Ja hoezo als het regentquote:
Wanner komt je ip-banquote:
Sala-adin wil alleen op de meet komen als het regent want met mooi weer heeft hij wel betere dingen te doenquote:
OMG. Tis net als normaal naar de kroeg gaan als uit gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sala-adin wil alleen op de meet komen als het regent want met mooi weer heeft hij wel betere dingen te doen![]()
hehehe, you got that rightquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OMG. Tis net als normaal naar de kroeg gaan als uit gaan.. Er is ook een feestje waar ik heen wilde gaan de 25e maar die emets zijn er veel minder vaak dan feesten. En heb wel zin in de meet.
.
Het is hier eigenlijk de gewoonte dat je zegt: Ik kom en ik neem mijn 10 vrijgezelle zusters meequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:00 schreef Robin2130 het volgende:
Nou, ik heb er nu eens over nagedacht he
Ik heb ergens toch wel zin om te komen, maar ik moet even kijken in mijn agenda![]()
![]()
Of je nodigt eddie uit voor de meet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef purplerose het volgende:
Kan 1 van jullie niet nog een lekkere vrijgezelle broer/neef/vriend ala Eddie Vedder voor me meenemen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef purplerose het volgende:
Kan 1 van jullie niet nog een lekkere vrijgezelle broer/neef/vriend ala Eddie Vedder voor me meenemen?![]()
![]()
The sexie love of my lifequote:
Er is ook een mogelijkheid om vanuit het noorden mee te rijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef The_Terminator het volgende:
Misschien dat ik kom, even kijken of ze me verlof willen geven op die dag![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is ook een mogelijkheid om vanuit het noorden mee te rijden![]()
Op je fiets?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is ook een mogelijkheid om vanuit het noorden mee te rijden![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef murp het volgende:
kopieer machine mag niet komen, anders kom ik niet
Geylquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is hier eigenlijk de gewoonte dat je zegt: Ik kom en ik neem mijn 10 vrijgezelle zusters mee![]()
Realzeus uit het altijd zonnige Zuidlaren heeft als enige in het dorp een auto en die reist ook af naar Utrechtquote:
Hoiquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Realzeus uit het altijd zonnige Zuidlaren heeft als enige in het dorp een auto en die reist ook af naar Utrecht![]()
Ik mag je vriendin ook wel aardigquote:
die woont in Assenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag je vriendin ook wel aardig![]()
*bier drinkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Eeenter je moet ook komen hoor!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:09 schreef enter het volgende:
[..]
Ik kan wel komenmaar wel later op de avond.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een leuke 18+ tent weet in Utrecht houden we het daar [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |