k was even douchenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, Je hebt de fipo. Duurde lang voordat iemand reageerde zeg, heb intussen toch mijn weblog maar geupdate.
Ik heb geen ervaring met barbecue, eigenlijk. Schoonpapa legt af en toe wat vlees op de gril buiten, maar daar eet je dan gewoon piepers en groente bij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
Hey, je bent er nog!
Mijn ervaring met BBQ is dat je hoe dan ook te veel eet.
Serieus? Ik dacht dat ik de enige was. Wow, wat een opluchting.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Ik was me ook wel eens hoor
Omdat ik nu (met reeds 5 kg minder) nog altijd 89,7 kg weegquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
Hip haar!
En het kan aan mij liggen, maar waarom wil jij afvallen?
't Is je echt niet aan te zien...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat ik nu (met reeds 5 kg minder) nog altijd 89,7 kg weeg
Precies, je bakt het zonder vet, en het vet wat in het vlees zelf zit druipt er min of meer uit, Ik denk persoonlijk dat ge-BBQ'd vlees nog wel een van de magerste manieren is om vlees te bereiden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Barbecue kan heel mager zijn hoor. Als je de sausjes enzo achterwege laat
Zoals jij het brengt... krijg ik er nog zin in ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, je bakt het zonder vet, en het vet wat in het vlees zelf zit druipt er min of meer uit, Ik denk persoonlijk dat ge-BBQ'd vlees nog wel een van de magerste manieren is om vlees te bereiden.
Lekker kipfiletjes op de BBQ. Of gewoon kippenpoten
.
En je kan allerlei groenten op de BBQ gooien, champignons, mais, paprika. Of lekker een stuk ananas
.
Sas-dag hèquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:52 schreef DR34M3R het volgende:
En nog iets.... MAG jij wel BBQ-en van Sonja?
Hoeveel van die dagen mag je van jezelf per week? 7?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Sas-dag hè![]()
![]()
Morgen ook, en overmorgen is het koninginnedag. Ook al zo'n dag
Vergeet niet de salades die bij de BBQ horen. Verse ijsbergsla, met halve kerstomaatjes erdoor. Gele paprika voor de kleurvariatie, en afmaken met wat tuinkruiden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoals jij het brengt... krijg ik er nog zin in ook
dus geen speklapje van de BBQ voor je vandaag ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:59 schreef DR34M3R het volgende:Zal ik hem op gaan wachten? Het is hier om de hoek....
Nee hoor Erik, wees niet bang. Ik blijf braaf achter mijn pc, ok?
In ieder geval zoveel als dat ik zélf wil.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoeveel van die dagen mag je van jezelf per week? 7?
waarom bakker je dan? Het mijne is iets te hoog...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:32 schreef maedel het volgende:
[..]
In ieder geval zoveel als dat ik zélf wil.
Wees gerust trouwens, ik heb nog een heel gezond BMI hoor
Nou ja, er is een verschil tussen "nog gezond" en "ideaal" natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
waarom bakker je dan? Het mijne is iets te hoog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |