leuk voor je dat je 'je niet kunt vinden erin'... maar het is gewoon wetenschappelijk aangetoond allemaal:quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kan ik me toch niet vinden in dit verhaaltje.
Ja en wie heeft er dan gelijk. De wetenschap die mij niet kent, of ikzelf waarmee ik al 25 jaar door het leven ga!! Lijkt mij best rationeel! Heb ik geen wetenschapper voor nodig die dat es getest heeft op een paar vrouwen bij wie het toevallig wel zo is. En dan gaat de rest maar meteen er achteraan huppelen dat ALLE vrouwen zo in elkaar steken. Wake up dude!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef KroJo het volgende:
[..]
leuk voor je dat je 'je niet kunt vinden erin'... maar het is gewoon wetenschappelijk aangetoond allemaal...
vrouwen en rationele argumenten![]()
Gebaseerd op uiterlijk, dan. Ik heb ook wel eens (okay, meer dan eens) iemand op het uiterlijk beoordeeld als een leuk persoon. Om er vervolgens achter te komen dat het karakter bepaald niet met dat uiterlijk strookte.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
En toch beslis je onbewust vaak al binnen 5 minuten of je iemand wel of niet leuk vindt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef Apotheose het volgende:
Ja en wie heeft er dan gelijk. De wetenschap die mij niet kent, of ikzelf waarmee ik al 25 jaar door het leven ga!!
Niet iedereen heeft zelfkennis he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja en wie heeft er dan gelijk. De wetenschap die mij niet kent, of ikzelf waarmee ik al 25 jaar door het leven ga!! Lijkt mij best rationeel! Heb ik geen wetenschapper voor nodig die dat es getest heeft op een paar vrouwen bij wie het toevallig wel zo is. En dan gaat de rest maar meteen er achteraan huppelen dat ALLE vrouwen zo in elkaar steken. Wake up dude!!
Maar je had toen wel al lichaamssappen uitgewisseld he.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebaseerd op uiterlijk, dan. Ik heb ook wel eens (okay, meer dan eens) iemand op het uiterlijk beoordeeld als een leuk persoon. Om er vervolgens achter te komen dat het karakter bepaald niet met dat uiterlijk strookte.
a) jij kent mij niet dus wie zegt dat jij gelijk heeft? b) wat weet jij van vrouwelijke hormonen? Je hebt t ook alleen maar klakkeloos overgenomen van een onderzoekje. En c) als je het zo vreselijk graag wil weten: nee, zit niet in mn periode.Zo, kun jij ook weer slapen vannachtquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef KroJo het volgende:
[..]![]()
jezus, erken nu maar gewoon dat jouw hormonen voor een groot deel jouw gedrag bepalen en dat bv het feit dat je vrouw bent een waarschijnlijk grote rol speelt in jouw domme weigering de waarde van standaard biologisch gedragsonderzoek te erkennen...
zit je soms momenteel in je periode?
De vraag is dan of je de pil gebruikt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebaseerd op uiterlijk, dan. Ik heb ook wel eens (okay, meer dan eens) iemand op het uiterlijk beoordeeld als een leuk persoon. Om er vervolgens achter te komen dat het karakter bepaald niet met dat uiterlijk strookte.
och, tzal vast niet lang meer durenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:33 schreef Apotheose het volgende:
.. nee, zit niet in mn periode.Zo, kun jij ook weer slapen vannacht
Ja, ik slik de pil. Maar ik heb het ook wel met vrouwen meegemaakt, dat een leuk uitziende cover misleidend was over de inhoud van het boek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef KroJo het volgende:
De vraag is dan of je de pil gebruikt.
de steling van veel wetenschappers is nu net dat de vrouw veel onbewuste maar feilloze manieren heeft de 'perfecte partner' te kiezen, die aangestuurd worden door de natuurlijke hormoon-huishouding...
Daarom zullen veel vrouwen ook meer waarde hechten aan de recensies van diegenen die het boek voor hen al gelezen hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Copycat het volgende:
... dat een leuk uitziende cover misleidend was over de inhoud van het boek.
Weer een illusie minderquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
kostelijk ja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
a) jij kent mij niet dus wie zegt dat jij gelijk heeft? b) wat weet jij van vrouwelijke hormonen? Je hebt t ook alleen maar klakkeloos overgenomen van een onderzoekje. En c) als je het zo vreselijk graag wil weten: nee, zit niet in mn periode.Zo, kun jij ook weer slapen vannacht
Dat ze zo'n onderzoek doen over een grote groep vrouwen - prima. Maar er zijn ook zat vrouwen die net iets anders zijn. Tuurlijk, iedere vrouw heeft hormonen die ook wel een zeggen hebben in hoe je reageert. Maar HOE iemand reageert is toch bij iedereen anders. Dat jij gewoon zo narrow minded bent, net zoals wel velen hiero, en liever een wetenschappelijk onderzoek geloofd dat is gedaan door een kerel.. fine by me. Maar ga mij niet vertellen hoe IK in elkaar steek want dat kunnen alleen mensen min of meer vertellen die mij kennen. En daar hoor jij niet bij naar mijn weten. Maar goed, ga lekker door met generaliseren omdat 1 onderzoeker een conclusie heeft getrokken. Zeg niet dat ie niet gelijk heeft - zeg alleen dat IK me er niet in kan vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kostelijk ja...![]()
complete wetenschappelijke onderzoeken gewoon van tafel vegen, want jij bent anders (denk je)...
En om je de wind alvast uit de zeilen te nemen inzake mijn laatste subscript-toevoeging:
idd, ik ken je niet dus weet niet of je al dan niet echt anders bent, maar dergelijke onderzoeken worden gedaan over een grote schare vrouwen, dus de kans dat het onderzoek klopt is gewoon groter dan het verhaal van de eenling.
Iedere vrouw is uniek en bijzonder.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dat ze zo'n onderzoek doen over een grote groep vrouwen - prima. Maar er zijn ook zat vrouwen die net iets anders zijn.
Omdat jij balsturig bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:00 schreef nozem het volgende:
Als vrouwen graag een klootzak willen, waarom vallen ze dan op mij?![]()
Natuurlijk, iederéén vindt van zichzelf dat hij/zij volstrekt uniek is in het gedrag. Iedereen is uniek en dus zijn we allemaal hetzelfde...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dat ze zo'n onderzoek doen over een grote groep vrouwen - prima. Maar er zijn ook zat vrouwen die net iets anders zijn. Tuurlijk, iedere vrouw heeft hormonen die ook wel een zeggen hebben in hoe je reageert. Maar HOE iemand reageert is toch bij iedereen anders. Dat jij gewoon zo narrow minded bent, net zoals wel velen hiero, en liever een wetenschappelijk onderzoek geloofd dat is gedaan door een kerel.. fine by me. Maar ga mij niet vertellen hoe IK in elkaar steek want dat kunnen alleen mensen min of meer vertellen die mij kennen. En daar hoor jij niet bij naar mijn weten. Maar goed, ga lekker door met generaliseren omdat 1 onderzoeker een conclusie heeft getrokken. Zeg niet dat ie niet gelijk heeft - zeg alleen dat IK me er niet in kan vinden.
Ik val de hele maand op mannen met harde gezichtskenmerken een meer fysieke uitstraling, die duidelijk meer testoron hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef KroJo het volgende:
vrouwen vallen 25 dagen per maand op gewone aardige en nette jongens, met meer feminine kenmerken en karaktervolle uitstraling.
enkele dagen per cyclus echter veranderd hun voorkeur en vallen ze opeens op de 'bad boys'; mannen met harde gezichtskenmerken een meer fysieke uitstraling, die duidelijk meer testoron hebben.
dit moment valt precies rondom de eisprong, het moment dat vrouwen vruchtbaar zijn...
andere kenmerken van die periode is dat vrouwen op dat moment opeens minder positief tegenover andere vrouwen staan en meer roddelen.
Een tweede grappig effect dat wetenschappelijk is aangetoond is dat dit effect bij vrouwen die een hormonale anti-conceptie-pil gebruiken veel sterker is, de 'voorkeur' van vrouwen wordt door pil-gebruik sterk beinvloed en zulke vrouwen kiezen eerder voor manen met een macho-uitstraling en bovendien meestal met de 'verkeerde' immuniteitsgenen (onderzoek van de zwitser Claus Wedekind)...
Een interssante pberends stelling zou natuurlijk bv kunnen zijn:
Bevorderd Pil-gebruik de Loverboys?
Ik vermoed dat ik die vraag eerder bevestigend zou beantwoorden; er is veel aanleiding om te vermoeden dat vrouwen die de pil gebruiken eerder vallen voor een 'loverboy-type'.
Testoron, ben ik blij dat ik dat niet heb zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik val de hele maand op mannen met harde gezichtskenmerken een meer fysieke uitstraling, die duidelijk meer testoron hebben.
Heerlijk zo'n vent, een man met vrouwelijke trekjes trek ik niet, gelukkig voldoet mijn vent hier ruimschoots aan.
Dat weet je niet. Maar het is wel een feit dat bij dit soort onderzoeken altijd 99% van de vrouwen in de 2% uitzondering menen te passen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:26 schreef Black_Tulip het volgende:
Dan heb je nog de kans dat Apotheose behoort tot de bijvoorbeeld 2% waarbij deze "regel" helemaal niet van toepassing is. En hoe weet jij nou of het hier klopt of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |