ik ben pub en 18 dus boeit nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een leuke 18+ tent weet in Utrecht houden we het daar [afbeelding]
Dat zei ik ook al ja alleen maar pubsquote:Op woensdag 25 april 2007 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
volgens mij word dit weer zo'n semi verkapte pub meet![]()
maargoed , veel mensen is gezellig. Dus primaa!
Alsof jij dat zo erg vindquote:Op woensdag 25 april 2007 09:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja alleen maar pubs![]()
18+ toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef purplerose het volgende:
Het zou een pub vrije meet worden deze
Paljas komt ookquote:Op woensdag 25 april 2007 10:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het maar niks als er PUBbers komen..
Ja, ik mot al die koters er ook niet bijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef purplerose het volgende:
Het zou een pub vrije meet worden deze
Bier helptquote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef SiemeN het volgende:
En remlof voelt zich al oud genoeg.
mja nee de jongste die er was was 15 ofzo en daar stond jij mee te zoenen... dus volgens mij had je er weingi problemen meequote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef SiemeN het volgende:
Het gaat er meer om dat vorige keer de gemiddelde leeftijd 14 was, denk ik.
mij toch welquote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik mot al die koters er ook niet bij
Nou vooruit, jij wel. Maar de vorige keer waren er gewoon teveel PUBbers (=mensen die mij niets zeggen).quote:
Geef je daar gelijk in. Maargoed je kunt ze niet zeggen dat ze niet mogen komen moet iedereen zelf weten !quote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij wel. Maar de vorige keer waren er gewoon teveel PUBbers (=mensen die mij niets zeggen).
Lul niet, jij komt gewoonquote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:
Mijn pedopas is verlopen dus ik kan niet.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:
Dan versier je yvonne toch gewoonquote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind dat die koters zich ook netjes aan ons moeten voorstellen.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij wel. Maar de vorige keer waren er gewoon teveel PUBbers (=mensen die mij niets zeggen).
Jij eet alleen kababquote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat er met mij eten als het regent?
Hihi.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat er met mij eten als het regent?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 13:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil dat je komt SiemeN..
Hihi. Ik zei...
Voldoen de wc's niet meer?quote:
Ruim je het zelf op?quote:
We hadden ook niet anders verwacht eigenlijkquote:
Kun je mij nog even in de OP zetten bij Misschieners?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hadden ook niet anders verwacht eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |