? Ik heb wel wat beters te doen dat op zo'n kansloze meet rond te lopen. Nou.quote:
Flikker dan opquote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
? Ik heb wel wat beters te doen dat op zo'n kansloze meet rond te lopen. Nou.
Gegroet,
KM
Later!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
? Ik heb wel wat beters te doen dat op zo'n kansloze meet rond te lopen. Nou.
Gegroet,
KM
Ik kom.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
há Kopieermachine komt niet.
Dit wordt een succesvolle meet !
neejohquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef delfshaventje het volgende:
komen er nou veel wijven?
Volgens mij kwam viswijfje ookquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef delfshaventje het volgende:
komen er nou veel wijven?
t is wel dichtbij dus mischien welquote:Op donderdag 26 april 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam viswijfje ook![]()
Nee ik laat haar niet in elk topic tevoorschijn komen.
nee, in het echt kijken ze liever toe.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en degenen die op t forum roepen dat ze je dood willen menen dat in t echt toch niet he?
Er zijn pas 3 slachtoffers gevallen in 7 jaar FOK! meetings, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is wel dichtbij dus mischien wel![]()
wat doen jullie op zon dag?
en degenen die op t forum roepen dat ze je dood willen menen dat in t echt toch niet he?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn pas 3 slachtoffers gevallen in 7 jaar FOK! meetings, dus het valt allemaal wel mee.
Jij mag niet komenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Afwazig het volgende:
Misschien kom ik, ik twijfel of ik wel zin in om met mensen af te spreken die ik totaal niet ken. Maar het bierdrink idee spreekt me wel aan.
Waarom niet?quote:
Van mij mag je wel hoorquote:
quote:
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het magquote:Op donderdag 26 april 2007 16:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
![]()
Eerst maar eens zien of ik wel kan dan
Ladidadida's (What's in a name?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het mag![]()
Goed zo. Ga nu maar weer fijn spelenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ladidadida's (What's in a name?) wil is wet
![]()
Nee ik ga zo eten en dan op bed liggenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Goed zo. Ga nu maar weer fijn spelen
Non stop. Weet je ook welquote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee ik ga zo eten en dan op bed liggen![]()
Maar toch lief dat je aan me denkt
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef covie het volgende:
mag ik ook komen?
Ik weet niet of ik wel echt kom, maar mss wel.
quote:
Ben ik je volgende slachtoffer?quote:
Slachtoffer? Welneequote:
Ik voel me toch enigszins onbehaaglijkquote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Slachtoffer? WelneeWat denk je wel niet van me..
Kun je dat eens toelichten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik voel me toch enigszins onbehaaglijk![]()
Aan de hand van paint om het geheel te verduidelijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |