Yup, kon er zelf niet bij zijn, was wel bij een try waarbij we 21% haalden. We zijn vorige week begonnen met Hydross (was ik overigens ook niet bij, deze week weer wel).quote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef Fratz het volgende:
Iemand Magtheridon al down?
Gz.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Evertjan het volgende:
vandaag Kharazan gedaan en de 1e boss neer, voor de eerste keer met onze guild yeah
26%.. , morgen gaat ie neerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef Fratz het volgende:
Iemand Magtheridon al down?
Mja, als je de 30% deel niet verwacht, kan het nogal lastig zijn. Voor mij was het vandaag mijn eerste kill (we hadden em afgelopen week voor het eerst neer), maar het was echt verdomd makkelijk. Kan niet begrijpen dat we er zo lang op hebben lopen wipen. Nu iig Gruul's Lair en Magtheridon alvast gecleared in een paar uurtjesquote:
heeeey, dat klinkt bekendquote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Fratz het volgende:
begin er meer en meer over te denken om te kappen met wow. het is eigenlijk constant hetzelfde. als ik niet aant raiden ben moet ik wel dingen grinden voor pots of instances om quests te doen om attunded te worden ofzo.
Ik ben om dat tegen te gaan maar een nieuwe char begonnen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Fratz het volgende:
begin er meer en meer over te denken om te kappen met wow. het is eigenlijk constant hetzelfde. als ik niet aant raiden ben moet ik wel dingen grinden voor pots of instances om quests te doen om attunded te worden ofzo.
Heb je op het GM-eiland gezeten?quote:Op donderdag 26 april 2007 07:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat kan ik je wel vertellen maar dan word Blizzard boos.
lol die is wel vetquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of is die hele Tier 5 een knipoog naar Darth Vader:
[afbeelding]
wat voor leuke dame?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben om dat tegen te gaan maar een nieuwe char begonnen.
ff lekker weer buiten t guild om questen
Dat doe ik overigens samen met een leuke dame die bij ons in het guild zit
Zij levelt een pala en ik een priest.
Gisteren iig al lvl 16 geworden
waarom nou een gnomequote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[afbeelding]
Om dat die het meest weg had van darth vaderquote:
Waarom nou weer een dorf?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Om dat die het meest weg had van darth vader. Maar goed hier een dorf voor je:
[afbeelding]
Hier nu happyquote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waarom nou weer een dorf?
Heb je het fillempie al gezien met de t6 stukken erin?
En dan die warlock? Je lacht je een breuk als je dat ziet![]()
![]()
Nee, want het is en blijft een rouge (ja ja, bewust fout gespeld)quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier nu happy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, want het is en blijft een rouge (ja ja, bewust fout gespeld)![]()
OF the punisherquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[afbeelding]
Wacht maar tot je van 290 - 300 moet, veel succes met veel gold erin pompen, want de mats voor die enchants zijn 30-40g en je krijgt er maximaal 2g voor als je het verkooptquote:Op donderdag 26 april 2007 09:16 schreef Mauro het volgende:
OMG....
Wat is enchanting een makkelijk te levellen beroep....
lvl 16 met mijn nieuwe toon en ik kan al niet meer verder.
Maar eens AH beloeren voor leuke nieuwe enchants
Dat heb ik dus met de magequote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben om dat tegen te gaan maar een nieuwe char begonnen.
ff lekker weer buiten t guild om questen
Dat doe ik overigens samen met een leuke dame die bij ons in het guild zit
Zij levelt een pala en ik een priest.
Gisteren iig al lvl 16 geworden
Die namen van jullie ookquote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de mage. Blijft een imba team
En ook nog een horde char. Ze wilde graag een UD lock hebben, dus had ik er een BE Pala bij gemaakt. Nu nog de tijd vinden om dit allemaal te levelen naast de raids, maar dat is weer een ander probleem
Had eerst een andere naam, maar dit leek ons leuker, dus was ff opnieuw begonnen. Zaten pas op level 8 toen, dus dat was niet zo'n probleemquote:Op donderdag 26 april 2007 12:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die namen van jullie ook
Geweldig
Gisteren ben ik namelijk ook een paar keer door DM heengetrokken
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Het aanbieden en verkopen van accounts is niet toegestaan.
Straks word het een webstrijd wie als eerste ijsmeis hier in het topic krijgt als er iemand zijn account wilt verkopenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt door de topicreport. Mijn dank daarvoor
.
Dat is met lvl 70 nog steeds zo hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef vogelkooi het volgende:
Het komt ook als je lang geen lvl up hebt gehaalt of een moelijk verkregen item dat je ''verslaafing'' aan een bepaald hormoon, afneemt en dat mensen niet meer van wow houden, meestal gaan mensen helemaal stoppen maar je kan er ook een maand tussen uit of een niewe char beginnen.
Door dat hormoon is wow zo gevaarlijk, van lvl 1 naar 40 is best snel en best veel ''leuke momenten'' dat je zo verslaafd er aan bent.
meeste GAM mods mijden dit topic bang om voor ''nurd'' gezien te wordenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Straks word het een webstrijd wie als eerste ijsmeis hier in het topic krijgt als er iemand zijn account wilt verkopen.
Zondag ga ik misschienquote:Op donderdag 26 april 2007 18:09 schreef Evertjan het volgende:
voor de mensen die naar Magtheridon willen bekijk dit filmpje maar is
http://download.mmo-champion.com/lr.vs.magtheridon.-k3rp-2_2.wmv
heel goed filmpje vind ik zelf
Last Resort, hoe kon het ook anders. Oud-Skullcrusher guild, veel bekende namen.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:09 schreef Evertjan het volgende:
voor de mensen die naar Magtheridon willen bekijk dit filmpje maar is
http://download.mmo-champion.com/lr.vs.magtheridon.-k3rp-2_2.wmv
heel goed filmpje vind ik zelf
Zijn ze toch al anders word je geen mod in GAM als je het mij vraagtquote:Op donderdag 26 april 2007 18:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meeste GAM mods mijden dit topic bang om voor ''nurd'' gezien te worden![]()
Ikquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:
welke randebiel gaat 3-mins mage in pve gebruiken![]()
veel te lang al. denk dat mijn vorige main over 120 days played hadquote:Op donderdag 26 april 2007 08:19 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
heeeey, dat klinkt bekend
hoe lang speel je al?
wel vervelend dat er niet echt een vervangende game is, LOTR schijnt een echte WoW kloon te zijn...kan je wéér opnieu beginnen
WTB iets nieuws
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef DjNivek het volgende:
En m'n eerste deel van Kara erop zitten met m'n alt. Krijg je als je geen OT hebt, gebrek aan beter enzo. Wel m'n bracers geupgrade met Vambraces of Courage
Dat fenomeen heb ik gelukkig weten te vermijden, ik ben vandaag alleen even bezig geweest om quests farmen voor geld om mijn flying epic mount training te kunnen bekostigen, lekker relaxedquote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef Fratz het volgende:
[..]
veel te lang al. denk dat mijn vorige main over 120 days played had![]()
ik begin gewoon schoon genoeg te krijgen van het grinden en het eeuwige gewhine van guildies. als ik online kom begint het gelazer al. damn het lijkt mijn werk wel, zodra ik daar binnenstap mag ik ook direct aan de bak -_-
ben recruitment officer van onze guild. was eerder erg relaxed maar sinds TBC zijn er zo veel guilds en raiding communities uit elkaar gevallen.. zodra ik online kom word ik volledig gespammed door mensen die van alles van me willen weten. vind ik op zich niet erg maar ik heb momenteel door mijn werk al druk genoeg. meestal kom ik thuis, eten, raiden. ben gewoon wow moe eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 23:56 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Dat fenomeen heb ik gelukkig weten te vermijden, ik ben vandaag alleen even bezig geweest om quests farmen voor geld om mijn flying epic mount training te kunnen bekostigen, lekker relaxed
/soothequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
ik ben weer begonnen, nog geen volle maand uitgehouden, kan ik me aanmelden bij de addicts-club?
Mijn lock blijft wel dood, ga alleen nog maar met mijn lvl 52 Rogue spelen, wie weet haal ik de 70 nog voor Age of Conan uitkomt…..
En je loopt minder risico om te overnuken danquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef DjNivek het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen nu. Sinds de raid gisteren waarbij ik de tank-plaats op heb moeten vullen, kreeg ik toch steeds meer opmerkingen om een switch te doen in de guild, en dus als warrior aan de slag zou gaan.
Toch een lastige keuze, het is wel leuker als tank...:P
Ach..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wel erg gear dependant, en verder heb ik alleen maar slechte ervaringen met prot pally's.
Nu moet ik juist overnukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
En je loopt minder risico om te overnuken dan
Dooie lock heb je namelijk ook niks aan.
En die zijn er zat. dooie locks in de raid.....![]()
Put some sunders on it ffs!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nu moet ik juist overnuken
Maar ja, ik ga het nog even met de andere officers overleggen denk ik
Dan valt t nog allemaal wel meequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren was het maar 5g repairs ofzo, had meer gold gekregen door de kills
lekker ogre's killen dan voor de warbeadsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Ding dong lvl 69! Met nog 8.5K Mag'har rep te gaan voor me Talkbuk mount
!
Ik level al vanaf lvl 64 zo wat op die dingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
lekker ogre's killen dan voor de warbeads
Heb je bij Pewpewpew geen talents gekozen joh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[[url=http://wow.tachyonsix.com.nyud.net:8080/armory/sig.php/103739yKrOX.png]afbeelding][/url]
Dacht van welquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:13 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Heb je bij Pewpewpew geen talents gekozen joh?
Gewoon niks aan doen en patterns kapen als je ze zietquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef Killjoy het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn blacksmithing snel van 355 naar 375 kan brengen?
Patterns zijn kut om te vinden
Echt een human player.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:21 schreef Necrodeath het volgende:
[[url=http://wow.tachyonsix.com.nyud.net:8080/armory/sig.php/109999OMoHM.png]afbeelding][/url]
[[url=http://wow.tachyonsix.com.nyud.net:8080/armory/sig.php/110011brUqe.png]afbeelding][/url]
Zo dan, mijn characters![]()
En nog even deze![]()
[[url=http://wow.tachyonsix.com.nyud.net:8080/armory/sig.php/110028SiXUx.png]afbeelding][/url]
Clickable voor WoW Armory pages.
Heb mijn paladin prot gelevelled. Alle instances gedaan als tank. Was leuk om te doen. Ben nou gewoon weer holy specced. Een tankadin is erg goed met het houden van aggro op multiple mobs. Eigenlijk zelden of nooit een aggro probleem gehad, alleen maar als er weer dpsers bij waren die zich moesten bewijzen en meteen vol gingen nuken.quote:
scrolling combat text, kun je aanzetten via interface options.quote:Op zondag 29 april 2007 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GD2xV3IFIvo
Hoe krijgen hun die teksten door hun beeld wat ze allemaal doen ?
Worldmap denk ik niet, maar ik heb volgens mij wel eens gezien dat iemand zijn bags op een ander scherm had. Dus wellicht dat je een of andere addon kan gebruiken en dat schermpje dan op dat andere scherm zet...quote:Op zondag 29 april 2007 10:01 schreef Karina het volgende:
Is het mogelijk WoW in dual screen te spelen? Op de ene monitor je "speelveld" en op de andere de worldmap? Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar en kan op internet ook niets vinden.
^^ Ben blij dat het gelukt is voor lvl 70 (niet zo bar moeilijk maar goed), heb me helemaal suf gegrind. Heeft me wel een paar levels opgeleverd. Yeah altijd al geweest volgens mijquote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Jakie het volgende:
Goeie keuze want ik heb die mount namelijk ook. En ik zie dat andreking in je party zit, is hij nog steeds zo'n noob?
Mijn oude guild (ik ben twee weken geleden gestopt) heeft daar ook last van. Kara en gruul zijn een piece off cake alleen zij zitten al een paar weken vast op magtheridon. Wat het probleem is en hoe ver ze hem al neer hebben weet ik niet maar ze hebbe hem in ieder geval niet gekilled.quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef KraZj het volgende:
Hey voor de raiders hier, heeft onze guild hier nu alleen last van of komt et meer voor? We zitten nogal op een "dood punt" Karazhan gaat binnen een avond met 2 of 3 raids neer, Gruul en Magtheridon ook, maar Coilfang Serpent Shire wil voor geen meter. We hebben Hydrosis 1x neer geknalt(met 250% mark tactic, maar das te random) en nu trainen we een beetje op die andere tactic,maar et wil niet echt vlotten we missen gewoon teveel DPS en dit veranderd niet echt, meeste mensen hebben al aardig wat T4 binnen(1 full t4 mage).
Nu pas? slacker!quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus maakt dansje: heeft nieuwe mount
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/04.29.07.21.23.37.jpg]afbeelding][/URL]
Bij ons hetzelfde probleem, alleen is onze guildleader nogal depressief nu en gaat ie met WoW stoppen. Dus mensen deze week ook een beetje van slag omdat ze het niet aan zagen komen (was 2 jaar onze guildleader dus), en we hebben nog geen SSC raid gehad sinds. Ik gererolled naar m'n warrior omdat we tanks nodig hadden, hopelijk kan ik em vlug genoeg gearen voor SSC/TKquote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef KraZj het volgende:
Hey voor de raiders hier, heeft onze guild hier nu alleen last van of komt et meer voor? We zitten nogal op een "dood punt" Karazhan gaat binnen een avond met 2 of 3 raids neer, Gruul en Magtheridon ook, maar Coilfang Serpent Shire wil voor geen meter. We hebben Hydrosis 1x neer geknalt(met 250% mark tactic, maar das te random) en nu trainen we een beetje op die andere tactic,maar et wil niet echt vlotten we missen gewoon teveel DPS en dit veranderd niet echt, meeste mensen hebben al aardig wat T4 binnen(1 full t4 mage).
Magic?quote:Op maandag 30 april 2007 19:08 schreef Baret het volgende:
Mensen, ik wil een human hebben met sterke magic skills. Welke raden jullie mij aan?
Dus je raad me een warlock aan?quote:Op maandag 30 april 2007 19:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Magic?
Da's alleen een mage en warlock.
Maar met een warlock heb je pets die veel voor je doen. Als mage moet je alles zelf doen (tenzij je frost bent natuurlijk want dan heb je een elemental).
Mage = fire, ice en arcane
Warlock = shadow,fire en affliction (curses)
Ik wil iets hebben dat sterk is, niet al te moeilijk is, en leuk natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2007 19:22 schreef Black-Hole het volgende:
(shadow)priest kan ook nog altijd.
Hunter dan.quote:Op maandag 30 april 2007 19:23 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik wil iets hebben dat sterk is, niet al te moeilijk is, en leuk natuurlijk.
Of boomkin druid..quote:Op maandag 30 april 2007 19:22 schreef Black-Hole het volgende:
(shadow)priest kan ook nog altijd.
Een human heeft dat toch niet?quote:Op maandag 30 april 2007 19:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hunter dan.
Geen magic en easy-afk-auto-shoot
Ik haat het om te healen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Of boomkin druid..
Maar ja.... priest en shadow..... op level 70? dan ben je intussen gepromoveerd tot healbot voor de raids.
Klopt.quote:
Ik ga voor een fire mage dus!!!!quote:Op maandag 30 april 2007 19:30 schreef Drakul het volgende:
Dan zou ik voor een Human Mage gaan. Frost als je van extra controle houdt, en fire als je van meer damage (dus het sneller killen van de vijanden) houdt
quote:Op maandag 30 april 2007 19:30 schreef Drakul het volgende:
Dan zou ik voor een Human Mage gaan. Frost als je van extra controle houdt, en fire als je van meer damage (dus het sneller killen van de vijanden) houdt
Net geleerd dat ik na lvl 40 frost moet gaan zodat ik lekker kan gaan grinden op me mount.quote:Op maandag 30 april 2007 19:33 schreef Drakul het volgende:
Arcane is inderdaad erg lekker, maar ik vind zelf de eerste levels voor fire gaan (t/m level 40ish) en later pas voor arcane toch wel wat makkelijker
Op je mount grinden ja?quote:Op maandag 30 april 2007 20:42 schreef Baret het volgende:
[..]
Net geleerd dat ik na lvl 40 frost moet gaan zodat ik lekker kan gaan grinden op me mount.
Ja of niet natuurlijk. De meeste raid guilds hebben alle priests op shadow. En pala/druid/shammy aan het healen. Zie je steeds meer tegenwoordigquote:Op maandag 30 april 2007 19:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar ja.... priest en shadow..... op level 70? dan ben je intussen gepromoveerd tot healbot voor de raids.
Staan ze niet in je bank?quote:Op maandag 30 april 2007 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
Wil ik een quest inleveren bij ene Gnarl, weigert ie gewoon om te zien dat ik alle benodigdheden heb. Nu kan ik de quest niet afmaken
.
Nee, ik heb ze gewoon bij mequote:
Lagquote:Op maandag 30 april 2007 22:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gewoon bij me. Het duurt sowieso een flinke tijd voordat er iets gebeurt als ik op hem klik
.
Zal wel, maar voordat ik ook maar iets kan doen loopt ie alweer wegquote:
Idd. Beest erop af sturen, achteroverhangen, 2 pijlen schieten, ondertussen roken en 'Oh, al dood'quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:54 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk he, zo'n beest die alle klappen voor je opvangt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat zal er gebeuren als vandaag een server onderuit gaat aan gezien het Larbor Day is en iig de GM's vandaag niet mogen werken.
paniekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat zal er gebeuren als vandaag een server onderuit gaat aan gezien het Larbor Day is en iig de GM's vandaag niet mogen werken.
Haha ja net zoals ze in Ogrimmar altijd "OMG the world is coming to an end!", "HIDE the acopolipse is here we all gonne die!" etc etc als de server down gaat voor maintainencequote:
AoE grinden dus waarschijnlijk. Kan al vanaf dat je Improved Blizzard hebt en Permafrost, als je dit wilt doen, moet je wel de Frostbite Talent overslaan.quote:
3de plaatje was nog wel een beetje leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Kan het toch altijd proberen. Altijd zo leuk hoe hij de gnomes verdedigde
[afbeelding]
.....![]()
Komt hier vandaah: http://www.blizzard.com/wow/screenshot.aspx?ImageIndex=151&Set=64quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3de plaatje was nog wel een beetje leuk.
ja graag, volley is me enigste aoe, arcaneshot de enig killer pijl, en wat melee aanvalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef tonks het volgende:
Ja laten we hunters nog meer buffs geven
JAquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Valt het jullie ook op dat als de GM's weg zijn voor 1 dag gelijk de pleuris uitbreekt in Azaroth?
idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:32 schreef tonks het volgende:
Ja je hoeft niet meer dik te zijn om een fearward te casten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pure ownage als shadow icm een warlock...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef SvenM het volgende:
wtb motivatie om mijn priest van 66 naar 70 te levelen
Nee, moonfire en starfire zijn spells, dus om die beter (meer crit chance) te krijgen moet je voor intellect gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb een vraag heAls je meer Agility hebt. Worden je spells zoals Moonfire en Starfire beter ?
GZquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:51 schreef Diramor het volgende:
Ja kweet, zal wel weer niks zijn, maar 1x try en down (voor mij dan tenmisnte)
[afbeelding]
Bah nu ben ik weer officieel nolife
mod : spamsentryquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Net ff 10 min in SM geweest. En ze liepen trade de heletijd vol te spammen. Was voor gaande jaren ook al zo. Soms wel grappig maar vaak gewoon irritant
.
als je slim bent regel je op een gegeven moment outlands gear en BLIJF je nog even in azeroth. De mobs daar zijn veel slapper dan in de outlands, maar geven hetzelfde xpquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Lvl 55 bijna met mijn Rogue, maar damn wat zuigt dat levellen in Azeroth toch….
Heb nu geen rested XP meer, maar heb ook geen zin om van hot naar her te reizen voor quests, dus denk dat ik maar gewoon doorga met Ghosts grinden in Winterspring.
Noes!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:20 schreef soppig het volgende:
[..]
als je slim bent regel je op een gegeven moment outlands gear en BLIJF je nog even in azeroth. De mobs daar zijn veel slapper dan in de outlands, maar geven hetzelfde xp
Dacht het niet !quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:20 schreef soppig het volgende:
[..]
als je slim bent regel je op een gegeven moment outlands gear en BLIJF je nog even in azeroth. De mobs daar zijn veel slapper dan in de outlands, maar geven hetzelfde xp
Niet dat soort spam, kiddo spamquote:
magge!quote:
En je heb gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef tonks het volgende:
ik weet zeker dat hij hier nog leest dus blijf maar over gnomes kletsen dan komt ie misschien terug
Toen ik 58 was geworden was ik gelijk naar de Outlands gegaan en van 58 naar 59 duurde zonder rested xp net geen 2 uur. Dat gaat dus echt 10x sneller dan in de oude gebieden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dacht het niet !
In Outlands geven mobs 2 keer zoveel XP als in Azeroth, om nog maar niet te spreken over Quest-XP.
En in Outlands zit alles veel logischer in elkaar, je hoeft niet tig continenten door om een quest te completen.
Heya Wyri! Hoe kom jij toch altijd aan die anti-gnome dingen! GVD! Zelfs Blizzard heeft al iets tegen gnomes! Maar ik vond de strip eigenlijk te grappig om er boos op te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
magge!! Kijk ff op de vorige pagina naar die strip over Gnomes
!
Hoe is het btw in wow?
[..]
En je heb gelijk.
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kun je alleen die Outlands in als je die uitbreiding hebt?
En hoeveel mag dat kosten? Voor meer dan ¤10 doe ik het nietquote:
toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Tailoring epics generfed.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=98906981&sid=1&pageNo=1
quote:The changes players have noticed on the public test realms concerning select tailor-crafted items, such as the Spellfire set, will be reverted before the patch is live on production realms.
This means your item sets will remain just as they are now.
Also note, to address the feedback we've been reading this morning concerning the idea of simply “buffing tier 4 and 5 equivalent slots”, the reason we do not is because improving those 3 slots for tier 4 and 5 would force a change to all other tier 4 and 5 items as well (weapons, melee sets, everything).
Dan niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoeveel mag dat kosten? Voor meer dan ¤10 doe ik het niet.
tja, tis niet voor niks een test realmquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel tof van Blizz, eerst duizenden mensen over de zeik krijgen, en dan doodleuk zeggen dat het niet doorgaat.
Ze verdienen al genoeg aan mij als die gratis maand straks voorbij isquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Dan niet.
30 euro is het volgens mij [afbeelding].
Arme student?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze verdienen al genoeg aan mij als die gratis maand straks voorbij is.
Haha, als je level 58 bent dan haal je m ook: wedden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze verdienen al genoeg aan mij als die gratis maand straks voorbij is.
Tsja het is en blijft een test realm. Staat ook ergens dat ze zonder pardon dingen wijzigen als ze dat een goed idee vinden. Imo veel te veel mensen zien de PTR als een recht dat ze er op kunnen spelen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel tof van Blizz, eerst duizenden mensen over de zeik krijgen, en dan doodleuk zeggen dat het niet doorgaat.
Die komt van de blizzard site afquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:39 schreef magge het volgende:
[..]
Heya Wyri! Hoe kom jij toch altijd aan die anti-gnome dingen! GVD! Zelfs Blizzard heeft al iets tegen gnomes! Maar ik vond de strip eigenlijk te grappig om er boos op te worden.
WoW gaat lekker, beetje kara en wat Gruul. En nooit loot voor mij. T_T'
Grats met je mount man! Ik moet nog 21k op mn druid wil ik hem kunnen halen, en resto grind. Nouja niet zo super :<![]()
Heb je wel eens een scholo run gedaan met een ebayer die net voor het eerst inlogt? Die moet je eerst nog uitleggen hoe het spel werkt voordat je kunt vertrekken naar scholoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom je zo moeilijk moet doen als iemand een account heeft gekocht, daar heb jij persoonlijk toch geen last van ?
Laat ‘m lekker zou ik zeggen.
Mijn warlock heb ik niet gekocht maar gekregen. Dus dan ben ik ook een ebay-noob.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom je zo moeilijk moet doen als iemand een account heeft gekocht, daar heb jij persoonlijk toch geen last van ?
Laat ‘m lekker zou ik zeggen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | if(!$user->leveled_a_char_from_1_to_60_or_70) { $user->ebaynoob = true; $user->go_level(); } else { $user->ebaynoob = false; $user->go_slap_ebaynoobs(); } ?> |
Ow, magge speelt gnome dat is alles. Dus we lopen magge er altijd me te klieren en hij reageerd zo leuk er opquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Het ging me meer om dat anti-Magge gebeuren, al kan ik ook wat gemist hebben.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah ok, ik dacht dat ie toen het topic ‘uitgejaagd’ was omdat ie een ebay char erbij had.
Doe nou maar weer liefquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:15 schreef tonks het volgende:
[..]. is gewoon een of ander mietje die iedereen zit af te zeiken die een account wil kopen/verkopen. en ondertussen zelf binnen 3 weken waar hij alleen in het weekend van zijn ouders mee mag spelen (QQ) en die overdreven reacties van hem zeggen wel genoeg natuurlijk. Ik bedoel account kopen prima, niet bij mij in een instance gaan zitten. Maar ga niet eerst mensen afzeiken erom en dan precies hetzelfde doen, en dan ook nog allerlei andere smoesjes bedenken "Ja haha ik had hem eigenlijk al op lvl 30" Nee! niet lief gnoompje.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef NickW het volgende:
Hey ik ben met mijn undead rogue eergister lvl 70 geworden. Heb een flying mount gehaald. maar zijn er van jullie ook mensen die de epic flying mount al hebben? Dat ding is echt duur
Ik had het geluk dat ik een zwaard voor obsceen veel geld verkocht, daarna beetje sparen en laatste stukkie lenen, net terug betaaldquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Toen ik 70 werd op mijn lock had ik net genoeg gold voor een normale flying mount.
Tel daarbij op Engineering als enige 300+ Profession, en gold komt echt niet makkelijk binnen hoor.
En 5000 gold grinden, mij niet gezien, helemaal niet omdat ik niets zou hebben aan een snellere flying mount, gebruikte dat ding toch alleen maar om Tempest Keep in te komen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:21 schreef DjNivek het volgende:
Ik ben nu geld aan het verzamelen, moet nog iets minder dan 1k ofzo. Maar weet nog niet op welke char ik het doe. Ligt aan de trial in de guild
Mja, een andere officer zat erover te bitchen. De rest vond het niet erg dat ik het zou skippen, maar dan zou het dus oneerlijk zijnquote:
"HS dwerg"quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
ben een klein beetje happy aan het doen![]()
Je zit verdorie al sinds de oprichting in dat guildquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Mja, een andere officer zat erover te bitchen. De rest vond het niet erg dat ik het zou skippen, maar dan zou het dus oneerlijk zijn
looool, als je dkp doet kun je toch sharen met je andere char. Wat een jankert zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Mja, een andere officer zat erover te bitchen. De rest vond het niet erg dat ik het zou skippen, maar dan zou het dus oneerlijk zijn
Lekker opgeschoten danquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:52 schreef tonks het volgende:
Gister voor het eerst echt goed Kara gedaan.
We hebben Attu.Moroes,Maiden,Romeo en Julia en Curator en Chess event gedaan.
Gief happix
Of iedereen is gewoon slecht of jullie zijn gewoon goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ging verassend snelstond er ook een beetje van te kijken
Dat jij een slacker bent dat wisten we alquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Of iedereen is gewoon slecht of jullie zijn gewoon goed!
Guild zit wel in de top 5 van de server dat sowieso. Maarja gewoon alles niet zo serieus nemen beetje bosses pew pew pewen ondertussen een beetje kletsen en dan gaat dat welquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of iedereen is gewoon slecht of jullie zijn gewoon goed!
En met trotsquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat jij een slacker bent dat wisten we al
Idd 100% mee eensquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Maarja gewoon alles niet zo serieus nemen beetje bosses pew pew pewen ondertussen een beetje kletsen en dan gaat dat wel
ik moet zeggen dat ik een van de betere guilds op de server zit (alliance kant) en dat het daar redelijk los aantoe gaat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En met trots!
![]()
[..]
Idd 100% mee eens! Heb na 2 jaar met 1 char nog steeds plezier in het spel, voor mij is dat al reden genoeg om door te gaan met spelen
. Het laatste wat ik zou willen is om in 1 of ander zwaar Boot Camp guild zit waarbij ik precies moet doen wat de GM zegt. Geef mij maar een casual guild
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |