ja... het krast enormquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt wel gaaf ja. Ik moet wel zeggen dat zilver vrij snel krast. Maar daar gaat je ring ook meer van leven, denk ik
die van mn vriendin zit al onder de krassenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
Nou, zo erg is het nou ook weer niet, maar het is wel een reden waarom ik graag titanium ringen wil tzt
Ze weet het niet ?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn stiefoma (aardig mens) begon laatst tegen me te praten over wanneer ik nou eens een vriendin ga krijgen.
Ze bedoelt het goed, maar ik weet nooit hoe ik op dat soort dingen moet reageren.
Wat zeg je dan? Helemaal niks?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze weet het niet nee. Maar ik kán het gewoon in dat soort situaties niet vertellen. Ik zou willen dat ik hetkon, maar het lukt me niet.
om 5 over 3 precies !quote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef wonderer het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen van dat soort domme vragen stellen. Net of Erik zou weten wanneer hij precies een meisje aan de haak zal slaan (als hij daar al in geinteresseerd was).
"Ja, markeer 14 juli maar in uw agenda, oma, dan krijg ik een vriendin"
Nee, dan komt het bekende zinnetje voorbij: "Och, ik houd me er niet zo mee bezig. Ik zie wel wat er op mijn pad komt.quote:
Nee, ik worstel mij door de lintjes...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
Iedereen geschrokken van het woord thermosfles/kan ?
Maar daar horen dan toch ook frisse bubbels van onder een kurk bij ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, ik worstel mij door de lintjes...
Doe maar een glaasje fris ja![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd wel het perfecte moment uit te zoeken om ons van lekkers te voorzien![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:43 schreef Sitethief het volgende:
Is Brad jarig dan ofzo??
Straks komt ze gewoon vrolijk melden dat ze heul niet jarig is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:02 schreef maedel het volgende:
jeumig jij bent vroeg Dreamer!
Ge
fe
lici
teerd Nan!!
![]()
Zou Nannie ook haar felicitaties daadwerkelijk in ontvangst komen nemen hier?
en dan noemen we jouw weer gewoon een week lang Joostquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Straks komt ze gewoon vrolijk melden dat ze heul niet jarig is.
Daar geloof ik nou eens helemaal niks van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Straks komt ze gewoon vrolijk melden dat ze heul niet jarig is.
Drie keer raden welke mogelijkheid aangestreept is.quote:Het pakje zal opnieuw bij u aangboden worden op de eerstvolgende werkdag om:
-9.00-13.00
-12.00 - 18.00
-17.00-21.30
-Geen tijdsindicatie mogelijk
Hier in nederland is het 6 graden ofzoot, regenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef wonderer het volgende:
Kinky feli
Goeie datum om jarig te zijnHopelijk is het bij jou beter weer...
als het bij jou sneeuwt wil ik wel ruilen hoor !quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef wonderer het volgende:
Hopelijk is het bij jou beter weer...
Altijd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:02 schreef maedel het volgende:
jeumig jij bent vroeg Dreamer!
heel soms op de detailsquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
@ wonderer: Gezellig, veel plezier. Dan wacht ik nog even met het updaten van mijn weblog..
@ Stroekie: sorry, typefoutje. Waar let jij op?
Last but not least @ Erik: HoiHoe is ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |