Yup, kon er zelf niet bij zijn, was wel bij een try waarbij we 21% haalden. We zijn vorige week begonnen met Hydross (was ik overigens ook niet bij, deze week weer wel).quote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef Fratz het volgende:
Iemand Magtheridon al down?
Gz.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Evertjan het volgende:
vandaag Kharazan gedaan en de 1e boss neer, voor de eerste keer met onze guild yeah
26%.. , morgen gaat ie neerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef Fratz het volgende:
Iemand Magtheridon al down?
Mja, als je de 30% deel niet verwacht, kan het nogal lastig zijn. Voor mij was het vandaag mijn eerste kill (we hadden em afgelopen week voor het eerst neer), maar het was echt verdomd makkelijk. Kan niet begrijpen dat we er zo lang op hebben lopen wipen. Nu iig Gruul's Lair en Magtheridon alvast gecleared in een paar uurtjesquote:
heeeey, dat klinkt bekendquote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Fratz het volgende:
begin er meer en meer over te denken om te kappen met wow. het is eigenlijk constant hetzelfde. als ik niet aant raiden ben moet ik wel dingen grinden voor pots of instances om quests te doen om attunded te worden ofzo.
Ik ben om dat tegen te gaan maar een nieuwe char begonnen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Fratz het volgende:
begin er meer en meer over te denken om te kappen met wow. het is eigenlijk constant hetzelfde. als ik niet aant raiden ben moet ik wel dingen grinden voor pots of instances om quests te doen om attunded te worden ofzo.
Heb je op het GM-eiland gezeten?quote:Op donderdag 26 april 2007 07:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat kan ik je wel vertellen maar dan word Blizzard boos.
lol die is wel vetquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of is die hele Tier 5 een knipoog naar Darth Vader:
[afbeelding]
wat voor leuke dame?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben om dat tegen te gaan maar een nieuwe char begonnen.
ff lekker weer buiten t guild om questen
Dat doe ik overigens samen met een leuke dame die bij ons in het guild zit
Zij levelt een pala en ik een priest.
Gisteren iig al lvl 16 geworden
waarom nou een gnomequote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[afbeelding]
Om dat die het meest weg had van darth vaderquote:
Waarom nou weer een dorf?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Om dat die het meest weg had van darth vader. Maar goed hier een dorf voor je:
[afbeelding]
Hier nu happyquote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waarom nou weer een dorf?
Heb je het fillempie al gezien met de t6 stukken erin?
En dan die warlock? Je lacht je een breuk als je dat ziet![]()
![]()
Nee, want het is en blijft een rouge (ja ja, bewust fout gespeld)quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier nu happy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, want het is en blijft een rouge (ja ja, bewust fout gespeld)![]()
OF the punisherquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[afbeelding]
Wacht maar tot je van 290 - 300 moet, veel succes met veel gold erin pompen, want de mats voor die enchants zijn 30-40g en je krijgt er maximaal 2g voor als je het verkooptquote:Op donderdag 26 april 2007 09:16 schreef Mauro het volgende:
OMG....
Wat is enchanting een makkelijk te levellen beroep....
lvl 16 met mijn nieuwe toon en ik kan al niet meer verder.
Maar eens AH beloeren voor leuke nieuwe enchants
Dat heb ik dus met de magequote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben om dat tegen te gaan maar een nieuwe char begonnen.
ff lekker weer buiten t guild om questen
Dat doe ik overigens samen met een leuke dame die bij ons in het guild zit
Zij levelt een pala en ik een priest.
Gisteren iig al lvl 16 geworden
Die namen van jullie ookquote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de mage. Blijft een imba team
En ook nog een horde char. Ze wilde graag een UD lock hebben, dus had ik er een BE Pala bij gemaakt. Nu nog de tijd vinden om dit allemaal te levelen naast de raids, maar dat is weer een ander probleem
Had eerst een andere naam, maar dit leek ons leuker, dus was ff opnieuw begonnen. Zaten pas op level 8 toen, dus dat was niet zo'n probleemquote:Op donderdag 26 april 2007 12:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die namen van jullie ook
Geweldig
Gisteren ben ik namelijk ook een paar keer door DM heengetrokken
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Het aanbieden en verkopen van accounts is niet toegestaan.
Straks word het een webstrijd wie als eerste ijsmeis hier in het topic krijgt als er iemand zijn account wilt verkopenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt door de topicreport. Mijn dank daarvoor
.
Dat is met lvl 70 nog steeds zo hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef vogelkooi het volgende:
Het komt ook als je lang geen lvl up hebt gehaalt of een moelijk verkregen item dat je ''verslaafing'' aan een bepaald hormoon, afneemt en dat mensen niet meer van wow houden, meestal gaan mensen helemaal stoppen maar je kan er ook een maand tussen uit of een niewe char beginnen.
Door dat hormoon is wow zo gevaarlijk, van lvl 1 naar 40 is best snel en best veel ''leuke momenten'' dat je zo verslaafd er aan bent.
meeste GAM mods mijden dit topic bang om voor ''nurd'' gezien te wordenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Straks word het een webstrijd wie als eerste ijsmeis hier in het topic krijgt als er iemand zijn account wilt verkopen.
Zondag ga ik misschienquote:Op donderdag 26 april 2007 18:09 schreef Evertjan het volgende:
voor de mensen die naar Magtheridon willen bekijk dit filmpje maar is
http://download.mmo-champion.com/lr.vs.magtheridon.-k3rp-2_2.wmv
heel goed filmpje vind ik zelf
Last Resort, hoe kon het ook anders. Oud-Skullcrusher guild, veel bekende namen.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:09 schreef Evertjan het volgende:
voor de mensen die naar Magtheridon willen bekijk dit filmpje maar is
http://download.mmo-champion.com/lr.vs.magtheridon.-k3rp-2_2.wmv
heel goed filmpje vind ik zelf
Zijn ze toch al anders word je geen mod in GAM als je het mij vraagtquote:Op donderdag 26 april 2007 18:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meeste GAM mods mijden dit topic bang om voor ''nurd'' gezien te worden![]()
Ikquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:
welke randebiel gaat 3-mins mage in pve gebruiken![]()
veel te lang al. denk dat mijn vorige main over 120 days played hadquote:Op donderdag 26 april 2007 08:19 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
heeeey, dat klinkt bekend
hoe lang speel je al?
wel vervelend dat er niet echt een vervangende game is, LOTR schijnt een echte WoW kloon te zijn...kan je wéér opnieu beginnen
WTB iets nieuws
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef DjNivek het volgende:
En m'n eerste deel van Kara erop zitten met m'n alt. Krijg je als je geen OT hebt, gebrek aan beter enzo. Wel m'n bracers geupgrade met Vambraces of Courage
Dat fenomeen heb ik gelukkig weten te vermijden, ik ben vandaag alleen even bezig geweest om quests farmen voor geld om mijn flying epic mount training te kunnen bekostigen, lekker relaxedquote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef Fratz het volgende:
[..]
veel te lang al. denk dat mijn vorige main over 120 days played had![]()
ik begin gewoon schoon genoeg te krijgen van het grinden en het eeuwige gewhine van guildies. als ik online kom begint het gelazer al. damn het lijkt mijn werk wel, zodra ik daar binnenstap mag ik ook direct aan de bak -_-
ben recruitment officer van onze guild. was eerder erg relaxed maar sinds TBC zijn er zo veel guilds en raiding communities uit elkaar gevallen.. zodra ik online kom word ik volledig gespammed door mensen die van alles van me willen weten. vind ik op zich niet erg maar ik heb momenteel door mijn werk al druk genoeg. meestal kom ik thuis, eten, raiden. ben gewoon wow moe eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 23:56 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Dat fenomeen heb ik gelukkig weten te vermijden, ik ben vandaag alleen even bezig geweest om quests farmen voor geld om mijn flying epic mount training te kunnen bekostigen, lekker relaxed
/soothequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
ik ben weer begonnen, nog geen volle maand uitgehouden, kan ik me aanmelden bij de addicts-club?
Mijn lock blijft wel dood, ga alleen nog maar met mijn lvl 52 Rogue spelen, wie weet haal ik de 70 nog voor Age of Conan uitkomt…..
En je loopt minder risico om te overnuken danquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef DjNivek het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen nu. Sinds de raid gisteren waarbij ik de tank-plaats op heb moeten vullen, kreeg ik toch steeds meer opmerkingen om een switch te doen in de guild, en dus als warrior aan de slag zou gaan.
Toch een lastige keuze, het is wel leuker als tank...:P
Ach..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wel erg gear dependant, en verder heb ik alleen maar slechte ervaringen met prot pally's.
Nu moet ik juist overnukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
En je loopt minder risico om te overnuken dan
Dooie lock heb je namelijk ook niks aan.
En die zijn er zat. dooie locks in de raid.....![]()
Put some sunders on it ffs!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nu moet ik juist overnuken
Maar ja, ik ga het nog even met de andere officers overleggen denk ik
Dan valt t nog allemaal wel meequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren was het maar 5g repairs ofzo, had meer gold gekregen door de kills
lekker ogre's killen dan voor de warbeadsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Ding dong lvl 69! Met nog 8.5K Mag'har rep te gaan voor me Talkbuk mount
!
Ik level al vanaf lvl 64 zo wat op die dingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
lekker ogre's killen dan voor de warbeads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |