Ja dat heb ik nu in verstrerkte matequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet slapen onder een laken. Maar ik heb een speciaal zomerdekbed. Dunner dus. Wel nog steeds heet, maar beter verdraagbaar dan een winterdekbed.
Ik heb ook liever een dekbed, daar kun je lekker inkruipen, maar dat was echt te warm.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet slapen onder een laken. Maar ik heb een speciaal zomerdekbed. Dunner dus. Wel nog steeds heet, maar beter verdraagbaar dan een winterdekbed.
Och arm, zijn die vandaag al begonnen met de maandafsluiting, omdat de maandag en dinsdag afvallen vanwege feestdagenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
Zonder dromer is het hier maar stil.
Stom overwerk
Weet ik niet. Zou best kunnen, laatste week.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arm, zijn die vandaag al begonnen met de maandafsluiting, omdat de maandag en dinsdag afvallen vanwege feestdagen
30 april in nederlandse feestdag, terwijl 1 mei natuurlijk feestdag voor onze omliggende landen isquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zou best kunnen, laatste week.
Mag de deur nu weer dichtquote:Op woensdag 25 april 2007 07:52 schreef maedel het volgende:
*zet deur open, effe door laten waaien hier hoor!
Goedemorgen!
Kijk da's het betere werk !quote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag de deur nu weer dicht
ik ben nog wat gevoelig voor tocht op dit moment
Maar ik heb wel een bakkie verse koffie voor je![]()
Jeumig, dus de aartsvader van dit topic hier heeft nu langdurige banquote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef NJ het volgende:
SCH besluit om FOK! schade toe te brengen en is dus weg tot we een wel hele goede uitleg hebben ontvangen op forum@fok.nl
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:44 schreef wonderer het volgende:
... komt het andere probleem om de hoek kijken
Jullie hebben me gemist...quote:
Lege dekbedhoes werkt ook primaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zó leeg was het toch ook niet zonder mij? Ben iig wel blij dat je je weer ietsje beter voelt nuquote:Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja was heel leeg, kalm en quiet in het topic
en ik was nog te lamlendig om actief te posten
En nee. Nog lange niet. 6 mei is pas het einde van de boekmaandquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arm, zijn die vandaag al begonnen met de maandafsluiting, omdat de maandag en dinsdag afvallen vanwege feestdagen
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
Ik jou ook.
Eerste versie nieuwe verhaal is af (op dagboekfragment en pakkende laatste zin na).
Natuurlijk verandert hij. Hij wordt ouder en wijzer. Ongetwijfeld harder door wat hij meegemaakt heeft.... Als het maar geen tweede Jelmer wordt...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef wonderer het volgende:
Ik wil het op zich wel laten lezen, maar het speelt zich vijf jaar na dato af en ik ben bang dat het nogal een cultuurschok gaat worden, want ARthur verandert wel...
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
Hij leeft nu eens een keer voor zichzelf in plaats van zich steeds naar anderen te schikken die hem daarna pijn doen. En hij zal nooit liegen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ja, kut, nou wil ik weten wat je ervan gaat vinden
Wow. Je bent aardig je best aan het doen de laatste tijd. Aan het oefenen voor GboR?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
11000 woorden trouwens. Naast die marathon dus.
Voor wat? Ik had gewoon iets in mijn hoofd dat eruit moest.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wow. Je bent aardig je best aan het doen de laatste tijd. Aan het oefenen voor GboR?
wat heeft sch gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeumig, dus de aartsvader van dit topic hier heeft nu langdurige ban![]()
Voor wat? Guinness book of Recordsquote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor wat? Ik had gewoon iets in mijn hoofd dat eruit moest.
Ooooh. Neu, dat wou ik vroeger wel, de jongste gepubliceerde of zo. Maar nu is dat niet meer belangrijk.quote:
Hoi wondquote:
In heul veul andere topicsquote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
waar was je al die tijd?
*verbandtrommel aanruk*quote:
We zijn iig blij dat je ons weer met een bezoek vereert.quote:[..]
In heul veul andere topicsen stage, en school
druk druk druk
Lekker weer men
mooi zoquote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*verbandtrommel aanruk*
[..]
We zijn iig blij dat je ons weer met een bezoek vereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |