3de plaatje was nog wel een beetje leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Kan het toch altijd proberen. Altijd zo leuk hoe hij de gnomes verdedigde
[afbeelding]
.....![]()
Komt hier vandaah: http://www.blizzard.com/wow/screenshot.aspx?ImageIndex=151&Set=64quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3de plaatje was nog wel een beetje leuk.
ja graag, volley is me enigste aoe, arcaneshot de enig killer pijl, en wat melee aanvalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef tonks het volgende:
Ja laten we hunters nog meer buffs geven
JAquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Valt het jullie ook op dat als de GM's weg zijn voor 1 dag gelijk de pleuris uitbreekt in Azaroth?
idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:32 schreef tonks het volgende:
Ja je hoeft niet meer dik te zijn om een fearward te casten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pure ownage als shadow icm een warlock...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef SvenM het volgende:
wtb motivatie om mijn priest van 66 naar 70 te levelen
Nee, moonfire en starfire zijn spells, dus om die beter (meer crit chance) te krijgen moet je voor intellect gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb een vraag heAls je meer Agility hebt. Worden je spells zoals Moonfire en Starfire beter ?
GZquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:51 schreef Diramor het volgende:
Ja kweet, zal wel weer niks zijn, maar 1x try en down (voor mij dan tenmisnte)
[afbeelding]
Bah nu ben ik weer officieel nolife
mod : spamsentryquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Net ff 10 min in SM geweest. En ze liepen trade de heletijd vol te spammen. Was voor gaande jaren ook al zo. Soms wel grappig maar vaak gewoon irritant
.
als je slim bent regel je op een gegeven moment outlands gear en BLIJF je nog even in azeroth. De mobs daar zijn veel slapper dan in de outlands, maar geven hetzelfde xpquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Lvl 55 bijna met mijn Rogue, maar damn wat zuigt dat levellen in Azeroth toch….
Heb nu geen rested XP meer, maar heb ook geen zin om van hot naar her te reizen voor quests, dus denk dat ik maar gewoon doorga met Ghosts grinden in Winterspring.
Noes!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:20 schreef soppig het volgende:
[..]
als je slim bent regel je op een gegeven moment outlands gear en BLIJF je nog even in azeroth. De mobs daar zijn veel slapper dan in de outlands, maar geven hetzelfde xp
Dacht het niet !quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:20 schreef soppig het volgende:
[..]
als je slim bent regel je op een gegeven moment outlands gear en BLIJF je nog even in azeroth. De mobs daar zijn veel slapper dan in de outlands, maar geven hetzelfde xp
Niet dat soort spam, kiddo spamquote:
magge!quote:
En je heb gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef tonks het volgende:
ik weet zeker dat hij hier nog leest dus blijf maar over gnomes kletsen dan komt ie misschien terug
Toen ik 58 was geworden was ik gelijk naar de Outlands gegaan en van 58 naar 59 duurde zonder rested xp net geen 2 uur. Dat gaat dus echt 10x sneller dan in de oude gebieden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dacht het niet !
In Outlands geven mobs 2 keer zoveel XP als in Azeroth, om nog maar niet te spreken over Quest-XP.
En in Outlands zit alles veel logischer in elkaar, je hoeft niet tig continenten door om een quest te completen.
Heya Wyri! Hoe kom jij toch altijd aan die anti-gnome dingen! GVD! Zelfs Blizzard heeft al iets tegen gnomes! Maar ik vond de strip eigenlijk te grappig om er boos op te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
magge!! Kijk ff op de vorige pagina naar die strip over Gnomes
!
Hoe is het btw in wow?
[..]
En je heb gelijk.
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kun je alleen die Outlands in als je die uitbreiding hebt?
En hoeveel mag dat kosten? Voor meer dan ¤10 doe ik het nietquote:
toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Tailoring epics generfed.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=98906981&sid=1&pageNo=1
quote:The changes players have noticed on the public test realms concerning select tailor-crafted items, such as the Spellfire set, will be reverted before the patch is live on production realms.
This means your item sets will remain just as they are now.
Also note, to address the feedback we've been reading this morning concerning the idea of simply “buffing tier 4 and 5 equivalent slots”, the reason we do not is because improving those 3 slots for tier 4 and 5 would force a change to all other tier 4 and 5 items as well (weapons, melee sets, everything).
Dan niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoeveel mag dat kosten? Voor meer dan ¤10 doe ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |