Jij mag niet komenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Afwazig het volgende:
Misschien kom ik, ik twijfel of ik wel zin in om met mensen af te spreken die ik totaal niet ken. Maar het bierdrink idee spreekt me wel aan.
Waarom niet?quote:
Van mij mag je wel hoorquote:
quote:
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het magquote:Op donderdag 26 april 2007 16:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
Eerst maar eens zien of ik wel kan dan
Ladidadida's (What's in a name?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het mag![]()
Goed zo. Ga nu maar weer fijn spelenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ladidadida's (What's in a name?) wil is wet
![]()
Nee ik ga zo eten en dan op bed liggenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Goed zo. Ga nu maar weer fijn spelen
Non stop. Weet je ook welquote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee ik ga zo eten en dan op bed liggen![]()
Maar toch lief dat je aan me denkt
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef covie het volgende:
mag ik ook komen?
Ik weet niet of ik wel echt kom, maar mss wel.
quote:
Ben ik je volgende slachtoffer?quote:
Slachtoffer? Welneequote:
Ik voel me toch enigszins onbehaaglijkquote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Slachtoffer? WelneeWat denk je wel niet van me..
Kun je dat eens toelichten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik voel me toch enigszins onbehaaglijk![]()
Aan de hand van paint om het geheel te verduidelijken?quote:
Ja graag. Waarom ik jou een onbehaaglijk gevoel geef. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Aan de hand van paint om het geheel te verduidelijken?
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja graag. Waarom ik jou een onbehaaglijk gevoel geef. Ik ben benieuwd
Ik moest lachenquote:
Ik kan niet op tegen vrouweljke charmesquote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar SF heeft geen SOA. En Robin leeft ook nog. DusKom maar mee naar de kelder
![]()
Je komt met iemand samen?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef Afwazig het volgende:
Als ik ga, ga ik ook sowieso niet alleen.
Hmz ik kom best vriendloos over zo
Kom je eerst naar Den Haagquote:Op donderdag 26 april 2007 17:29 schreef PrincessLies het volgende:
Nou ehh.. als iemand met de trein vanuit Haarlem gaat, dan ga ik mee ^^
Ik zou niet weten met wiequote:
Ik kijk wel evenquote:
haha is goed!!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik kijk wel even![]()
Ik heb nog bijna een maand bedenktijd dus![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Kap eens lekker met dat slowchatten. Vooral de mensen die toch nooit naar een meet durvengaan.
. Verder verwijs ik jullie naar de SC van PUB.
Als ik kan: Tequillaquote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
En iedereen is uiteraard welkom.
Ja. Zoniet ondergekotst.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:26 schreef Borkydude het volgende:
Worden PUB'ers weer massaal genegeerd?
Respect voor jou! Jeweetschquote:Op donderdag 26 april 2007 18:33 schreef Knuffel-neger het volgende:
Ik ga al die blonde bitches regelen en dan tjop ik ze in de wc's [afbeelding]
Moeten jullie maar niet zo klein zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 18:26 schreef Borkydude het volgende:
Worden PUB'ers weer massaal genegeerd?
Ik ga vanaf nu eerst de postgeschiedenis checken, je komt alleen in de OP als er meer ONZ dan PUB instaatquote:
maar maar..quote:Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu eerst de postgeschiedenis checken, je komt alleen in de OP als er meer ONZ dan PUB instaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |