Dat kan geen macho zijnquote:Op maandag 23 april 2007 23:18 schreef pberends het volgende:
Tatum
Wat weet jij daar nou vanquote:Op maandag 23 april 2007 23:37 schreef Apotheose het volgende:
wie zegt dat die bovenste foto zo'n macho is? Misschien is die minder macho normale Luke wel een klootzak! Weet jij veel! Schijn bedriegt hoor!
zo een dus:quote:Op maandag 23 april 2007 23:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil een klootzak die me bedriegt en me alle hoeken van de kamer laat zien.![]()
Logisch toch?
Ik bedoel eigenlijk: schijn bedriegt wel vaker. Niet echt doelend op dat Luke vast en zeker een klootzak zal zijn maar wel dat je het niet weet. Het kan best zo zijn en dat een macho ogende dude echt niet zo macho is als dat hij er uit ziet en iemand die er zo eerlijk uitziet degene is die de hele wereld bij elkaar bedriegt. Zo kan het ookquote:
*profiel checkt: ah vrouw, nee dat kan jij niet inschatten.quote:Op maandag 23 april 2007 23:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk: schijn bedriegt wel vaker. Niet echt doelend op dat Luke vast en zeker een klootzak zal zijn maar wel dat je het niet weet. Het kan best zo zijn en dat een macho ogende dude echt niet zo macho is als dat hij er uit ziet en iemand die er zo eerlijk uitziet degene is die de hele wereld bij elkaar bedriegt. Zo kan het ook![]()
En op welke gronden basseer jij deze stelling?quote:Op maandag 23 april 2007 23:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
*profiel checkt: ah vrouw, nee dat kan jij niet inschatten.![]()
Ervaringquote:Op maandag 23 april 2007 23:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
En op welke gronden basseer jij deze stelling?
omdat jij een vrouw bentquote:Op maandag 23 april 2007 23:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
En op welke gronden basseer jij deze stelling?
Volgens 't profiel is MinderMutsig een vrouw...quote:
Lombroso had dus toch gelijk?quote:Op maandag 23 april 2007 23:51 schreef zout-droppie het volgende:
Om te zien vind ik de klootzakken het leukst, om te hebben liever een lieve vent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |