abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48665446
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat weet je niet. Maar het is wel een feit dat bij dit soort onderzoeken altijd 99% van de vrouwen in de 2% uitzondering menen te passen.
Veel succes met het onderbouwen van die stelling. Zolang je dat niet gelukt is, hecht ik er totaal geen waarde aan, is dat goed?
pi_48665529
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
ik meende dat het topic ook meer ging over het grotere geheel, in de meest algemene zin, en niet zozeer of één Fok!user al dan niet binnen een onderzoeksuitslag zal vallen.
Waarom ging je zo uitgebreid op Apotheose in dan? Haar stelling dat jij niet kan weten of zij wel of niet met behulp van reuk of weet ik veel wat een juiste man uitzoekt is gewoon waar.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:50:55 #103
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48666116
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef Black_Tulip het volgende:

Waarom ging je zo uitgebreid op Apotheose in dan? Haar stelling dat jij niet kan weten of zij wel of niet met behulp van reuk of weet ik veel wat een juiste man uitzoekt is gewoon waar.
zeker, kan goed waar zijn.
Mij gaat het er veel meer om, het topic in brede context te bespreken en niet in te gaan op de vermeende uniciteit van één van de mensen die deelnemen aan de discussie.
Ik ging dan ook niet op haar persoonlijk in - spijtig als dat wel zo werd opgevat.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48666270
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef Black_Tulip het volgende:

Haar stelling dat jij niet kan weten of zij wel of niet met behulp van reuk of weet ik veel wat een juiste man uitzoekt is gewoon waar.
grappig al die vrouwen die zulke feiten gaan tegenspreken met 'ja, maar ik ben héél anders hoor'

nergens werd beweert dat dat onderzoek bepaalt hoe één individuele vrouw haar smaak zou zijn en dat is ook niet de essentie van zulke biologische gedrags-onderzoeken...
wel kan ermee bepaald worden hoe bv gedrag zoals de keuze van en partner grotendeels hormoon-gestuurd is...

en begin nou niet met te ontkennen dat jij 'helemaal géén hormonen hebt' omdat je 'écht sowieso helemaal zomaar van je partner houdt'...
ieders sexuele gedrag (ook dat van mannen) wordt domweg grotendeels door hormonen bepaald ...

al zijn de mannen meestal wél zo slim om niet dagelijks een fikse portie kunstmatige hormonen in te nemen die hun hormoonhuishoudig fiks door elkaar husselt

het onderzoek is overigens gedaan door de Liverpoolse professor Dr. Tony Little
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:20:07 #105
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_48667364
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Testoron, ben ik blij dat ik dat niet heb zeg.
Dan hoop ik voor je dat je een vrouw bent.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_48667473
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Natuurlijk, iederéén vindt van zichzelf dat hij/zij volstrekt uniek is in het gedrag. Iedereen is uniek en dus zijn we allemaal hetzelfde...

de crux zit hem er dus in, dat iédereen natuurlijk uniek is in de manier van reageren op situaties. Er zijn geen twee identieken. Dat onderzoek is dus ook alleen maar gevuld met unieke testsubjecten, die allemaal hun eigen persoon zijn, allemaal net zo uniek als jij dat bent. De kracht van zo'n onderzoek zit er nou juist in, dat uit al die unieken een gemene deler als uitslag kan worden benoemd!

het spijt me echt, maar het niet kunnen grijpen van dit concept is voor mij textbook narrowmindedness...
Dat dus. Maar ja, vrouwen he. Zijn net muren waar je tegen aan kan praten.
Want geen enkele vrouw is hetzelfde, maar alle mannen zijn dezelfde klootzakken volgens hun eigen logica
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:24:23 #107
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48667546
Geen enkele vrouw wil een klootzak als vent.
Een stoere, ruige 'foute' kerel, dat schijnt wel weer aantrekkelijk te zijn voor sommige vrouwen. Maar da's anders dan 'een klootzak'. Hoewel omstanders zo'n foute kerel wel weer als zo kunnen benoemen

Geef mij maar een leuke, lieve, gezellige vent.
Ik heb 't niet op die macho 'zie mij het alfa-mannetje zijn' kerels.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:26:51 #108
177231 Deack
Hobby Fotograaf
pi_48667625
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
Kunnen we het er alsjeblieft over eens worden dat iedereen uniek is dan?
MEE EENS

Gelukkig wel zeg
Without fools there would be no wisdom
check www.me4all.nl
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:28:25 #109
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_48667687
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Want?

Ik ken wel testosteron
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:32:34 #110
94676 Garisson72
pi_48667874
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Curiosity het volgende:

[..]

you did not get the little joke.
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:24 schreef Natalie het volgende:
Geen enkele vrouw wil een klootzak als vent.
Een stoere, ruige 'foute' kerel, dat schijnt wel weer aantrekkelijk te zijn voor sommige vrouwen. Maar da's anders dan 'een klootzak'. Hoewel omstanders zo'n foute kerel wel weer als zo kunnen benoemen
moet jij eens zien hoe snel betreffende 'foute' vent het predikaat 'klootzak' dan toch nog krijgt, zo gauw hij betrokkene tot op het bot heeft gekwetst en potdikkie ook maar niet wil veranderen voor haar...
pi_48668076
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef KroJo het volgende:
vrouwen vallen 25 dagen per maand op gewone aardige en nette jongens, met meer feminine kenmerken en karaktervolle uitstraling.
enkele dagen per cyclus echter veranderd hun voorkeur en vallen ze opeens op de 'bad boys'; mannen met harde gezichtskenmerken een meer fysieke uitstraling, die duidelijk meer testoron hebben.

dit moment valt precies rondom de eisprong, het moment dat vrouwen vruchtbaar zijn...

andere kenmerken van die periode is dat vrouwen op dat moment opeens minder positief tegenover andere vrouwen staan en meer roddelen.

Een tweede grappig effect dat wetenschappelijk is aangetoond is dat dit effect bij vrouwen die een hormonale anti-conceptie-pil gebruiken veel sterker is, de 'voorkeur' van vrouwen wordt door pil-gebruik sterk beinvloed en zulke vrouwen kiezen eerder voor manen met een macho-uitstraling en bovendien meestal met de 'verkeerde' immuniteitsgenen (onderzoek van de zwitser Claus Wedekind)...

Een interssante pberends stelling zou natuurlijk bv kunnen zijn:
Bevorderd Pil-gebruik de Loverboys?
Ik vermoed dat ik die vraag eerder bevestigend zou beantwoorden; er is veel aanleiding om te vermoeden dat vrouwen die de pil gebruiken eerder vallen voor een 'loverboy-type'.
Interessant.

Maar de dagen voor de menstruatie zouden vrouwen toch meer op vaderlijke vrouwelijke types moeten vallen? Die zijn immers beter in opvoeden.
pi_48668198
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef Curiosity het volgende:
Mijn god, de mannen gaan hier wel eens vertellen hoe de vrouwen denken, schei nou toch uit.
9 van de 10 mannen kijkt toch alleen maar naar een vrouw haar tieten en kont, en als als wij vrouwen dat doen bij mannen, naar hun kont en heerlijke borst is dat raar en willen we direct een relatie met zo'n "foute" kerel.
Is toch niets lekkerder dan kijken naar David Borneaez of wie dan ook, heerlijke vent, onbereikbaar, maar daarom juist zo spannend.
Nee, de mannen in dit topic kijken naar het innerlijke van de vrouw .
Ten eerste zijn tieten toch meer uit dan vroeger, de kont en het koppie is belangrijker geworden. Uit allerei onderzoeken blijkt ook dat mannen het eigenlijk niet zo boeiend vinden of je cup b of dubbel d hebt.

Mannen kijken echt niet alleen naar de lekkere dingen van een vrouw, maar ook of ze een "lieve uitstraling" heeft en dergelijke.

Btw, David Borneaez is een hele smerige homo-man.
pi_48668249
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Interessant.

Maar de dagen voor de menstruatie zouden vrouwen toch meer op vaderlijke vrouwelijke types moeten vallen? Die zijn immers beter in opvoeden.
Het gaat om de ovulatie, niet om de menstruatie

Je wilt die sterke patser om een kindje mee te maken en je wilt die betrouwbare lutser om ze op te voeden. Tenminste, dat is een beetje de theorie.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:43:00 #114
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48668253
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:32 schreef Garisson72 het volgende:

moet jij eens zien hoe snel betreffende 'foute' vent het predikaat 'klootzak' dan toch nog krijgt, zo gauw hij betrokkene tot op het bot heeft gekwetst en potdikkie ook maar niet wil veranderen voor haar...
Iedereen die een ander tot op het bot kwetst, ongeacht de reden, is wat mij betreft een klootzak. Ook buiten een relatie
pi_48668469
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:37 schreef pberends het volgende:

de aangetoonde verbanden zijn natuurlijk gewoon relatief..

over het algemeen vallen vrouwen (statistisch gezien dus, voordat al die huisvrouwtjes weer beginnen te mekkeren van 'ik niet') op ietwat femininere gezichtskenmerken, mannen met een vriendelijker en vrouwelijker gezicht..
rondom hun ovulatie is er echter een duidelijk verschil merkbaar, dat vrouwen opeens veel 'masculinere gezichten' prefereren:

zie bv verder:
quote:
LLM Welling, BC Jones, LM DeBruine, CA Conway, MJ Law Smith, AC Little, DR Feinberg, M Sharp & EAS Al-Dujaili (in press). Raised salivary testosterone in women is associated with increased attraction to masculine faces. Hormones and Behavior .

Women's preferences for masculinity in men's faces, voices and behavioral displays change during the menstrual cycle and are strongest around ovulation. While previous findings suggest that change in progesterone level is an important hormonal mechanism for such variation, it is likely that changes in the levels of other hormones will also contribute to cyclic variation in masculinity preferences. Here we compared women's preferences for masculine faces at two points in the menstrual cycle where women differed in salivary testosterone but not in salivary progesterone. Preferences for masculinity were strongest when women's testosterone levels were relatively high. Our findings complement those from previous studies that show systematic variation in masculinity preferences during the menstrual cycle and suggest that change in testosterone level contributes to cyclic shifts in women's face preferences independently of progesterone.
http://www.facelab.org/Publications/abstracts?id=172

een tweede aspect is echter dat dit verschil in voorkeur bij vrouwen die een hormonale anti-conceptiepil gebruiken niet bestaat en dat deze vrouwen juist statistisch gezien een grotere voorkeur hebben voor veel masculinere gezichtstrekken en ook op andere punten veel eerder aangetrokken worden door eigenschappen die nu juist niet bekend staan als kenmerken van een 'goede zorgzame vader'
pi_48668489
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het gaat om de ovulatie, niet om de menstruatie

Je wilt die sterke patser om een kindje mee te maken en je wilt die betrouwbare lutser om ze op te voeden. Tenminste, dat is een beetje de theorie.
Maar in praktijk gebeurd dat toch zelden (zelfs wanneer 15% van de kinderen door hun niet-biologische vader worden opgevoed .
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:50:27 #117
94676 Garisson72
pi_48668523
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef Natalie het volgende:

[..]

Iedereen die een ander tot op het bot kwetst, ongeacht de reden, is wat mij betreft een klootzak. Ook buiten een relatie
ik bedoel er uiteraard mee, dat betrokkene achteraf dan vaak zegt: "zie je wel, ik wist het, het was een foute man, die klootzak" waarmee we weer terug bij het begin zijn: het lijkt alsof (veel) vrouwen dat willen.

Want dat kwetsen zat eraan te komen bij een ´foute´ man, no matter what. Waarom is hij anders fout?
pi_48668657
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef Natalie het volgende:

[..]

Toch, om door iemand gekwetst te worden, moet iemand zich evenzeer zélf eerst kwetsbaar opstellen.

normaal heeft een mens een zeker beschermingsmechanisme juist tegen het zich laten kwetsen door 'verkeerde mensen', en die is zeer visueel opgebouwd (naast zaken als reuk, en bepaalde onderbewuste afwegingen, pas als allerlaatste is er de ratio, die meestal geen doorslaggevende invloed heeft.

Er zijn veel argumenten voor het slecht tot niet functioneren van dat persoonlijke 'beschermingsmechanisme' bij een grote groep vrouwen: diegenen die de 'verkeerde partner-keuzes' maken.
Het is wel degelijk en interssante vraag waarom dat komt, waarom die mensen zich kennelijk zelf ook 'laten' kwetsen of misbruik toestaan.
pi_48668729
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Maar in praktijk gebeurd dat toch zelden (zelfs wanneer 15% van de kinderen door hun niet-biologische vader worden opgevoed .
Daar zou conditionering natuurlijk ook een grote rol kunnen spelen.
Religie, opvoeding, we krijgen al van kleins af aan met de paplepel ingegoten dat je een partner hebt voor het leven. Je vind je prince charming, trouwt, krijgt kindjes en leeft nog lang en gelukkig.
Hormonen hebben een grote invloed maar hoeven niet bepalend te zijn.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:00:39 #120
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48668880
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik bedoel er uiteraard mee, dat betrokkene achteraf dan vaak zegt: "zie je wel, ik wist het, het was een foute man, die klootzak" waarmee we weer terug bij het begin zijn: het lijkt alsof (veel) vrouwen dat willen.

Want dat kwetsen zat eraan te komen bij een ´foute´ man, no matter what. Waarom is hij anders fout?
Verbliind door de liefde. Ik kan niets anders verzinnen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:01:25 #121
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_48668900
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Ten eerste zijn tieten toch meer uit dan vroeger, de kont en het koppie is belangrijker geworden. Uit allerei onderzoeken blijkt ook dat mannen het eigenlijk niet zo boeiend vinden of je cup b of dubbel d hebt.

Mannen kijken echt niet alleen naar de lekkere dingen van een vrouw, maar ook of ze een "lieve uitstraling" heeft en dergelijke.

Btw, David Borneaez is een hele smerige homo-man.
David is een bijzonder mannelijke man, heerlijk geile vent om het even zo krom te zeggen.
En hoe hij echt is weet ik niet, maar wat ik zie van hem op tv, kan hij behoorlijk ondeugend kijken, bijna op het verlegene af, zeker niet vrouwelijk, een man zoals een man hoort te zijn, krachtig, sterk, heerlijk lichaam en het idee geven dat hij je wel beschermen zal als er gevaar dreigt.
Ik hoef geen vent die met me mee zit de janken bij de woensdagavond film, kom op zeg.

Mijn all time favorite is billy Idol, mijn god, die man straalt echt sex uit, en hij kan oh zo lekker kijken, hij is niet meer de hunk die die in de jaren tachtig was, maar mijn tenalady wordt nog behoorlijk nat als ik hem in actie zie.

In het kort gezegd, ik hoef geen vent die langer dan ik voor de spiegel staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Curiosity op 24-04-2007 15:57:15 (spelling) ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:04:10 #122
37769 erodome
Zweefteef
pi_48668992
Een leuke man met wat pit met een alpha male uiterlijk, dat is toch wel het ideaal

Dit soort foto's gaat alleen om uiterlijk, wie echt een klootzak is en wie niet kan je niet alleen aan de hand van het uiterlijk checken, ben toch wel wat mensen in mijn leven tegengekomen die eruit zagen en deden alsof ze van die "leuke" mannen waren, maar in weze de grootste klootzakken waren en ben mannen tegengekomen die het uiterlijk van zo'n klootzak hadden maar enorme softie's waren waar je dubbel en dwars overheen loopt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48669083
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef Natalie het volgende:

[..]

Verbliind door de liefde. Ik kan niets anders verzinnen.
Of toch die verdomde hormonen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:07:13 #124
37769 erodome
Zweefteef
pi_48669097
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ach ja, zo kiest ook de man vaak voor dat meisje dat qua uiterlijk zo goed in elkaar steekt om achteraf te zeggen dat hij wel wist dat ze een bitch was en later toch met dat net wat minder mooie, maar oh zo leuke meisje te eindigen.

Mannen zijn daarin hetzelfde als vrouwen....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:19:41 #125
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48669578
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Of toch die verdomde hormonen.
Of die idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties