Ik wil iets hebben dat sterk is, niet al te moeilijk is, en leuk natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2007 19:22 schreef Black-Hole het volgende:
(shadow)priest kan ook nog altijd.
Hunter dan.quote:Op maandag 30 april 2007 19:23 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik wil iets hebben dat sterk is, niet al te moeilijk is, en leuk natuurlijk.
Of boomkin druid..quote:Op maandag 30 april 2007 19:22 schreef Black-Hole het volgende:
(shadow)priest kan ook nog altijd.
Een human heeft dat toch niet?quote:Op maandag 30 april 2007 19:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hunter dan.
Geen magic en easy-afk-auto-shoot
Ik haat het om te healen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Of boomkin druid..
Maar ja.... priest en shadow..... op level 70? dan ben je intussen gepromoveerd tot healbot voor de raids.
Klopt.quote:
Ik ga voor een fire mage dus!!!!quote:Op maandag 30 april 2007 19:30 schreef Drakul het volgende:
Dan zou ik voor een Human Mage gaan. Frost als je van extra controle houdt, en fire als je van meer damage (dus het sneller killen van de vijanden) houdt
quote:Op maandag 30 april 2007 19:30 schreef Drakul het volgende:
Dan zou ik voor een Human Mage gaan. Frost als je van extra controle houdt, en fire als je van meer damage (dus het sneller killen van de vijanden) houdt
Net geleerd dat ik na lvl 40 frost moet gaan zodat ik lekker kan gaan grinden op me mount.quote:Op maandag 30 april 2007 19:33 schreef Drakul het volgende:
Arcane is inderdaad erg lekker, maar ik vind zelf de eerste levels voor fire gaan (t/m level 40ish) en later pas voor arcane toch wel wat makkelijker
Op je mount grinden ja?quote:Op maandag 30 april 2007 20:42 schreef Baret het volgende:
[..]
Net geleerd dat ik na lvl 40 frost moet gaan zodat ik lekker kan gaan grinden op me mount.
Ja of niet natuurlijk. De meeste raid guilds hebben alle priests op shadow. En pala/druid/shammy aan het healen. Zie je steeds meer tegenwoordigquote:Op maandag 30 april 2007 19:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar ja.... priest en shadow..... op level 70? dan ben je intussen gepromoveerd tot healbot voor de raids.
Staan ze niet in je bank?quote:Op maandag 30 april 2007 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
Wil ik een quest inleveren bij ene Gnarl, weigert ie gewoon om te zien dat ik alle benodigdheden heb. Nu kan ik de quest niet afmaken
.
Nee, ik heb ze gewoon bij mequote:
Lagquote:Op maandag 30 april 2007 22:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gewoon bij me. Het duurt sowieso een flinke tijd voordat er iets gebeurt als ik op hem klik
.
Zal wel, maar voordat ik ook maar iets kan doen loopt ie alweer wegquote:
Idd. Beest erop af sturen, achteroverhangen, 2 pijlen schieten, ondertussen roken en 'Oh, al dood'quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:54 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk he, zo'n beest die alle klappen voor je opvangt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat zal er gebeuren als vandaag een server onderuit gaat aan gezien het Larbor Day is en iig de GM's vandaag niet mogen werken.
paniekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat zal er gebeuren als vandaag een server onderuit gaat aan gezien het Larbor Day is en iig de GM's vandaag niet mogen werken.
Haha ja net zoals ze in Ogrimmar altijd "OMG the world is coming to an end!", "HIDE the acopolipse is here we all gonne die!" etc etc als de server down gaat voor maintainencequote:
AoE grinden dus waarschijnlijk. Kan al vanaf dat je Improved Blizzard hebt en Permafrost, als je dit wilt doen, moet je wel de Frostbite Talent overslaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |