Oh ja, dat is ook nog eens zo. Zij welquote:Op maandag 23 april 2007 20:15 schreef maedel het volgende:
Maar wat ik wou zeggen...
Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dat het Nan was daar in dat restaurant, aangezien die naar de EFF was. Dacht ik. Toch?
Waar was je geweest Dreamer?
maar da's toch pas half juni ?quote:Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef maedel het volgende:
En toch denk ik bij Mundial aan Tilburg
hij mag hier ook gewoon af een toe een post plaatsen zonder ons centraal te makenquote:Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
Surveillance-Fiets gaat ons nog missen...
Volgens mij durven ze niet goed... Is het "centraal" de enige manier waarop ze vinden dat het wel kanquote:Op maandag 23 april 2007 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij mag hier ook gewoon af een toe een post plaatsen zonder ons centraal te maken
tot morgen vitaminestraaltjequote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
En ik ga even kijken of er op tv nog wat te beleven valt. Tot morgen allemaal
Binnen het Windesheim is een apart project voor speciale begeleiding van Autisten, die kan mij zekere steun bieden.... maar ja, ik heb geen andere optie open dan deze, daarom zit ik zo te dubben...........quote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef wonderer het volgende:
Als een HBO opleiding iets niet heeft, is het wel structuur... Je wordt best wel aan je lot overgelaten volgens mij.
Ik weet ook eerlijk gezegd niet zo wat jij van een opleiding journalistiek verwacht. Uiteindelijk kom je dan toch terecht op iets waar je onderzoek moet doen enzo, met veel (onbekende) mensen praten. Ik dacht juist dat je daar wat moeite mee had.
Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje, met dit verschil dat ik rijk getrouwd ben en dus niet echt "moet"... meer kan ik ook niet voor je doen.
Mjah, ik ga nog met twee decanen(eentje van mijn school, en entje van die school), en twee psychologen(Riagg en school) praten om te zien hoe zij daar over denken. Punt is dat ik niet echt iets anders in mijn hoofd had al die jaren, en dat is best we naief enzo, maar goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik zou echt geen journalistiek doen als ik jou was, Sitethief.
Misschien een beetje cliche, maar daar zal men je pakken op je zwaktes.
Trouwens, vandaag de dag heeft het Nederlandse onderwijs systeem als doelstelling extreem autist-onvriendelijk te zijn.
Goedemorgen trouwens, allen
Hmja nee, dan moet je dat dan dus gewoon doen. Twijfelen is altijd slechter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef Sitethief het volgende:
Punt is dat ik niet echt iets anders in mijn hoofd had al die jaren, en dat is best we naief enzo, maar goed.
Kwartjes zijn zooo 2001quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef wonderer het volgende:
Ik heb niet genoeg kwartjes voor de droger.
Zoals ik al zei, Amerika loopt achter.quote:
Dat zijn stuivers en dubbeltjes. Kwartjes heten gewoon quarters.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bovendien heten ze daar toch gewoon nickle and dime![]()
Oh gelukkigquote:
Dat is een grapje neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:27 schreef wonderer het volgende:
Inderdaad. Ik moet nog steeds mijn spaargeld overhevelen naar een amerikaanse rekening, op deze manier wordt het steeds meer waard
Nee... hoezo? Als ik het meteen had overgeschreven was het misschien 7000 dollar geweest en nu zou het iets van 9000 dollar zijn.quote:
Ah, ok, van euri naar dollar natuurlijk, niet andersomquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... hoezo? Als ik het meteen had overgeschreven was het misschien 7000 dollar geweest en nu zou het iets van 9000 dollar zijn.
Klinkt bekend jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou het ging meer zo. Ik zit in mijn MyAT te kijken. Ik leef (FOK!leef) vanuit mijn MyAT. En ik kreeg het onbehaaglijke gevoel dat er iets níet was. Maar ik realiseerde me pas net dat het dit was.
Ja dat heb ik nu in verstrerkte matequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet slapen onder een laken. Maar ik heb een speciaal zomerdekbed. Dunner dus. Wel nog steeds heet, maar beter verdraagbaar dan een winterdekbed.
Ik heb ook liever een dekbed, daar kun je lekker inkruipen, maar dat was echt te warm.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet slapen onder een laken. Maar ik heb een speciaal zomerdekbed. Dunner dus. Wel nog steeds heet, maar beter verdraagbaar dan een winterdekbed.
Och arm, zijn die vandaag al begonnen met de maandafsluiting, omdat de maandag en dinsdag afvallen vanwege feestdagenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
Zonder dromer is het hier maar stil.
Stom overwerk
Weet ik niet. Zou best kunnen, laatste week.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arm, zijn die vandaag al begonnen met de maandafsluiting, omdat de maandag en dinsdag afvallen vanwege feestdagen
30 april in nederlandse feestdag, terwijl 1 mei natuurlijk feestdag voor onze omliggende landen isquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zou best kunnen, laatste week.
Mag de deur nu weer dichtquote:Op woensdag 25 april 2007 07:52 schreef maedel het volgende:
*zet deur open, effe door laten waaien hier hoor!
Goedemorgen!
Kijk da's het betere werk !quote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag de deur nu weer dicht
ik ben nog wat gevoelig voor tocht op dit moment
Maar ik heb wel een bakkie verse koffie voor je![]()
Jeumig, dus de aartsvader van dit topic hier heeft nu langdurige banquote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef NJ het volgende:
SCH besluit om FOK! schade toe te brengen en is dus weg tot we een wel hele goede uitleg hebben ontvangen op forum@fok.nl
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:44 schreef wonderer het volgende:
... komt het andere probleem om de hoek kijken
Jullie hebben me gemist...quote:
Lege dekbedhoes werkt ook primaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zó leeg was het toch ook niet zonder mij? Ben iig wel blij dat je je weer ietsje beter voelt nuquote:Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja was heel leeg, kalm en quiet in het topic
en ik was nog te lamlendig om actief te posten
En nee. Nog lange niet. 6 mei is pas het einde van de boekmaandquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arm, zijn die vandaag al begonnen met de maandafsluiting, omdat de maandag en dinsdag afvallen vanwege feestdagen
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
Ik jou ook.
Eerste versie nieuwe verhaal is af (op dagboekfragment en pakkende laatste zin na).
Natuurlijk verandert hij. Hij wordt ouder en wijzer. Ongetwijfeld harder door wat hij meegemaakt heeft.... Als het maar geen tweede Jelmer wordt...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
Ik wil het op zich wel laten lezen, maar het speelt zich vijf jaar na dato af en ik ben bang dat het nogal een cultuurschok gaat worden, want ARthur verandert wel...
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
Hij leeft nu eens een keer voor zichzelf in plaats van zich steeds naar anderen te schikken die hem daarna pijn doen. En hij zal nooit liegen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ja, kut, nou wil ik weten wat je ervan gaat vinden
Wow. Je bent aardig je best aan het doen de laatste tijd. Aan het oefenen voor GboR?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
11000 woorden trouwens. Naast die marathon dus.
Voor wat? Ik had gewoon iets in mijn hoofd dat eruit moest.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wow. Je bent aardig je best aan het doen de laatste tijd. Aan het oefenen voor GboR?
wat heeft sch gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeumig, dus de aartsvader van dit topic hier heeft nu langdurige ban![]()
Voor wat? Guinness book of Recordsquote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor wat? Ik had gewoon iets in mijn hoofd dat eruit moest.
Ooooh. Neu, dat wou ik vroeger wel, de jongste gepubliceerde of zo. Maar nu is dat niet meer belangrijk.quote:
Hoi wondquote:
In heul veul andere topicsquote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
waar was je al die tijd?
*verbandtrommel aanruk*quote:
We zijn iig blij dat je ons weer met een bezoek vereert.quote:[..]
In heul veul andere topicsen stage, en school
druk druk druk
Lekker weer men
mooi zoquote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*verbandtrommel aanruk*
[..]
We zijn iig blij dat je ons weer met een bezoek vereert.
Beter dan afruk, dunkt mequote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*verbandtrommel aanruk*
[..]
We zijn iig blij dat je ons weer met een bezoek vereert.
...En dan noemen ze mij een vunz....quote:
Beetje kort dag voor een mooi verhaalquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
27 april iig. Vrijdag. Aha! Daarom had je het onthouden
We kunnen zingen... Maar ik ben bang dat dat niet leuk is voor haar
FF denken... Erik zou een mooi gedicht voor haar kunnen maken. Wonderer, jij schrijft een goed verhaal... Hmmm. wat kan ik doen behalve alleen lief zijn?
Ja een verjaardagstopic makenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
27 april iig. Vrijdag. Aha! Daarom had je het onthouden
We kunnen zingen... Maar ik ben bang dat dat niet leuk is voor haar
FF denken... Erik zou een mooi gedicht voor haar kunnen maken. Wonderer, jij schrijft een goed verhaal... Hmmm. wat kan ik doen behalve alleen lief zijn?
Huh wat? Ohquote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
O, wonderer, doe je dat wel in je eigen tijd? Na zeg maar 21.00 uur fok!tijd dus...
tuurlijk dat kan je van te voren al preparen door geschikte foto's te verzamelenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
Halen we dat op tijd?
Goed dan. Wat zal ik vertellen.... Over het onderwerp bodypainten op het werk afgelopen maandag?quote:
doe es niet alle leuks voor jezelf houden, maar gewoon hier met ons delenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
Heb teruggekeken. Nee dus. Stommig...
ja laat mij hier maar weer snotterend achterquote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Eindelijk douchen en aan het werk
Doei dromer
die zijn nu te klein voor zo'n wereld kampioen zakdoeken volblazenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
en stroek, het spijt me *tissues achterlaat*
Nee Stroekie, hou je inquote:
Nou laat ik eens proberen om dat hele kleine beetje dat daar nog van rest eens in ere te houdenquote:
"Negeert bovenstaande volledig"quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
Met de eerstvolgende blunder is dat toch verleden tijd, kun je net zo goed die opmerking maken
Ze gaat toch pas in 2008 trouwen?quote:Op donderdag 26 april 2007 07:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ennu ben jij vanvond ook in de buurt om Nannie te feliciteren ?
Arme Maedelquote:Op donderdag 26 april 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
Óf mijn collega's worden steeds minder leuk, óf ik heb een groot probleem![]()
Dan weet jij weer meer dan wij hierquote:Op donderdag 26 april 2007 09:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze gaat toch pas in 2008 trouwen?
;Dquote:Op donderdag 26 april 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan weet jij weer meer dan wij hier![]()
maar volgens mij is er morgen toch ook reden voor een feestje voor haar![]()
En toen werd je zwetend wakker?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gedroomd over FOK!.!
Het was heel stom. Een user had een topic geopend over dat er te veel stomme topics geopend werden. Dat het niveau enorm achteruit gaat. En dat een user die hier veel aan bijdraagt Tha_Erik is.
En toen keerde heel FOK! zich tegen me. Wat een nachtmerrie![]()
!
Ja, en ik dacht voor enkele ogenblikken dat het écht was!quote:
Yes Sire !quote:
*trugzwaai*quote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeh wat erg
vergeet ik hier helemaal om te zwaaien naar sitethief![]()
Maar je bent nu toch wel overtuigd van het feit dat het slechts een nachtmerrie was en we hier dus nooit genoeg krijgen van je aanwezigheid !!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht voor enkele ogenblikken dat het écht was!
Aan het einde van de pauze nog even 10 minuten buiten gestaanquote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Uurtje in de zon gelegen.
Dat was geen droomquote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gedroomd over FOK!.!
Het was heel stom. Een user had een topic geopend over dat er te veel stomme topics geopend werden. Dat het niveau enorm achteruit gaat. En dat een user die hier veel aan bijdraagt Tha_Erik is.
En toen keerde heel FOK! zich tegen me. Wat een nachtmerrie![]()
!
Moet ik je hier nu vermanend toespreken en zeggen dat je jongens van je eigen leeftijd moet gaan plagenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat was geen droom![]()
()
Wat is het probleem? Vertel maar tegen ome wonderer.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
Óf mijn collega's worden steeds minder leuk, óf ik heb een groot probleem![]()
Moet je daar niet eerst ouder voor worden?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las "oma". Ik dacht al, damn dat gaat snel bij onze wonderer.
.
Sommige oma's zijn al oma als ze nog maar 30 zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je daar niet eerst ouder voor worden?
die zijn toch juist het leukstquote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de subtiele woorspeling (als het al als woordspeling bedoeld was) dringt nu ook tot me door.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de subtiele woorspeling (als het al als woordspeling bedoeld was) dringt nu ook tot me door.
Tuurlijk komend weekend is natuurlijk topdrukte voor julliequote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb morgen een concert in Veldhoven, dus ik ben al bezet.
Nou, vrijdag is een concert met het orkest waarmee ik naar China was (gelegenheidsorkest), en met dat orkest gaan we zaterdag op een internationaal concours is neerpelt http://www.emj.be/E/E_index.html.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk komend weekend is natuurlijk topdrukte voor jullie
moeten jullie ook nog op maandag ochtend de aubade doen, en wellicht vrijdag nog een serenade bezorgen bij de mensen die een koninklijke onderscheiding hebben ontvangen ?
Moet ik de koffie klaarzetten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb morgen een concert in Veldhoven, dus ik ben al bezet.
Huh? Van wie komen de smsjes?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet ik de koffie klaarzetten?
Hoi allemaal
Waarschuwing: Ik was nog geen 5 minuten weg vandaag op het werk en had al twee sms-jes binne":
1. Je bent stom. Ik ben blij dat je weg bent.
2. Ik ben blij dat je weg bent.
Ik snap het niet. Ik ben toch lief?
maedel, je bent lief. Tenminste, die opmerking over verven heeft niets met bodypainten of vingerverven te maken, toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:14 schreef maedel het volgende:
maar Erik, ik herken je helemaal niet meer!
En Dreamer, wie is die collega die een poging tot lollig doen doet?
-moeten we iemand komen afstampen?-
Ik ga verven!![]()
Niks. Ik ben lieieieieif...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je vandaag uitgespookt dan?
Nou jaaa. Van je collega's moet je het maar hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niks. Ik ben lieieieieif...
Al is dit een willekeurige greep van reacties van collega's vandaag:
* eentje wilde me met een lineaal afslaan (op bevel van Ang3l natuurlijk, du'h)
* op dat moment had ik mijn man aan de lijn. ik vertelde dat, opmerking terug "tientje voor haar als ze raak slaat"
* toen ik ging klagen boven bij een collega van een andere afdeling was het commentaar "en terrecht".
* tijd om naar huis te gaan. Bekende windows-melodie klinkt van het uitzetten van de pc, direct reactie... "he he...."
en onderweg die smsjes dus![]()
*mep*quote:Op donderdag 26 april 2007 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, oh, wie geloof ik nou. Ang3l of DR34M3R... Doe maar Ang3l, want die naam heeft maar één getal en dat typt makkelijker.
Kijk, en Ang3l zou mij dus nooit meppen!quote:
Heb ik je op Friso geslagen?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, en Ang3l zou mij dus nooit meppen!
Toch?
Deze had je verdiend.. Je had een gemene reden om mij niet te geloven. En je mag me best dreamer noemen hoor ipv DR34M3R... Dat weet je goedquote:Op donderdag 26 april 2007 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, en Ang3l zou mij dus nooit meppen!
Toch?
Slijmbal. bah.quote:
Ik heb mijn excuses aangeboden... Lief als ik benquote:Je weas baldadig, bijdehand, eigenwijs, pesterig.
en dan op je normale dagn x 10
Volgens mij was dat aanbieden helemaal niet nodig, volgens mij heb jij het vandaag veel te druk gehad om baldadig te zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
Nou goed. ff update:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden... Lief als ik ben
Nope. Wel druk, maar geen moment van de kamer geweest. Heb bijna heel de dag aan het bureau tegenover Ang3l gezetenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat aanbieden helemaal niet nodig, volgens mij heb jij het vandaag veel te druk gehad om baldadig te zijn![]()
zie je wel gewone aanpassingsstressquote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
En dat was hij ontwend natuurlijk, na anderhalf jaar aan de andere kant van de kamer...
ik was door de dagelijkse tax heen om 10.30 uurquote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
ZEG....Stroek, hoe weet jij dat ik het druk had vandaag? Ik heb geen mail meer gezien van je na de middag![]()
En waar blijf je dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Ik was even douchen. Maar nu ben ik er weerWas ook al in de machine, goed he?
quote:
Neuh... de achterdeur.quote:
foto?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Neuh... de achterdeur.![]()
En al zeg ik het zelf, het is verrekte fraai geworden![]()
Niemand? Dan moet ik het toch zelf gaan doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb beloofd de kamer wat op te poetsen vanavond... Heb alleen geen zin. Vrijwilligers?
Ik heb het zelf druk genoegquote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niemand? Dan moet ik het toch zelf gaan doen.
Ongetwijfeldquote:
Zelf geven, in een orkest.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
Erik, ik zag dat je naar Veldhoven komt? Geef je zelf een concert, of ga je er naar toe?
Volgens mij is dat inderdaad hier wel besproken maar was dat nog in het pré Dr34m3r tijdperkquote:Op donderdag 26 april 2007 21:41 schreef DR34M3R het volgende:Het was gewoon het eerste dat in me opkwam. Ik vond het wel bij je passen ook.
Ik voel een mini-meet aankomen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
Maar dat is hier iig om de hoek. Hoe laat moet je?
Ieks! Ik ben bang om te meetenquote:
Ja, dat had ik een beetje gemist... had je nou foto's?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef Nonneke het volgende:
Dat vind ik fijn![]()
Maargoed om mn bericht van vorige week nog even af te maken, we hebben ringen![]()
ja maar die waren te onduidelijk volgens sommige, heb het geprobeerd, maar heb ook geen macro-stand op mn cam's helaasch.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik een beetje gemist... had je nou foto's?
ja... het krast enormquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt wel gaaf ja. Ik moet wel zeggen dat zilver vrij snel krast. Maar daar gaat je ring ook meer van leven, denk ik
die van mn vriendin zit al onder de krassenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
Nou, zo erg is het nou ook weer niet, maar het is wel een reden waarom ik graag titanium ringen wil tzt
Ze weet het niet ?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn stiefoma (aardig mens) begon laatst tegen me te praten over wanneer ik nou eens een vriendin ga krijgen.
Ze bedoelt het goed, maar ik weet nooit hoe ik op dat soort dingen moet reageren.
Wat zeg je dan? Helemaal niks?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze weet het niet nee. Maar ik kán het gewoon in dat soort situaties niet vertellen. Ik zou willen dat ik hetkon, maar het lukt me niet.
om 5 over 3 precies !quote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef wonderer het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen van dat soort domme vragen stellen. Net of Erik zou weten wanneer hij precies een meisje aan de haak zal slaan (als hij daar al in geinteresseerd was).
"Ja, markeer 14 juli maar in uw agenda, oma, dan krijg ik een vriendin"
Nee, dan komt het bekende zinnetje voorbij: "Och, ik houd me er niet zo mee bezig. Ik zie wel wat er op mijn pad komt.quote:
Nee, ik worstel mij door de lintjes...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
Iedereen geschrokken van het woord thermosfles/kan ?
Maar daar horen dan toch ook frisse bubbels van onder een kurk bij ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, ik worstel mij door de lintjes...
Doe maar een glaasje fris ja![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd wel het perfecte moment uit te zoeken om ons van lekkers te voorzien![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:43 schreef Sitethief het volgende:
Is Brad jarig dan ofzo??
Straks komt ze gewoon vrolijk melden dat ze heul niet jarig is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:02 schreef maedel het volgende:
jeumig jij bent vroeg Dreamer!
Ge
fe
lici
teerd Nan!!
![]()
Zou Nannie ook haar felicitaties daadwerkelijk in ontvangst komen nemen hier?
en dan noemen we jouw weer gewoon een week lang Joostquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Straks komt ze gewoon vrolijk melden dat ze heul niet jarig is.
Daar geloof ik nou eens helemaal niks van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Straks komt ze gewoon vrolijk melden dat ze heul niet jarig is.
Drie keer raden welke mogelijkheid aangestreept is.quote:Het pakje zal opnieuw bij u aangboden worden op de eerstvolgende werkdag om:
-9.00-13.00
-12.00 - 18.00
-17.00-21.30
-Geen tijdsindicatie mogelijk
Hier in nederland is het 6 graden ofzoot, regenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef wonderer het volgende:
Kinky feli
Goeie datum om jarig te zijnHopelijk is het bij jou beter weer...
als het bij jou sneeuwt wil ik wel ruilen hoor !quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef wonderer het volgende:
Hopelijk is het bij jou beter weer...
Altijd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:02 schreef maedel het volgende:
jeumig jij bent vroeg Dreamer!
heel soms op de detailsquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
@ wonderer: Gezellig, veel plezier. Dan wacht ik nog even met het updaten van mijn weblog..
@ Stroekie: sorry, typefoutje. Waar let jij op?
Last but not least @ Erik: HoiHoe is ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |