jullie naar de SC van PUB.
Als ik kan: Tequillaquote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
En iedereen is uiteraard welkom.
Ja. Zoniet ondergekotst.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:26 schreef Borkydude het volgende:
Worden PUB'ers weer massaal genegeerd?
Respect voor jou! Jeweetschquote:Op donderdag 26 april 2007 18:33 schreef Knuffel-neger het volgende:
Ik ga al die blonde bitches regelen en dan tjop ik ze in de wc's [afbeelding]
Moeten jullie maar niet zo klein zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 18:26 schreef Borkydude het volgende:
Worden PUB'ers weer massaal genegeerd?
Ik ga vanaf nu eerst de postgeschiedenis checken, je komt alleen in de OP als er meer ONZ dan PUB instaatquote:
maar maar..quote:Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu eerst de postgeschiedenis checken, je komt alleen in de OP als er meer ONZ dan PUB instaat
Precies... die organiseren hun eigen meet maar.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:26 schreef Janetje het volgende:
Als die PUBers thuisblijven of een eigen meet krijgen zal ik er eens over denken.
anders ga je ff huilenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie je nauwelijks in ONZ, en het is een ONZ meet
Puber. God wat een kneus ben jij.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
anders ga je ff huilenen trouwens zo lang het in de stairway is kan je moeilijk gaan zeggen dat we niet mogen komen
Daar gaat het niet om, het is een ONZ meet, en opeens zie ik allemaal mensen zich aanmelden die ik praktisch nooit in ONZ zie...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
anders ga je ff huilenen trouwens zo lang het in de stairway is kan je moeilijk gaan zeggen dat we niet mogen komen
Was dat eerder wel een probleem dan? Die baggermeet van eind vorig jaar werd ook bezocht door volk wat zich niet durfde te vertonen in ONZ. Gewoon, omdat er zóveel kwamen, dat je zo'n 'oh, maar als zij gaan, ga ik ook!'-effect hebt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is een ONZ meet, en opeens zie ik allemaal mensen zich aanmelden die ik praktisch nooit in ONZ zie...
Jadatzegikdusinmijnlaatstezinmalleremlof.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef remlof het volgende:
Nou ik vond op de vorige meet het PUB gehalte wel ietwat groot
Van wat ik me nog kan herinneren, was het PUB gehalte inderdaad hoog.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef remlof het volgende:
Nou ik vond op de vorige meet het PUB gehalte wel ietwat groot
Ja en daardoor hebben echte ONZinners er geen zin meer in en dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Van wat ik me nog kan herinneren, was het PUB gehalte inderdaad hoog.
Ik wil best wel als portier uithangenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daardoor hebben echte ONZinners er geen zin meer in en dat vind ik jammer.
die zijn geheimquote:Op donderdag 26 april 2007 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
Hebben hun geen eigen meet trouwens?
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies... die organiseren hun eigen meet maar.
Ja maar dit is een onzin meet bij een pub meet komen er toch ook niet allemaal ONZinnersquote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat heb jou nou weer tegen pubersje had er met 1
![]()
zal ik best gezellig vindenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar dit is een onzin meet bij een pub meet komen er toch ook niet allemaal ONZinners
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh en er wordt gewerkt aan een kliekmiet.
Op zo'n dag vermoorden we users die we zat zijn. Dat is ook de reden dat die lamme lollerkuuul nog nooit geweest is. Alhoewel ik die liever tegenkom dan jij.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is wel dichtbij dus mischien wel![]()
wat doen jullie op zon dag?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben ook geen echte ONZermag ik nu ook niet komen?
blijkbaar niet dus
En terechtquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor
We proberen alleen te voorkomen dat het een PUB meet wordt
-->> MENquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef remlof het volgende:
Je staat erbij M-M
Tevens lijst van komers gealfabetiseerd.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een kutdag eigenlijk, want dan ga ik al naar een concert toe
Wel in Tivoli dus daarna wil met jullie nog wel even heroďne doen als het niet te laat is![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op zo'n dag vermoorden we users die we zat zijn. Dat is ook de reden dat die lamme lollerkuuul nog nooit geweest is. Alhoewel ik die liever tegenkom dan jij.
En dat zegt wat: dat ik liever een jongentje tegenkom dan zo'n pubermeisje wat iets te lang in/aan de Breezers is blijven hangen.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik verwacht dit keer wel weer yvonne en nolius en martijn enz
Voor jou kom ik wel naar Haarlem wijffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef PrincessLies het volgende:
Komt er iemand uit haarlem waarmee ik samen kan reizen ^^?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor jou kom ik wel naar Haarlem wijffie
Whehehequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor jou kom ik wel naar Haarlem wijffie
Wat !quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef the_witch het volgende:
Ummm... ik kom MISSCHIEN
Wat een taalgebruikquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef Borkydude het volgende:
Niet kankeren
Checkquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:48 schreef SnowDoggg het volgende:
pssst ... ik sta nog niet in de lijst...
Bij de komers welteverstaan....![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:00 schreef Bizznitch het volgende:
IK KOM!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik laat me geen lol ontnemen door bedreigementen!
komt jan smit echt?
Idem, alleen is school bij mij dan waarschijnlijk werkquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Eh, pleur mij even onder voorbehoud, ik moet iig dan wel naar school...
Ik ga al zingen samen met Sjoerdjuhhhquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien wel. Hij zit op FOK!, dus de kans is wel aanwezig. Misschien gaat hij zelfs wel een riedeltje zingen in de Stairway.
![]()
![]()
Mjah, school stops at 5, dus kan dan linea rectaal door naar Utrechquote:Op zondag 29 april 2007 10:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Idem, alleen is school bij mij dan waarschijnlijk werk.
wahahhahahaahhaaaaaaaquote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Q. het volgende:
Oh, Utrecht, dat is wel ver weg.
Dus je komt alweer niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Q. het volgende:
Oh, Utrecht, dat is wel ver weg.
Aahw how cutequote:Op zondag 29 april 2007 11:32 schreef Q. het volgende:
"Ik vind meetings eng en stom".
Afhankelijk van bierconsumptie.quote:Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Q, beroemd door afwezigheid.
of was het nu wazigheid?
Jaquote:Op zondag 29 april 2007 18:30 schreef _nWo_ het volgende:
Tim zegt (17:28):
toeii
[Bizznitch] zegt (17:28):
doei!
[Bizznitch] zegt (17:28):
maar
[Bizznitch] zegt (17:29):
je komt wel op de fokmeeting he
[Bizznitch] zegt (17:29):
[ONZmeet 25-05-07] De tieten melden zich massaal aan
Ik word gedwongen ook te komen van Bizznitch![]()
Dan heb je geen andere keuze.quote:Op zondag 29 april 2007 18:30 schreef _nWo_ het volgende:
Ik word gedwongen ook te komen van Bizznitch![]()
U wonderschone dame die eveneens uit Den Haag komt, ken me dan zeker wel halen en brengen met de autoquote:
Auto? Tram en trein.quote:Op zondag 29 april 2007 18:53 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
U wonderschone dame die eveneens uit Den Haag komt, ken me dan zeker wel halen en brengen met de auto
Vast wel, die durft tenminstequote:
Wat is dat nou voor vraag?quote:Op maandag 30 april 2007 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Of makkelijk beďnvloedbare vrouwen?
Hoezo niet?quote:Op maandag 30 april 2007 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik ben er niet.
Pinkpop.quote:
pinkpopquote:
Tof.quote:Op maandag 30 april 2007 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik ben er niet.
Ik sta liever.quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef mcDavid het volgende:
We zullen de kruk waar jij anders op gezeten had leeghouden, uit respect.
Al die tieten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:52 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan officieel uit de OP, trouwens. Ik ga 'm over slaan.
Kan je geen spoedaanvraag doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:55 schreef SiemeN het volgende:
M'n pedopas is verlopen, zoals ik al zei.
Misschien komen er nog wel andere mensen bij joh dan alleen pubsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:55 schreef SiemeN het volgende:
M'n pedopas is verlopen, zoals ik al zei.
Het gaat me daar ook niet echt om hoor. Ik heb gewoon in het algemeen niet zoveel zin in nu alweer een meet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Misschien komen er nog wel andere mensen bij joh dan alleen pubs
een echte nerd blijft binnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het gaat me daar ook niet echt om hoor. Ik heb gewoon in het algemeen niet zoveel zin in nu alweer een meet.
oh okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het gaat me daar ook niet echt om hoor. Ik heb gewoon in het algemeen niet zoveel zin in nu alweer een meet.
nou eh dorky dude doe eens lief over sebasser, hij is kei lievig irl.quote:
Borkydude houd van rellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nou eh dorky dude doe eens lief over sebasser, hij is kei lievig irl.
Nee ik rel nooit ben altijd lief tegen iedereen, soort moemoe in mannelijke vormquote:
Mijn god, zelfs Borky steekt positief bij je af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef mcDavid het volgende:
Heuy Bizz, neuken?
Ga jij ook komen dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doen al die kutpubers hier eigenlijk wat valt er niet de snappen aan ONZ-meet![]()
Ze snappen niet hoe ze zelf een meeting moeten organiseren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doen al die kutpubers hier eigenlijk wat valt er niet de snappen aan ONZ-meet![]()
Ik kom wel hoor, maar mensen die ik nog nooit in ONZ heb zien posten moeten niet verwachten dat ik ze in de OP zetquote:
Je bent er de hele zaterdag ook nog "kapot" van dan ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef Skaai het volgende:
Hmm ik denk dat ik lekker met 't openbaar vervoer ga. Kan ik aan de tequilla. Nou maar hopen dat ik zondag niet hoef te werken
.
Oh wacht ik dacht even dat het op een zaterdag wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent er de hele zaterdag ook nog "kapot" van dan ?![]()
![]()
Mooi, je staat in de OP, dus nu moet je welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Skaai het volgende:
De kans is erg groot. Ik zie tot dusver geen redenen om niet te komen.
* Surveillance-Fiets hoopt dat Skaai vrij isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht even dat het op een zaterdag was.
Nu maar hopen dat ik niet vrijdagavond word ingeroosterd. Dat veranderd de boel nl
.
Hey psst... zet mij ook eens in de OPquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, je staat in de OP, dus nu moet je wel
Tequila FTW!
Je bent echt een lurker... en wat voor 1quote:
Al 6 jaar lang...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent echt een lurker... en wat voor 1![]()
![]()
Is alquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:53 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Al 6 jaar lang...
En nou opschieten, anders ken je lachen op die meet
Tof, nu BS en Stoepjong nogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Skaai het volgende:
De kans is erg groot. Ik zie tot dusver geen redenen om niet te komen.
En JK! SU? Of SJ? Hmmquote:
wat is er nou belangirjker dan fokquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef MissHobje het volgende:
Oja ik kom niet ... andere meet enzo![]()
(hoe krijgen ze dat toch voor elkaar dat op een zelfde dag te plannen)
Jaaaaa kom bel 'm op!quote:
Ja dus? Dan ga je gezellig met haar kletsen en laat je je terloops ontvallen dat je een van de vele veroveringen was van JK en hij je nog moet betalen en nou dan heb je 'm zo aan de telefoon!quote:
Ja watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |