Bij 297 heb ik deze geopend zodat ik een linkje kon posten naar dit nieuwe topicquote:
Daar heb ik vroeger in mn jeugd nog gevoetbald bij Hekelingen, in het rood en wit. Denk dat ik binnenkort nog eens ga kijken daar als ik in de buurt ben.quote:Op maandag 23 april 2007 20:46 schreef Beschouw het volgende:
Gisteren bij Hekelingen-SCO'63 geweest, een Spijkenisser derby in de derde klasse. Normaal gesproken vliegen daar de spetters vanaf, maar er stonden zondag geen belangen meer op het spel. Hekelingen kon niet meer degraderen en SCO'63 was al voor 99% verzekerd van deelname aan de nacompetitie. 1-3 werd het in een wedstrijd die nooit kon boeien.
Jawel. Eerste klasse dit seizoen. Geplaatst voor nacompetitie voor hoofdklasse. Mooi toetje dus.quote:Op maandag 23 april 2007 20:55 schreef HPayne het volgende:
Ga je ook wel eens bij Spijkenisse kijken? Dat is iets hoger nivo.
Ik sprak hem net, hij zei dat ie van ADO en Baronie niks af wist. RBC had idd gevraagd of ie een keertje langs wou komen en ook Internos had hem gebeld. We wachten af.quote:Op maandag 23 april 2007 17:43 schreef Zjakkie het volgende:
Ik las trouwens ook in de lokale krant dat onze spits, Patrick de Klerk (20 of 21 jaar) in de belangstelling staat van Internos, Baronie en zelfs RBC en Ado Den Haag.
Succes!quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:02 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen kan zaterdag kampioen worden van de 2e klasse E.
Ja je ziet toch dat er enkele jongens bij ons net dat stapje hoger tekort komen, als je door drie identieke dode spelmomenten een goal moet slikken dan klopt er iets niet, maar we hadden zelf de kansen ook moeten benuttenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef methodmich het volgende:
Jammer tong, was leuk geweest!
UNA is het overigens aan zijn stand verplicht om de beker nu maar te winenn ook.
Wel weer mooi dat Theo terug is. Invallen en gelijk scoren.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:35 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ja je ziet toch dat er enkele jongens bij ons net dat stapje hoger tekort komen, als je door drie identieke dode spelmomenten een goal moet slikken dan klopt er iets niet, maar we hadden zelf de kansen ook moeten benutten![]()
Jammerquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Kwartfinale KNVB beker UNA - NIVO Sparta 3-2
In de laaste minuut de derde goal tegen
Volgens bronnen goed gevoetbald maar door stilstaande situaties verloren, waarbij de doelman niet op z'n best was.
Dus niet bij de profs in de beker volgend seizoen
Noordwijk zal wel voluit gaan tegen jullie denk, want in de competitie valt niets meer te halen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef BVO het volgende:
Hier nog 1 competitiewedstrijd en nog de halve finale van de beker, tegen Noordwijk thuis.
Ik was nog best vroeg thuis zie ikquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Baronie + 24-41 EVV 24-41 Gemert 24-39 RKSV Schijnd. 24-37 UDI'19/Bet.B. 24-36 SV Meerssen 24-36 UNA 24-35 Papendrecht 24-35 Geldrop/AEK 24-32 OJC Rosmalen 24-31 Blauw Geel'38 24-30 Groene Ster * 24-20 SV Triborgh * 24- 5 |
Met hartelijk dank aan Ameide, die hun sportieve plicht doen en met 4-0 van Capelle winnen... Op doelsaldo nacompetitie ontlopen, maar zelf 3-1 verliezen (0-1 voor bij rustquote:Op maandag 30 april 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
Groote Lindt handhaaft zich ondanks een nederlaag in de tweede klasse, Imaginary Friend van harte!
Eersteklasser joh? Ben ik wel benieuwd of noem je geen namen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:42 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Met hartelijk dank aan Ameide, die hun sportieve plicht doen en met 4-0 van Capelle winnen... Op doelsaldo nacompetitie ontlopen, maar zelf 3-1 verliezen (0-1 voor bij rust); het is toch wel een heel dubbel gevoel. Zeker omdat je in de eerste competitiehelft redelijk gemakkelijk bovenin meedraait en zelfs bijna de 1e periode pakt. Maar goed, alle ogen op volgend seizoen gericht.
Persoonlijk ga ik hard aan de slag om volledig fit te kunnen beginnen. Ik had een mooie overstap naar een eersteklasser kunnen maken, maar daar is het wat te vroeg voor, het is nu zaak een heel seizoen uit de lappenmand te blijven en op niveau te voetballen. Daarna zien we wel weer verder.
Gerard de Nooijer is daar de trainerquote:
Nog nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eersteklasser joh? Ben ik wel benieuwd of noem je geen namen?
Okee. Altijd spannende berichten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Nog niet. Ze hebben gevraagd het nog even stil te houden, dus wellicht later...
Nee, iedereen speelt een keer thuis. NIVO als het goed is de laatste uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Altijd spannende berichten.
Voor tong een gunstig schema. Speelt NIVO dan twee keer thuis??
Ohja, daar heb je gelijk in. Ik dacht aan vorig jaar bij ons, maar het kan inderdaad ook omgedraaid zijn. Uiteindelijk speelt iedereen één keer thuis en heeft in dit geval NIVO (bij ons toen Vitesse D.) het voordeel als laatste te moeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef methodmich het volgende:
Dat leek me ook, vandaar. Maar dat hangt er dan vanaf wie duel één wint, als ik het bericht goed begrijp. Want NIVO treft de winnaar van duel 1 als laatste. Maar als dat Rijsoord is, zal NIVO de tweede dus thuis spelen. Denk ik dan.
Klopt. Meest waarschijnlijke is dan tegen Roda Boys. Hebben we nog iets tegen goed te maken.Een echte derby. Kan dus erg leuk worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, iedereen speelt een keer thuis. NIVO als het goed is de laatste uit.
Zaterdag Rijsoord - Roda Boys bij verlies Rijsoord komen zij naar ons toe, bij verlies Roda boys moeten wij naar hun toe. bij gelijkspel wordt de uit spelende club als winnaar gezien dus dan komt Rijsoord naar ons toe en moeten we de derde wedstrijd naar roda boys dus we spelen altijd uit tegen Roda boys voor de kantine minder maar voor de spelers wel erg fijn want roda boys heeft echt een perfecte grasmat liggen iig toch beter dan bij ons. Vanavond spelen we om 19.15 uur tegen BVO Top Oss een vriendschappelijke wedstrijd en daarmee start onze voorbereiding op de nacompetitiequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef methodmich het volgende:
Dat leek me ook, vandaar. Maar dat hangt er dan vanaf wie duel één wint, als ik het bericht goed begrijp. Want NIVO treft de winnaar van duel 1 als laatste. Maar als dat Rijsoord is, zal NIVO de tweede dus thuis spelen. Denk ik dan.
En daarna moet je nog tegen een andere PO-winnaar van 1 of tegen een nummer 12. Nog een lange weg!
Dat Nemelaer maar van beiden mag gaan winnen, vooral van de laatstequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef Sethje het volgende:
Nemelaer 1 richting de promotiewedstrijden voor de 1e klasse.
Eerst tegen SC T'Zand uit Tilburg, worden die verslagen dan wacht Terneuzen. Ben benieuwd hoeveel tegenstand we deze betalende ploegen kunnen bieden.
Niks over gehoord nog. Sowieso nog niks over andere spelers. Maar goed, kan nog tot de 31e tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef methodmich het volgende:
Bij jullie was het een idiote nacompetitie. Alle teams verloren hun thuisduel en wonnen hun uitduel.
Nog wat berichten over Blonk trouwens?
Bedenk me ineens, het was toch niet 's-Gravendeel? Want ik weet dat die koortsachtig op zoek zijn naar een linksback.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Nog niet. Ze hebben gevraagd het nog even stil te houden, dus wellicht later...
Duidelijk, dank je!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:23 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Zaterdag Rijsoord - Roda Boys bij verlies Rijsoord komen zij naar ons toe, bij verlies Roda boys moeten wij naar hun toe. bij gelijkspel wordt de uit spelende club als winnaar gezien dus dan komt Rijsoord naar ons toe en moeten we de derde wedstrijd naar roda boys dus we spelen altijd uit tegen Roda boys voor de kantine minder maar voor de spelers wel erg fijn want roda boys heeft echt een perfecte grasmat liggen iig toch beter dan bij ons. Vanavond spelen we om 19.15 uur tegen BVO Top Oss een vriendschappelijke wedstrijd en daarmee start onze voorbereiding op de nacompetitie![]()
Leuke pot, Maikel Renfurm in de spits bij Voorschoten '97!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
Zaterdag in deze regio oa. Spijkenisse-Voorschoten
Denk dat ik daar maar heen ga.
Verdiend hij wel is dit jaar vaak geblesseerd geweest misschien zien we elkaar wel daarquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke pot, Maikel Renfurm in de spits bij Voorschoten '97!
Overigens een mooi artikel in De Dordtenaar met John Verbaan. De 38-jarige goalgetter, die diverse (hoofdklasse)titels mocht vieren, hangt zijn schoenen aan de wilgen. Op 2 juni een mooie afscheidswedstrijd voor hem. Het NIVO Sparta van tong en Elftalleider heeft dit seizoen nog tegen John gespeeld, zit nu bij Achilles Veen.
Kan een leuke pot worden, met allerlei spelers van met name Kozakken Boys en ASWH, die aantreden tegen Veen. Vier trainers, niet de minsten, gaan die ploeg trainen. Dat zijn Jan Everse, Hans van der Zee, Hans Maus en André Wetzel.
In het team van "All-Stars" spelen Willem-Jan Barendregt, Stefan Brok, Johan Sturrus, Ron Tempelaar, Roël Gorré, Steef Buijs, Arjan de Vries, Paul Koster, Jan Korsman, Izaäk Verhoeven, Fop Gouman, Philip den Haan, Michel Devilee, Cees Spaan, Wilco van Buren, Patrick Leytens, Jaco Verbaan en Louis van Kleef.
Misschien ga ik op 2 juni een kijkje nemen in Veen.
Toen wij dit seizoen daar speelde was er al sprake van dat er 7 a 9 jongens weg zouden gaan als cees spaan daar weg ging en dat was nog voordat wij munoz en bijl benaderde, wist wel dat cees niet zonder het spelletje kan want hij wilde er eigenlijk even helemaal mee stoppen, he de telefoon cees belt me net sead stopt waarschijnlijk met voetballen krijgt een hele goede baan aan geboden ergens dus hij neemt twee spelers mee hij zei me dat er 6 basisspelers weg gaan, wel een goede trainer voor alblasserdam hij vindt het een mooie uitdagingquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duidelijk, dank je!
Vandaag in De Dordtenaar een stuk met Cees Spaan. Hij gaat van Nieuw-Lekkerland naar Alblasserdam. Spaan had daarover gesprekken gevoerd met o.a. Danny Buijs. Om de leegloop van Lekkerland verder te illustreren: Spaan neemt drie man mee naar Alblasserdam. Dit zijn Almir Selimovic, Frits Poirot en de lange cultspits Sead Nezirevic.
Lijkt me dat Lekkerland volgend seizoen tot de degradatiekandidaten gerekend mag gaan worden.
Klopt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Niks over gehoord nog. Sowieso nog niks over andere spelers. Maar goed, kan nog tot de 31e toch.
Ik zie nu pas dat je bedoelt dat hij naar Barendrecht komtquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt!
Patrick Stolk van Capelle naar Heerjansdam, is wel rond. Kopsterke verdediger om een voorsprong vast te houden in de slotfase, typische Jack-aankoop!
Hij schrijft zoals ie voetbalt. In één streep naar voren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:
Ja, Elftalleider schrijft alles in een lange zin. Deed Couperus ook Yeahinho en dat vond iedereen hoogwaardige literatuur.
Ik zal het Cees straks eens vragen. Gisteren tegen Top Oss gespeeld 0-1 verloren helaas doordat we zelf 4 100% kansen lieten liggen, maar ja daar draait het hele spelletje om. Morgen met de hele selectie bij Rijsoord - Roda Boys kijken ben benieuwd wat voor wedstrijd het wordt, zie roda boys wel winnen maar rijsoord blijft een apart ploegjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:
Ja, Elftalleider schrijft alles in een lange zin. Deed Couperus ook Yeahinho en dat vond iedereen hoogwaardige literatuur.
Zonde dat Sead stopt, toch een gave speler. Maar als jij vaak contact hebt met Cees, weet je ook of Serginho van Axel-Dongen nog naar Willem II gaat?
Zal kijken (stop) of ik het voor jou (stop) wat makkelijker kan maken (stop)quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef Yeahinho het volgende:
Het enige dat ik even wil zeggen is dat het niet bepaald prettig leest.
Krijg net een sms van Cees spaan, Serginho van Axel-Dongen speelt op proef bij Dordrecht en RBC en ene joeii zo smste cees het die ook bij nieuw lekkerland speelt gaat naar 's-gravendeel ??!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:
Zonde dat Sead stopt, toch een gave speler. Maar als jij vaak contact hebt met Cees, weet je ook of Serginho van Axel-Dongen nog naar Willem II gaat?
Nope.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bedenk me ineens, het was toch niet 's-Gravendeel? Want ik weet dat die koortsachtig op zoek zijn naar een linksback.
De leegloop moet weer opgevuld, lijkt me. You do the mathsquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Om de leegloop van Lekkerland verder te illustreren: Spaan neemt drie man mee naar Alblasserdam. Dit zijn Almir Selimovic, Frits Poirot en de lange cultspits Sead Nezirevic.
Niet echt een plezierig vooruitzicht, wat ook een rol speelt/speelde bij mijn beslissing. Maar ik hoop voor de nieuwe trainer dat ie kan verrassen met een vernieuwde en verjongde selectie. Is een goeie vent, goede kijk op 't spelletje en de nodige (Amsterdamse) branie. Hopelijk klikt 't allemaal, handhaving zou sowieso mooi zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me dat Lekkerland volgend seizoen tot de degradatiekandidaten gerekend mag gaan worden.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijne is gedregradeerd naar de 2e klasse
Joey van Axel-Dongen inderdaad, is zijn broer (of een neef).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Krijg net een sms van Cees spaan, Serginho van Axel-Dongen speelt op proef bij Dordrecht en RBC en ene joeii zo smste cees het die ook bij nieuw lekkerland speelt gaat naar 's-gravendeel ??!!![]()
Ah ja, sorry. Oud-speler van Heerjansdam, vandaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je bedoelt dat hij naar Barendrecht komt.
Maar is een centrumverdediger dus begrijp ik? Want denk niet dat Jack Lodder en Veeke (hoewel die natuurlijk al ouder wordt) uit elkaar zal gaan halen... en op het middenveld staan Corneille en Kroon als controlerende spelers, met onder meer Almeida voor die plek nog op de bank. Sowieso voor in de breedte wel een goede aankoop natuurlijk.
Kijk aan, leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Nope.
[..]
De leegloop moet weer opgevuld, lijkt me. You do the maths
[..]
Niet echt een plezierig vooruitzicht, wat ook een rol speelt/speelde bij mijn beslissing. Maar ik hoop voor de nieuwe trainer dat ie kan verrassen met een vernieuwde en verjongde selectie. Is een goeie vent, goede kijk op 't spelletje en de nodige (Amsterdamse) branie. Hopelijk klikt 't allemaal, handhaving zou sowieso mooi zijn.
Nee, stond met een witte zonnebril toe te kijken. Geblesseerd neem ik aan. Of geschorst, kan ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Deed Renfurm nog mee Beschouw?
Lijkt me gunstig voor NIVOquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Rijsoord - Roda Boys / Bommelerwaard 2-3 (1C)
quote:Barendrecht 1 heeft zich voor komend seizoen versterkt met Marco de Borst. De 22-jarige linkspoot, die zowel links achterin als op het middenveld kan spelen, is afkomstig van Sparta. Vorig jaar zou De Borst al naar De Bongerd komen, maar toen kreeg hij toch een nieuw contract bij Sparta. De komst van De Borst is ditmaal definitief.
Met het aantrekken van De Borst heeft Barendrecht de selectie voor komend seizoen rond. De linkspoot is dan ook de laatste versterking. Eerder maakte de club de komst bekend van Patrick Stolk (Capelle), Dogan Corneille (IJsselmeervogels), Giovanni Dos Santos (Deltasport), Daniel Da Cruz (Vitesse Delft), David Almeida (Xerxes/DZB), Jermaine Sandvliet (Leonidas) en Edwin van Zwieteren (DOTO). Elwin Spoel wordt vanuit het tweede elftal aan de selectie van het eerste toegevoegd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | EVV 25-44 Gemert 25-42 Baronie + 25-41 RKSV Schijnd. 25-40 UDI'19/Bet.B. 25-39 UNA 25-36 SV Meerssen 25-36 Papendrecht 25-36 (-9) OJC Rosmalen 25-34 (+9) Geldrop/AEK 25-33 (+6) Blauw Geel'38 25-30 (-13) Groene Ster * 25-20 SV Triborgh * 25- 5 |
Leuke aanwinsten. Met Corneille als echte gangmaker. Wat een supervent is datquote:Op zondag 6 mei 2007 11:05 schreef BVO het volgende:
Marco de Borst van Sparta komt (nu dan wel) naar Barendrecht, selectie is rond
.
[..]
Draak van een wedstrijd, maar rijsoord liet het uiteindelijk wel makkelijk lopen kan wel eens gunstig voor ons zijn aankomende weekquote:Op zondag 6 mei 2007 15:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, geen slechte aanwinsten. De Borst zou best eens voor de basis kunnen gaan.
Rijsoord gaf het trouwens erg weg, las ik. Binnen 6 minuten al 2-0 voor en toch nog verloren!
http://www.vv-rijsoord.nl/elftallen/more.asp?SID=1002
Zeker een positieve uitslag. Succes zaterdag.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:06 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Draak van een wedstrijd, maar rijsoord liet het uiteindelijk wel makkelijk lopen kan wel eens gunstig voor ons zijn aankomende week![]()
Mochten we van Rijsoord verliezen hebben we het in de laatste wedstrijd nog steeds in eigen hand.Omdat het doelsaldo telt.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:59 schreef BVO het volgende:
Zo positief is het toch niet?.
Nu moet je eerst sowieso thuis winnen van Rijsoord, en dan is de beslissende wedstrijd uit bij Roda, waarbij zij het thuisvoordeel hebben....
Tuurlijk. Maar in feite is het niet eens van belang. Als de eventuele nederlaag maar beperkt blijftquote:Op maandag 7 mei 2007 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dat is de positieve uitleg inderdaad tong. Maar van Rijsoord moet je gewoon winnen nu.
Zolang de biervoorraad groot is, bij NIVO in de kantine, is het voor tong al goed genoegquote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar in feite is het niet eens van belang. Als de eventuele nederlaag maar beperkt blijft
Nee dat is de tweede optie.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef BVO het volgende:
Bij gelijke stand wordt er trouwens niet naar het doelsaldo gekeken, maar naar de positie in de eindstand van de competitie (zo ging het tenminste bij ons).
Jammer van ADO zeg, maar alsnog een prima seizoen gedraaid!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:31 schreef Sersjee het volgende:
Argon - ADO'20 4-3
Zelf afwezig (was naar de WTCC), maar heb van zowel ADO- als Argon-kant begrepen dat we genaaid zijn... Goal van ADO vermeend onterecht afgekeurd, terwijl een overtreding van een Argonspeler onbestraft bleef, waardoor ze diep in blessuretijd de 4-3 konden maken. Onze trainer keek niet blij toen ik 'em in de ADO-kantine tegen kwam... Einde titelaspiraties dus, volgende week dan maar TONEGIDO naar de eerste klasse trappen!
Heb overigens vanochtend gehoord dat Cees Bruinink door Stormvogels/Telstar is benaderd om technisch directeur te worden. Zal mij benieuwen of ie dat gaat doen en zo ja, of ie dat kan combineren met ADO of dat we op zoek moeten naar een nieuwe trainer.
Klopt, daarom was Barendrecht ook de pineut en promoveerde Delft.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef BVO het volgende:
Bij gelijke stand wordt er trouwens niet naar het doelsaldo gekeken, maar naar de positie in de eindstand van de competitie (zo ging het tenminste bij ons).
Ik dus ook. (Geldrop)quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef Beschouw het volgende:
Mooi Yeahinho. Kan je weer rustig slapen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Beschouw het volgende:
@tong: Dick is nu al haast op van de zenuwen. Heeft vanochtend al om 4 uur zijn hond uitgelaten. Kan niet wachten tot zaterdag. "Je zou er bijna weer van gaan roken", zei ik hem. Bied hem maar een shaggie aan namens mij.
Succes zaterdag met NIVO.
Ik heb er wel vertrouwen in voor jullie! Heb toch begrepen dat Rijsoord de beker prioriteit gaat geven, al is dat altijd afwachten op het veld. Je blijft toch sportman. Veel succes!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:38 schreef Elftalleider het volgende:
Gisteren laatste training gehad voor morgen, iedereen is goed scherp en fit en het besef dat we iets unieks kunnen neer gaan zetten is bij de jongens aanwezig. Vanmiddag gaan ze het hoofdveld perfect prepareren voor morgen en ze hebben al een grote partytent aan de kantine gezet, wel een beetje jammer dat er geen vuurwerk meer afgestoken mag worden van de knvb, nu blijft de bolle met zijn voorraad zitten zal de meeste niks zeggen maar tong wel, nou mensen hoop dat tong zaterdag en ik maandag een positief bericht op dit forum kunnen zetten over de wedstrijd......tabee
succesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:38 schreef Elftalleider het volgende:
Gisteren laatste training gehad voor morgen, iedereen is goed scherp en fit en het besef dat we iets unieks kunnen neer gaan zetten is bij de jongens aanwezig. Vanmiddag gaan ze het hoofdveld perfect prepareren voor morgen en ze hebben al een grote partytent aan de kantine gezet, wel een beetje jammer dat er geen vuurwerk meer afgestoken mag worden van de knvb, nu blijft de bolle met zijn voorraad zitten zal de meeste niks zeggen maar tong wel, nou mensen hoop dat tong zaterdag en ik maandag een positief bericht op dit forum kunnen zetten over de wedstrijd......tabee
He leuk, dat is vlakbij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
succesen Tong ook natuurlijk !
Wij gaan morgen in Amersfoort de 2-1 voorsprong verdedigen voor evt. promotie naar de 3e klasse zaterdag !
Doe dat wel, uitwedstrijden soms. Maar zaterdag zijn in de buurt wedstrijden genoeg. Weet nog niet wat ik ga doen. Als ze de finale tegen Excelsior Massluis halen, ga ik wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:06 schreef methodmich het volgende:
En als Spijkenisse dat doet, moeten ze tegen Excelsior Maassluis, de grootste luizenploeg van de hoofdklasse A. Ga je nog in Scheveningen kijken of doe je dat nooit?
Krijgen? Zijn ze zo genereus in Hendrik Ido Ambacht?quote:Spijkenisse krijgt volgend seizoen een speler van ons sowieso.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:14 schreef methodmich het volgende:
Die jongen speelde dit seizoen geen minuut in officiële duels, allemaal blessures. Dus wilde ASWH niet met hem door. Dan mag je als speler wel blijven, alleen vervallen je rechten als A-selectielid. Dus dan vertrekken de meeste spelers liever, zo ook Raymond Ernst. Was wel beoogd basisspeler, goede verdediger als hij heel blijft.
Ja helaas, de 2-2 was niet genoeg om de 4-1 uit-nederlaag weg te poetsen... Wat wel opvallend is is dat alle clubs uit 3A de clubs uit 3B hebben verslagen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zjakkies Seolto uitgeschakeld.
Ja, zal van blessures afhangen. Speelde jaren bij SHO en was een gewaardeerd hoofdklasse verdediger.quote:
Bij Spijkenisse zeggen ze dat alles mogelijk is en daar hebben ze gelijk in. Maar Scheveningen lijkt mij toch een maatje te groot.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of ze promoveren. Eerst Scheveningen verslaan, op vreemde bodem. Is al een lastige opgave voor Spijkenisse lijkt me!
Ja bus en alles was al geregeld..alles af moeten blazen..maarja.quote:Op maandag 14 mei 2007 02:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Seth, want in de volgende ronde moet 't Zand nu tegen Terneuzen, en bijna elke ploeg kan daarvan winnen tegenwoordig...
quote:Op maandag 14 mei 2007 02:03 schreef Da_Sandman het volgende:
neuzen
Sorry Yeahinho, maar een mooi potje was het natuurlijk echt niet op de goals na dan, denk dat het ook wel aan Geldrop lag want dat was natuurlijk helemaal een dramaquote:Op zondag 13 mei 2007 18:13 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won overtuigend van Geldrop, 4-1.
Op een na allemaal mooie goals, twee wereldgoals zelfs.
En dat terwijl de wedstrijd eigenlijk nergens meer om ging, en meer in het teken stond van het afscheid van Nico Koningstein. OJC trad aan zonder een stuk of 7 (!!) vaste basisspelers, liet 2 debutanten invaller (waaronder zelfs een 17-jarige A-junior), maar maakte er toch een mooi potje van.
Geldrop is zo goed als het hele seizoen een groot drama geweest.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:35 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Sorry Yeahinho, maar een mooi potje was het natuurlijk echt niet op de goals na dan, denk dat het ook wel aan Geldrop lag want dat was natuurlijk helemaal een drama![]()
Lekker hoor, 3e!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20 - TONEGIDO 3-2
Krankzinnige wedstrijd (beelden bij TV West), veel volk (familiedag), een streaker, 5 goals en handenvol gemiste kansen: het was genieten op de Vlotter!
Door dit resultaat is TONEGIDO gedegradeerd (toedeledokie, optiefen met die ***-club) en, veel belangrijker, is ADO'20 als derde geëindigd! Dit met 3 punten in mindering en een ploeg die normaal gesproken niet in de top van de hoofdklasse A hoort te spelen, chapeau! Weliswaar vaak pas in de blessuretijd met mazzel de besliisende goal gemaakt en menig volledig onbegrijpelijke wissel (vandaag alle 3 de wissels, 2x de gewisselde en 1x de invaller), maar ja, een winnende trainer heeft altijd gelijk...
Dinsdag de halve finale van de tweede-elftallen-beker tussen ADO'20 2 en EDO 2, dan donderdag de benefietwedstrijd voor Jurgen Boon, UNA - ADO'20, misschien zaterdag de bekerfinale voor ADO 2 en dan zit het seizoen er weer op.
Prima kerel! Erg leuke move.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:15 schreef BVO het volgende:
Oud ASWH (en nu Excelsior Maassluis) speler Robert Visser wordt hier komend jaar assistent traine. Ach ja, Jack houdt van vriendjes om zich heen.
Ja is een goede zaak dat de eigen jeugd de kans krijgt, ik had die jongens alleen wat langer laten spelen want de wedstrijd was na een uur eigenlijk al gespeeld en om die jongens dan maar 7 en de laatste wissel 3 minuten !! te laten spelen vindt ik dan weer jammer van de trainer dat ie dat doet. Ik was samen met theo van geffen aan het kijken hij vertelde mij dat Hes Van Kapel volgend jaar bij OJC speelt ???quote:Op maandag 14 mei 2007 15:12 schreef Yeahinho het volgende:
Het was geen hoogstaand voetbal nee, maar ik heb me toch wel aardig vermaakt.
Vooral ook met al die invallers. Allemaal 'eigen jongens', mooi om te zien.
Namen ??!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef Yeahinho het volgende:
Idd. Met hem komen er nog een stuk of 4 nieuwen bij....
Dennis vd Aa (spits van CHC, voorheen Den Dungen)quote:
Ja de echte nr 10 is aan het uit stervenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dennis vd Aa (spits van CHC, voorheen Den Dungen)
Jorik Helmink (keeper van RKC A1, komt uit de jeugd van OJC en keert nu terug op het oude nest)
En nog een of andere buitenspeler geloof ik.
Ze zoeken nu nog een geroutineerde speler voor op het middenveld, maar daarin zullen ze niet de enige zijn...
Vroeger hadden we Wout Blanken, Peter Schultes en Peter Remie. Henk de Laat was de laatste.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ja de echte nr 10 is aan het uit sterven![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef Bjoro het volgende:
Nacompetitie (ter promotie !)
HBC Zat 1 - Cobu Boys (Amersfoort) 2-1
Vrone (Sint Pancras) - HBC Zon 1 1-2
Goede zaken dus....
Zo dat Cobu Boys, die waren altijd het lachertje hier. Toch netjes gedaan nu. Welke klasse?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de terugwedstrijden .....
Cobu Boys - HBC 6-0
HBC - Vrone 0-1 (Vrone wns)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OKe, ScKquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Alles is hier te plaatselijk. Dacht je dat ze voor dit topic van NIVO Sparta hadden gehoord. Dat is juist het leuke hier.
Ja ik wil geen oude discussie op laten waaien dus ik ga er maar niet op in.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:17 schreef BVO het volgende:
Als je echt hogerop wil is dat natuurlijk maar voor heel weinig clubs weggelegd.
Betalen maakt het amateurvoetbal kapot.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, eigen jeugd is leuk, maar vaak onhaalbaar. Niet betalen vind ik meer een pre.
Overal wordt betaald. Dat is altijd zo geweest en zal zo blijven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Betalen maakt het amateurvoetbal kapot.
Bij NIVO kunnen ze spelers alleen al van de kantineopbrengsten vet betalen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overal wordt betaald. Dat is altijd zo geweest en zal zo blijven.
Bij ons is dat pas recent het geval. Zouden we het niet doen speelden we gewoon nog derde klas.
Nu komen ook de spelers die uit eigen jeugd kwamen terug naar NIVO en blijven de grootste talenten. Je moet wel als je leuk mee wilt doen. Niks mis mee.
Elftalleider zorgt dan ook voor een gedeelte zelf voor de selectie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bij NIVO kunnen ze spelers alleen al van de kantineopbrengsten vet betalen.
tis alleen jammer dat tong niet meer blijft hangen dan hadden we geen externe sponsors meer nodig om de premies uit te betalenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Elftalleider zorgt dan ook voor een gedeelte zelf voor de selectie.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:28 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
tis alleen jammer dat tong niet meer blijft hangen dan hadden we geen externe sponsors meer nodig om de premies uit te betalen![]()
Maar Zaterdag als we een goed resultaat neer zetten blijf je toch wel ff ?quote:
Hier onbetaald. Onze assistent trainer heeft een kleding winkel waar sommige spelers wel werken zodat het makkelijk te regelen is met trainingen en dergelijke, maar betaald word er ABSOLUUT NIET. We draaien nu 3 jaar leuk mee in de 2e klasse zondag. Dit jaar hikken we hard tegen de 1e klasse aan, tot 3 wedstrijden aan het einde deden we mee om het kampioenschap. Dit met allemaal onbetaalde jognens waarbij er maar 1tje niet uit het dorp komt. Dat is toch prachtig!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overal wordt betaald. Dat is altijd zo geweest en zal zo blijven.
Bij ons is dat pas recent het geval. Zouden we het niet doen speelden we gewoon nog derde klas.
Nu komen ook de spelers die uit eigen jeugd kwamen terug naar NIVO en blijven de grootste talenten. Je moet wel als je leuk mee wilt doen. Niks mis mee.
Tuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:07 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Maar Zaterdag als we een goed resultaat neer zetten blijf je toch wel ff ?![]()
Geffen de geldwolf? Die heeft Rossum nog kampioen gemaakt in de 3e een paar jaar terug. TOen werden wij 2e. Het jaar erop besloot Rossum om niet meer te betalen en weg was Theo....Spelers zonder clubliefde enzo...Je ziet het nu ook bij Oisterwijk..zo ver afgezakt..dit jaar gaan er weer 8 spelers weg..super debiel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:32 schreef tong80 het volgende:
Sethje wat zo mooi is bij ons dat nu nog steeds de eerste elftalspelers als laatsten de kantine uit gaan. De sfeer is gewoon geweldig en doet niet onder voor 10 jaar terug. Ze komen ook voor die sfeer naar ons toe. Dat herkent de echte NIVO man langs de lijn. Je hoort dan ook weinig gemor over al die "Buitenlanders" Ik denk dat er weinig spelers zo populair zijn geweest bij de supporters als Theo van Geffen. En die komt echt niet uit onze jeugd.
Patrick Bijl toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:22 schreef Elftalleider het volgende:
Helaas zijn er nog steeds teveel mensen die zich niet aan hun woord houden, hoorde gisteren van onze trainer dat munoz afgelopen Zaterdag zijn overschrijving zou inleveren, maar mijnheer stuurt zondagmorgen een e-mail naar de trainer met de mededeling dat hij is ingegaan op een aanbieding van Capelle en niet naar nivo sparta komt beetje rare gang van zaken want dan ga je niet zo op de foto staan bij Nivo - Sparta !! http://www.nivo-sparta.nl/foto/Daniel%20Munoz%20Ramirez.JPG Vanmiddag heeft onze trainer contact gehad met mark bijl en hij heeft toegezegd dat hij zaterdag zijn overschrijvingspapieren bij hem heeft dus gelukkig nog een positief bericht![]()
Het verschil is dat wij een C-3 hebben en pupillenelftallen dat gaat tot de F-8.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Geffen de geldwolf? Die heeft Rossum nog kampioen gemaakt in de 3e een paar jaar terug. TOen werden wij 2e. Het jaar erop besloot Rossum om niet meer te betalen en weg was Theo....Spelers zonder clubliefde enzo...Je ziet het nu ook bij Oisterwijk..zo ver afgezakt..dit jaar gaan er weer 8 spelers weg..super debiel.
Het is gewoon anders. Hoe je het nou draait of keert.
Ja een grote jeugd is wel de basis. MAAR WAAROM DAN TOCH SPELERS KOPEN/BETALEN ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verschil is dat wij een C-3 hebben en pupillenelftallen dat gaat tot de F-8.
Rossum mag blij zin als ze elk jaar een A-team hebben.
Geen vergelijk in de Bommelerwaard roepen ze al 30 jaar dat NIVO ver onder hun stand presteerd. Ik ben ook van de generatie dat als je met 4-3 had verloren en we 3 mooie doelpunten hadden gemaakt dat het dan wel mooi was. Ik ben denk ik 4 keer tweede geworden met het eerste.
Als deze generatie een omschakeling kan maken kwa mentaliteit in de club is het al mooi. We zullen nooit zo ver wegzakken als Rossum.
BVV stond al na 40 minuten met 5-0 achterquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Roosendaal naar de finale dus, daar wacht UNA dat met 1-5 van BVV / Caterpillar won. UNA zwaar favoriet uiteraard, maar je weet nooit.
las het inde krant ja, mistten wel wat basisspelers toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
BVV stond al na 40 minuten met 5-0 achter.
moeten nog 3 wedstrijden om eventueel naar de 3e klasse zaterdag te promoveren !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef F1Bas het volgende:
Zo dat Cobu Boys, die waren altijd het lachertje hier. Toch netjes gedaan nu. Welke klasse?
Ik ga wellicht de finale kijken waarin Lisse speelt. Geen idee waarom maar het lijkt mij wel een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
De kans dat ik ga kijken daar is vrij groot, BVO. Wellicht zie ik je daar langs de lijn dan, op de Bongerd. Doe je een shirt met BVO erop aan?
Zie je nu wel dat het niet aan mij ligtquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef tong80 het volgende:
Dat is eens een keer een goed geluid beschouw
Doe je jezelf niet tekort om je met mij te vergelijken ??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:12 schreef Brotje het volgende:
Naast Bjoro nu nog een speler van een 1e elftal hier op het Forum......
Morgen moet wel lukken denk ik, gelijkspel is genoeg. 1A lijkt me wel lastigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Succes tegen Roda Boys. En dan daarna tegen Voorland of ARC, nog lastig zat.
Brotje met het uiterst rechtse ( Geen politiek ) icoontje naast je naam kun je andere posts quoten en er op reagerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:57 schreef Brotje het volgende:
Dank jullie wel !!!!!!!!!!Zaterdag zullen we er alles aan doen om die finale te halen!! En Bjoro; rugnummers zeggen niks, Cruijff speelde toch ook met nr. 14
![]()
Na rust speelden jullie vooral leuk omdat Noordwijk er niks meer aan deed natuurlijk. Dat moet je niet vergeten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef BVO het volgende:
1-4 tegen Noordwijk.
Helaas, maar met de selectie van vandaag zat er ook gewoon niet meer in. Middenveld en aanval veel te licht qua fysiek, ervaring maar toch ook kwaliteit. Zo zie je maar dat enkel jeugd ook niet alles is.
Wat ik dan alleen niet snap is dat een Godvliet er niet vanaf het begin in staat. Ook een jonge jongen uit de jeugd, maar toch veel meer ervaring, en, belangrijk, fysiek wél van dit niveau.
Toch speelden ze in de tweede helft een leuke pot (rust was 0-3). Tegen een Noordwijk op volle kracht, met een erg jong en licht elftal, en te bedenken wie er nog bijkomen voor volgend jaar, heb ik er toch wel vertrouwen in.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens elftalleider zeg maar tegen onze keeper dat het tong80 was die na het doelpunt het veld in rende en in z'n nek hing.
Dat viel me ook wel op, dat Lodder zijn hoge niveau ook tegen Noordwijk liet zien, terwjl Van der Veeke (hoewel altijd al iets minder dan Lodder, dat wel) het vandaag opeens moeilijker had.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Xander van der Veeke viel me ook tegen. Ben benieuwd hoe die een jaar op lager niveau gaat verteren, eenmaal terug in de hoofdklasse. Traint ook minder natuurlijk. Richard Lodder blijft een topper.
quote:Voetbalwedstrijden in de regio worden bezocht door journalisten, die voor hun krant een verslag moeten schrijven. Zaterdag, tijdens de beslissingswedstrijd om promotie-degradatie tussen Zwartewaal en Oude Maas op het terrein van Zuidland waren Jaap van Sintmaartensdijk en Gerard Vonk present om voor respectievelijk Voetbal Rotterdam en het AD/Rotterdams Dagblad een verhaal te maken. Met de pen in de aanslag volgden ze de verrichtingen op het veld en daar kunnen ze onmogelijk vrolijk van geworden zijn. Oude Maas wilde wel, maar kon niet en Zwartewaal deed niets meer dan het ontregelen van het spel van de tegenstander. Het was een ongelooflijk slechte wedstrijd, waar geslaagde acties te tellen waren op de zwaar beschadigde hand van een vuurwerkslachtoffer. Het gestumper werd met gefronste wenkbrauwen gadegeslagen door Jaap en Gerard. Oude Maas was in hun ogen de betere ploeg. ,,Een te goede ploeg om in de vijfde klasse te moeten spelen’’, zei Gerard. Jaap knikte bevestigend bij die wijze woorden. Het liep echter anders. Na een uur spelen scoorde Jos Gerritsen namens Zwartewaal een frommeldoelpunt en het verdere half uur werd weer gevuld met veelvuldig balverlies, passes die niet aankwamen, onbeholpen overtredingen en lukraak weggetrapte ballen. Je zult maar een verslag moeten schrijven van zo’n wedstrijd. Een positieve draai is daar toch niet aan te geven? Bij Botlek-Quick Steps, later die middag was het zo mogelijk nog erger. Daar stond Alex Hordijk van Weekblad Spijkenisse langs de kant, samen met zijn maatje Piet van Dijk van het AD/Rotterdams Dagblad. Piet was er als liefhebber. Hij hoefde geen verslag te maken. Alex wel, maar gezien zijn gelaatsuitdrukking was dat geen pretje. Nadat de thuisploeg uiteindelijk Quick Steps met strafschoppen had verslagen, wist ik niet hoe snel ik weg moest komen. De hele tijd had ik me af staan vragen waarom ik zo gek was geweest een middag op te offeren met twee wedstrijden die het aanzien totaal niet waard waren. Piet van Dijk passeerde me op weg naar de uitgang. ,,Wat ben ik blij dat ik door de krant vaak naar het korfbal gestuurd word’’, zei hij. Piet moet een gelukkig man zijn. Ik denk dat ik de komende weken ook maar eens korfbalwedstrijdjes ga bezoeken.
Ja, van mij.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Haha. Is dat van jou?
Korfbal kijken lijkt me nog erger dan welke slechte voetbalwedstrijd dan ook, eerlijk gezegd. Behalve als Angela Roeland mee doet.
Fuck man....We (nemelaer) hadden terneuzen kunnen hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Terneuzen - SC 't Zand 1-1
't Zand de hele tweede helft met 10 man.
Ik zei je het al. Die ploeg zwalkt verschrikkelijk...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Fuck man....We (nemelaer) hadden terneuzen kunnen hebben
De selectie ken ik niet, het was slechts scorebordjournalistiekquote:Op zondag 20 mei 2007 16:07 schreef methodmich het volgende:
Precies, al is het minder verrassend als je de Voorland-selectie ziet.
Wel grappig, dan heb je vast al de spelers nog wel zien staan waar ik bij stond?
Raemon Sluiter liep ook op de Bongerd trouwens.
En jullie site is weer gehackt??
tja het mooiste zou natuurlijk zijn om toch een beetje in de buurt te spelen maar eigenlijk maakt het niet uit laten we eerst zaterdag maar proberen te winnen tegen Voorland, de wedstrijd wordt misschien bij Roda boys gespeeld kreeg ik gisteren via een sms van de voorzitter doorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Davey Brothwell, lijkt me dan?
Succes tegen Roda Boys. En dan daarna tegen Voorland of ARC, nog lastig zat.
Wat wil Nivo Sparta trouwens als ze promoveren, weet Elftalleider dat? Naar A of naar B, zoals LRC?
Is het uiteindelijk toch geworden en nu met bumme in de hoofdrol die was er die memorabele wedstrijd tegen svw ook bijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:29 schreef tong80 het volgende:
Welkom Dave. Het moest er een keer van komen hè ?
Succes morgen. En Mike, ik teken voor het SVW scenario.
Onze Franken werd niet erg gemist:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Na rust speelden jullie vooral leuk omdat Noordwijk er niks meer aan deed natuurlijk. Dat moet je niet vergeten.
Wel een leuke middag. Voor de match ging Jack zich al indekken. "Ja, vandaag met zes jongens onder de twintig. Wally ziek, Akkermans en Barendregt niet fit en ik heb er twee weggestuurd natuurlijk."
quote:John Kroon: Kayis vandaag wel gemist
Dat Barendrecht tegen Noordwijk te kort kwam, was ook aanvoerder John Kroon niet ontgaan. De ervaren middenvelder moest het nu doen met Mathijs Tabbers en Gerben Achterberg naast zich. In die samenstelling werd Barendrecht bij vlagen overlopen.
„Maar dat kun je die jonge jongens niet kwalijk nemen. We hadden vandaag te veel invalllers. We konden niet beter.” Yurtcan Kayis, die evenals Giovanni Franken, dus niet meer van de partij was, werd node gemist. „Met Kayis waren we sterker geweest. Laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Met hem naast me had ik ook beter gespeeld,” bevestigt Kroon. Het gemis van Franken laat zich volgens Kroon minder voelen. „Nee, die heeft hier alleen maar een grote mond gehad. Franken voelde zich groter dan deze club en dat kan niet. Voetballend heeft-ie het niet waargemaakt en dat is jammer.”
Is dat het Voorland met Carlos Hasselbaink, dat vorig jaar ook al promoveerde?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:09 schreef Elftalleider het volgende:
A.s. zaterdag Nivo - Sparta - Voorland op het sportpark van Roda Boys te Aalst, is net rond gekomen met voorland. dus mensen mochten jullie geen wedstrijden in de buurt meer hebben kom bij de ontknoping van tongs, elftalleider en brotjes club kijken a.s. zaterdag !!!
Jep http://www.voorlandzaterdag.nl/quote:Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dat het Voorland met Carlos Hasselbaink, dat vorig jaar ook al promoveerde?
Tja ze stemmen er zelf mee inquote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wilde gaan vragen waarom jullie niet gewoon thuis spelen, maar het is natuurlijk een finale op neutraal terrein.
in dat team speelt mijn zwager !quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
Met het tweede ging en gaat het een stuk beter. Die spelen de 27e de finale voor promotie naar de hoofdklasse tegen Koninklijke HFC.
Onbegrijpelijk. Maar ik vind het bestquote:
Bij CTO'70 in Duivendrecht wordt de wedstrijd gespeeld, of all places... Tenzij ik me ga verbazen maandag.quote:
Ik hoorde zelfs op de club dat als de voorzitter verder onderhandelt had we gewoon bij ons hadden kunnen spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
Voorland is al lang blij dat ze niet in de buurt van Rotterdam hoeven te spelen als Amsterdamse club, vermoed ik.
Wel opmerkelijk, neutraal terrein zo dichtbij.
Dat zou helemaal mooi zijn geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs op de club dat als de voorzitter verder onderhandelt had we gewoon bij ons hadden kunnen spelen![]()
Heb je redelijk gelijk in ja. Over een paar jaar hoor je er waarschijnlijk niks meer van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij, al weet ik dat niet zeker, is Voorland net zo'n Deltasport. Een club die ineens een flink pak namen en oud-profs weet te strikken, dan even een paar seizoenen meedraait, maar totaal geen achterban heeft om langdurig en stabiel in de hoofdklasse te spelen.
Volgens mij heeft achilles veen dat ook al eens gehad !!, hoor wel dat er bij Voorland echt heel veel geld zit dus misschien geen nieuw Deltasportquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij, al weet ik dat niet zeker, is Voorland net zo'n Deltasport. Een club die ineens een flink pak namen en oud-profs weet te strikken, dan even een paar seizoenen meedraait, maar totaal geen achterban heeft om langdurig en stabiel in de hoofdklasse te spelen.
Deltasport doet inmiddels via de site een oproep voor spelers.
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3515&Itemid=424
Eigenlijk diep treurig.
hhmmm...oke, heb hem daar niet over gehoord !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij CTO'70 in Duivendrecht wordt de wedstrijd gespeeld, of all places... Tenzij ik me ga verbazen maandag.
Tja, Türkiyemspor had ook veel geld. Tot Imac werd vermoord. Maar misschien heeft Voorland niet maar één geldschieter.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Volgens mij heeft achilles veen dat ook al eens gehad !!, hoor wel dat er bij Voorland echt heel veel geld zit dus misschien geen nieuw Deltasport
Ja en nu de wolf trainer wordt bij turkiymspor zal het wel helemaal zo over zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, Türkiyemspor had ook veel geld. Tot Imac werd vermoord. Maar misschien heeft Voorland niet maar één geldschieter.
Heb het hier op de mail staan van onze secretaris uit. Eerst was Bloemendaal de bedoeling omdat ze daar goede velden zouden hebben. Geen idee of dat waar is, hoorde van een vriend uit Haarlem dat dat wel meevalt allemaal. We zien het maandag welquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhmmm...oke, heb hem daar niet over gehoord !
Ik hoop het. Zou het net zo druk worden als vorige week? Ben benieuwd;jammer dat Brotje geschorst is. Kan toch gewoon onder een andere naam meedoen???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
Elftalleider en Slotje veel succes morgen. De belangrijkste wedstrijd in ons meer dan 50-jarig bestaan. Ben nu al zenuwachtig
Zou wat zijn hoofdklasse. Heb zelf altijd derde of vierde klas gevoetbald. En hoorde altijd dat NIVO veel te laag speelt voor een club zoals wij zijn.
Volgend jaar NIVO Sparta - IJsselmeervogels 1-1
Ik denk net zo druk. Het scheelt wel veel Aalstenaremn natuurlijk en de tegenstander neemt niks mee. Doodzonde dat Dave niet mag spelen. Ik zie je morgen scheur.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef scheur het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou het net zo druk worden als vorige week? Ben benieuwd;jammer dat Brotje geschorst is. Kan toch gewoon onder een andere naam meedoen???
Theo van Geffen bedoel je? Waar heb je die info vandaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
In de 97e minuut (verlenging) is Nivo Sparta op voorsprong gekomen door een doelpunt van Theo van Kempen.
Prachtig, wat leuk voor Tong en de rest van de clubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Voetbalopzaterdag.com
Tis klaar, Nivo Sparta naar de hoofdklasse.
Klasse tong! misschien tot volgend jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Theo van Geffen valt half geblesseerd in en scoort in de verlenging met een schitterende lob.![]()
Volgend jaar Hoofdklasse
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Theo van Geffen valt half geblesseerd in en scoort in de verlenging met een schitterende lob.![]()
Volgend jaar Hoofdklasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |