Eersteklasser joh? Ben ik wel benieuwd of noem je geen namen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:42 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Met hartelijk dank aan Ameide, die hun sportieve plicht doen en met 4-0 van Capelle winnen... Op doelsaldo nacompetitie ontlopen, maar zelf 3-1 verliezen (0-1 voor bij rust); het is toch wel een heel dubbel gevoel. Zeker omdat je in de eerste competitiehelft redelijk gemakkelijk bovenin meedraait en zelfs bijna de 1e periode pakt. Maar goed, alle ogen op volgend seizoen gericht.
Persoonlijk ga ik hard aan de slag om volledig fit te kunnen beginnen. Ik had een mooie overstap naar een eersteklasser kunnen maken, maar daar is het wat te vroeg voor, het is nu zaak een heel seizoen uit de lappenmand te blijven en op niveau te voetballen. Daarna zien we wel weer verder.
Gerard de Nooijer is daar de trainerquote:
Nog nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eersteklasser joh? Ben ik wel benieuwd of noem je geen namen?
Okee. Altijd spannende berichten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Nog niet. Ze hebben gevraagd het nog even stil te houden, dus wellicht later...
Nee, iedereen speelt een keer thuis. NIVO als het goed is de laatste uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Altijd spannende berichten.
Voor tong een gunstig schema. Speelt NIVO dan twee keer thuis??
Ohja, daar heb je gelijk in. Ik dacht aan vorig jaar bij ons, maar het kan inderdaad ook omgedraaid zijn. Uiteindelijk speelt iedereen één keer thuis en heeft in dit geval NIVO (bij ons toen Vitesse D.) het voordeel als laatste te moeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef methodmich het volgende:
Dat leek me ook, vandaar. Maar dat hangt er dan vanaf wie duel één wint, als ik het bericht goed begrijp. Want NIVO treft de winnaar van duel 1 als laatste. Maar als dat Rijsoord is, zal NIVO de tweede dus thuis spelen. Denk ik dan.
Klopt. Meest waarschijnlijke is dan tegen Roda Boys. Hebben we nog iets tegen goed te maken.Een echte derby. Kan dus erg leuk worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, iedereen speelt een keer thuis. NIVO als het goed is de laatste uit.
Zaterdag Rijsoord - Roda Boys bij verlies Rijsoord komen zij naar ons toe, bij verlies Roda boys moeten wij naar hun toe. bij gelijkspel wordt de uit spelende club als winnaar gezien dus dan komt Rijsoord naar ons toe en moeten we de derde wedstrijd naar roda boys dus we spelen altijd uit tegen Roda boys voor de kantine minder maar voor de spelers wel erg fijn want roda boys heeft echt een perfecte grasmat liggen iig toch beter dan bij ons. Vanavond spelen we om 19.15 uur tegen BVO Top Oss een vriendschappelijke wedstrijd en daarmee start onze voorbereiding op de nacompetitiequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef methodmich het volgende:
Dat leek me ook, vandaar. Maar dat hangt er dan vanaf wie duel één wint, als ik het bericht goed begrijp. Want NIVO treft de winnaar van duel 1 als laatste. Maar als dat Rijsoord is, zal NIVO de tweede dus thuis spelen. Denk ik dan.
En daarna moet je nog tegen een andere PO-winnaar van 1 of tegen een nummer 12. Nog een lange weg!
Dat Nemelaer maar van beiden mag gaan winnen, vooral van de laatstequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef Sethje het volgende:
Nemelaer 1 richting de promotiewedstrijden voor de 1e klasse.
Eerst tegen SC T'Zand uit Tilburg, worden die verslagen dan wacht Terneuzen. Ben benieuwd hoeveel tegenstand we deze betalende ploegen kunnen bieden.
Niks over gehoord nog. Sowieso nog niks over andere spelers. Maar goed, kan nog tot de 31e tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef methodmich het volgende:
Bij jullie was het een idiote nacompetitie. Alle teams verloren hun thuisduel en wonnen hun uitduel.
Nog wat berichten over Blonk trouwens?
Bedenk me ineens, het was toch niet 's-Gravendeel? Want ik weet dat die koortsachtig op zoek zijn naar een linksback.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Nog niet. Ze hebben gevraagd het nog even stil te houden, dus wellicht later...
Duidelijk, dank je!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:23 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Zaterdag Rijsoord - Roda Boys bij verlies Rijsoord komen zij naar ons toe, bij verlies Roda boys moeten wij naar hun toe. bij gelijkspel wordt de uit spelende club als winnaar gezien dus dan komt Rijsoord naar ons toe en moeten we de derde wedstrijd naar roda boys dus we spelen altijd uit tegen Roda boys voor de kantine minder maar voor de spelers wel erg fijn want roda boys heeft echt een perfecte grasmat liggen iig toch beter dan bij ons. Vanavond spelen we om 19.15 uur tegen BVO Top Oss een vriendschappelijke wedstrijd en daarmee start onze voorbereiding op de nacompetitie![]()
Leuke pot, Maikel Renfurm in de spits bij Voorschoten '97!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
Zaterdag in deze regio oa. Spijkenisse-Voorschoten
Denk dat ik daar maar heen ga.
Verdiend hij wel is dit jaar vaak geblesseerd geweest misschien zien we elkaar wel daarquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke pot, Maikel Renfurm in de spits bij Voorschoten '97!
Overigens een mooi artikel in De Dordtenaar met John Verbaan. De 38-jarige goalgetter, die diverse (hoofdklasse)titels mocht vieren, hangt zijn schoenen aan de wilgen. Op 2 juni een mooie afscheidswedstrijd voor hem. Het NIVO Sparta van tong en Elftalleider heeft dit seizoen nog tegen John gespeeld, zit nu bij Achilles Veen.
Kan een leuke pot worden, met allerlei spelers van met name Kozakken Boys en ASWH, die aantreden tegen Veen. Vier trainers, niet de minsten, gaan die ploeg trainen. Dat zijn Jan Everse, Hans van der Zee, Hans Maus en André Wetzel.
In het team van "All-Stars" spelen Willem-Jan Barendregt, Stefan Brok, Johan Sturrus, Ron Tempelaar, Roël Gorré, Steef Buijs, Arjan de Vries, Paul Koster, Jan Korsman, Izaäk Verhoeven, Fop Gouman, Philip den Haan, Michel Devilee, Cees Spaan, Wilco van Buren, Patrick Leytens, Jaco Verbaan en Louis van Kleef.
Misschien ga ik op 2 juni een kijkje nemen in Veen.
Toen wij dit seizoen daar speelde was er al sprake van dat er 7 a 9 jongens weg zouden gaan als cees spaan daar weg ging en dat was nog voordat wij munoz en bijl benaderde, wist wel dat cees niet zonder het spelletje kan want hij wilde er eigenlijk even helemaal mee stoppen, he de telefoon cees belt me net sead stopt waarschijnlijk met voetballen krijgt een hele goede baan aan geboden ergens dus hij neemt twee spelers mee hij zei me dat er 6 basisspelers weg gaan, wel een goede trainer voor alblasserdam hij vindt het een mooie uitdagingquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duidelijk, dank je!
Vandaag in De Dordtenaar een stuk met Cees Spaan. Hij gaat van Nieuw-Lekkerland naar Alblasserdam. Spaan had daarover gesprekken gevoerd met o.a. Danny Buijs. Om de leegloop van Lekkerland verder te illustreren: Spaan neemt drie man mee naar Alblasserdam. Dit zijn Almir Selimovic, Frits Poirot en de lange cultspits Sead Nezirevic.
Lijkt me dat Lekkerland volgend seizoen tot de degradatiekandidaten gerekend mag gaan worden.
Klopt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Niks over gehoord nog. Sowieso nog niks over andere spelers. Maar goed, kan nog tot de 31e toch.
Ik zie nu pas dat je bedoelt dat hij naar Barendrecht komtquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt!
Patrick Stolk van Capelle naar Heerjansdam, is wel rond. Kopsterke verdediger om een voorsprong vast te houden in de slotfase, typische Jack-aankoop!
Hij schrijft zoals ie voetbalt. In één streep naar voren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:
Ja, Elftalleider schrijft alles in een lange zin. Deed Couperus ook Yeahinho en dat vond iedereen hoogwaardige literatuur.
Ik zal het Cees straks eens vragen. Gisteren tegen Top Oss gespeeld 0-1 verloren helaas doordat we zelf 4 100% kansen lieten liggen, maar ja daar draait het hele spelletje om. Morgen met de hele selectie bij Rijsoord - Roda Boys kijken ben benieuwd wat voor wedstrijd het wordt, zie roda boys wel winnen maar rijsoord blijft een apart ploegjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:
Ja, Elftalleider schrijft alles in een lange zin. Deed Couperus ook Yeahinho en dat vond iedereen hoogwaardige literatuur.
Zonde dat Sead stopt, toch een gave speler. Maar als jij vaak contact hebt met Cees, weet je ook of Serginho van Axel-Dongen nog naar Willem II gaat?
Zal kijken (stop) of ik het voor jou (stop) wat makkelijker kan maken (stop)quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef Yeahinho het volgende:
Het enige dat ik even wil zeggen is dat het niet bepaald prettig leest.
Krijg net een sms van Cees spaan, Serginho van Axel-Dongen speelt op proef bij Dordrecht en RBC en ene joeii zo smste cees het die ook bij nieuw lekkerland speelt gaat naar 's-gravendeel ??!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:
Zonde dat Sead stopt, toch een gave speler. Maar als jij vaak contact hebt met Cees, weet je ook of Serginho van Axel-Dongen nog naar Willem II gaat?
Nope.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bedenk me ineens, het was toch niet 's-Gravendeel? Want ik weet dat die koortsachtig op zoek zijn naar een linksback.
De leegloop moet weer opgevuld, lijkt me. You do the mathsquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Om de leegloop van Lekkerland verder te illustreren: Spaan neemt drie man mee naar Alblasserdam. Dit zijn Almir Selimovic, Frits Poirot en de lange cultspits Sead Nezirevic.
Niet echt een plezierig vooruitzicht, wat ook een rol speelt/speelde bij mijn beslissing. Maar ik hoop voor de nieuwe trainer dat ie kan verrassen met een vernieuwde en verjongde selectie. Is een goeie vent, goede kijk op 't spelletje en de nodige (Amsterdamse) branie. Hopelijk klikt 't allemaal, handhaving zou sowieso mooi zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me dat Lekkerland volgend seizoen tot de degradatiekandidaten gerekend mag gaan worden.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijne is gedregradeerd naar de 2e klasse
Joey van Axel-Dongen inderdaad, is zijn broer (of een neef).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Krijg net een sms van Cees spaan, Serginho van Axel-Dongen speelt op proef bij Dordrecht en RBC en ene joeii zo smste cees het die ook bij nieuw lekkerland speelt gaat naar 's-gravendeel ??!!![]()
Ah ja, sorry. Oud-speler van Heerjansdam, vandaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je bedoelt dat hij naar Barendrecht komt.
Maar is een centrumverdediger dus begrijp ik? Want denk niet dat Jack Lodder en Veeke (hoewel die natuurlijk al ouder wordt) uit elkaar zal gaan halen... en op het middenveld staan Corneille en Kroon als controlerende spelers, met onder meer Almeida voor die plek nog op de bank. Sowieso voor in de breedte wel een goede aankoop natuurlijk.
Kijk aan, leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Nope.
[..]
De leegloop moet weer opgevuld, lijkt me. You do the maths
[..]
Niet echt een plezierig vooruitzicht, wat ook een rol speelt/speelde bij mijn beslissing. Maar ik hoop voor de nieuwe trainer dat ie kan verrassen met een vernieuwde en verjongde selectie. Is een goeie vent, goede kijk op 't spelletje en de nodige (Amsterdamse) branie. Hopelijk klikt 't allemaal, handhaving zou sowieso mooi zijn.
Nee, stond met een witte zonnebril toe te kijken. Geblesseerd neem ik aan. Of geschorst, kan ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Deed Renfurm nog mee Beschouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |