Arme Maedelquote:Op donderdag 26 april 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
Óf mijn collega's worden steeds minder leuk, óf ik heb een groot probleem![]()
Dan weet jij weer meer dan wij hierquote:Op donderdag 26 april 2007 09:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze gaat toch pas in 2008 trouwen?
;Dquote:Op donderdag 26 april 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan weet jij weer meer dan wij hier![]()
maar volgens mij is er morgen toch ook reden voor een feestje voor haar![]()
En toen werd je zwetend wakker?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gedroomd over FOK!.!
Het was heel stom. Een user had een topic geopend over dat er te veel stomme topics geopend werden. Dat het niveau enorm achteruit gaat. En dat een user die hier veel aan bijdraagt Tha_Erik is.
En toen keerde heel FOK! zich tegen me. Wat een nachtmerrie![]()
!
Ja, en ik dacht voor enkele ogenblikken dat het écht was!quote:
Yes Sire !quote:
*trugzwaai*quote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeh wat erg
vergeet ik hier helemaal om te zwaaien naar sitethief![]()
Maar je bent nu toch wel overtuigd van het feit dat het slechts een nachtmerrie was en we hier dus nooit genoeg krijgen van je aanwezigheid !!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht voor enkele ogenblikken dat het écht was!
Aan het einde van de pauze nog even 10 minuten buiten gestaanquote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Uurtje in de zon gelegen.
Dat was geen droomquote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gedroomd over FOK!.!
Het was heel stom. Een user had een topic geopend over dat er te veel stomme topics geopend werden. Dat het niveau enorm achteruit gaat. En dat een user die hier veel aan bijdraagt Tha_Erik is.
En toen keerde heel FOK! zich tegen me. Wat een nachtmerrie![]()
!
Moet ik je hier nu vermanend toespreken en zeggen dat je jongens van je eigen leeftijd moet gaan plagenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat was geen droom![]()
()
Wat is het probleem? Vertel maar tegen ome wonderer.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
Óf mijn collega's worden steeds minder leuk, óf ik heb een groot probleem![]()
Moet je daar niet eerst ouder voor worden?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las "oma". Ik dacht al, damn dat gaat snel bij onze wonderer.
.
Sommige oma's zijn al oma als ze nog maar 30 zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je daar niet eerst ouder voor worden?
die zijn toch juist het leukstquote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de subtiele woorspeling (als het al als woordspeling bedoeld was) dringt nu ook tot me door.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de subtiele woorspeling (als het al als woordspeling bedoeld was) dringt nu ook tot me door.
Tuurlijk komend weekend is natuurlijk topdrukte voor julliequote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb morgen een concert in Veldhoven, dus ik ben al bezet.
Nou, vrijdag is een concert met het orkest waarmee ik naar China was (gelegenheidsorkest), en met dat orkest gaan we zaterdag op een internationaal concours is neerpelt http://www.emj.be/E/E_index.html.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk komend weekend is natuurlijk topdrukte voor jullie
moeten jullie ook nog op maandag ochtend de aubade doen, en wellicht vrijdag nog een serenade bezorgen bij de mensen die een koninklijke onderscheiding hebben ontvangen ?
Moet ik de koffie klaarzetten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb morgen een concert in Veldhoven, dus ik ben al bezet.
Huh? Van wie komen de smsjes?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet ik de koffie klaarzetten?
Hoi allemaal
Waarschuwing: Ik was nog geen 5 minuten weg vandaag op het werk en had al twee sms-jes binne":
1. Je bent stom. Ik ben blij dat je weg bent.
2. Ik ben blij dat je weg bent.
Ik snap het niet. Ik ben toch lief?
maedel, je bent lief. Tenminste, die opmerking over verven heeft niets met bodypainten of vingerverven te maken, toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:14 schreef maedel het volgende:
maar Erik, ik herken je helemaal niet meer!
En Dreamer, wie is die collega die een poging tot lollig doen doet?
-moeten we iemand komen afstampen?-
Ik ga verven!![]()
Niks. Ik ben lieieieieif...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je vandaag uitgespookt dan?
Nou jaaa. Van je collega's moet je het maar hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niks. Ik ben lieieieieif...
Al is dit een willekeurige greep van reacties van collega's vandaag:
* eentje wilde me met een lineaal afslaan (op bevel van Ang3l natuurlijk, du'h)
* op dat moment had ik mijn man aan de lijn. ik vertelde dat, opmerking terug "tientje voor haar als ze raak slaat"
* toen ik ging klagen boven bij een collega van een andere afdeling was het commentaar "en terrecht".
* tijd om naar huis te gaan. Bekende windows-melodie klinkt van het uitzetten van de pc, direct reactie... "he he...."
en onderweg die smsjes dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |