*mep*quote:Op donderdag 26 april 2007 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, oh, wie geloof ik nou. Ang3l of DR34M3R... Doe maar Ang3l, want die naam heeft maar één getal en dat typt makkelijker.
Kijk, en Ang3l zou mij dus nooit meppen!quote:
Heb ik je op Friso geslagen?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, en Ang3l zou mij dus nooit meppen!
Toch?
Deze had je verdiend.. Je had een gemene reden om mij niet te geloven. En je mag me best dreamer noemen hoor ipv DR34M3R... Dat weet je goedquote:Op donderdag 26 april 2007 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, en Ang3l zou mij dus nooit meppen!
Toch?
Slijmbal. bah.quote:
Ik heb mijn excuses aangeboden... Lief als ik benquote:Je weas baldadig, bijdehand, eigenwijs, pesterig.
en dan op je normale dagn x 10
Volgens mij was dat aanbieden helemaal niet nodig, volgens mij heb jij het vandaag veel te druk gehad om baldadig te zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
Nou goed. ff update:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden... Lief als ik ben
Nope. Wel druk, maar geen moment van de kamer geweest. Heb bijna heel de dag aan het bureau tegenover Ang3l gezetenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat aanbieden helemaal niet nodig, volgens mij heb jij het vandaag veel te druk gehad om baldadig te zijn![]()
zie je wel gewone aanpassingsstressquote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
En dat was hij ontwend natuurlijk, na anderhalf jaar aan de andere kant van de kamer...
ik was door de dagelijkse tax heen om 10.30 uurquote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
ZEG....Stroek, hoe weet jij dat ik het druk had vandaag? Ik heb geen mail meer gezien van je na de middag![]()
En waar blijf je dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Ik was even douchen. Maar nu ben ik er weerWas ook al in de machine, goed he?
quote:
Neuh... de achterdeur.quote:
foto?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Neuh... de achterdeur.![]()
En al zeg ik het zelf, het is verrekte fraai geworden![]()
Niemand? Dan moet ik het toch zelf gaan doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb beloofd de kamer wat op te poetsen vanavond... Heb alleen geen zin. Vrijwilligers?
Ik heb het zelf druk genoegquote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niemand? Dan moet ik het toch zelf gaan doen.
Ongetwijfeldquote:
Zelf geven, in een orkest.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
Erik, ik zag dat je naar Veldhoven komt? Geef je zelf een concert, of ga je er naar toe?
Volgens mij is dat inderdaad hier wel besproken maar was dat nog in het pré Dr34m3r tijdperkquote:Op donderdag 26 april 2007 21:41 schreef DR34M3R het volgende:Het was gewoon het eerste dat in me opkwam. Ik vond het wel bij je passen ook.
Ik voel een mini-meet aankomen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
Maar dat is hier iig om de hoek. Hoe laat moet je?
Ieks! Ik ben bang om te meetenquote:
Ja, dat had ik een beetje gemist... had je nou foto's?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef Nonneke het volgende:
Dat vind ik fijn![]()
Maargoed om mn bericht van vorige week nog even af te maken, we hebben ringen![]()
ja maar die waren te onduidelijk volgens sommige, heb het geprobeerd, maar heb ook geen macro-stand op mn cam's helaasch.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik een beetje gemist... had je nou foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |