abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48656294
Vrouwen houden in ieder geval niet van pussy's. Mannen zonder een eigen mening die alles wel goed vinden. Als man moet je wel je eigen mening hebben, decisief zijn, initiatief tonen en zo nu en dan een beetje grof of ruw zijn. De voorkeur voor de ruwe holbewoner die gaat jagen en vervolgens het vlees thuis komt brengen zit al duizenden jaren in onze genen en dat gaat er voorlopig niet uit.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:40:00 #52
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_48656938
Frappant dat nu juist een man dit topic moet openen.
Je bent dan wel heel erg onzeker volgens mij, dat je je dit moet afvragen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_48657173
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:36 schreef Deack het volgende:
jah raar vind ik het toch altijd, maar de foto's die wij mannen uploaden zijn ook niet altijd de normaalste vrouwen waarmee je je leven wil delen geloof ik... De foto's en de dames erop zijn erg mooi en aantrekklijk maarja de binnenkant kan je niet fotograferen hé...
Ik vind dat wel meevallen. "Lieve vrouwen" worden ook veel gepost en zijn tamelijk populair.
pi_48657186
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben het topic een beetje aan het doorkijken maar ik zie maar weinig moois eigenlijk.
Precies. Veel "vreselijke" mannen. En dan zeiken sommige vrouwen dat veel mannen schijnbaar alleen op barbie's vallen . Blame them!
pi_48657392
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Precies. Veel "vreselijke" mannen. En dan zeiken sommige vrouwen dat veel mannen schijnbaar alleen op barbie's vallen . Blame them!
Van die glibberige mannen waarvan je kippenvel krijgt over je hele lijf maar dan niet op een goede manier. *ril*
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:06:50 #56
177231 Deack
Hobby Fotograaf
pi_48657407
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:42 schreef Apotheose het volgende:

Het kan best zo zijn en dat een macho ogende dude echt niet zo macho is als dat hij er uit ziet en iemand die er zo eerlijk uitziet degene is die de hele wereld bij elkaar bedriegt. Zo kan het ook
Ik ben ik het dus echt helemaal mee eens hé!
Without fools there would be no wisdom
check www.me4all.nl
pi_48657472
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:56 schreef boyv het volgende:

[..]

bij een appel ga je toch ook voor uiterlijke schijn?
ja maar met een appel is t toch wel anders. Dan weet je dat ie vast niet te pruimen is als ie er rottig uitziet. Bij mensen is dat toch anders... Hmz.. misschien was mijn vergelijking toch niet zo'n succes
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_48657475
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk: schijn bedriegt wel vaker. Niet echt doelend op dat Luke vast en zeker een klootzak zal zijn maar wel dat je het niet weet. Het kan best zo zijn en dat een macho ogende dude echt niet zo macho is als dat hij er uit ziet en iemand die er zo eerlijk uitziet degene is die de hele wereld bij elkaar bedriegt. Zo kan het ook
Dat vind ik echt bullshit. Uiterlijk vertelt veel over iemand. Uiterlijk maakt een groot deel van het karakter. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:13:06 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48657561
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:09 schreef pberends het volgende:
Dat vind ik echt bullshit. Uiterlijk vertelt veel over iemand. Uiterlijk maakt een groot deel van het karakter. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen.
En dat vind ik nu bullshit. Uiterlijk en karakter zijn twee losstaande dingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48657671
quote:

[..]

Niemand is gelijk natuurlijk. Uiterlijk mag dan wel veel vertellen maar het kan ook bedriegen vind ik toch. Hoeft idd niet altijd maar het kan wel. Van iemand waarvan je het nooit had verwacht kan zo alles bij elkaar liegen en bedriegen terwijl niemand het weet... En die machos kunnen zich dan in 't openbaar wel macho willen gedragen maar misschien zijn ze gewoon een zacht gekookt eitje van binnen.. Who can tell? Maar idd, het uiterlijk is het visitekaartje dus je zal eerder op iemand afstappen die betrouwbaar lijkt dan een onguur typje.
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:16:48 #61
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48657676
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:36 schreef Deack het volgende:
jah raar vind ik het toch altijd, maar de foto's die wij mannen uploaden zijn ook niet altijd de normaalste vrouwen waarmee je je leven wil delen geloof ik... De foto's en de dames erop zijn erg mooi en aantrekklijk maarja de binnenkant kan je niet fotograferen hé...
dit is waar, maar het verschil zit hem erin dat de man over onderhavige vrouwen (eigenlijk heb ik het meer over de irl-exemplaren en niet over 'papieren tieten') niet gaat dagdromen over toekomstplannen, op te bouwen relaties en aanverwante artikelen. Het is een lekker ding, je bedenkt je dat je het er wel op zou kunnen, spuugt een keer in de hoek en gaat verder aan je bier. C'est ça.

Ik heb altijd sterk de indruk dat vrouwen echt de indruk hebben dat ze de spannende klootzak-man wel kunnen veranderen.
In die context schiet even onderstaande kwinkslag tebinnen:

A recent survey found that a womans 3 favorite parts of a wedding service
are the aisle, the alter and the hymn. That stands to reason because when
asked what the ladies plans were after the wedding were, most answered,
"I'll alter him."
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 09:30:39 #62
18921 freud
Who's John Galt?
pi_48658072
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben ik het niet 100% mee eens. Als je goed in je vel zit, dan zijn het uiterlijk en non verbaal gedrag in overeenstemming met hoe je jezelf ziet en voelt. Je moet dan wel enig niveau hebben om dat te zien imo. Een bimbo zal het niet zien. Waarom denk je dat als iemand een relatie heeft, hij/zij het gevoel heeft ineens veel interessanter gevonden te worden? Zit beter in zijn/haar vel, en dat zie je.

Maar goed, in foto's moeten mensen ook poseren, en ik zou dus niet echt uitgaan op dat soort dingen om iemand te beoordelen. Je kan iedereen op de foto zetten met een willekeurige uitstraling. Dito met film, het is erg manipuleerbaar.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:34:31 #63
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_48658162
quote:

[..]

En toch beslis je onbewust vaak al binnen 5 minuten of je iemand wel of niet leuk vindt.
...dass wir fliegen.
pi_48658218
quote:

[..]

De eerder genoemde Lombroso dacht daar anders over.
pi_48658399
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:34 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

En toch beslis je onbewust vaak al binnen 5 minuten of je iemand wel of niet leuk vindt.
ja das de eerste indruk. Maar die is ook niet altijd juist nadat je de persoon beter hebt leren kennen
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:48:02 #66
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_48658481
Mijn god, de mannen gaan hier wel eens vertellen hoe de vrouwen denken, schei nou toch uit.
9 van de 10 mannen kijkt toch alleen maar naar een vrouw haar tieten en kont, en als als wij vrouwen dat doen bij mannen, naar hun kont en heerlijke borst is dat raar en willen we direct een relatie met zo'n "foute" kerel.
Is toch niets lekkerder dan kijken naar David Borneaez of wie dan ook, heerlijke vent, onbereikbaar, maar daarom juist zo spannend.
Nee, de mannen in dit topic kijken naar het innerlijke van de vrouw .
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_48658692
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef Curiosity het volgende:
Mijn god, de mannen gaan hier wel eens vertellen hoe de vrouwen denken, schei nou toch uit.
9 van de 10 mannen kijkt toch alleen maar naar een vrouw haar tieten en kont, en als als wij vrouwen dat doen bij mannen, naar hun kont en heerlijke borst is dat raar en willen we direct een relatie met zo'n "foute" kerel.
Is toch niets lekkerder dan kijken naar David Borneaez of wie dan ook, heerlijke vent, onbereikbaar, maar daarom juist zo spannend.
The girl has got a point.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48658828
quote:

[..]

Zie hier het topic, want in dit topic is dat enigsinds offtopic: Stelling: uiterlijk en karakter zijn onlosmakelijk met...
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:07:34 #69
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_48658942
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 07:32 schreef Moja het volgende:
Niet weeeer zo'n topic he
Ze blijven maar komen
Every super woman needs a superman; here I am.
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:19:30 #70
177231 Deack
Hobby Fotograaf
pi_48659231
hehehehe nou stoppen maar hiero dan???
check www.me4all.nl
pi_48659788
vrouwen vallen 25 dagen per maand op gewone aardige en nette jongens, met meer feminine kenmerken en karaktervolle uitstraling.
enkele dagen per cyclus echter veranderd hun voorkeur en vallen ze opeens op de 'bad boys'; mannen met harde gezichtskenmerken een meer fysieke uitstraling, die duidelijk meer testoron hebben.

dit moment valt precies rondom de eisprong, het moment dat vrouwen vruchtbaar zijn...

andere kenmerken van die periode is dat vrouwen op dat moment opeens minder positief tegenover andere vrouwen staan en meer roddelen.

Een tweede grappig effect dat wetenschappelijk is aangetoond is dat dit effect bij vrouwen die een hormonale anti-conceptie-pil gebruiken veel sterker is, de 'voorkeur' van vrouwen wordt door pil-gebruik sterk beinvloed en zulke vrouwen kiezen eerder voor manen met een macho-uitstraling en bovendien meestal met de 'verkeerde' immuniteitsgenen (onderzoek van de zwitser Claus Wedekind)...

Een interssante pberends stelling zou natuurlijk bv kunnen zijn:
Bevorderd Pil-gebruik de Loverboys?
Ik vermoed dat ik die vraag eerder bevestigend zou beantwoorden; er is veel aanleiding om te vermoeden dat vrouwen die de pil gebruiken eerder vallen voor een 'loverboy-type'.
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:59:44 #72
177231 Deack
Hobby Fotograaf
pi_48660389
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef Curiosity het volgende:
Hahahahaha jah idd hier ben ik 200% mee eens! Maar dit had ik ook al aangegeven in dit topic dus niet alle mannen zijn zo hé
check www.me4all.nl
pi_48660397
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef KroJo het volgende:
vrouwen vallen 25 dagen per maand op gewone aardige en nette jongens, met meer feminine kenmerken en karaktervolle uitstraling.
enkele dagen per cyclus echter veranderd hun voorkeur en vallen ze opeens op de 'bad boys'; mannen met harde gezichtskenmerken een meer fysieke uitstraling, die duidelijk meer testoron hebben.

dit moment valt precies rondom de eisprong, het moment dat vrouwen vruchtbaar zijn...

andere kenmerken van die periode is dat vrouwen op dat moment opeens minder positief tegenover andere vrouwen staan en meer roddelen.

Een tweede grappig effect dat wetenschappelijk is aangetoond is dat dit effect bij vrouwen die een hormonale anti-conceptie-pil gebruiken veel sterker is, de 'voorkeur' van vrouwen wordt door pil-gebruik sterk beinvloed en zulke vrouwen kiezen eerder voor manen met een macho-uitstraling en bovendien meestal met de 'verkeerde' immuniteitsgenen (onderzoek van de zwitser Claus Wedekind)...

Ik vermoed dat ik die vraag eerder bevestigend zou beantwoorden; er is veel aanleiding om te vermoeden dat vrouwen die de pil gebruiken eerder vallen voor een 'loverboy-type'.
Het lijkt me niet dat het specifiek het bovenstaande effect is van die 25 en 3 dagen, aangezien pilslikkende vrouwen geen eisprong hebben... Wel kan het dat ze in algemene zin meer voor een "uberman" zullen kiezen.
pi_48660791
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:59 schreef innovative het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat het specifiek het bovenstaande effect is van die 25 en 3 dagen, aangezien pilslikkende vrouwen geen eisprong hebben... Wel kan het dat ze in algemene zin meer voor een "uberman" zullen kiezen.
De betreffende onderzoeken over de verandering in voorkeur van vrouwen is gedaan bij vrouwen die een normale menstruatiecyclus hebben.

Daarbij is echter ook gebleken dat gebruik van een anti-conceptiepil en het toedienen van extra homonen ervoor zorgt dat deze vrouwen in zijn geheel meer op de 'foute mannen' vallen gedurende de hele cyclus.
Sowieso verstoord een hormonale anticonceptiepil alle noodzakelijke eigenschappen die vrouwen voor een natuurlijke optimale partnerkeuze gebruiken (zo is bv bewezen dat vrouwen op basis van reuk een partner kunnen kiezen met een ander anti-immuun-systeem als henzelf, om zo hun nageslacht een zo optimaal mogelijk anti-immuun-systeem mee te geven; pilgebruik verstoord deze eigenschap en vrouwen die de pil gebruiken kiezen juist opvallen vaak mannen met een vrijwel gelijk anti-immuun-systeem, wat genetisch gezien een 'verkeerde' keuze is, die het risico of ziektes vergroot)
pi_48660871
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef KroJo het volgende:

Als vrouw zijnde kan ik me toch niet vinden in dit verhaaltje. Ik zal tijdens mn period niet op eens vallen voor een macho man. Simpelweg omdat ik afknap op een dude die zich macho wil gedragen om zo in de smaak te vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')