Beter dan afruk, dunkt mequote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*verbandtrommel aanruk*
[..]
We zijn iig blij dat je ons weer met een bezoek vereert.
...En dan noemen ze mij een vunz....quote:
Beetje kort dag voor een mooi verhaalquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
27 april iig. Vrijdag. Aha! Daarom had je het onthouden
We kunnen zingen... Maar ik ben bang dat dat niet leuk is voor haar
FF denken... Erik zou een mooi gedicht voor haar kunnen maken. Wonderer, jij schrijft een goed verhaal... Hmmm. wat kan ik doen behalve alleen lief zijn?
Ja een verjaardagstopic makenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
27 april iig. Vrijdag. Aha! Daarom had je het onthouden
We kunnen zingen... Maar ik ben bang dat dat niet leuk is voor haar
FF denken... Erik zou een mooi gedicht voor haar kunnen maken. Wonderer, jij schrijft een goed verhaal... Hmmm. wat kan ik doen behalve alleen lief zijn?
Huh wat? Ohquote:Op woensdag 25 april 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
O, wonderer, doe je dat wel in je eigen tijd? Na zeg maar 21.00 uur fok!tijd dus...
tuurlijk dat kan je van te voren al preparen door geschikte foto's te verzamelenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
Halen we dat op tijd?
Goed dan. Wat zal ik vertellen.... Over het onderwerp bodypainten op het werk afgelopen maandag?quote:
doe es niet alle leuks voor jezelf houden, maar gewoon hier met ons delenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
Heb teruggekeken. Nee dus. Stommig...
ja laat mij hier maar weer snotterend achterquote:Op woensdag 25 april 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Eindelijk douchen en aan het werk
Doei dromer
die zijn nu te klein voor zo'n wereld kampioen zakdoeken volblazenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
en stroek, het spijt me *tissues achterlaat*
Nee Stroekie, hou je inquote:
Nou laat ik eens proberen om dat hele kleine beetje dat daar nog van rest eens in ere te houdenquote:
"Negeert bovenstaande volledig"quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
Met de eerstvolgende blunder is dat toch verleden tijd, kun je net zo goed die opmerking maken
Ze gaat toch pas in 2008 trouwen?quote:Op donderdag 26 april 2007 07:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ennu ben jij vanvond ook in de buurt om Nannie te feliciteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |