Toen ik 58 was geworden was ik gelijk naar de Outlands gegaan en van 58 naar 59 duurde zonder rested xp net geen 2 uur. Dat gaat dus echt 10x sneller dan in de oude gebieden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dacht het niet !
In Outlands geven mobs 2 keer zoveel XP als in Azeroth, om nog maar niet te spreken over Quest-XP.
En in Outlands zit alles veel logischer in elkaar, je hoeft niet tig continenten door om een quest te completen.
Heya Wyri! Hoe kom jij toch altijd aan die anti-gnome dingen! GVD! Zelfs Blizzard heeft al iets tegen gnomes! Maar ik vond de strip eigenlijk te grappig om er boos op te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
magge!! Kijk ff op de vorige pagina naar die strip over Gnomes
!
Hoe is het btw in wow?
[..]
En je heb gelijk.
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kun je alleen die Outlands in als je die uitbreiding hebt?
En hoeveel mag dat kosten? Voor meer dan ¤10 doe ik het nietquote:
toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Tailoring epics generfed.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=98906981&sid=1&pageNo=1
quote:The changes players have noticed on the public test realms concerning select tailor-crafted items, such as the Spellfire set, will be reverted before the patch is live on production realms.
This means your item sets will remain just as they are now.
Also note, to address the feedback we've been reading this morning concerning the idea of simply “buffing tier 4 and 5 equivalent slots”, the reason we do not is because improving those 3 slots for tier 4 and 5 would force a change to all other tier 4 and 5 items as well (weapons, melee sets, everything).
Dan niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoeveel mag dat kosten? Voor meer dan ¤10 doe ik het niet.
tja, tis niet voor niks een test realmquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel tof van Blizz, eerst duizenden mensen over de zeik krijgen, en dan doodleuk zeggen dat het niet doorgaat.
Ze verdienen al genoeg aan mij als die gratis maand straks voorbij isquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Dan niet.
30 euro is het volgens mij [afbeelding].
Arme student?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze verdienen al genoeg aan mij als die gratis maand straks voorbij is.
Haha, als je level 58 bent dan haal je m ook: wedden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze verdienen al genoeg aan mij als die gratis maand straks voorbij is.
Tsja het is en blijft een test realm. Staat ook ergens dat ze zonder pardon dingen wijzigen als ze dat een goed idee vinden. Imo veel te veel mensen zien de PTR als een recht dat ze er op kunnen spelen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel tof van Blizz, eerst duizenden mensen over de zeik krijgen, en dan doodleuk zeggen dat het niet doorgaat.
Die komt van de blizzard site afquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:39 schreef magge het volgende:
[..]
Heya Wyri! Hoe kom jij toch altijd aan die anti-gnome dingen! GVD! Zelfs Blizzard heeft al iets tegen gnomes! Maar ik vond de strip eigenlijk te grappig om er boos op te worden.
WoW gaat lekker, beetje kara en wat Gruul. En nooit loot voor mij. T_T'
Grats met je mount man! Ik moet nog 21k op mn druid wil ik hem kunnen halen, en resto grind. Nouja niet zo super :<![]()
Heb je wel eens een scholo run gedaan met een ebayer die net voor het eerst inlogt? Die moet je eerst nog uitleggen hoe het spel werkt voordat je kunt vertrekken naar scholoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom je zo moeilijk moet doen als iemand een account heeft gekocht, daar heb jij persoonlijk toch geen last van ?
Laat ‘m lekker zou ik zeggen.
Mijn warlock heb ik niet gekocht maar gekregen. Dus dan ben ik ook een ebay-noob.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom je zo moeilijk moet doen als iemand een account heeft gekocht, daar heb jij persoonlijk toch geen last van ?
Laat ‘m lekker zou ik zeggen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | if(!$user->leveled_a_char_from_1_to_60_or_70) { $user->ebaynoob = true; $user->go_level(); } else { $user->ebaynoob = false; $user->go_slap_ebaynoobs(); } ?> |
Ow, magge speelt gnome dat is alles. Dus we lopen magge er altijd me te klieren en hij reageerd zo leuk er opquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Het ging me meer om dat anti-Magge gebeuren, al kan ik ook wat gemist hebben.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah ok, ik dacht dat ie toen het topic ‘uitgejaagd’ was omdat ie een ebay char erbij had.
Doe nou maar weer liefquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:15 schreef tonks het volgende:
[..]. is gewoon een of ander mietje die iedereen zit af te zeiken die een account wil kopen/verkopen. en ondertussen zelf binnen 3 weken waar hij alleen in het weekend van zijn ouders mee mag spelen (QQ) en die overdreven reacties van hem zeggen wel genoeg natuurlijk. Ik bedoel account kopen prima, niet bij mij in een instance gaan zitten. Maar ga niet eerst mensen afzeiken erom en dan precies hetzelfde doen, en dan ook nog allerlei andere smoesjes bedenken "Ja haha ik had hem eigenlijk al op lvl 30" Nee! niet lief gnoompje.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef NickW het volgende:
Hey ik ben met mijn undead rogue eergister lvl 70 geworden. Heb een flying mount gehaald. maar zijn er van jullie ook mensen die de epic flying mount al hebben? Dat ding is echt duur
Ik had het geluk dat ik een zwaard voor obsceen veel geld verkocht, daarna beetje sparen en laatste stukkie lenen, net terug betaaldquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Toen ik 70 werd op mijn lock had ik net genoeg gold voor een normale flying mount.
Tel daarbij op Engineering als enige 300+ Profession, en gold komt echt niet makkelijk binnen hoor.
En 5000 gold grinden, mij niet gezien, helemaal niet omdat ik niets zou hebben aan een snellere flying mount, gebruikte dat ding toch alleen maar om Tempest Keep in te komen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:21 schreef DjNivek het volgende:
Ik ben nu geld aan het verzamelen, moet nog iets minder dan 1k ofzo. Maar weet nog niet op welke char ik het doe. Ligt aan de trial in de guild
Mja, een andere officer zat erover te bitchen. De rest vond het niet erg dat ik het zou skippen, maar dan zou het dus oneerlijk zijnquote:
"HS dwerg"quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
ben een klein beetje happy aan het doen![]()
Je zit verdorie al sinds de oprichting in dat guildquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Mja, een andere officer zat erover te bitchen. De rest vond het niet erg dat ik het zou skippen, maar dan zou het dus oneerlijk zijn
looool, als je dkp doet kun je toch sharen met je andere char. Wat een jankert zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Mja, een andere officer zat erover te bitchen. De rest vond het niet erg dat ik het zou skippen, maar dan zou het dus oneerlijk zijn
Lekker opgeschoten danquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:52 schreef tonks het volgende:
Gister voor het eerst echt goed Kara gedaan.
We hebben Attu.Moroes,Maiden,Romeo en Julia en Curator en Chess event gedaan.
Gief happix
Of iedereen is gewoon slecht of jullie zijn gewoon goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ging verassend snelstond er ook een beetje van te kijken
Dat jij een slacker bent dat wisten we alquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Of iedereen is gewoon slecht of jullie zijn gewoon goed!
Guild zit wel in de top 5 van de server dat sowieso. Maarja gewoon alles niet zo serieus nemen beetje bosses pew pew pewen ondertussen een beetje kletsen en dan gaat dat welquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of iedereen is gewoon slecht of jullie zijn gewoon goed!
En met trotsquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat jij een slacker bent dat wisten we al
Idd 100% mee eensquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Maarja gewoon alles niet zo serieus nemen beetje bosses pew pew pewen ondertussen een beetje kletsen en dan gaat dat wel
ik moet zeggen dat ik een van de betere guilds op de server zit (alliance kant) en dat het daar redelijk los aantoe gaat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En met trots!
![]()
[..]
Idd 100% mee eens! Heb na 2 jaar met 1 char nog steeds plezier in het spel, voor mij is dat al reden genoeg om door te gaan met spelen
. Het laatste wat ik zou willen is om in 1 of ander zwaar Boot Camp guild zit waarbij ik precies moet doen wat de GM zegt. Geef mij maar een casual guild
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |