Precies... die organiseren hun eigen meet maar.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:26 schreef Janetje het volgende:
Als die PUBers thuisblijven of een eigen meet krijgen zal ik er eens over denken.
anders ga je ff huilenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie je nauwelijks in ONZ, en het is een ONZ meet
Puber. God wat een kneus ben jij.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
anders ga je ff huilenen trouwens zo lang het in de stairway is kan je moeilijk gaan zeggen dat we niet mogen komen
Daar gaat het niet om, het is een ONZ meet, en opeens zie ik allemaal mensen zich aanmelden die ik praktisch nooit in ONZ zie...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
anders ga je ff huilenen trouwens zo lang het in de stairway is kan je moeilijk gaan zeggen dat we niet mogen komen
Was dat eerder wel een probleem dan? Die baggermeet van eind vorig jaar werd ook bezocht door volk wat zich niet durfde te vertonen in ONZ. Gewoon, omdat er zóveel kwamen, dat je zo'n 'oh, maar als zij gaan, ga ik ook!'-effect hebt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is een ONZ meet, en opeens zie ik allemaal mensen zich aanmelden die ik praktisch nooit in ONZ zie...
Jadatzegikdusinmijnlaatstezinmalleremlof.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef remlof het volgende:
Nou ik vond op de vorige meet het PUB gehalte wel ietwat groot
Van wat ik me nog kan herinneren, was het PUB gehalte inderdaad hoog.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef remlof het volgende:
Nou ik vond op de vorige meet het PUB gehalte wel ietwat groot
Ja en daardoor hebben echte ONZinners er geen zin meer in en dat vind ik jammer.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Van wat ik me nog kan herinneren, was het PUB gehalte inderdaad hoog.
Ik wil best wel als portier uithangenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daardoor hebben echte ONZinners er geen zin meer in en dat vind ik jammer.
die zijn geheimquote:Op donderdag 26 april 2007 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
Hebben hun geen eigen meet trouwens?
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies... die organiseren hun eigen meet maar.
Ja maar dit is een onzin meet bij een pub meet komen er toch ook niet allemaal ONZinnersquote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat heb jou nou weer tegen pubersje had er met 1
![]()
zal ik best gezellig vindenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar dit is een onzin meet bij een pub meet komen er toch ook niet allemaal ONZinners
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh en er wordt gewerkt aan een kliekmiet.
Op zo'n dag vermoorden we users die we zat zijn. Dat is ook de reden dat die lamme lollerkuuul nog nooit geweest is. Alhoewel ik die liever tegenkom dan jij.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is wel dichtbij dus mischien wel![]()
wat doen jullie op zon dag?
en degenen die op t forum roepen dat ze je dood willen menen dat in t echt toch niet he?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben ook geen echte ONZermag ik nu ook niet komen?
blijkbaar niet dus
En terechtquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor
We proberen alleen te voorkomen dat het een PUB meet wordt
-->> MENquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef remlof het volgende:
Je staat erbij M-M
Tevens lijst van komers gealfabetiseerd.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een kutdag eigenlijk, want dan ga ik al naar een concert toe
Wel in Tivoli dus daarna wil met jullie nog wel even heroïne doen als het niet te laat is![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 04:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op zo'n dag vermoorden we users die we zat zijn. Dat is ook de reden dat die lamme lollerkuuul nog nooit geweest is. Alhoewel ik die liever tegenkom dan jij.
En dat zegt wat: dat ik liever een jongentje tegenkom dan zo'n pubermeisje wat iets te lang in/aan de Breezers is blijven hangen.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik verwacht dit keer wel weer yvonne en nolius en martijn enz
Voor jou kom ik wel naar Haarlem wijffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef PrincessLies het volgende:
Komt er iemand uit haarlem waarmee ik samen kan reizen ^^?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor jou kom ik wel naar Haarlem wijffie
Whehehequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor jou kom ik wel naar Haarlem wijffie
Wat !quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef the_witch het volgende:
Ummm... ik kom MISSCHIEN
Wat een taalgebruikquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef Borkydude het volgende:
Niet kankeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |